Podsumowanie konferencji GMC Live! vol. 3.

艢wiatem rz膮dzi eCommerce?

Na to wszystko wskazuje, a przynajmniej w 艣wiecie marketingu. To w艂a艣nie bardzo pr臋偶nie rozwijaj膮ce si臋 w ostatnich miesi膮cach 艣rodowisko eCommerce zdominowa艂o trzeci膮 ju偶 edycj臋 bezp艂atnej konferencji online, GMC Live! Tw贸rca jednej z najwi臋kszych konferencji marketingowych w Polsce, Grupa MTP, postanowi艂 czasowo przenie艣膰 sw贸j format do sieci i robi膰 to co umie najlepiej – przekaza膰 wiedz臋, podzieli膰 si臋 trendami i zainspirowa膰 do dzia艂ania.

3 grudnia na fan page鈥檜 oraz na kanale YouTube Golden Marketing Conference punktualnie o 10:00 rozpocz臋艂o si臋 wydarzenie GMC Live! vol. 3, kt贸re od pierwszych dni promocji stawia艂o na du偶膮 dawk臋 wiedzy z zakresu eCommerce. I organizator dotrzyma艂 s艂owa. Transmisj臋 rozpocz臋艂a prelekcja 鈥濸ytania o eCommerce – jak膮 platform臋 sprzeda偶ow膮 wybra膰?鈥 Tymoteusza Stengerta, New Business Lead聽 w Sylius oraz Tomasza Grzemskiego, CEO i Co-Founder, Macopedia. Mogli艣my si臋 z niej dowiedzie膰 jakie platformy sprzeda偶owe dost臋pne s膮 na rynku, 聽jaka platforma sprzeda偶owa jest odpowiednia na dla konkretnego rodzaju eCommercu oraz o czym warto pami臋ta膰 planuj膮c rozw贸j eCommerce. Kolejne prelekcje dotyczy艂y wsparcia sprzeda偶y w handlu elektronicznym przez kampanie prowadzone przez Facebook Ads, tu wyk艂ad wyg艂osi艂a Monika Czaplicka, CEO
w Wobuzz. Natomiast o wsparciu eCommerce przez narz臋dzia Google opowiedzia艂 CEO DevaGroup, Krzysztof Marzec. Kolejnym prelegentem, kt贸ry wyst膮pi艂 na wirtualnej konferencji by艂 Dawid Fucia, Sales Team Leader w edrone. Przedstawi艂 on w jaki spos贸b zbiera膰 dane w czasach gdy jeste艣my bardzo mocno oszcz臋dni w przekazywaniu informacji o sobie, a najwi臋kszy sukces odnosz膮 Ci, kt贸rzy komunikacj臋 szyj膮 na miar臋 swoich odbiorc贸w. Skoro mamy ju偶 dane o naszych klientach to jak
je analizowa膰 i poszuka膰 nowych 藕r贸de艂 by do perfekcji zoptymalizowa膰 sprzeda偶? Jak sprawi膰
by klienci wracali z poczuciem potrzeby kolejnego zakupu? O tym wszystkim na podstawie kampanii Facebook Ads oraz Google Ads opowiedzia艂a Marta Burchard, Digital Specialist w ToBilet.pl oraz Agencji r360 w temacie 鈥濸owracaj膮cy klient 鈥瀋ytryn膮鈥 w customersowej lemoniadzie鈥.
Bardzo pozytywnym urozmaiceniem konferencji by艂y tematy z bran偶y, kt贸rej ogromy potencja艂 marketingowy jest dopiero co zauwa偶any, mianowicie gaming. O metodach komunikacji w esporcie opowiedzia艂y Karolina Ka艂u偶y艅ska, PR Manager, Gameset oraz Justyna Oracz, Head
of Communications w聽 Fantasyexpo. O tym jak trudno wej艣膰 na rynek produkt贸w, kt贸ry ju偶 wszystko widzia艂 a przy okazji nie rozpycha膰 si臋 艂okciami i ugry藕膰 dla siebie kawa艂ek tortu opowiedzia艂a Emilia Kusion, Brand Director w CityDiet. 聽Projekt Golden Marketing Conference od pewnego czasu zahacza tak偶e o tematy niezwykle rzadkie na konferencjach, czyli prawo w marketingu. Nie inaczej by艂o tym razem, bo ostatnie dwa 2 lata to prawny roller-coaster dla marketingu. Mityczne RODO nadal utrudnia zamiast u艂atwia膰, a pod koniec grudnia 2020 r. pojawi si臋 jeszcze jego m艂odszy brat 鈥 Prawo komunikacji elektronicznej. W艂a艣nie o tym w prelekcji 鈥3 kroki do prostszego marketingu, kt贸re
od dawna s膮 zapisane w RODO.鈥 opowiada艂 Bartosz Pilc, Radca prawny i partner w Core Law. Nast臋pnie Paulina Mazur poruszy艂a temat wiarygodnego Employer Brandingu, czyli co trzeba zrobi膰, aby kandydaci uwierzyli, 偶e marka pracodawcy jest atrakcyjna, a Piotr Bucki wprowadzi艂 nas w 艣wiat b艂臋d贸w poznawczych wp艂ywaj膮cych na decyzje zakupowe. Natomiast 艁ukasz Soko艂owski, Digital Brand Manager w Citi Handlowy przedstawi艂 jak pochodzi膰 do tworzenia interesuj膮cych tre艣ci nios膮cych warto艣膰 dla odbiorc贸w oraz jak w dzia艂aniach tych wykorzysta膰 wizerunek influencer贸w. Dzie艅 konferencyjny zamkn臋艂a rozmowa z Danielem Bossy o lejkach sprzeda偶owy, czyli jak zbudowa膰 d艂ugoterminow膮 strategi臋 kt贸ra zarabia 鈥 i to wszystko, oczywi艣cie, w kontek艣cie eCommerce.

Projekt GMC Live! powsta艂 w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, kt贸ry
w czasie najwi臋kszych obostrze艅 wynikaj膮cych ze 艣wiatowej pandemii zosta艂 zobligowany
do przeniesienia swoich stacjonarnych spotka艅 na inne terminy. By m贸c kontynuowa膰 swoj膮 misj臋 prowadzenia rozm贸w o najnowszych trendach w bran偶y oraz dzieli膰 si臋 dobrymi praktykami marketingowymi stworzyli艣my formu艂臋 spotka艅 online, kt贸re maj膮 zagwarantowa膰 mo偶liwo艣膰 nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowc贸w i bezp艂atnego podnoszenia kwalifikacji.

 

 

 

 

 

 

 

Recent Posts