Projekt modowo-lifestylowy Mea Group nominowany do German Design Award 2019

Projekt modowo-lifestylowy Mea Group nominowany do German Design Award 2019

Warszawa, 20 lipca 2018 r. – Flesz Fashion Night Autumn Glow – wydarzenie według konceptu kreatywnego Mea Group, zrealizowane z użyciem działających na zmysły rozwiązań – zdobyło nominację komitetu ekspertów German Design Council do udziału w konkursie German Design Award 2019. Polskie wydarzenie modowo-lifestylowe będzie konkurować z najlepszymi europejskimi eventami, kongresami, seminariami, premierami produktów, czy koncertami w kategorii konkursowej ‘Event’. 

Udział w konkursie German Design Award jest możliwy jedynie po uzyskaniu nominacji międzynarodowego jury, które do finału kwalifikuje tylko kreujące trendy, innowacyjne
i niepowtarzalne projekty z obszaru szeroko rozumianego projektowania komunikacji (communications design). W sierpniu jury wskaże finalistów w 22 kategoriach, począwszy od Architektury, Sztuk audiowizualnych, poprzez Publikacje online, Corporate identity, a na Zintegrowanych kampaniach reklamowych i Typografii skończywszy. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w lutym 2019 r. we Frankfurcie  podczas targów Ambiente 2019.

Flesz Fashion Night 2017 Autumn Glow miał charakter jesiennego spaceru, na który składały się kolekcje najlepszych polskich projektantów. Wykreowany został poprzez stworzone specjalnie na ten wieczór, tworzone w czasie rzeczywistym układy kinetyczne brył (zmieniających położenie i barwy kul), muzykę i scenografię. Dzięki nim goście eventu poczuli klimat jesieni. Mea Group wybrała rozwiązania, pozwalające
na pokazanie w unikalny sposób każdej kolekcji, a równocześnie zachowanie spójności pokazu. Kreacje każdego projektanta wpisywały się w kolejne odsłony pełnej blasku jesieni.

„Flesz Fashion Night Autumn Glow zyskuje uznanie kolejnego – po jury EVENTEX 2018 – międzynarodowego gremium ekspertów. Nominacja naszego eventu w German Design Award pokazuje, że warto sięgać po niezwykłe, wysoce angażujące uczestników rozwiązania. FFN była niepowtarzalną historią w każdym wymiarze, m.in. dzięki oprawie wizualnej, muzycznej i scenograficznej” – mówią Magda Kozicka, Dyrektor produkcji
i Jędrek Nykowski, Dyrektor kreatywny, Mea Group

„Mea Group każdy event starannie kreuje, projektuje i realizuje, aby jak najlepiej wpisywał się w cele klienta, jego komunikację marketingową. W przypadku Flesz Fashion Night 2017 sukces nie byłby możliwy bez odważnego podejścia           wydawnictwa Edipresse Polska – organizatora tego cyklicznego wydarzenia modowego” – dodają
M. Kozicka i J. Nykowski.

W konkursie GERMAN DESIGH AWARD 2019 o miano najlepszych w Europie walczą projekty w 22 kategoriach: Architecture, Conceptional Architecture, Intertior Architecture, Retail Architecture, Event, Fair and Exhibition, Urban space and Infrastructure, Audiovisual, Interactive User Experience, Online publications, Web, Apps, Integrated campaigns and avertising, Packaging, Corporate Identity, Brand identity, Books and calendars, Editorial, Official documents, Signage and wayfinding, Posters, cards and photography oraz Typography.

Międzynarodowy konkurs GERMAN DESIGN AWARD

Konkurs German Design Award został powołany do życia przez członków German Design Council – ekspertów od designu i komunikacji. German Design Council powstała w 1953 r. decyzją Bundestagu, aby wspierać przemysł we wszelkich aktywnościach na rzecz podnoszenia wartości produktów/marek poprzez design. Obecnie German Design Coucil jest jednym
z najbardziej cenionych globalnie centrów kompetencji dla komunikacji i zarządzania marką poprzez design. Więcej: www.german-design-award.com.

Flesz Fashion Night Autumn Glow – wydarzenie odbyło się 5 września 2017 r. w Warszawie. Organizatorem tej cyklicznej imprezy jest wydawnictwo Edipresse Polska. Podczas Flesz Fashion Night 2017 swoją premierę miała również nowa kolekcja Badura Icons. Za choreografię pokazu mody odpowiadała Katarzyna Sokołowska. Muzyczną gwiazdą wieczoru – afterparty była Natalia Kukulska.  

Mea Group – agencja eventowa, specjalizująca się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Za tworzenie i realizacje eventów odpowiada zespół, który tworzą osoby
z bogatym  doświadczeniem w takich obszarach jak kreacja, produkcja, projektowanie graficzne, incentive, czy PR.

Klienci agencji to firmy, które cenią sobie unikalne wydarzenia, pozwalające na wymianę wiedzy, doświadczenia i emocji, a równocześnie osiąganie założonych celów. Z organizowanych przez agencję eventów – jako jedynego narzędzia marketingowego, którym można oddziaływać
na wszystkie zmysły – korzystają przedsiębiorstwa m.in. z branży farmaceutycznej, finansowej, motoryzacyjnej, FMCG oraz fashion i beauty.

Agencja jest członkiem Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR oraz Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE), a jej prezes – Marta Chmielewska – pełni od 2014 r. również funkcję Prezesa Zarządu SBE.

 

Więcej informacji:
www.meagroup.pl;
https://www.facebook.com/MeaGroup.Event360/
https://www.instagram.com/meagroup_event360/