STUDIUM EVENT
MANAGEMENT
STUDIUM EVENT
MANAGEMENT

FUNDACJA NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO 
(CENTRUM EDUKACJI FUNDACJI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA)
ORAZ
STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ
ZAPRASZAJĄ NA

XII EDYCJA STUDIUM EVENT MANAGEMENT

 

Termin rekrutacji: do 15 grudnia 2024 roku
Rozpoczęcie zajęć:  11-12 stycznia 2025 roku

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można złożyć osobiście, przesłać pocztą lub na mail.

Rekrutacja Studium Event Management: Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski, ul. Szturmowa 1/3, pok. B207, 02-678 Warszawa; tel.: 22 55 34 002; mail: zgłoszenia@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela: 
Natalia Gmerek
email: ngmerek@wz.uw.edu.pl

Anna Nowakowska – Dyrektor Programowa studium
email: info@sbe.org.pl
tel.: + 48 600 175 291

Liczba godzin: 168 (wymiar 2 semestrów zrealizowany w pół roku) 

Terminy zajęć:  zjazdy odbywają się przeciętnie 2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele w godz. 9:00-16:00 – godziny nieznacznie mogą ulec zmianie


Proponowane terminy zjazdów:

  • 11 styczeń – Inauguracja i pierwsze zajęcia
  • 12 styczeń
  • 25 styczeń
  • 26 styczeń
  • 8 luty
  • 9 luty
  • 22 luty
  • 23 luty
  • 8 marzec
  • 9 marzec
  • 22 marzec
  • 23 marzec
  • 5 kwiecień
  • 6 kwiecień
  • 26 kwiecień
  • 27 kwiecień
  • 10 maj
  • 11 maj
  • 24 maj
  • 25 maj
  • 7 czerwiec - Egzamin
  • 8 czerwiec – Egzamin i zakończenie

Sylwetka absolwenta:

Studium skierowane jest do osób zainteresowanych pracą w branży eventowej, zarówno pracą w zawodzie Event Managera, jak i pokrewnych. Zajęcia kierowane są do przyszłych event managerów : pracowników agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracowników korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 

To kurs, który ma na celu poszerzenie wiedzy z zakresu szerokorozumianej branży eventowej oraz mocnej gałęzi gospodarki jaką jest przemysł spotkań i wydarzeń. Podczas zajęć poznasz jak wygląda branża, czym się charakteryzuje, jak wygląda praca na poszczególnych stanowiskach. Poznasz pracę przy projektach eventowych, nauczysz się je tworzyć, zdobędziesz ogrom branżowej wiedzy praktycznej, którą przekażą Ci praktycy, przedsiębiorcy, najlepsi eksperci branżowi i wykładowcy UW WZ. 

Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa

Limit miejsc: 30 osób

Czesne: informacje dotyczące płatności znajdują się w formularzu zgłoszeniowym

(7500 zł brutto płatne w 1 racie, 7800 zł brutto płatne w 2 ratach, 8100 zł brutto płatne w 3 ratach)


Wymagane dokumenty:


STUDIUM EVENT MANAGEMENT XII EDYCJA – założenia programowe

  • Charakterystyka branży eventowej i przemysłu spotkań i wydarzeń
  • Bezpieczeństwo imprez masowych
  • Brief i kosztorys eventowy - warsztaty
  • Budowanie i zarządzanie zespołem eventowym
  • Event Management od A do Z
  • Kariera event managera
  • Kreacja, produkcja i realizacja projektów eventowych
  • Logistyka eventów
  • Lokalizacje eventowe 
  • Multimedia: technika, nagłośnienie i oświetlenie eventowe 
  • Narzędzia do organizacji wydarzeń on line
  • Od kreacji do realizacji – proces tworzenia projektu eventowego
  • Organizacja eventów- pomysł na biznes – jak zacząć przygodę w branży MICE
  • Organizacja koncertów i współpraca z zespołami, ridery itp
  • Podstawy branży- podatki, PKD, terminologia, rozliczenia
  • Podstawy Incentive Travel
  • Podstawy psychologii: jak radzić sobie ze stresem, trening mentalny 
  • Procesy produkcyjne eventu
  • Targi narzędziem marketingu, Charakterystyka branży targowej 
  • Komunikacja międzynarodowa w biznesie 
  • Przygotowanie oferty, kreacja w eventach, planowanie eventów
  • Przywództwo – rola lidera 
  • ROI - zwrot z inwestycji
  • Scenotechnika i scenografia eventowa
  • Sztuka prezentacji
  • Współpraca z dostawcami
  • Współpraca z mediami branżowymi
  • Współpraca z osobami publicznymi na eventach
  • Współpraca z wirtualnym studiem
  • Zarządzanie eventami – rola event managera i zespołu
  • Zarządzanie wydarzeniem on line i hybrydowym
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa
  • Technologie cyfrowe na usłudze wydarzeń 

Wykładowcy:

  • Czerniak Michał - BRILL AV Media
    Technika eventowa, Multimedia, oświetlenie, nagłośnienie sceniczne
  • Berus Żaneta - Stowarzyszenie Branzy Eventowej, In2winPrezes
    Targi i komunikacja międzynarodowa w branży eventowej
  • Nowakowska Anna - StrefaMICE.pl, RAJT hale namiotowe
    Charaktereystyka Branzy Eventowej, Psychologia w eventach, Psychologiczne uwarunkowania pracy Event Managera
  • Gadomska Katarzyna - Acora Events
    Logistyka w eventach, kosztorysowanie i budżetowanie eventów, Planowanie strategii wydarzeń, Zarządzanie eventami
  • Celuch Krzysztof - Prof UMK dr hab., Global Board Trustee Meeting Professionals International Foundation
    Działania miedzynarodowe w branży przemysłu spotkań i wydarzeń, ROI- Zwrot z inwestycji w eventach
  • Zdrzalik Jakub - Perfectto Events
    Kreacja w eventach, Event management od A do Z, Rodzaje eventów i zasady ich przygotowania,
  • Harazińska Marta - Perfectto Events
    Kreacja w eventach, Event management od A do Z, Rodzaje eventów i zasady ich przygotowania,
  • Jabłoński Paweł - MEETING15 S.A.
    Technologie cyfrowe na usłudze wydarzeń: - środowisko cyfrowe: landing page, rejestracja, bilety, aplikacja,
    - interakcje: sejse Q&A, ankiety, gry/quizy, teleturnieje, gry fabularne, rezerwacje pokoi, galerie, życzenia,
    - neworking: speed dating, pokoje wirtualne, wizytowniki cyfrowe, stoiska i kontakty, CRM,
    - głosowania: walne zgromadzenia, głosowania hybrydowe, raporty notarialne, badania kworum, pełnomocnictwa,
    - bezpieczeństwo: uprawnienia, dostępy, certyfikaty, bazy danych, raporty w kontekście GDPR/RODO i NIS2,
  • Stelmańska Izabela - Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna
  • Romanowicz Klaudia - Arche, Pałac i Folwark Łochów
    Lokalizacje eventowe, wspólpraca z obiektem. Eventy charytatywne
  • Turniak Grzegorz - mówca, mentor, networker.
    Networking podczas wydarzeń, narzędzia kształtujące customer experience, case study
  • Ochinowski Tomasz - dr hab. UW WZ
    Przywództwo-rola lidera w zespole
  • Trojanowski Mariusz - dr hab. UW WZ
    Sztuka Prezentacji
  • Podstawka Krzysztof - mgr UW WZ
    Eventy w marketingu i promocji
  • Chmielewska Victoria Marta
    Kariera Event Managera
  • Kibil Michał
    Prawo i administracja w branży eventowej
  • Kram Adam
    Organizacja koncertów i współpraca z zespołami, ridery itp
  • Kruczyński Andrzej
    Bezpieczeństwo imprez masowych
  • Chaber Agnieszka
    Webinary, Streaming, wydarzenia online
  • Łopata Grzegorz
    Grafika i współpraca z grafikami oraz drukarnią
  • Łobodziński Krzysztof
    Rola mówcy na wydarzeniach, charakterystyka pracy, współpraca z konferansjerem, zakres, problemy i rozwiązania
  • Pacuski Adam - Kancelaria Pacuscy ZAISK i prawo autorskie w eventach, Odpowiedzialność organizatora
Instagram_logo

Biuro czynne: poniedziałek – piątek 9.00 – 17.00
E-mail: info@sbe.org.pl
Adres: Nowy Świat 33 lok. 13, 00-029 Warszawa
NIP: 527-264-70-66 KRS: 0000373990