Członkowie SBE w ramach współpracy z MICE Poland wypowiadają się na temat: Eko Eventów Aneta Stojak ( Brand Manager Colors of Design)pisze:

Członkowie SBE w ramach współpracy z MICE Poland wypowiadają się na temat: Eko Eventów Aneta Stojak ( Brand Manager Colors of Design)pisze:

Współczesny świat coraz bardziej kieruje swoją uwagę w stronę rozwiązań ekologicznych, dotyczy to niemal każdej dziedziny życia i gospodarki. Takie podejście przestaje być jedynie modą, a staje się wręcz koniecznością. Zrozumiałym jest więc, że marki powinny poszukiwać rozwiązań w tym nurcie na każdym obszarze i etapie swojego działania. Choć pojęcie eko eventów na rynku funkcjonuje już kilka dobrych lat, jedyne wyposażenie, jakie firmy do tej pory mogły zaoferować w tym kierunku było oparte na meblach paletowych. Ze względu na swój charakter te, zupełnie nie nadawały się chociażby na imprezy wysokiej rangi. Rokrocznie współpracujemy przy organizacji wielu dużych imprez biznesowych i rządowych, gdzie konieczność eleganckiego i równocześnie ekologicznego wyposażenia stref jest ogromna. W 2020 w odpowiedzi na tą potrzebę wdrożyliśmy pierwsze modele kolekcji ZERO WASTE- designerskich mebli zbudowanych ze sklejki. Z roku na rok kolekcja zyskuje na popularności i obecnie jest najchętniej wynajmowaną. Jednocześnie jest ona najbardziej rozwijaną dotychczas serią w naszej wypożyczalni i wciąż przybywa nowych propozycji w tej stylistyce. Podyktowane jest to przede wszystkim ogromnym wzrostem zapotrzebowania na tego typu meble, ale również możliwościami, jakie te meble dają. Mam tu na myśli między innymi możliwości transportowe. Dzięki rozkładaniu do zupełnie płaskich elementów, mocno ograniczamy potrzebną przestrzeń transportową nawet bardzo dużej ilości miejsc siedzących, co nie bez znaczenia pozostaje chociażby w obliczu rosnących kosztów paliwa. W tym ujęciu można więc powiedzieć, że ekologicznie, znaczy również ekonomicznie. Wiemy, że ten segment działalności będzie wyłącznie zyskiwał na popularności. To bardzo dobre rozwiązanie wizerunkowe dla klientów końcowych, którzy proekologiczność swoich marek muszą spójnie komunikować światu we wszystkich kanałach marketingowych. Patrzymy w przyszłość, dlatego inwestujemy w ponadczasowe rozwiązania, które mają szansę nie tylko obronić się w dzisiejszym świecie, ale też być inspiracją dla działań całej branży spotkań w Polsce, a może i na świecie.