Założenia programu Event Biznes Plener

Założeniem VII Edycji konferencji Event Biznes jest przedstawienie branży eventowej jako prężnie działającego sektora polskiej gospodarki, który wyciągnął lekcje płynące z pandemii i dziś gotowy jest do powrotu do pracy. W ciągu ostatniego roku wiele zmieniło się w produkcji eventowej.  Zaczęliśmy na nowo definiować sformułowania „event”, „event on line”, „event hybrydowy”, „digitalizacja eventu”. Zostały wprowadzone nowe narzędzia oraz platformy do zarzadzania wydarzeniami. Przed przedstawicielami firm z przemysłu spotkań stanęło wyzwanie dostosowania się do nowych warunków, ale też stworzenia fundamentów Eventu 2.0. Choć jako organizatorzy mamy świadomość, że świat hybrydy już z nami zostanie skorzystaliśmy z nowego trendu „festivalization of events” i postanowiliśmy pójść o krok dalej i pokazać konferencję, debatę, spotkanie firmowe, panele dyskusyjne czy  mini galę rozdania nagród w jeszcze nowszej formule – eventu w plenerze. Tym samym otwieramy nowy sezon- czas absolutnych eventowych metamorfoz. Postanowiliśmy 17 czerwca spotkać się z przedstawicielami branży, przeanalizować przyszłość i zasady funkcjonowania nas samych oraz w korespondencji w relacji z klientem.

PROGRAM KONFERENCJI EVENT BIZNES MA DOSTARCZYĆ:         

Informacji na temat nowych pomysłów budowania wydarzenia
Wprowadzenie nowej tendencji budżetowania eventów
Narzędzi prawidłowej komunikacji na linii klient- organizator- dostawca- lokalizacja
Przyszłości edukacji w branży eventowej
Elementów podwyższenia zaangażowania uczestników w wydarzenie
Procedury bezpiecznych eventów
Szanse realizacji celów w branży eventowej
Wizję wydarzeń oudorowych

BLOKI TEMATYCZNE:

Istotnym elementem konferencji Event Biznes będą Panelowe Stoliki Dyskusyjne koordynowane przez członków Rady Programowej wydarzenia. Zostaną stworzone 5 osobowe grupy, które pod okiem moderatora będą miały zaproponować konkretne rozwiązania, które branża chciałaby wprowadzić w styl pracy i współpracy na linii klient – agencja- dostawca- lokalizacja. Celem rozmów jest wypracowanie dokumentu zawierającego zasady przyszłych Eventów 2.0. Każdy uczestnik rozmowy będzie twórcą tych reguł i będzie miał fizyczny wpływ na zmiany, które zachodzą w branży.

Program konferencji:

10:00- 11:00 networking, recepcja, kawa

11:00- 11:15 Inauguracja

11:15- 12:30 Wyniki konkursu na najbardziej kreatywny pomysł na Event Biznes Przyszłości oraz prezentacje wygranych propozycji

12:30- 12:45 Przerwa Kawowa/ Występ muzyczny Nick z Mainstreamu

12:45- 13:30 Debata branżowa "Etyka w nowej rzeczywistości"

13:30- 14:00 Przerwa Lunchowa/ Występ muzyczny DJ DoubleU & Pan Konewka

14:00- 15:00 - Stolikowe Panele Dyskusyjne

15: 00- 15:30 - Podsumowanie Paneli

15:30 - Koniec

 

Stolikowe Panele Dyskusyjne poprowadzą:

Temat dyskusji: "Jakie szanse branży eventowej daje pandemia"

Żaneta Berus

CEO IN2WIN BUSINESS CONSULTING

Na każdy kataklizm jak zawsze trzeba popatrzeć dwutorowo, jako nieszczęście, które uniemożliwia działania oraz jak na okazję do zmiany. Zmiany są zawsze niekomfortowe dla części osób, ale potem wiele z nich okazuje się przyspieszonymi dobrymi reformami tego, co w firmach nieuniknione.

Pandemia wymusiła niestety wiele negatywnych działań związanych z restrukturyzacją firm, ale też wiele ciekawych nowych pomysłów na nowe działania, którymi chciałabym, aby członkowie stolika podzielili się z innymi. W tym stoliku poruszymy też sprawę innowacji i ich zastosowania w branży eventowej. Słowo hybryda wejdzie na stałe do naszego słownika branżowego po 2020 roku, więc trzeba się do niego przyzwyczaić, polubić, stosować i wyciągać co najlepsze.

Temat dyskusji: "#stolik otwarty Hyde Park"

Edyta Brykała

WŁAŚCICIEL LEVEL +

Hyde Park zaprasza chętnych, którzy nie odnaleźli w pozostałych propozycjach paneli tematyki ich nurtującej.

Tu w formule swobodnego forum  wymiany myśli, będziemy dzielić się obserwacjami i komentarzami niełatwej po-covidowej eventowej rzeczywistości. Zapraszamy wszystkich, zarówno tych, potrzebujących „wygadać się”, ponarzekać czy skomentować, ale i tych w potrzebie burzy mózgów, by inkubować nowe rozwiązania.

A zatem : komentarze, obserwacje, wnioski, pomysły, networking. Gorąco zapraszamy!

Temat dyskusji: "Przyszłość edukacji w branży eventowej"

Marta Chmielewska

PREZES MEA GROUP/ MANAGING PARTNER EWENEMENT BRAND EXPERIENCE WORKSHOP/ MENTORKA/ WYKŁADOWCZYNI AKADEMICKA

Pandemia stała się katalizatorem zmian na rynku wydarzeń, w tym również w obszarze edukacji. Kluczowe jest rozwijanie u event managerów tych kompetencji, które są niezbędne dla branży MICE w erze wydarzeń hybrydowych, online, kreowania brand experience, kiedy znika podział na rzeczywistość online i offline.

Podczas dyskusji zastanowimy się wspólnie:

- nowa era event managera – na rozwój jakich kompetencji trzeba teraz szczególnie stawiać,

- kogo szuka agencja eventowa – na czym polega ewolucja rynku pracy branży MICE,

- edukacja klientów – dlaczego opłaca się współpraca z doświadczonymi, mającymi kierunkowe wykształcenie event managerami,

- Studium Event Managementu – co rozwijać, co dodawać, jakich nowych ekspertów-wykładowców pozyskiwać.

Temat dyskusji: "Filozofia Pricingu 4.0"

Katarzyna Gadomska

CEO ACORA EVENTS, CZŁONEK ZARZĄDU SBE

Polityka pricingu w eventach – godzina czy marża.

Czy dla klienta liczy się tylko cena końcowa za wydarzenie, czy ważna jest też świadomość, że gramy do jednej bramki?

Czy klient traktuje agencję jako pośrednika, czy kompetentnego profesjonalistę – doradcę, od którego kupuje kompleksowa usługę?

I czy zmiana polityki pricingu może wpłynąć na ten wizerunek oraz poziom zarobków w agencjach eventowych?

O modelach pricingu i jak to wpływa na zarobki agencji oraz jej wizerek (m.in.)  będziemy dyskutować podczas panelu stolikowego pn. polityka pricingu.

Zapraszam gorąco!

Temat dyskusji: "Jak pobudzić zaangażowanie uczestników podczas wydarzeń online"

Krzysztof Łobodziński

AKTOR, KONFERANSJER, WOKALISTA, PREZENTER RADIOWY

Eventy online stały się chlebem powszednim organizatorów i widzów. My staramy się zapewnić im mityczny efekt WOW, a oni próbują się odnaleźć, ale czasami mają już dość. Jak zbudować agendę, żeby nie zanudzić? Co może pomóc w pobudzeniu aktywności, i czy zawsze interaktywność jest najlepszym rozwiązaniem? Porozmawiajmy o tym.

Temat dyskusji: "Współpraca między stowarzyszeniami branżowymi"

Grzegorz Łopata

CEO ASAP DRUKARNIA, CZŁONEK ZARZĄDU SBE

Podczas rozmów chciałbym pogłębić naszą wiedzę o relacjach pomiędzy członkami:

  • Czy taka współpraca w ogóle istnieje?
  • Jeśli tak, w jakim stopniu pomaga członkom rozwijać ich firmy poprzez wymianę doświadczeń, kontaktów, promocję ?
  • Jak zarząd i członkowie mogą pomóc w jej pogłębianiu?

Temat dyskusji: "Współpraca między stowarzyszeniami branżowymi"

Małgorzata Musiał-Bzowska

Sekretarz Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń

Podczas rozmów chciałbym pogłębić naszą wiedzę o relacjach pomiędzy członkami:

  • Czy taka współpraca w ogóle istnieje?
  • Jeśli tak, w jakim stopniu pomaga członkom rozwijać ich firmy poprzez wymianę doświadczeń, kontaktów, promocję ?
  • Jak zarząd i członkowie mogą pomóc w jej pogłębianiu?

Temat dyskusji: "Catering w nowej rzeczywistości"

Emilia Melon- Olchowicz

WŁAŚCICIEL MELON CATERING, CZŁONEK ZARZĄDU SBE

Usługi cateringowe zawsze były pod ostrzałem czujnego wzroku tych, którzy dbają o zdrowie i bezpieczeństwo uczestników. Zawsze dbaliśmy nie tylko by każde danie smakowało i wyglądało wyśmienicie, ale również ogromną wagę przywiązywaliśmy na to czego nie widać tylko jest od tak zwanej „kuchni”.

Dobrze wiemy, jak wielki wpływ ma catering na satysfakcję klienta podczas eventu, dlatego na Event Biznes poruszymy tematy:

  • Procedury bezpieczeństwa podawania posiłku
  • Rozwiązania na absurdy narzucone na catererów
  • Dbałość o klienta indywidualnego i korporacyjnego

Serdecznie zapraszam do rozmowy

Temat dyskusji: "Komunikacja na linii: klient- agencja eventowa- dostawca"

Sebastian Oprządek

PREZES ZARZĄDU AGENCJI EL PADRE

popandemiczna rzeczywistość ma wpływ na współpracę i komunikacjĘ na linii klient – agencja eventowa – dostawca. Dostawcy i agencje zanotowały duże spadki przychodów i mają gorsze wyniki finansowe niż w 2019 roku, Umowy ramowe w praktyce przez okres pandemii nie były realizowane (lub realizowano je w niewielkim stopniu), część pracowników odeszła z branży.

Podczas dyskusji będziemy następujące poruszać tematy:

- przedłużanie umów ramowych i nowe przetragi

- weryfikacja wiarygodności agencji i dostawców (płatności, regulowanie zobowiązań finansowych)

- finansowanie projektów – zaliczki, terminy płatności

- Kadry

Temat dyskusji: "Procedury bezpiecznych eventów- czy testy przed wydarzeniem mają sens?"

Paweł Piłat

DYREKTOR HANDLOWY REGIONU MAZOWIECKIEGO IMPEL GROUP

Testowanie to jedno z najważniejszych elementów w stworzeniu bezpiecznych eventów. Dzięki testom możemy w sposób szybki, bezpieczny i nieinwazyjny dobrać uczestników wydarzenia którzy są zdrowi. Testowanie pozwala zapobiegać powstawania ognisk zakażeń a także pozwala na ich szybkie wykrywanie o kontrolę.

- Rodzaje testów dostępnych na rynku

- Skuteczność i interpretacja wyników

- Wpływ testów na ograniczenie wirusa

- Testy a obowiązujące prawo

Temat dyskusji: "Wizerunek branży eventowej po pandemii"

Renata Razmuk

MANAGING DIRECTOR SC EVENT DESIGN
- jak pandemia wpłynęła na wizerunek branży?
- czy wzrosła świadomość branży eventowej w społeczeństwie?
- branża eventowa jako ważny element kultury czy imprezownia?
- elementy składowe branży eventowej - tysiące podmiotów o różnych dziedzinach działania bez pracy
- kierunki budowania wizerunku branży po pandemii

WYSTĘP MUZYCZNY

Nick z Mainstreamu - dwoje artystów, trzy instrumenty, ponad dwadzieścia utworów... reszta to emocje, którymi chcemy się z Państwem dzielić! Piękne tematy muzyki filmowej oraz tzw. mainstreamu w nowocześnie dobranych brzmieniach. Ich niepowtarzalność zawdzięczamy szerokiemu spektrum barw skrzypiec Kamili oraz nowatorskim pomysłom aranżacyjnym Tomka i jego pianistycznym umiejętnościom.
Kamila Wójcicka - skrzypce, erhu
Tomasz Maciaszczyk - fortepian, aranżacje

https://www.youtube.com/watch?v=eLiiRvNFiGU&feature=youtu.be

DJ DoubleU & Pan Konewka

DJ Doubleu - jeden z najbardziej rozchwytywanych łódzkich DJs, a także producent muzyczny. Przez ponad 20 lat aktywności zawodowej wypracował własny, indywidualny styl. Jego autorskie sety usłyszeć można było w najbardziej wyszukanych lokalizacjach Łodzi i Warszawy.
Współpracuje z zespołem "Blue Cafe". Jest autorem i producentem utworu "Horyzont" w ramach projektu "Spirit of Łódź", zainicjowanego przez inwestora łódzkiego Monopolis.
Wraz saksofonistą orkiestry Teatru Muzycznego w Łodzi, Arturem Modrzejewskim tworzą autorskie "live acty", współpracowali razem m. in. na "Sky Fly Music Nights" w hotelu Andel's Łódź oraz w ramach muzycznego cyklu muzycznych wieczorów w łódzkim centrum kulturalno-biznesowym Monopolis.

https://youtu.be/ChH1mJk71Hc 

 

Konferencję Event Biznes Plener będzie prowadził:

Krzysztof Łobodziński

Aktor, konferansjer, wokalista, prezenter radiowy.

W swojej pracy wykorzystuje zmysł obserwacji, refleks, intuicję i poczucie humoru.
Kocha poznawać nowych ludzi i słuchać ich historii. Uwielbia też opowiadać historie i hipnotyzować słuchaczy.
Po każdym poprowadzonym wydarzeniu upewnia się w tym, że jest na właściwym miejscu.

Wolne chwile spędza w kinie i przy fortepianie. Jeśli kiedyś scena przestanie go pasjonować, zostanie kierowcą miejskiego autobusu.

https://www.krzysztoflobodzinski.pl/

http://facebook.com/DobrzeProwadzacy