Wirtualna rzeczywistość w Digital Knowledge Space

Wirtualna rzeczywistość w Digital Knowledge Space

U naszego członka Stowarzyszenia, w filmowym studio Digital Knowledge Space, mieszczącym się w obiekcie Digital Knowledge Village, została nagrana reklama Max Factor (Coty) w wirtualnej rzeczywistości. To właśnie dzięki technologii Unreal w ciągu jednego dnia zdjęciowego Małgorzata Socha mogła być w trzech różnych lokacjach z konkretnymi wymaganiami oświetleniowymi.  Na potrzeby produkcji przestawiane były budynki, zmieniany widok za oknem, czy kolor samych liści. Wszystko to przed zdjęciami, dzięki czemu Klient na planie widział praktycznie finalny efekt, a sama postprodukcja ograniczyła się do minimum. Małgorzata Socha dokładnie widziała elementy scenografii wirtualnej bowiem zostały wyświetlone na panoramicznym ekranie LED w studio.  Sufit studia został pokryty instalacją markerów do systemu śledzenia kamer.

Za produkcję odpowiadała Truskavka wraz z agencją Pragmatycy, Wizja Projekt XR i Heliograf. Całość wyreżyserował Łukasz Zabłocki, a autorem zdjęć jest Nikita Khatsarevich. W trakcie produkcji powstała też sesja fotograficzna wykonana przez Jacka Grąbczewskiego.

Swiatło:

ARRI Sky panel s360

Nanlux Global Dyno 1200

Astera Titan

Astera NYX bulb set

Kamery:

ARRI Alexa Mini & obiektywy Tokina Global Vista

Źródło: Oficjalny profil Max factor na Facebooku: Post: https://www.facebook.com/MaxFactorPolska/photos/pcb.5590201114336167/5590199954336283