ZARZĄD

Marta Dunin-Michałowska_Mea Group2

Marta Dunin-Michałowska

Prezes Zarządu

Prezes Mea Group Sp. z o.o., agencji eventowej, specjalizującej się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Z branżą eventową związana od 1997 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję otworzyła w roku 2008. Od tej pory konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów. Marta Dunin-Michałowska czynnie angażuje się także w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych tytułów.Do Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej na stanowisko Wiceprezesa została powołana w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko Prezesa Zarządu. W styczniu 2015 r. wyróżniona tytułem „Osobowość Roku 2014” przez branżowy magazyn MICE Poland w kategorii Organizator.

marta.dunin-michalowska@sbe.org.pl

Żaneta_Berus_1

Żaneta Berus

Członek Zarządu ds. rozwoju współpracy międzynarodowej

Właściciel i Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej In2Win działającej od 2011 roku; Dyrektor Zarządzająca Ptak Warsaw Expo, Członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, ekspert branżowy

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego. Swoją edukację kontynuowała w ramach licznych szkoleń i kursów. W 1999 roku ukończyła program biznesowy Values Management and Applied Prioritizing w Centrum Edukacyjnym Interclub w Chicago, rok później studium biznesowe Go Smart Business i podyplomowe studium zarządzania na Northwestern Business College w Chicago. W 2010 roku do swoich naukowych osiągnięć dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

W latach 1996-2000 Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Przez ostatnie 16 lat związana z obiektem EXPO XXI w Warszawie. Od 2006 w Zarządzie tej firmy oraz na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, a ostatnich 6 lat na stanowisku prezesa Zarządu. Do końca kwietnia 2017 r. piastowała również funkcję Executive Director w Sapphire Group, do której należy także EXPO XXI.

Jednocześnie od 2011 roku prowadzi swoją firmę konsultingową In2Win i doradza organizatorom oraz firmom zainteresowanym organizacją wydarzeń, w szczególności tych targowych.

Od sierpnia 2017 pełni zaszczytną funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ptak Warsaw Expo i odpowiada za sprawne funkcjonowanie wszystkich zespołów targowych i działów obsługi oraz  za rozwój wydarzeń. Wraz z Zarządem i właścicielami tworzy strategie działania spółki.

Żaneta Berus działa także czynnie w Stowarzyszeniu Branży Eventowej będąc członkiem zarządu tej organizacji, a do końca lipca 2016 roku była przez ponad 6 lat Wiceprezesem Polskiej Izby Przemysłu Targowego, członkiem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz członkiem UFI – Światowego stowarzyszenia zrzeszającego branże targową.

Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski, Żaneta Berus otrzymała w październiku 2013 roku Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta Bronisława Komorowskiego. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. W 2012 roku uhonorowana została tytułem MP-12, jako menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue, zaś rok później EXPO XXI Warszawa otrzymało nagrodę MP Power Awards 2013 – Power Venue w kategorii „Kongres venue”. W styczniu bieżącego roku Żaneta Berus odebrała kolejne wyróżnienie branżowe – tytuł „Osobowość Roku 2014” w kategorii „Menadżer obiektu”, a w 2015 roku Odznakę „Zasłużona dla turystyki” przyznawaną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.

zaneta.berus@sbe.org.pl

Zrzut ekranu 2018-01-10 o 19.23.16

Renata Razmuk

Członek Zarządu ds. konferencji i wydarzeń specjalnych

renata.razmuk@sbe.org.pl

Zrzut ekranu 2018-01-10 o 19.22.38

Marcin Stefański

Członek Zarządu ds. rozwoju regionalnego

przez wiele lat związany z branżą telekomunikacyjną (Plus, Play), obecnie Dyrektor Centrum Kongresowego Expo Mazury S.A., w którym zarządza zespołem odpowiedzialnym za organizację konferencji, współpracę z agencjami eventowymi i organizatorami festiwali muzycznych. W grudniu 2017 wybrany na stanowisko członka zarządu SBE.

marcin.stefanski@sbe.org.pl

171211-Elfy SBE-0219

Piotr Wojdat

Członek Zarządu ds. finansowych

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie pełni funkcje Prezesa Zarządu evenea.pl, największego w Polsce systemu do rezerwacji i sprzedaży biletów online na szeroko pojęte wydarzenia biznesowe, gdzie odpowiada m.in za strategie biznesową oraz zarządzanie projektami IT. Oprócz sektora eventowego, aktywnie związany z rynkiem nowych technologii, start-upów oraz inwestycji. Wielki propagator technologii blockchain. Inwestor prywatny w startupy. Członek zarządu SBE od 2017 roku, odpowiedzialny za sprawy finansowe. Prywatnie gitarzysta i fan progresywnego rocka.

piotr.wojdat@sbe.org.pl