ZARZĄD

Marta Dunin-Michałowska_Mea Group2

Marta Dunin-Michałowska

Prezes Zarządu

Prezes Mea Group Sp. z o.o., agencji eventowej, specjalizującej się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Z branżą eventową związana od 1997 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję otworzyła w roku 2008. Od tej pory konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów. Marta Dunin-Michałowska czynnie angażuje się także w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych tytułów.Do Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej na stanowisko Wiceprezesa została powołana w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko Prezesa Zarządu. W styczniu 2015 r. wyróżniona tytułem „Osobowość Roku 2014” przez branżowy magazyn MICE Poland w kategorii Organizator.

marta.dunin-michalowska@sbe.org.pl

Ola2

Olga Krzemińska-Zasadzka

Wiceprezes Zarządu

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji im. Koźluka w Warszawie. Swoją przygodę z branżą eventową rozpoczęła w 1997 od organizacji wyjazdów narciarskich i turniejów squasha (w latach 2002-2004 V-ce Mistrzyni Polski w squashu). Założycielka Agencji Power /dawniej PowerSport/, która w tej chwili z powodzeniem organizuje imprezy firmowe, wyjazdy motywacyjne i wydarzenia specjalne. Wśród głównych współorganizowanych i nagłaśnianych przez jej agencję projektów są m.in.: Rage /Elite Circle/, Zobaczyć Morze, Rage-Race, GT Polonia, Mistrzostwa Świata w Triathlonie, Mistrzostwa Europy i Świata Poduszkowców, samotny rejs dookoła Świata Nataszy Caban.

olga.krzeminska@sbe.org.pl

Anna-Nowakowska

Anna Nowakowska

Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, blogerka strefaMICE.pl

Z branżą eventową związana od 13 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka.
Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym obecnie sprawuje funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Odpowiedzialna za projekt Studium Event Management współtworzony z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych w tym m.in. z AWF Warszawa. Dyrektor Programowa trzech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego. Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim a następnie w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów.
Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Doradza firmom prowadząc MICE Consulting z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Trener w Hotel Academy prowadzone przez Hotel Media Group. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań. Laureatka konkursu Tourism Trends Awards 2016
Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE 2015” (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata 2015” (Brief). Członek Rady Etyki branży eventowej. Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej – www.strefaMICE.pl

anna.nowakowska@sbe.org.pl

Zaneta-Berus

Żaneta Berus

Członek Zarządu

Żaneta Berus – prowadzi z sukcesem od 2011 roku firmę konsultingową In2Win Żaneta Berus, doradzającą w zakresie targów, eventów, kongresów, kojarzenia firm, przeprowadza audyty sprzedażowe w firmach zajmujących się organizacją imprez.

Ma ponad 20 letnie doświadczenie w branży MICE. Przez ponad 16 lat związana  z EXPO XXI Warszawa, gdzie piastowała funkcję Prezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego. Jednocześnie była Członkiem Zarządu spółki Sapphire Group, będącej właścicielem m.in. EXPO XXI Warszawa i Blue Business Media, firmy specjalizującej się w organizacji kongresów, konferencji i różnego rodzaju wydarzeń specjalnych. Żaneta Berus jest nie tylko właścicielem firmy konsultingowej, ale także cenionym specjalistą w swojej branży. Doświadczenie zawodowe zdobywała od wczesnych lat 90., na początku pracując jako Główny Specjalista w Biurze Promocji Zagranicznej w Krajowej Izbie Gospodarczej. W latach 1996-2000 Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Obecnie obok zarządzania EXPO XXI Warszawa i wspierania Sapphire Group, działa także w licznych organizacjach branżowych m.in. jako Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz przez wiele lat była Wiceprezesem Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski Żaneta Berus otrzymała w październiku 2013 roku Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta Bronisława Komorowskiego. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. W 2012 roku uhonorowana została tytułem MP-12, jako menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue, zaś rok później nagrodę MP Power Awards 2013 – Power Venue w kategorii „Kongres venue”. W styczniu bieżącego roku Żaneta Berus odebrała kolejne wyróżnienie branżowe – tytuł „Osobowość Roku 2014” w kategorii „Menadżer obiektu”, a w czerwcu tytuł „Businesswoman Roku 2014” w kategorii „Lider branży MICE”. W roku 2015 Ministerstwo Sportu i Turystyki uhonorowało ją Odznaką „Zasłużony dla turystyki”.

berus.zaneta@gmail.com