Założenia programu V edycji Event Biznes

Założeniem programu Event Biznes jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej, wyraźnie się ugruntowuje. Są to narzędzia, których stosowania daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, zrównoważony rozwój, przeładowanie informacyjne. Ale jak je efektywnie wykorzystywać?

Program konferencji Event Biznes ma dostarczyć:
  • praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu
  • inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów
  • wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii
  • wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania i in.
  • wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej
BLOKI TEMATYCZNE:
  • Wyzwania
  • Nowe technologie
  • Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej
  • Event w employer brandingu
  • Przepisy prawa i standardy

W ich ramach zaprezentowane zostaną przekrojowe analizy, studia przypadków projektów z wykorzystaniem różnego rodzaju wydarzeń, zmiany w przepisach prawach, dotycząca organizacji wydarzeń, uczestnictwa w nich i odpowiedzialności organizatorów oraz opinie zaproszonych ekspertów i praktyków.

Z okazji piątej, jubileuszowej edycji konferencji Event Biznes jeden z tematów poświęcony będzie celebracji, która często jest głównym celem eventów.

Podczas konferencji Event Biznes wystąpią:

Stephan Jung

Blok: Nowe technologie

Temat: Eventy 4.0.? Na jaką rewolucję powinni się przygotować twórcy eventów.

Stephan Jung

CEO, InoventiQ Group

Uznawany jest za jednego z czołowych ekspertów w dziedzinie trendów i innowacji w Europie. Ponad 20 lat pracował w branży inwestycyjnej oraz zarządzał Światowym Funduszem Nieruchomości. W tym samym czasie przewodniczył w Radzie Niemieckich Centrów Handlowych (The German Council of Shopping Centers), jedynego w Niemczech stowarzyszenia reprezentującego interesy właścicieli nieruchomości handlowych.

Obecnie Stephan Jung jest światowej sławy mówcą, autorem oraz wykładowcą w dziedzinie mega trendów, przyszłości i innowacji. Liderzy sceny politycznej i biznesowej biorą udział w jego prelekcjach, by wysłuchać jego wizji i zaczerpnąć inspiracji.

Blok: Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Temat: Eventy & marketing zintegrowany z globalnej perspektywy marki Ericsson.

Michiel Pool

head of Global Events, External Activation and Engagement, Ericsson

Kieruje zespołem odpowiedzialnym za globalne inicjatywy eventowe marki Ericsson. Składają się na nie zarówno doświadczenia fizyczne, cyfrowe jak i eventy mieszane. Przykładami wydarzeń realizowanych przez jego zespół są Mobile World Congress, Digital Transformation World i wielokrotnie nagradzany R&D Digital Summit. Eventy Ericssona łączą ich uczestników z marką dzięki istotnym, wiarygodnym i zapadającym w pamięć przeżyciom.

Michiela od zawsze pasjonowały eventy, ukończył więc studia na kierunku Event Management na NHTV w Holandii. Obecnie mieszka w Sztokholmie.

Otylia Jędrzejczak

Blok: Wyzwania

Temat: Event jak występ na igrzyskach olimpijskich daje tylko jedno podejście. Jak trafić z formą, zarządzać emocjami i koncentracją? Co jest stratą czasu, a co najlepszą inwestycją w drodze do sukcesu? Mistrzowskie Motywacje Otylii Jędrzejczak.

Otylia Jędrzejczak

Mistrzyni Olimpijska w pływaniu, multimedalistka Mistrzostw Świata, Europy i Polski.

Jako sportowiec osiągnęła wszystko, o czym marzyła, ale nie poprzestała na sporcie. Tak jak w sporcie osiąga wyznaczane sobie cele. Mówi „Sport to wspaniała przygoda życia, która uczy konsekwencji i determinacji w dążeniu do celu”. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, Akademii Leona Koźmińskiego o kierunku PR, i Międzynarodowego Rosyjskiego Uniwersytetu Olimpijskiego, gdzie uzyskała tytuł Master of Sport Administration. Kocha psychologię, asystent w Zakładzie Teorii Sportu, Pływania i Ratownictwa Wodnego Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Sportu Kobiet i członek zarządu Polskiego Komitetu Olimpijskiego. W życiu wyznaje zasadę, że poza Mistrzostwem w Sporcie liczy się Mistrzostwo w Życiu, dlatego uruchomiła Fundację Otylii Jędrzejczak.

Motto Otylii Jędrzejczak to „Nie ma rzeczy, do których się nie nadajemy, są tylko takie do których się słabo przykładamy“. Od 2008 roku z pasji do psychologii prowadzi szkolenia motywacyjne, rozwoju osobistego, dzieląc się swoim doświadczeniem z innymi.

Blok: Wyzwania

Temat: O celebrowaniu i jego językowych sposobach.
Czy w dzisiejszym świecie umiejętność celebracji zanika – kiedy event jest świętem dla uczestników?
Co to znaczy celebrować, jak zbudować przekaz za pomocą wydarzenia, aby taki cel osiągnąć?

prof. Jerzy Bralczyk

językoznawca

Istotną rolę w życiu profesora gra działalność popularyzatorska: w sferze poradnictwa językowego, profesor zabierał często publicznie głos w sprawach poprawności języka, zwłaszcza publicznego, języka polityki, reklamy, prawa. Służył konsultacjami różnym instytucjom, zapraszany jako referent na wewnętrzne konferencje branżowe; ekspert językowy w konfliktowych sprawach i juror w językowych konkursach.

Programy radiowe i telewizyjne profesora Bralczyka miały i mają liczną publiczność. Wykładał retorykę na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Jest wiceprzewodniczącym Rady Języka Polskiego. Autorem licznych książek o języku.

Blok: Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Temat: Virality isn't born. It's made. Jak szerzyć idee i sprawiać, by ludzie mówili o naszych eventach?

Piotr Psyllos

wynalazca, programista, elektronik, informatyk

Uznany przez amerykańskiego Forbesa za jednego z 30 najlepszych europejskich innowatorów i Massachusetts Institute of Technology Review za jednego z 10 najzdolniejszych młodych wynalazców w Polsce. Jako laureat „New Europe 100” znalazła się na liście największych innowatorów w Europie Środkowo-Wschodniej. Zdobywca ponad 17 nagród głównych o zasięgu krajowym i międzynarodowym w dziedzinie wynalazczości. Laureat Imagine Cup – krajowego etapu największego konkursu IT i finalista w Seattle/USA. Członek komisji ds. Innowacyjności i Współpracy z Gospodarką KRASP. Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia w roku akademickim 2016/2017.

Piotr Bucki

Blok: Wyzwania

Temat: Virality isn't born. It's made. Jak szerzyć idee i sprawiać, by ludzie mówili o naszych eventach?

Piotr Bucki

szkoleniowiec, wykładowca, nauczyciel, dziennikarz, coach, manager

Od 17 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Autor książki „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i anglojęzycznej „Life's a pitch and then you die”.

Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie  www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii.

Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

Blok: Event w employer brandingu

Temat: Jak zatrzymać X, wzmocnić Y i zachęcić Z – co pracodawca powinien wiedzieć o generacjach?

dr Tomasz Sobierajski

socjolog

Uważny obserwator społecznych zjawisk i kulturowych trendów. Jego główne obszary zainteresowania naukowego to socjologia edukacji, komunikacja interpersonalna, socjologia zdrowia, socjologia miasta i wakcynologia społeczna. Autor kilkunastu książek i kilkudziesięciu artykułów naukowych. Projektuje i koordynuje polskie i międzynarodowe projekty badawcze, realizowane dla instytucji rządowych, organizacji pozarządowych i firm prywatnych. Od 10 lat ściśle współpracuję z sektorem biznesu, wspierając firmy w realizacji i analizie badań społecznych oraz prowadzeniu szkoleń z zakresu etyki i etykiety biznesu. Prowadzi zajęcia i warsztaty na uniwersytetach w całej Europie. Jest maratończykiem, trenuje duathlon i squasha.

Blok: Przepisy prawa i standardy

Temat:Nowe regulacje i przepisy dotykające branży eventowej i realizacji event-marketingowych.
Jeśli zlecasz organizację wydarzeń, lub sam je organizujesz, jakie przepisy musisz znać, a co powinieneś egzekwować od podwykonawców.
Co jest barierą, a co szansą?

Michał Kibil

adwokat, partner zarządzający w kancelarii Kibil i Partnerzy

Od wielu lat skupia swoją uwagę na szeroko pojętej tematyce zatrudniania pracowników, zagadnieniach prawa IT (w tym na tematyce prawa nowych technologii – IOT, Blockchain, AI etc.), prawa w eventach oraz ochrony danych osobowych. Przed otwarciem swojej autorskiej kancelarii zdobywał doświadczenie w kancelariach indywidualnych, prowadził zarówno warszawski oddział kilkudziesięcioosobowej kancelarii, jak i praktykę prawa pracy w dwóch kancelariach o zasięgu międzynarodowym. Wśród dotychczasowych klientów Michała Kibila znajdowały się m.in. banki, duże zakłady przemysłowe, firmy eventowe, kilkutysięcznoosobowe zakłady produkcyjne, firmy retailowe, ubezpieczyciele, firmy z sektora IT czy też deweloperzy rynku nieruchomości. Świadcząc usługi doradcze, Michał skupia się na zapewnianiu swoim klientom bezpieczeństwa, redukcji kosztów oraz możliwości wdrożenia pomysłów biznesowych. Każde zlecenie Michał Kibil traktuje jako proces nakierowany na efektywną odpowiedź na potrzeby klienta. W pracy kieruje się zasadą, że liczba możliwych rozwiązań nie ma końca. Są tylko takie, których jeszcze nie odkryliśmy. Studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończył także podyplomowe studium prawa pracy. Jest Adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

Łukasz Kosuniak

Blok: Nowe technologie

Temat:Digitalizacja eventów biznesowych – jak wprowadzić eventy w świat cyfrowy i udowodnić ich wpływ na biznes

Łukasz Kosuniak

konsultant marketingu B2B, autor książki i kursu online „ABC Marketingu B2B”, blogger, wieloletni manager, praktyk marketingu i sprzedaży w B2B.

Specjalizuje się w marketingu B2B opartym o umiejętne korzystanie z danych oraz nowoczesne narzędzia marketing automation, social selling, sales enablement, recurrent revenue management.

Pomaga organizacjom budować wzrost oparty o modele odnawialne i subskrypcyjne dzięki metodom Customer Success Management.
Jako współzałożyciel i MARS1 Advisor w firmie B2B Power Group pomaga integrować działania marketingu i sprzedaży B2B zgodnie z opracowaną przez B2B Power Group metodyką MARS1 – Marketing and Sales as One.

Doświadczenie zdobywał min jako szef zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska oraz manager odpowiedzialny za marketing i rozwój kanału sprzedaży w Microsoft Polska.

 

.

Wiktor Łyczko

Blok: Nowe technologie

Temat:Digitalizacja eventów biznesowych – jak wprowadzić eventy w świat cyfrowy i udowodnić ich wpływ na biznes

Wiktor Łyczko

Założyciel i CEO w B2B Power Group. Konsultant z wieloletnią praktyką w sprzedaży i marketingu B2B.

Redaktor prowadzący w programie internetowym B2B Power Talks (www.b2bpowertalks.com)

Specjalizacja Wiktora Łyczki to: tworzenie strategii sprzedażowych zgodnie z metodyką MARS 1 (Marketing & Sales as One), konsultacyjna sprzedaż B2B; transformacja marketingu i sprzedaży B2B, szkolenia zespołów handlowych B2B oraz marketingowych B2B zgodnie z metodyką MARS 1; szkolenia i coachingi dla dyrektorów marketingu i sprzedaży B2B.

Pomaga organizacjom zwiększać efektywność sprzedaży skomplikowanych rozwiązań B2B. Przekształca sprzedawców w ekspertów i doradców biznesowych Klienta B2B.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Podczas studiów doktoranckich, na tej uczelni, pełnił prestiżową funkcję senatora SGH oraz był członkiem Kolegium Gospodarki Światowej.

Blok: Studium Przypadków

Temat:Postawić kropkę nad „i”. Event kluczowym elementem zintegrowanej komunikacji T-mobile.

Małgorzata Rybak-Dowżyk

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile.

Od 18 lat związana z obszarem komunikacji, wcześniej w latach 1996-2000 zajmowała się sprzedażą oraz obsługa klienta korporacyjnego. Doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla Viacom International Media Networks, w Programie 1 Telewizji Polskiej oraz Citibank Polska. Od 2012 roku pełni funkcję Dyrektora Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska. Odpowiada za tworzenie  i wdrażanie strategii komunikacyjnej, w tym kształtowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji, kreowanie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Responsibility) ściśle zintegrowanej ze strategią rozwoju biznesu. Jest inicjatorką niestandardowych projektów T-Mobile – m.in. akcji społecznej Pomoc Mierzona Kilometrami.

Doskonale spełnia się w roli nowoczesnej kobiety biznesu, ale przede wszystkim jako matka trójki dzieci. Na co dzień aktywnie łączy te dwie funkcję będące wyzwaniem, nie tylko w środowisku biznesowym, ale i w sferze prywatnej. Ukończyła studia na wydziale Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego oraz na wydziale Politologii w zakresie Rzecznik Prasowy w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych.

Dawid Niemczyk

Blok: Studium Przypadków

Temat:Cele, wyzwania i efekty. Jubileusz 25-lecia Volkswagena w Poznaniu.

Dawid Niemczyk

Starszy Specjalista Volkswagen Poznań.

Absolwent Stosunków Międzynarodowych ze specjalizacją Handel Międzynarodowy. Z branżą marketingową i eventową związany od  ponad 10 lat. Pierwsze doświadczenie zawodowe po studiach zdobywał w poznańskich agencjach eventowych oraz pracując 2 lata jako handlowiec.

Po drodze koordynował poznański projekt  Poka Poka a następnie zajął się promocją muzyki i działa w tym po dzień dziś jako Dapper.

Od 7 lat pracuje największego pracodawcy w Wielkopolsce jakim jest Fabryka Samochodów Użytkowych Volkswagen Poznań gdzie zajmuje się eventami oraz Employer Brandingiem.

Konferencję Event Biznes będzie prowadził:

Krzysztof Łobodziński

Krzysztof Łobodziński

Aktor, konferansjer, wokalista, prezenter radiowy.

W swojej pracy wykorzystuje zmysł obserwacji, refleks, intuicję i poczucie humoru.
Kocha poznawać nowych ludzi i słuchać ich historii. Uwielbia też opowiadać historie i hipnotyzować słuchaczy.
Po każdym poprowadzonym wydarzeniu upewnia się w tym, że jest na właściwym miejscu.

Wolne chwile spędza w kinie i przy fortepianie. Jeśli kiedyś scena przestanie go pasjonować, zostanie kierowcą miejskiego autobusu.

http://DobrzeProwadzacy.pl

http://facebook.com/DobrzeProwadzacy

PROGRAM KONFERENCJI:

8.15 - 9.00 - Rejestracja gości i networking
9.00 - 9.15 - Powitanie gości

BLOK 1 - WYZWANIA

9.15 - 9.45 - Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu
Event jak występ na igrzyskach olimpijskich daje tylko jedno podejście. Jak trafić z formą, zarządzać emocjami i koncentracją? Co jest stratą czasu, a co najlepszą inwestycją w drodze do sukcesu? Mistrzowskie motywacje Otylii Jędrzejczak.
9.45 - 10.15 - prof. Jerzy Bralczyk, językoznawca
Czy w dzisiejszym świecie umiejętność celebracji zanika - kiedy event jest świętem dla uczestników? Co to znaczy celebrować, jak zbudować przekaz za pomocą wydarzenia, aby taki cel osiągnąć?
10.15 - 10.45 - Piotr Bucki, szkoleniowiec, wykładowca, dziennikarz, coach, manager
Virality isn't born. It's made. Jak szerzyć idee i sprawiać, by ludzie mówili o naszych eventach?

10.45 - 11.00 Przerwa kawowa 

BLOK 2 - EVENT W ZINTEGROWANEJ KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

11.00 - 11.45 - Michiel Pool, head of Global Events, External Activation and Engagement, Ericsson
Funkcja eventów w globalnej perspektywie zintegrowanej komunikacji marki Ericsson
11.45 - 12.00 - Adrian Kostrzębski, PR & Sales Director Turtle Entertainment Polska Sp. z o.o.
Intel Extreme Masters – studium przypadku finału jednego z najlepiej rozpoznawalnych wydarzeń e-sportowych na świecie.
12.00 – 12.15 - Dawid Niemczyk
, Starszy Specjalista Volkswagen Poznań
Cele, wyzwania i efekty. Jubileusz 25-lecia Volkswagena w Poznaniu.
12.15 - 12.30 - Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile
Postawić kropkę nad "i". Event kluczowym elementem zintegrowanej komunikacji. Studium przypadku Magenta Stars by T-mobile

BLOK 3 - EVENT W EMPLOYER BRANDINGU

12.30 - 13.00 dr Tomasz Sobierajski, socjolog
Jak zatrzymać X, wzmocnić Y i zachęcić Z - co pracodawca powinien wiedzieć o generacjach?
13.00 - 13.15- Mary Kirillova, Dyrektor Zarządzająca Baltic Event Industry Club
Eventy w procesie budowania marki pracodawcy. Przegląd międzynarodowych praktyk.


13.15 - 14.00 – Lunch

BLOK 4 - NOWE TECHNOLOGIE

14.00 - 14.40 - Stephan Jung, CEO, InoventiQ Group
Eventy 4.0.? Na jaką rewolucję powinni się przygotować twórcy eventów
14.40 - 15.10 - Piotr Psyllos, wynalazca, programista, elektronik, informatyk
Sophia na każdym evencie? O botach i uczeniu maszynowym w planowaniu i realizacji wydarzeń.
15.10 - 15.40 - Łukasz Kosuniak, konsultant marketingu B2B, Wiktor Łyczko, CEO, konsultant marketingu B2B
Digitalizacja eventów biznesowych - jak wprowadzić eventy w świat cyfrowy i udowodnić ich wpływ na biznes

BLOK 5 - Przepisy prawa i standardy

15.40 - 16.00 mec. Michał Kibil, adwokat, partner zarządzający w kancelarii Kibil i Partnerzy
Nowe regulacje i przepisy dotykające branży eventowej i realizacji event-marketingowych. Jeśli zlecasz organizację wydarzeń lub sam je organizujesz, jakie przepisy musisz znać, a co powinieneś egzekwować od podwykonawców. Co jest barierą, a co szansą?

16:00 - 16:10 Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu SAR
Biała Księga Komunikacji Marketingowej – finał dialogu branżowego pomiędzy klientami a agencjami.
16.10 - 16.45 Debata
Wyzwania i regulacje wpływające na współpracę w organizacji eventów
Magdalena Kondas, Dyrektor Programowa Konferencji Event Biznes, Redaktor Naczelna MeetingPlanner.pl,
Marta Chmielewska, Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej, Prezes MEA Group,
Sebastian Oprządek, Prezes Zarządu agencji El-Padre, KAE
Krzysztof Celuch, Prorektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji, Prezes Celuch Consulting
Mariusz Geraltowski, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów
Joanna Cendrowska, Dyrektor ds. marketingu i komunikacji, Rzecznik Prasowy Grupy Eiffage w Polsce
mec. Michał Kibil, adwokat, Partner Zarządzający w kancelarii Kibil i Partnerzy

16:45 – 17:00 - Zakończenie i podsumowanie, networking