Wiosna to szczyt sezonu eventowego. Czy firmy o tym wiedzą i czy event jest dla nich narzędziem marketingowym, w które warto inwestować? Już 14 kwietnia, przy okazji branżowego spotkania wielkanocnego, Stowarzyszenie Branży Eventowej we współpracy z magazynem BRIEF poprowadzi panel dyskusyjny zatytułowany „Miejsce eventu wśród narzędzi marketingowych”. W moderowanej przez Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu BRIEF dyskusji udział wezmą przedstawiciele branży eventowej oraz działów marketingu firm – zleceniodawców. Aby dowiedzieć się, jak miejsce to widzą zarówno organizatorzy wydarzeń specjalnych, jak i ich zleceniodawcy śledźcie nasz profil. Wkrótce zapraszamy na relację i wnioski z tej ciekawej dla nas wszystkich, zaangażowanych w rozwój polskiego rynku eventów, dyskusji. Spotkanie odbedzie się w Restauracji aleje3 zlokalizaowanej w budynku Muzeum Narododowego, przy pomocy technicznej Brill AV Media.