Meetings Week Poland Edycja 2018

STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ CZĘŚCIĄ MEETINGS WEEK

Wydarzenie zorganizowane przez stowarzyszenia działające w sektorze gospodarki określanym jako przemysł spotkań stanowi platformę edukacyjną, forum wymiany opinii oraz próbę znalezienia rozwiązań w istotnych dla branży kwestiach. W ciągu pięciu dni konferencji zaproszeni goście i uczestniczy omawiają najistotniejsze, z punktu widzenia rozwoju branży, tematy oraz formułują wnioski i postulaty, których realizacja jest niezbędna, aby Polska nie tylko rozwijała te gałąź gospodarki, ale aby była poważnym graczem na wysoko konkurencyjnym rynku wydarzeń międzynarodowych. Ideą Meetings Week Poland jest także podkreślenie znaczenia branży spotkań dla gospodarki kraju oraz jej autonomicznych wartości.

Corocznie program MWP pokazuje różnorodność narzędzi, jakie branża spotkań dostarcza klientom, oraz obszarów, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców. Mimo że rynek wyspecjalizowany w organizacji konferencji, kongresów, eventów korporacyjnych, wydarzeń masowych czy incentive travel jest Polsce dość młody – bo pierwsze profesjonalne firmy w tym segmencie powstały w latach 90. – to jest już nie tylko mocno osadzony w międzynarodowym kontekście, ale także dojrzały, w coraz większym stopniu usystematyzowany i efektywny z punktu widzenia biznesu.

Tradycją jest, że drugi dzień eventu organizuje SBE.

W tym roku spotykamy się 20 marca na Uczelni Vistula

Nasze Stowarzyszenie przygotowuje cykl spotkań zatytułowanych

„ZALETY I METODY WIZUALIZACJI EVENTU”

Jak metoda wizualizacji pozwala budować strategie i planowania wydarzenia

  1. ZASADA TRZECH Najważniejsze w wydarzeniach to wyznaczyć sobie cel osobisty, cel zespołu i cel eventu. Znając sposoby kreowania zasady trzech twój event zawsze da Ci wiele radości, spokoju oraz opanowania w najbardziej kryzysowym momencie.
  2. METODA MAPINGU MYŚLOWEGO Poznając tę metodę organizując event zawsze będziesz pamiętać o jego wszystkich elementach.
  3. BARWY EVENTU Zanim przygotujesz wydarzenie powinieneś zrozumieć do jakiego typu ono należy i jakie elementy są konieczne by go zrealizować. Nauczysz się dobierać odpowiednie osoby do swojej roli i odnajdziesz swoje miejsce w zespole.
  4. PRZED , W TRAKCIE I PO EVENCIE  Metoda budująca świadomość odpowiedzialności oraz kreatywności przy organizacji wydarzeń.
 

Program:

9:30- 10:00- Warsztat- Sztuka prezentacji publicznej i kreacją tańca dr hab. Mariusz Trojanowski.Prelekcja jak przygotować się do wypowiedzi publicznej połączona z warsztatem tanecznym – prezentacja studentów Studium Event Management
10:10- 10:40- Prelekcja – Jak się ubrać na event i jak zadbać a wizualizację zespołu agencji eventowej – Martyna Wijas – Firma MobilLed
10:50- 11:50 Od wizualizacji do realizacji- Magda Kozicka, Andrzej Nykowski Mea Group
11:50-12:10- Przerwa kawowa
12:10- 12:30- Terapia śmiechu Piotr Sady -Integracja z uczestnikami wydarzenia
12:30- 13:000 wykład
13:00- 13:30 „Działania przed eventem ukierunkowane na budowanie zaangażowania i rekrutację uczestników: webcasty, podcasty, webinaria, live streaming, Piotr Maczuga Digital Knowledge Village
13:30- 14:15 Lunch wraz z przerwą kawową
14:15-15:00 Showbiznes w evencie Czesław Mozil- prelekcja muzyka na temat TV show oraz jego doświadczenia gry w Polsce i za granicą- połączona z utworami
15:00- 15:45 Pc co nam wizualizacja? Debatę z członkami SBE poprowadzi Marta Kondas
16:00-17:00 zakończenie

Sprawdźcie , co organizatorzy planują w ciągu całego tygodnia:

https://meetingsweek.pl/

Zobaczcie jak wspaniale bawiliśmy się rok temu:

https://www.youtube.com/watch?v=RrA3jI14iDQ

Serdecznie zapraszamy!