Założenia programu V edycji Event Biznes

Założeniem programu Event Biznes jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej, wyraźnie się ugruntowuje. Są to narzędzia, których stosowania daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, zrównoważony rozwój, przeładowanie informacyjne. Ale jak je efektywnie wykorzystywać?

Program konferencji Event Biznes ma dostarczyć:
  • praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu
  • inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów
  • wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii
  • wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania i in.
  • wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej
BLOKI TEMATYCZNE:
  • Wyzwania
  • Nowe technologie
  • Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej
  • Event w employer brandingu
  • Przepisy prawa i standardy

W ich ramach zaprezentowane zostaną przekrojowe analizy, studia przypadków projektów z wykorzystaniem różnego rodzaju wydarzeń, zmiany w przepisach prawach, dotycząca organizacji wydarzeń, uczestnictwa w nich i odpowiedzialności organizatorów oraz opinie zaproszonych ekspertów i praktyków.

Z okazji piątej, jubileuszowej edycji konferencji Event Biznes jeden z tematów poświęcony będzie celebracji, która często jest głównym celem eventów.

Podczas konferencji Event Biznes wystąpią:

Stephan Jung

Blok: Nowe technologie

Temat: Eventy 4.0.? Na jaką rewolucję powinni się przygotować twórcy eventów.

Stephan Jung

CEO, InoventiQ Group

Uznawany jest za jednego z czołowych ekspertów w dziedzinie trendów i innowacji w Europie. Ponad 20 lat pracował w branży inwestycyjnej oraz zarządzał Światowym Funduszem Nieruchomości. W tym samym czasie przewodniczył w Radzie Niemieckich Centrów Handlowych (The German Council of Shopping Centers), jedynego w Niemczech stowarzyszenia reprezentującego interesy właścicieli nieruchomości handlowych.

Obecnie Stephan Jung jest światowej sławy mówcą, autorem oraz wykładowcą w dziedzinie mega trendów, przyszłości i innowacji. Liderzy sceny politycznej i biznesowej biorą udział w jego prelekcjach, by wysłuchać jego wizji i zaczerpnąć inspiracji.

Blok: Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Temat: Eventy & marketing zintegrowany z globalnej perspektywy marki Ericsson.

Michiel Pool

head of Global Events, External Activation and Engagement, Ericsson

Kieruje zespołem odpowiedzialnym za globalne inicjatywy eventowe marki Ericsson. Składają się na nie zarówno doświadczenia fizyczne, cyfrowe jak i eventy mieszane. Przykładami wydarzeń realizowanych przez jego zespół są Mobile World Congress, Digital Transformation World i wielokrotnie nagradzany R&D Digital Summit. Eventy Ericssona łączą ich uczestników z marką dzięki istotnym, wiarygodnym i zapadającym w pamięć przeżyciom.

Michiela od zawsze pasjonowały eventy, ukończył więc studia na kierunku Event Management na NHTV w Holandii. Obecnie mieszka w Sztokholmie.

Otylia Jędrzejczak

Blok: Wyzwania

Temat: Event jak występ na igrzyskach olimpijskich daje tylko jedno podejście. Jak trafić z formą, zarządzać emocjami i koncentracją? Co jest stratą czasu, a co najlepszą inwestycją w drodze do sukcesu? Mistrzowskie Motywacje Otylii Jędrzejczak.

Otylia Jędrzejczak

Mistrzyni Olimpijska w pływaniu, multimedalistka Mistrzostw Świata, Europy i Polski.

Jako sportowiec osiągnęła wszystko, o czym marzyła, ale nie poprzestała na sporcie. Tak jak w sporcie osiąga wyznaczane sobie cele. Mówi „Sport to wspaniała przygoda życia, która uczy konsekwencji i determinacji w dążeniu do celu”. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, Akademii Leona Koźmińskiego o kierunku PR, i Międzynarodowego Rosyjskiego Uniwersytetu Olimpijskiego, gdzie uzyskała tytuł Master of Sport Administration. Kocha psychologię, asystent w Zakładzie Teorii Sportu, Pływania i Ratownictwa Wodnego Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Sportu Kobiet i członek zarządu Polskiego Komitetu Olimpijskiego. W życiu wyznaje zasadę, że poza Mistrzostwem w Sporcie liczy się Mistrzostwo w Życiu, dlatego uruchomiła Fundację Otylii Jędrzejczak.

Motto Otylii Jędrzejczak to „Nie ma rzeczy, do których się nie nadajemy, są tylko takie do których się słabo przykładamy“. Od 2008 roku z pasji do psychologii prowadzi szkolenia motywacyjne, rozwoju osobistego, dzieląc się swoim doświadczeniem z innymi.

Blok: Wyzwania

Temat: O celebrowaniu i jego językowych sposobach.
Czy w dzisiejszym świecie umiejętność celebracji zanika – kiedy event jest świętem dla uczestników?
Co to znaczy celebrować, jak zbudować przekaz za pomocą wydarzenia, aby taki cel osiągnąć?

prof. Jerzy Bralczyk

językoznawca

Istotną rolę w życiu profesora gra działalność popularyzatorska: w sferze poradnictwa językowego, profesor zabierał często publicznie głos w sprawach poprawności języka, zwłaszcza publicznego, języka polityki, reklamy, prawa. Służył konsultacjami różnym instytucjom, zapraszany jako referent na wewnętrzne konferencje branżowe; ekspert językowy w konfliktowych sprawach i juror w językowych konkursach.

Programy radiowe i telewizyjne profesora Bralczyka miały i mają liczną publiczność. Wykładał retorykę na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Jest wiceprzewodniczącym Rady Języka Polskiego. Autorem licznych książek o języku.

Blok: Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Temat: Virality isn't born. It's made. Jak szerzyć idee i sprawiać, by ludzie mówili o naszych eventach?

Piotr Psyllos

wynalazca, programista, elektronik, informatyk

Uznany przez amerykańskiego Forbesa za jednego z 30 najlepszych europejskich innowatorów i Massachusetts Institute of Technology Review za jednego z 10 najzdolniejszych młodych wynalazców w Polsce. Jako laureat „New Europe 100” znalazła się na liście największych innowatorów w Europie Środkowo-Wschodniej. Zdobywca ponad 17 nagród głównych o zasięgu krajowym i międzynarodowym w dziedzinie wynalazczości. Laureat Imagine Cup – krajowego etapu największego konkursu IT i finalista w Seattle/USA. Członek komisji ds. Innowacyjności i Współpracy z Gospodarką KRASP. Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia w roku akademickim 2016/2017.

Piotr Bucki

Blok: Wyzwania

Temat: Virality isn't born. It's made. Jak szerzyć idee i sprawiać, by ludzie mówili o naszych eventach?

Piotr Bucki

szkoleniowiec, wykładowca, nauczyciel, dziennikarz, coach, manager

Od 17 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Autor książki „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i anglojęzycznej „Life's a pitch and then you die”.

Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie  www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii.

Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

Blok: Event w employer brandingu

Temat: Jak zatrzymać X, wzmocnić Y i zachęcić Z – co pracodawca powinien wiedzieć o generacjach?

dr Tomasz Sobierajski

socjolog

Uważny obserwator społecznych zjawisk i kulturowych trendów. Jego główne obszary zainteresowania naukowego to socjologia edukacji, komunikacja interpersonalna, socjologia zdrowia, socjologia miasta i wakcynologia społeczna. Autor kilkunastu książek i kilkudziesięciu artykułów naukowych. Projektuje i koordynuje polskie i międzynarodowe projekty badawcze, realizowane dla instytucji rządowych, organizacji pozarządowych i firm prywatnych. Od 10 lat ściśle współpracuję z sektorem biznesu, wspierając firmy w realizacji i analizie badań społecznych oraz prowadzeniu szkoleń z zakresu etyki i etykiety biznesu. Prowadzi zajęcia i warsztaty na uniwersytetach w całej Europie. Jest maratończykiem, trenuje duathlon i squasha.

Blok: Przepisy prawa i standardy

Temat:Nowe regulacje i przepisy dotykające branży eventowej i realizacji event-marketingowych.
Jeśli zlecasz organizację wydarzeń, lub sam je organizujesz, jakie przepisy musisz znać, a co powinieneś egzekwować od podwykonawców.
Co jest barierą, a co szansą?

Michał Kibil

adwokat, partner zarządzający w kancelarii Kibil i Partnerzy

Od wielu lat skupia swoją uwagę na szeroko pojętej tematyce zatrudniania pracowników, zagadnieniach prawa IT (w tym na tematyce prawa nowych technologii – IOT, Blockchain, AI etc.), prawa w eventach oraz ochrony danych osobowych. Przed otwarciem swojej autorskiej kancelarii zdobywał doświadczenie w kancelariach indywidualnych, prowadził zarówno warszawski oddział kilkudziesięcioosobowej kancelarii, jak i praktykę prawa pracy w dwóch kancelariach o zasięgu międzynarodowym. Wśród dotychczasowych klientów Michała Kibila znajdowały się m.in. banki, duże zakłady przemysłowe, firmy eventowe, kilkutysięcznoosobowe zakłady produkcyjne, firmy retailowe, ubezpieczyciele, firmy z sektora IT czy też deweloperzy rynku nieruchomości. Świadcząc usługi doradcze, Michał skupia się na zapewnianiu swoim klientom bezpieczeństwa, redukcji kosztów oraz możliwości wdrożenia pomysłów biznesowych. Każde zlecenie Michał Kibil traktuje jako proces nakierowany na efektywną odpowiedź na potrzeby klienta. W pracy kieruje się zasadą, że liczba możliwych rozwiązań nie ma końca. Są tylko takie, których jeszcze nie odkryliśmy. Studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończył także podyplomowe studium prawa pracy. Jest Adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

Łukasz Kosuniak

Blok: Nowe technologie

Temat:Digitalizacja eventów biznesowych – jak wprowadzić eventy w świat cyfrowy i udowodnić ich wpływ na biznes

Łukasz Kosuniak

konsultant marketingu B2B, autor książki i kursu online „ABC Marketingu B2B”, blogger, wieloletni manager, praktyk marketingu i sprzedaży w B2B.

Specjalizuje się w marketingu B2B opartym o umiejętne korzystanie z danych oraz nowoczesne narzędzia marketing automation, social selling, sales enablement, recurrent revenue management.

Pomaga organizacjom budować wzrost oparty o modele odnawialne i subskrypcyjne dzięki metodom Customer Success Management.
Jako współzałożyciel i MARS1 Advisor w firmie B2B Power Group pomaga integrować działania marketingu i sprzedaży B2B zgodnie z opracowaną przez B2B Power Group metodyką MARS1 – Marketing and Sales as One.

Doświadczenie zdobywał min jako szef zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska oraz manager odpowiedzialny za marketing i rozwój kanału sprzedaży w Microsoft Polska.

 

.

Wiktor Łyczko

Blok: Nowe technologie

Temat:Digitalizacja eventów biznesowych – jak wprowadzić eventy w świat cyfrowy i udowodnić ich wpływ na biznes

Wiktor Łyczko

Założyciel i CEO w B2B Power Group. Konsultant z wieloletnią praktyką w sprzedaży i marketingu B2B.

Redaktor prowadzący w programie internetowym B2B Power Talks (www.b2bpowertalks.com)

Specjalizacja Wiktora Łyczki to: tworzenie strategii sprzedażowych zgodnie z metodyką MARS 1 (Marketing & Sales as One), konsultacyjna sprzedaż B2B; transformacja marketingu i sprzedaży B2B, szkolenia zespołów handlowych B2B oraz marketingowych B2B zgodnie z metodyką MARS 1; szkolenia i coachingi dla dyrektorów marketingu i sprzedaży B2B.

Pomaga organizacjom zwiększać efektywność sprzedaży skomplikowanych rozwiązań B2B. Przekształca sprzedawców w ekspertów i doradców biznesowych Klienta B2B.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Podczas studiów doktoranckich, na tej uczelni, pełnił prestiżową funkcję senatora SGH oraz był członkiem Kolegium Gospodarki Światowej.