STUDIUM EVENT
MANAGEMENT
STUDIUM EVENT
MANAGEMENT

FUNDACJA NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO 
(CENTRUM EDUKACJI FUNDACJI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA)
ORAZ
STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ
ZAPRASZAJĄ NA

XII EDYCJA STUDIUM EVENT MANAGEMENT

 

Termin rekrutacji: do 15 grudnia 2024 roku
Rozpoczęcie zajęć:  11-12 stycznia 2025 roku

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można złożyć osobiście, przesłać pocztą lub na mail.

Rekrutacja Studium Event Management: Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski, ul. Szturmowa 1/3, pok. B207, 02-678 Warszawa; tel.: 22 55 34 002; mail: zgłoszenia@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela: 
Natalia Gmerek
email: ngmerek@wz.uw.edu.pl

Anna Nowakowska – Dyrektor Programowa studium
email: info@sbe.org.pl
tel.: + 48 600 175 291

Liczba godzin: 168 (wymiar 2 semestrów zrealizowany w pół roku) 

Terminy zajęć:  zjazdy odbywają się przeciętnie 2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele w godz. 9:00-16:00 – godziny nieznacznie mogą ulec zmianie

Proponowane terminy zjazdów:

  • 11 styczeń – Inauguracja i pierwsze zajęcia
  • 12 styczeń
  • 25 styczeń
  • 26 styczeń
  • 8 luty
  • 9 luty
  • 22 luty
  • 23 luty
  • 8 marzec
  • 9 marzec
  • 22 marzec
  • 23 marzec
  • 5 kwiecień
  • 6 kwiecień
  • 26 kwiecień
  • 27 kwiecień
  • 10 maj
  • 11 maj
  • 24 maj
  • 25 maj
  • 7 czerwiec - Egzamin
  • 8 czerwiec – Egzamin i zakończenie

Sylwetka absolwenta:

Studium skierowane jest do osób zainteresowanych pracą w branży eventowej, zarówno pracą w zawodzie Event Managera, jak i pokrewnych. Zajęcia kierowane są do przyszłych event managerów : pracowników agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracowników korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 

To kurs, który ma na celu poszerzenie wiedzy z zakresu szerokorozumianej branży eventowej oraz mocnej gałęzi gospodarki jaką jest przemysł spotkań i wydarzeń. Podczas zajęć poznasz jak wygląda branża, czym się charakteryzuje, jak wygląda praca na poszczególnych stanowiskach. Poznasz pracę przy projektach eventowych, nauczysz się je tworzyć, zdobędziesz ogrom branżowej wiedzy praktycznej, którą przekażą Ci praktycy, przedsiębiorcy, najlepsi eksperci branżowi i wykładowcy UW WZ. 

Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa

Limit miejsc: 30 osób

Czesne: informacje dotyczące płatności znajdują się w formularzu zgłoszeniowym

(7500 zł brutto płatne w 1 racie, 7800 zł brutto płatne w 2 ratach, 8100 zł brutto płatne w 3 ratach)

Wymagane dokumenty:

STUDIUM EVENT MANAGEMENT XII EDYCJA – założenia programowe

  • Charakterystyka branży eventowej i przemysłu spotkań i wydarzeń
  • Bezpieczeństwo imprez masowych
  • Brief i kosztorys eventowy - warsztaty
  • Budowanie i zarządzanie zespołem eventowym
  • Event Management od A do Z
  • Kariera event managera
  • Kreacja, produkcja i realizacja projektów eventowych
  • Logistyka eventów
  • Lokalizacje eventowe 
  • Multimedia: technika, nagłośnienie i oświetlenie eventowe 
  • Narzędzia do organizacji wydarzeń on line
  • Od kreacji do realizacji – proces tworzenia projektu eventowego
  • Organizacja eventów- pomysł na biznes – jak zacząć przygodę w branży MICE
  • Organizacja koncertów i współpraca z zespołami, ridery itp
  • Podstawy branży- podatki, PKD, terminologia, rozliczenia
  • Podstawy Incentive Travel
  • Podstawy psychologii: jak radzić sobie ze stresem, trening mentalny 
  • Procesy produkcyjne eventu
  • Targi narzędziem marketingu, Charakterystyka branży targowej 
  • Komunikacja międzynarodowa w biznesie 
  • Przygotowanie oferty, kreacja w eventach, planowanie eventów
  • Przywództwo – rola lidera 
  • ROI - zwrot z inwestycji
  • Scenotechnika i scenografia eventowa
  • Sztuka prezentacji
  • Współpraca z dostawcami
  • Współpraca z mediami branżowymi
  • Współpraca z osobami publicznymi na eventach
  • Współpraca z wirtualnym studiem
  • Zarządzanie eventami – rola event managera i zespołu
  • Zarządzanie wydarzeniem on line i hybrydowym
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa
  • Technologie cyfrowe na usłudze wydarzeń 
Instagram_logo

Biuro czynne: poniedziałek – piątek 9.00 – 17.00
E-mail: info@sbe.org.pl
Adres: Nowy Świat 33 lok. 13, 00-029 Warszawa
NIP: 527-264-70-66 KRS: 0000373990