Ewelina Flinta zaczynała karierę już jako 15-stolatka. Na scenie debiutowała ze swoim zespołem Surprise na Przystanku Woodstock w 1997 roku. W 2002 roku zajęła drugie miejsce w finale polskiej edycji programu „Idol” – wtedy Jej kariera zaczęła nabierać tempa. W 2003 roku wydała swój pierwszy album „Przeznaczenie” (płyta uzyskała status Złotej), a w 2005 roku „Nie znasz mnie”. Piosenki: „Żałuję”, „Goniąc za cieniem”, „Przeznaczenie”, „Nie znasz mnie”, „Nieskończona historia”, „Bliżej” długo utrzymywały się w czołówkach list przebojów.
W 2009 roku, już jako solistka powróciła na scenę Przystanku Woodstock. W towarzystwie wielu znanych polskich Artystów wystąpiła na jubileuszowym koncercie z okazji 40lecia Festiwalu Woodstock 1969. Zaśpiewała „Cry baby” Janis Joplin. Jej interpretacja utworu spotkała się z niezwykłe ciepłym przyjęciem zarówno ze strony Publiczności, jak i Krytyków, a Organizator legendarnego Woodstock’69 Michael Lang zapytany o wrażenia z ponad dwugodzinnego koncertu powiedział, że szczególnie wzruszyło Go wykonanie Eweliny.
Jest laureatką wielu nagród między innymi: Superjedynki w kategorii „Wokalistka Roku” – 2004 i 2005, Superjedynki w kategorii „Przebój roku” – 2008, Róży Gali za najpiękniejszy debiut – 2003, nagrody radia Eska w kategorii „Artysta Roku” – 2003 oraz nagrody za najlepszy teledysk do piosenki „Nie kłam, że kochasz mnie” na prestiżowym Festiwalu Polskich Wideoklipów – Yach Film – 2008.
Międzynarodowej publiczności dała się poznać podczas Festiwalu Krajów Nadbałtyckich w Karlshamn. Pierwszy raz w 2004 roku z piosenką „Żałuję” i ponownie w 2008 kiedy z Łukaszem Zagrobelnym wykonała piosenkę „Nie kłam, że kochasz mnie”. Artyści zajęli wtedy trzecie miejsce i zdobyli Nagrodę Publiczności.
Ponadto wspiera Fundacje: „Mimo wszystko„, „Spełnionych marzeń„, „Dziecięca Fantazja”, „Mam marzenie„, „Trzeba marzyć”. W 2007 roku została Ambasadorem ekologii. W lipcu 2008 na rzecz klubu „Światoczułych” powstała piosenka „Bądź światoczuły”. Autorem słów jest Piotr Bukartyk, muzykę skomponowali Ewelina i Radek Zagajewski. Flinta współpracuje także z Fundacją „Nasza Ziemia„.
Obecnie Artystka stale koncertuje i pracuje nad swoją nową płytą.
Ewelina Flinta is one of the most popular Polish singers. She started her career as a 15-year-old girl, making her stage debut with the band “Surprise” at Przystanek Woodstock in 1997 (a Polish festival inspired by the Woodstock Festival from 1969). In 2002 she came second in the Polish edition of “Idol” talent show. Since then, the speed of her career has been breathtaking. In 2003 Ewelina released her first album “Przeznaczenie” (“Destiny”) which received gold record award, and in 2005 “Nie znasz mnie” (“You Don’t Know Me”). Her hits such as: “Żałuję” (“I Regret”), “Goniąc za cieniem” (“Running After Shadow”), “Nie znasz mnie” (“You Don’t Know Me”), “Nieskończona historia” (“Unfinished Story”), “Bliżej” (“Closer”), were on the top of pop charts for months.
In 2009, Ewelina returned to Przystanek Woodstock as a solo singer. In the company of many well-known Polish singers, she performed in the jubilee concert on the 40th anniversary of the Woodstock Festival 1969. She sang “Cry Baby” by Janis Joplin. Her interpretation of the song was met with enormous enthusiasm from the audience and critics. When the organizer of the legendary Woodstock’69 Michael Lang was asked about his impressions from the over 2-hour concert, he said that Ewelina’s performance was especially moving.
She is the winner of many contests, including:
Superjedynka in the category of “The Best Singer of the Year”in two consecutive years, 2004& 2005, Superjedynka in the category of “The Hit of the Year” in 2008 (Superjedynka is an annual prize awarded to musicians by TV audience.) Róża Gali (Gala’s Rose) for “The Most Beautiful Debut” in 2003 (Gala is one of the most popular Polish weekly magazines for women.) Radio Eska’s Award in the category of “The Best Singer of the Year” in 2003.
Moreover, at the prestigious Festival of Polish Video Clips –Yach Film 2008, Ewelina received the award for the best video clip “Nie kłam, że kochasz mnie” (“Don’t Lie That You Love Me”).
The international audience could listen to Ewelina live for the first time during the Baltic Song Contest in Karlsham in 2004 where she sang “Żałuję”, and again in 2008, when she performed a duet “Nie kłam, że kochasz mnie” with Łukasz Zagrobelny. The singers came third in this contest and received the Audience Award.
Apart from her stage activity, Ewelina also works for charity. She supports many foundations, for example: Foundation “Mimo wszystko”, “Spełnione marzenia”, “Mam marzenie”, “Dziecięca Fantazja”, “Trzeba marzyć”. Ewelina Flinta also endorses some environmental initiatives such as: Club “Światoczułych” and Foundation “Nasza Ziemia”.
At present, the singer is giving concerts and is working on a new album.
Polish born artist, based in SW England since 2008. A singer, songwriter, music producer, musician for more than 25 years & sound therapist. Luiza collaborates with many artists, newcomers, as well as established singers and songwriters.
Her songs were also placed in famous films and commercials. She composed and released several albums,wrote a No.1 hit in the Polish Charts– the song “Zaluje” (I Regret) for Ewelina Flinta, that became the biggest hit of 2003 in Poland.
She creates songs for the biggest stars in Poland like Zdzislawa Sosnicka or Grazyna Lobaszewska. Thanks to Luiza’scollaboration with London based, Grammy nominated Andy Bradfield and Avril Mackintosh(who have worked with names like Everything But the Girl, Tori Amos or Alanis Morissette) she released her very significant 'Looking For Sound’ EP.
Jest CEO w Bałtyckim Klubie Branży Eventowej, zrzeszającym profesjonalistów branży z krajów nadbałtyckich. Bałtycki Klub Branży Eventowej (Baltic Event Industry Club: BEIC.pro) stawia sobie za cel m.in: promocja całego regionu jako lokalizacji dla różnego rodzaju eventów, udział członków Klubu w międzynarodowych eventach B2B w charakterze prelegentów i delegatów, tworzenie zunifikowanej bazy kontaktów dla profesjonalistów branży eventowej.
Członkowie Klubu to największe agencje eventowe z krajów nadbałtyckich, a t akże profesjonalni podwykonawcy. Podejmują oni decyzje dotyczące branży w swoich krajach.
W 2016 roku Mary zapoczątkowała wydarzenie Balic For Events Forum (balticforevents.com), którego grupą docelową są agencje eventowe i korporacje krajów nadbałtyckich. Już w ciągu dwóch lat Baltic For Events stało się unikalną możliwością spotkania twarzą w twarz czterystu profesjonalistów i liderów komunikacji „live” z krajów nadbałtyckich, Niemiec, Polski, Finlandii i Skandynawii. W roku 2018 poraz pierwszy wręczono nagrody Baltic Event Awards. Zorganizowano je w ramach Forum i wyróżniono wybrane spośród ponad stu projektów regionu nadbałtyckiego.
is the CEO at Baltic Event Industry Club. The Pan-Baltic association of event professionals. Baltic Event Industry Club (BEIC.pro) sets itself certain tasks, among which: promotion of the entire Baltic Sea region as a venue for various events, priority participation of members of the association at international B2B events as speakers and delegates, creating a unified database of contacts for event market professionals.
Members of the association are the largest event agencies of the Baltic Sea region and industry professionals providing services for event organizers. They are decision-makers of the industry in their countries.
In 2016 Mary launched the first Baltic For Events Forum (balticforevents.com) organized for event agencies and corporates in the Baltic Sea Region. In two years Baltic For Events became unique face to face event for more than 400 event professionals and live communication leaders from the Baltic States, Germany, Poland, Finland and Scandinavia. In 2018 Baltic Event Awards took place for the first time. It was organized in frames of the Forum and put together over 100 projects all over the Baltic Sea Region.
Rozpoczęła pracę w branży eventowej po stronie klienta: zarządzane projekty realizowane przez Orange Business Services i Mercedes-Benz Rosja. Z powodzeniem zajmuje się biznesem od 13 lat: będąc właścicielem agencji komunikacyjnej „Show & Motion”. Firma realizuje projekty dla dużych obiektów komercyjnych i sektora publicznego. Obecnie łączy zarządzanie firmą ze stanowiskiem dyrektora wykonawczego krajowego stowarzyszenia organizatorów imprez (NAOM) – największej społeczności branży eventowej w Rosji.
Była członek jury z Rosji na międzynarodowym konkursie Bea World Festival. Jest producentem forum „Edukacja przyszłości” (odbywającego się pod patronatem rządu w Moskwie) I ekspertem w: komunikacji marketingowej, wydarzeniu i MICE
Kluczowe kompetencje: wizjoner, twórca idei i znaczeń; główny mówca; zaawansowane umiejętności sprzedaży; doświadczenie w tworzeniu nowych firm i projektów od zera; produkcja projektów do 10 000 osób i budżetów ponad 1 500 000 euro.
Started working in the event industry in the client side: managed projects implemented by Orange Business Services and Mercedes-Benz Russia. Successfully engaged in business for 13 years: being the owner of the full cycle communication agency „Show & Motion”. The company implements projects for large commercial structures and the public sector. Currently combines business management with the position of executive director of the national association of event organizers (NAOM) – the biggest event industry community in Russia.
Member of jury from Russia at the international competition Bea World Festival. Producer of the forum “Education of the Future” (held under the auspices of Moscow Government).
Expert in: marketing communications, event and MICE Key competencies: visionary, creator of ideas and meanings; keynote speaker; advanced sales skills; experience in creating new businesses and projects from scratch; producing of projects of up to 10,000 people and budgets of more than 1,500,000 euros; program lead-management
Urodzona w Rzymie w 1985 roku. W wieku 21 lat przeniosła się do Paryża, gdzie uzyskała tytuł magistra komunikacji z uniwersytetu Université Sorbonne Nouvelle. We francuskiej stolicy rozpoczęła karierę organizując konferencje medyczne.
W 2011 roku dołączyła do zespołu Cristal Festival na stanowisku kierownika krajowego ds. Włoch.
Dwa lata później wróciła do rodzinnego miasta, rozpoczynając swoją przygodę z Bea World. Przez ostatnie sześć lat Ilaria była kierownikiem handlowym międzynarodowej nagrody za najlepszy event świata, zdecydowanie przyczyniając się do rozwoju Festiwalu i jego pozycji jako punktu odniesienia dla świata komunikacji na żywo.
Born in Rome in 1985, Ilaria moved to Paris at the age of 21, where she obtained a master’s degree in communication from Université Sorbonne Nouvelle university. In the French capital, she began her career organising medical conferences.
In 2011 she joined the team at Cristal Festival as country manager for Italy.
Two years later she returned to her hometown, starting her adventure with Bea World. For the last six years, Ilaria has been commercial manager for the international event award, decisively contributing towards the Festival’s growth and its positioning as a benchmark for the world of live communication.
Urodzony w 1972 r., jest wykwalifikowanym inżynierem branży, a od 1 stycznia 2014 r. wyłącznym dyrektorem zarządzającym FAMAB, niemieckiego stowarzyszenia na rzecz komunikacji na żywo. Wcześniej pracował w branży medialnej zarówno jako konsultant biznesowy, jak i członek zarządu w firmach medialnych. Jako dyrektor agencji eventowej wprowadził innowacyjne formaty dyskursu i dalszego kształcenia.
Okazjonalnie wykładał w Hochschule der Medien (w college’u dla mediów) w Stuttgarcie.
Born in 1972, is a qualified industrial engineer and since 01/01/2014 sole managing director of FAMAB, the german association for Live-Communication. Previously he worked in the media industry both as business consultant and member of the board of management at media companies. As managing director of an event agency he implemented innovative discourse and further education formats.
Avocational he lectured at the Hochschule der Medien (college for media) in Stuttgart.
Stworzył Nine Yards 2003 mając za cel pozostawanie w bliskości z klientem oraz pożądanym efektem. ”Nigdy nie chodziło o nas, zawsze o nich” Klientów zachęcała ta obietnica, dzięki czemu marki jak Carlsberg, Telenor, Volkswagen, Audi, SalesForce czy Microsoft były na wyciągnięcie ręki. Plan brzmiał: “Nigdy nie być dużą firmą” – bo chciano pozostać w bliskiej relacji z klientami I pracownikami. Być najlepszym miejscem pracy na świecie. Być “dobrym gliną” w branży.
Jako agencja bardziej edukować niż sprzedawać. Po 14 latach i osiągnięciu obrotu na poziomie 150 milionów Euro, po zdobyciu podium “agencji roku” I utrzymaniu go przez 7 lat, po zwycięstwie w plebiscycie EUBEA Janne sprzedał swoje udziały i odszedł z agencji w ubiegłe lato.
Teraz chciałby przekazać swoje wskazówki i strategię każdemu, kto zechce brać udział w rozwoju branży, kultury i kreatywności. Po wykładzie Janne nie będziecie mieli w kieszeni gotowego przepisu na sukces. Ale otrzymacie przekaz o tradycji, dobrej woli i mnóstwo dobrej zabawy.
Founded Nine Yards 2003 with an ambition to be really close to the client andthe effect needed. ”It was never about us, always about them” The clients liked the promise and Carlsberg, Telenor, Volkswagen, Audi, SalesForce and Microsoft became close. The ambition was: ”Never be big” -To be close to the clients and the employees. To be thebest workplace in the world. To be the ”good guys” of the industry.
To be more educational as an agency, and less”selling”. After 14 years and 150 million € in turnover, after being on the podium in ”Agency of the year” for 7 years and after winning the peoples choice in EUBEA Janne sold his shares and left the agency last summer.
Now he wants to give away the leanings and the strategy to anyone in the industry that are in it to be close, to grow the business, the culture and the creativity. A masterclass with Janne have no offer in the back pocket, just some traditional good will and lots of fun.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego. Swoją edukację kontynuowała w ramach licznych szkoleń i kursów. W 1999 roku ukończyła program biznesowy Values Management and Applied Prioritizing w Centrum Edukacyjnym Interclub w Chicago, rok później studium biznesowe Go Smart Business i podyplomowe studium zarządzania na Northwestern Business College w Chicago. W 2010 roku do swoich naukowych osiągnięć dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
W latach 1996-2000 Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Przez 16 lat związana z obiektem EXPO XXI w Warszawie, na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, a ostatnich 6 lat na stanowisku prezesa Zarządu. Do końca kwietnia 2017 r. piastowała również funkcję Executive Director w Sapphire Group, do której należy także EXPO XXI.
Jednocześnie od 2011 roku prowadzi swoją firmę konsultingową In2Win i doradza organizatorom oraz firmom zainteresowanym organizacją wydarzeń, w szczególności tych targowych.
Przez prawie 2 ostatnie lata pełniła zaszczytną funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ptak Warsaw Expo i odpowiadała za sprawne funkcjonowanie wszystkich zespołów targowych i działów obsługi oraz za rozwój wydarzeń. Wraz z Zarządem i właścicielami tworzy nadal strategie działania spółki jako zewnętrzny doradca Zarządu i działając jako własna firma konsultingowa In2 Win, doradzając polskim i zagranicznym uczestnikom rynku MICE.
Żaneta Berus działa także czynnie w Stowarzyszeniu Branży Eventowej będąc członkiem zarządu tej organizacji, a działa także w Stowarzyszeniu Konferencje i Kongresy w Polsce oraz w UFI – Światowym stowarzyszeniu zrzeszającym branże targową i amerykańskim IAEE – stowarzyszeniu organizatorów wydarzeń. Współpracuje również blisko z kilkoma innymi światowymi stowarzyszeniami jak IEIA (International Exhibition Industry Association w Indiach) czy AFIDA (Ameryka środkowa i Południowa), AFE (Hiszpania), AFECA (Azja), AMPROFEC (Meksyk), AOCA (Argentyna), AUMA (Niemcy), CAEM (Kanada) czy wiele innych.
Graduated Economical Academy in Poznan, International Trade Department. Continued the education in many trainings and courses. In 1999 graduated business program Values Management and Applied Prioritizing in Interclug Educational Center in Chicago, one year later Business Studies Go Smart Business and postgraduate management studies in Northwestern Business College in Chicago. In 2010 reached the graduation in Executive MBA studies at Leon Kozminski Academy in Warsaw.
In the years 1996-2000, Żaneta Berus held the prestigious position of the Consul of the Trade at the Consulate General of the Republic of Poland in Chicago and was responsible for promoting the Polish economy on the American market. For 16 years associated with the EXPO XXI in Warsaw, as the Managing Director, and the last 6 years as the President of the Board. Until the end of April 2017, she also held the position of Executive Director at the Sapphire Group, which also includes EXPO XXI.
At the same time, since 2011, he runs his In2Win consulting company and advises organizers and companies interested in organizing events, in particular fair ones.
For nearly 2 last years she has been the Managing Director of Ptak Warsaw Expo and has been responsible for the efficient functioning of all trade fair and service teams and for the development of events. Together with the Management Board and owners, she still creates the company’s operating strategy as an external advisor to the Management Board and acting as its own consulting company In2 Win, advising Polish and foreign participants of the MICE market.
Żaneta Berus also works actively in the Event Industry Association as a member of the management board of this organization, and also works in the Conferences and Congresses in Poland Association and in UFI – the World Trade Association and American Association IAEE – association of event organizers. It also works closely with several other global associations such as IEIA (International Exhibition Industry Association in India) or AFIDA (Central and South America), AFE (Spain), AFECA (Asia), AMPROFEC (Mexico), AOCA (Argentina), AUMA (Germany ), CAEM (Canada) or many more.
Z branżą eventową i hotelarską związana od ponad 15 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka.
Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym od początku istnienia aż do grudnia 2017r. sprawowała funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Twórca projektu edukacyjnego Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiedzialna za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych z zakresu event managementu w tym m.in. z AWF Warszawa, UE w Krakowie, WSTiE w Suchej Beskidzkiej oraz CKP w Łodzi. Autorka programu studium oraz licznych szkoleń z dziedziny event management, event marketing oraz MICE Venue Management.
Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego.
Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialna również za obsługę cateringów zewnętrznych w Mazurkas Catering w tym realizacji do 1500 osób. Przez 6 lat związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Tworzyła strategię sprzedażową i marketingową już na etapie budowy obiektu i pre – openingu.
Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Konsultant z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży.
Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań oraz szerokorozumianą branżą eventową i hotelarską.
Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu, tematyki MICE, hotelarstwa oraz dostosowywania przestrzeni lokalizacji do eventu.
Autorka licznych publikacji min dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych.
Laureatka konkursu Tourism Trends Awards
Wyróżniona dwukrotnie tytułem Ekspert podczas konferencji Hotel Meeting 2018
Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE” (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata” (Brief).
Członek Rady Etyki branży eventowej.
Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.
Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szeroko rozumianej branży eventowej i hotelarskiej – StrefaMICE Doradza lokacjom jak współpracować z branżą MICE. CEO firmy doradczej MICE & Venue Consulting.
Z biznesem francuskim związana od blisko 20 lat. Pracowała zarówno w Polsce jak i we Francji przy wielu projektach z zakresu współpracy międzynarodowej. Absolwentka UW oraz polsko-francuskich Studiów Master HEC/SGH. Monika Constant pracuje w CCIFP od 2000 roku, a od 2009 roku jest jej Dyrektorem Generalnym. Pod jej kierownictwem CCIFP rozwinęła się w jedną z największych i najbardziej dynamicznych zagranicznych izb gospodarczych w Polsce, która obecnie zrzesza blisko 460 firm z kapitałem francuskim oraz polskim.
Wraz ze swoim zespołem tworzyła wiele wydarzeń związanych z promocją francuskiego biznesu w Polsce, m.in. reprezentacja firm francuskich na Forum Ekonomicznym w Krynicy (2010 – 2012, 2018), polsko-Francuskie Forum Gospodarcze z udziałem Prezydentów Francji i Polski (listopad 2012), Spotkania Warszawskie (2013 – 2015, 2018).
W ramach międzynarodowej struktury zrzeszającej 115 francuskich izb handlowych za granicą (CCI France – International) jest jej koordynatorem na Europę Środkowo-Wschodnią. Jest również częstym komentatorem polsko-francuskich stosunków gospodarczych w radiu i telewizji.
W 2017 została odznaczona przez Ambasadora Francji w Polsce Narodowym Orderem Zasługi w randze kawalera za wybitne zasługi na rzecz umacniania polsko-francuskiego partnerstwa.
Linked to the French business community since 20 years, she has contributed to numerous projects in the field of international cooperation, both in Poland and in France. She graduated from the University of Warsaw and the Franco-Polish HEC /SGH Master Studies. Monika Constant has been working at the CCIFP since 2000 and has served as its Director General since 2009.
Under her leadership, the CCIFP has grown into one of the largest and most dynamic international economic chambers in Poland, associating today nearly 460 companies with both French and Polish capital. With her team, she has developed many events aiming at the promotion of French business in Poland, including the presence of a representation of the French business community at the Krynica Economic Forum (2010-2012, 2018), the Franco-Polish Economic Forum with the participation of the Presidents of France and Poland (November 2012) or the Warsaw Meetings (2013 – 2015, 2018).
She is the coordinator for Central and Eastern Europe of the CCI France – International, an international structure regrouping 115 French Chambers of Commerce abroad. She is also a frequent radio and TV commentator on Franco-Polish economic relations.
Z branżą eventową związana od 2007 roku. W agencji Mea Group pracuje ponad 7 lat, obecnie jako Project Director. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu.
Na swoim koncie ma m.in.: realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Wcześniej związana z agencją eventową Łowcy Klimatów Premium Events. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull i innych.
Trener, prowadzi szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym”, „Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenartiusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych” i wykładowca na Studium Event Managementu na Wydz. Zarządzania UW.
In branch since 2007. She has been working for the Mea Group agency for the last 7 years, currently as Project Director. Specialized in complex event management service, including offering, budgeting, complex coordination of the projects and calculations.
Her portfolio includes a lot of projects such as: big evening parties including TV branch, road shows, conferences and trainings, incentives and team building events. Previously Magdalena was working for the event agency Łowcy Klimatów Premium Events. She was organizing events for companies such as: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull and more.
As a trainer she is involved in trainings „Event Manager – planning, organizations and event project management”, she is also a teacher in Event Management Studium in Warsaw University.
Z branżą eventową związany od 13 lat, początkowo jako producent, a następnie w roli kreatywnego. W Mea Group od 2015 r., obecnie jako Dyr. Kreatywny kieruje pracą Działu Kreacji. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów, w tym m.in. tworzenie konceptów, scenografii (projekt, koordynacja) , reżyseria wydarzeń razem z M.Kozicką (dyr. produkcji Mea Group). Na jego koncie są projekty dla takich klientów jak Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, w tym też doceniane na międzynarodowych konkursach (np. Flesz Fashion Night 2017 – ścisły finał Eventex 2018).
Wcześniej związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Escadra i G7. Tworzył koncepty i realizował projekty m.in. dla Nationale Nederlanden, Prudential, PKO BP, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, Lot, Kompania Piwowarska, CEDC, Polpharma, Orange, Sony, Samsung, Vatenfall, Tymbark, Coca-Cola, Mercedes i Velux. Jeden ze współorganizatorów Orange Warsaw Festival i Orange Stacji Balon.
Trener, prowadzi szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” i wykładowca na Studium Event Managementu na Wydz. Zarządzania UW.
In branch for 13 years, initially as a producer, next as a creative. In Mea Group since 2015, currently in Creative Director’s position managing the Creative Department. Specialized in complex preparation of creative concepts for customers, such as creating a concept, scenography (project and coordination), direction of events together with Magdalena Kozicka (Project Director in mea Group). Created projects for companies such as Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, some of them were present in international competitiona (Flesz Fashion Night 2017 – in finals at Eventex 2018).
Previously worked for agencies such as Allegro, Rochstar, Escadra and G7. Created concepts and projects for Nationale Nederlanden, Prudential, PKO BP, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, Lot, Kompania Piwowarska, CEDC, Polpharma, Orange, Sony, Samsung, Vatenfall, Tymbark, Coca-Cola, Mercedes and Velux. One of co-organizers of Orange Warsaw Festival and Orange Stacja Balon.
As a trainer she is involved in trainings „Event Manager – planning, organizations and event project management”, she is also a teacher in Event Management Studium in Warsaw University.
Z branżą MICE związany od ponad 10 lat. Jest współtwórcą magazynu i portalu THINK MICE. Jako redaktor naczelny kieruje pracą zespołu dziennikarzy, odpowiada za kształt oraz zawartość merytoryczną miesięcznika i portalu, który swoim zakresem obejmuje wszystkie segmenty przemysłu spotkań: eventy, wyjazdy incentive, kongresy i konferencje.
Zajmuje się też tworzeniem tekstów informacyjnych oraz szerszych opracowań dotyczących branży MICE. Przeprowadził wiele wywiadów z krajowymi i zagranicznymi ekspertami, aktywnie uczestniczy w życiu branży, biorąc udział w licznych imprezach i targach poświęconych rynkowi MICE w Polsce i na świecie.
Podejmowane w THINK MICE tematy opisuje w sposób pogłębiony i wieloaspektowy, dzięki czemu pokazują one rolę i znaczenie przemysłu spotkań m.in. w szeroko pojętej komunikacji marketingowej, employer brandingu czy marketingu miejsc. Prowadzi debaty i dyskusje branżowe, zasiada w jury konkursu „100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce”.
W przeszłości przez wiele lat pracował w redakcjach innych mediów branżowych, współpracował też m.in. z redakcją Deutsche Welle i Reutersa.
Connected with the MICE industry for more than ten years, Michał Kalarus is the co-creator of THINK MICE magazine and portal. As editor-in-chief, he supervises the work of a team of journalists and is responsible for the shape and informative content of the magazine and portal, whose scope encompasses all segments of the meetings industry: events, incentive travel, congresses and conferences. Kalarus is also involved in writing informative texts and broader studies on the MICE industry.
He interviewed many domestic and foreign experts and actively participates in the life of the industry by attending numerous events and trade fairs dedicated to the MICE market in Poland and worldwide. Kalarus adopts an in-depth and multifaceted approach to issues covered by THINK MICE, consequently showing the role and contribution of the meetings sector in, i.a. broadly defined marketing communication, employer branding or destination marketing. He hosts debates and industry discussions plus sits on the jury of the competition for “Top 100 most influential people of Polish tourism”.
Finally, before launching THINK MICE Michał Kalarus spent many years as an editorial team member of other trade media titles and also cooperated with, i.a. Deutsche Welle and Reuters.
Sporą część życia spędził we Francji, wyjeżdżając tam w wieku 13 lat. Studiował Historię Sztuki w Paryżu. Wrócił do Polski w połowie lat 90’tych. W 1996 roku wraz z Piotrem Baskiem założył TSE Laser & Sound. Do dziś zarządzają wspólnie tą i podobnymi firmami pod szyldem TSE GRUPA zapewniając obsługę techniczną ponad 500 imprez rocznie.
Z francuskiego okresu życia pozostało mu zamiłowanie do dobrego wina i muzyki punk rockowej. Włada biegle nie tylko językiem francuskim, ale również angielskim i hiszpańskim. Według niego, cecha, która pozwoliła mu osiągnąć sukces to, umiejętność konsekwentnego dążenia do celu. „Jak coś zaczynam to chcę skończyć z możliwie najlepszym wynikiem”
Od początku swojej pracy w Samorządzie Województwa Mazowieckiego prężnie działa w zakresie rozwoju turystyki na terenie Województwa Mazowieckiego. W oparciu o wartości takie jak innowacja i kreacja buduje nową jakość gospodarki turystycznej. W swoich działaniach w zakresie turystyki kieruje się zapisami wynikającymi ze „Strategii rozwoju turystyki dla województwa mazowieckiego” – przy powstaniu którego brała czynny udział.
Marcin Stolarz- manager, posiadający wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu projektami, obiektami oraz sprzedaży w sektorze MICE. Drogę zawodową rozpoczynał jako Kierownik Wydziału Sportu i Kultury Urzędu Miasta Chorzowa, by następnie zdobywać dalsze doświadczenie jako Zastępca Kierownika Centrum Konferencyjnego & MICE na Stadionie Narodowym w Warszawie. Konsultant ds. operacyjnych podczas EHF EURO 2016. Od trzech lat prezes zarządu w PTWP Event Center- zarządcy Międzynarodowego Centrum Kongresowego i Spodka w Katowicach.
W Stowarzyszeniu Branży Eventowej jest 10 ważnych lokalizacji z mapy wydarzeń w Polsce. Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach jest jedno z najważniejszych na południu Polski. Angaż firm i obiektów lokalnych jest efektem działań rozwoju Stowarzyszenia w ramach podwyższenia standardów, edukacji oraz świadomości organizacji wydarzeń w skali ogólnopolskiej.
Prezes i współwłaściciel rodzinnej firmy deweloperskiej Arche, która przerodziła się w Grupę Arche. Absolwent szkoły filmowej, hodowca danieli. Urodzony optymista kochający ludzi i świat.
Tworzy polską sieć hoteli w tym w obiektach zabytkowych. Otworzył Zamek w Janowie Podlaskim, rozbudował Pałac i Folwark w Łochowie, uruchomił hotel w dawnej siedzibie garnizonu wojskowego, gdzie powstał Koszary Arche Hotel.
Marzy się mu sieć hoteli – jeśli nie największych, to najbardziej oryginalnych. Przez życie prowadzi go zasada, aby nie powielać cudzych pomysłów, dlatego każda inwestycja, której się podejmuje, musi być wyjątkowa.
Właściciel agencji eventowej PowerEvents, w branży od 12 lat. Wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Prelegent na wielu ogólnopolskich konferencjach. Autor wielu wypowiedzi eksperckich oraz artykułów ukazujących się na bieżąco w magazynach branżowych oraz innych mediach.
Ma za sobą ponad 800 realizacji wydarzeń eventowych dla największych światowych firm m. in. z branży energetycznej, usługowej, produkcyjnej i elektronicznej. W agencji jest odpowiedzialny za produkcję eventów oraz koncepcje kreatywne projektów.
W 2009 roku kupił zabytkową Nyskę i zaczął pokazywać turystom Warszawę po za utartym szlakiem. Stworzył produkt pod nazwą „Warszawska Przygoda”, który szybko stał się nr 1 atrakcją w Warszawie wg portalu Trip Advisor.
W 2014 roku założył pierwsze, prywatne muzeum Czar PRL, które z czasem rozwinęło się i przeniosło na Plac Konstytucji pod nazwą Muzeum Życia w PRL. O wycieczkach Rafała pisały liczne media m.in. The Guardian, BBC, Euronews… Od lat z pasją realizuje gry miejskie w Warszawie i 10 miastach w Polsce.
Absolwent Uniwersytetu Grenadzkiego (translatoryka) i Kolegium Europejskiego (Europejskie Studia Interdyscyplinarne). Tłumacz przysięgły przy hiszpańskim Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Unii Europejskiej i Współpracy.
Studiował także na Loyola University Chicago i Dublin City University. W latach 2014-2015 prezes Bringing Europeans Together Association (BETA) Polska, nominowanego do nagrody Karola Wielkiego.
Jako dziennikarz współpracował także z „Polityką Insight” i „Liberté”.
He holds a master’s degree in translation and interpreting from the University of Granada and a master’s degree from the College of Europe in European Interdisciplinary Studies. In 2014 he was appointed as an official translator and interpreter by the Spanish Ministry of Foreign Affairs, European Union and Cooperation.
He also studied at Loyola University Chicago and Dublin City University. In 2014-2015 he was president of the Bringing Europeans Together Association (BETA) Polska, a Polish nominee for the Charlemagne award.
As a journalist, he has published for “Polityka Insight” and “Liberté”.
Absolwent Szkoły Filmowej w Łodzi. Studiował na Wydziale Operatorskim i Realizacji Telewizyjnej kierunek: fotografia. Studia z wyróżnieniem skończył w 2010r.
Jest również absolwentem szkoły WSHE w Łodzi.
Autor sesji dla magazynów – Pani, Zwierciadło, Gala a także sesji/okładek do kilkudziesięciu książek. Ma na koncie kilka wystaw, współpracę z międzynarodowa agencją East News a także współpracę z takimi marki jak – Rossmann, My Signature, T.Kopias.
Swoje zdjęcia publikuje w Polsce i za granicą.
Mówi o sobie, że jest fotografem poszukującym.
Founded Nine Yards 2003 with an ambition to be really close to the client andthe effect needed. ”It was never about us, always about them” The clients liked the promise and Carlsberg, Telenor, Volkswagen, Audi, SalesForce and Microsoft became close. The ambition was: ”Never be big” -To be close to the clients and the employees. To be thebest workplace in the world. To be the ”good guys” of the industry.
To be more educational as an agency, and less”selling”. After 14 years and 150 million € in turnover, after being on the podium in ”Agency of the year” for 7 years and after winning the peoples choice in EUBEA Janne sold his shares and left the agency last summer.
Now he wants to give away the leanings and the strategy to anyone in the industry that are in it to be close, to grow the business, the culture and the creativity. A masterclass with Janne have no offer in the back pocket, just some traditional good will and lots of fun.
Żeglarz, ale również kierowca rajdowy, paralotniarz, podróżnik. Pierwsze uprawnienia żeglarskie zdobył w wieku ośmiu lat. Od tej pory przemierzał Mazury, Bałtyk i morza wokół Europy.
W 2006 roku samotnie przepłynął Atlantyk aż dwukrotnie, co stawia go w elitarnym gronie żeglarzy, którym udało się dokonać tej sztuki w okresie jednego roku. W latach 2011/2012 w ciągu 312 dni w pojedynkę opłynął kulę ziemską trasą przez Przylądek Dobrej Nadziei i Przylądek Horn, awansując jako jedyny Polak do elitarnego zestawienia WSSRC – World Sailing Speed Record Council.
W latach 2014 i 2015 odbył dwie kolejne wyprawy na południe globu. Uhonorowany m. in. „Srebrnym Sekstansem” i „Kolosem” za wydarzenie żeglarskie roku oraz mianowany „Żeglarzem Roku”.
Autor książki „Zew oceanu”, która została nagrodzona prestiżową nagrodą „Wawrzynu Literackiego”. Najnowszym projektem dowodzonym przez Kapitana jest „Art of Sailing”, w ramach którego Partnerzy i Klienci będą mogli przeżyć żeglarską przygodę w najpiękniejszych zakątkach świata na jachcie dowodzonym przez Tomasza Cichockiego.
W swojej pracy wykorzystuje zmysł obserwacji, refleks, intuicję i poczucie humoru.
Kocha poznawać nowych ludzi i słuchać ich historii. Uwielbia też opowiadać historie i hipnotyzować słuchaczy.
Po każdym poprowadzonym wydarzeniu upewnia się w tym, że jest na właściwym miejscu.
Wolne chwile spędza w kinie i przy fortepianie. Jeśli kiedyś scena przestanie go pasjonować, zostanie kierowcą miejskiego autobusu.
8:30- Rejestracja – kawa
9:00 – Inauguracja Meetings Week Poland 2019
9:05- 09:25 – Żaneta Berus (CEO In2Win)– Jak się komunikować, by nas rozumiano za granicą oraz jak rozumieć naszych zagranicznych partnerów biznesowych?
09:30- 9: 50 – Mary Kirillova (Estonia, CEO BEIC) – Rozwój branży eventowych w krajach nadbałtyckich (Niemcy, Polska, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Finlandia, Szwecja, Norwegia, Dania)
9:50-9:55 – Oficjalne podpisanie porozumienia z BEIC
09:55- 10:15 – Julia Zholya (Rosja, DM HAOM, CEO Show&Motion) Rozwój branży eventowej w Rosji
10:15- 10:20 – Oficjalne podpisanie porozumienia z NAOM Rosyjskie Stowarzyszenie Branży Eventowej)
10:20- 10: 40 – Jan Kalbfleisch (Niemcy, CEO FAMAB) Rozwój branży eventowej w Niemczech
10:40-10:45 – Oficjalne podpisanie porozumienia z FAMAB (Niemieckie Stowarzyszenie Branży Eventowej)
10: 45 – 11:05 – Janne Bjorg (Szwecja, Założyciel Nine Yards 2003) Rozwój branży eventowej w Skandynawii
11:05- 11:30 Przerwa Kawowa
11:40- 12:00 – Monika Constant (Dyrektor Generalna Polsko – Francuskiej Izby Handlowej) „Jak zdobyć Paryż nie wyjeżdżając z Warszawy – współpraca z firmami francuskimi i rozwój na rynkach francuskojęzycznych.”
12:05- 12:30 – Magdalena Kozicka (Project Director MEA Group), Jędrek Nykowski (Dyrektor Kreatywny MEA Group) „Przegląd konkursów zagranicznych. Warto, czy nie warto brać w nich udział?”
12:35- 12:55 – Ilaria Granato (Włochy, Development Manager Bea World Festival) Przegląd najlepszych realizacji eventowych w skali świata.
12:55- 13:45 Lunch
13:45- 14:00 – Prezentacja nowego logo SBE – Rozwiązanie konkursu
14:00- 14:20 – Michał Kalarus (Redaktor naczelny Think Mice) Wszystko, co warto wiedzieć o programach hosted buyers”
14:25- 14: 45 – Łukasz Kubiak (CEO TSE) Zagraniczne realizacje eventowe z punktu widzenia technicznego. Chwalimy się, czy wstydzimy?
14:50- 15:35 – DEBATA: Jak przyciągnąć zagranicznego klienta do Polski?
Izabela Stelmańska – Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Marcin Stolarz (Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek), Anna Nowakowska (CEO strefamice.pl), Władysław Grochowski ( CEO Arche Group), Rafał Patla (CEO Adventure Warsaw), moderator Paweł Haberka (CEO PowerEvents)
15:40- 16:00– Aleksander Szojda-Pallado (członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych ) „Język rozwiązany — jak tłumaczyć międzynarodowe wydarzenia”
16:05- 16:30 – Tomasz Cichocki (podróżnik i żeglarz) – Granice są w naszej głowie – mowa motywacyjna
16:35 – 17:00 – Ewelina Flinta, Luiza Staniec i Wojciech Olszanka. Premiera teledysku : Tell me Why? Podziękowanie uczestniczkom projektu za udział.
16: 30 Zakończenie
8:30- Registration, coffee
9:00 – Inauguration of Meetings Week Poland 2019
9:05- 09:25 – Żaneta Berus (CEO In2Win) – How to communicate to be uderstood abroads and how to understand our foreign business partners?
09:30- 9: 50 – Maria Kirilova (Estonia, CEO BEIC) – Development of the event industry in the Baltic countries (Germany, Poland, Estonia, Lithuania, Latvia, Russia, Finland, Sweden, Norway, Denmark)
09:50- 9:55 – Official signing of the agreement with BEIC
09:55- 10:15 – Julia Zholya (Russia DM HAOM, CEO Show&Motion) Events industry development in Russia
10:15-10:20 – Official signing of the agreement with HAOM (Russian Events Indystry Association)
10:20- 10: 40 – Jan Kalbfleisch (Germany, CEO FAMAB) Events industry development in Germany
10:40-10:45 – Official signing of the agreement with FAMAB (German Events Industry Association)
10: 45 – 11:05 – Janne Bjorg (Sweden, Founder Nine Yards 2003) Events industry development in Scandinavia
11:05- 11:30 Coffee break
11:40- 12:00 – Monika Constant (General Director of Polish – French Chamber of Commerce) „How to get Paris without leaving Warsaw – cooperation with French companies and development in French-speaking markets.”
12:05- 12:30 – Magdalena Kozicka (Project Director MEA Group), Jędrek Nykowski (Creative Director MEA Group) „Review of foreign competitions. It is worth it to take part in those or not?”
12:35- 12:55 – Ilaria Granato (Italy, Business Development Manager Bea World Festival)
Review of the best events in the world.
12:55- 13:45 Lunch
13:45- 14:00 – New SBE Logo presentation – Results of the competition
14:00- 14:20 – Michał Kalarus (General Editor Think Mice) Everything you need to know about hosted buyers programms”
14:25- 14: 45 – Łukasz Kubiak (CEO TSE) Foreign events’ technical side. Are we proud or ashamed?
14:50-15:35 – DEBATE – How to encourage foreign customers to come to Poland?
Izabela Stelmańska – Deputy Director of the Department of Culture, Promotion and Tourism of the Marshal Office of the Mazowieckie Council in Warsaw, Marcin Stolarz (CEO Spodek Katowice Marcin Stolarz (Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek), Anna Nowakowska (CEO strefamice.pl), Władysław Grochowski ( CEO Arche Group), Rafał Patla (CEO Adventure Warsaw), moderator Paweł Haberka (CEO Power Events)
15:40- 16:00 – Aleksander Szojda-Pallado (Conference interpreter and expert in European affairs. Founder and board member of the Polish Association of Conference Interpreters (PSTK). Loose the tongue: international events and language interpretation.
16:05- 16:25 – Tomasz Cichocki (traveller and sailor) – The borders exist in our heads – motivating speech
16:30 – 17:00 – Luiza Staniec, Ewelina Flinta and Wojciech Olszanka. Premiere of the music video: Tell me Why? Thanks for the participants of th project for the participation.
16: 30 Closure