MP Power Awards – ósma edycja konkursu branży eventowej

MP Power Awards – ósma edycja konkursu branży eventowej

MeetingPlanner.pl zaprasza do udziału w ósmej edycji konkursu branży eventowej MP Power Awards®. W konkursie jurorzy wybierają najlepsze projekty, obiekty oraz produkty eventowe, a także w tym roku po raz pierwszy Agencję Roku. Nagradzają wyróżniające się osobowości branży oraz kreatywnych. Stowarzyszenie Branży Eventowej jest partnerem branżowym MP Power Awards.

Celem MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży.
Do udziału w MP Power Awards organizator – MeetingPlanner.pl zaprasza agencje eventowe, incentive travel, marketingowe, biura PCO, DMC, agencje specjalizujące się w organizacji aktywnego outdooru i team buildingu, firmy cateringowe i multimedialne specjalizujące się w obsłudze sektora eventowego, meeting plannerów i marketerów odpowiedzialnych za realizację projektów z zakresu branży eventowej w korporacjach, instytucjach i stowarzyszeniach.
Konkurs MP Power Awards tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power Produkt oraz MP Power 12. Konkursem towarzyszącym MP Power Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej.

Jak dokonać zgłoszenia do MP Power Awards: www.mppowerawards.com/jak-sie-zglosic/

W ramach MP Power Projekt zostaną poddane analizie i ocenie realizacje w następujących kategoriach głównych: event promocja marki B2B i B2C, event firmowy – celebracja, integracja i edukacja, event pozostałe formy, incentive travel, program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel, kongres, incoming, targi oraz kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu i towarzyszących: CSR, catering, scenografia i oprawa wizualna, stage design oraz digital.

Termin zgłoszeń – do 28 lutego.

W MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne i unikatowe – z największym eventowym potencjałem. W ramach MP Power Venue zostaną poddane analizie i ocenie obiekty w następujących kategoriach: miejsce eventowe, hotel eventowo-konferencyjny, hotel biznesowy, obiekt wielofunkcyjny, obiekt unikatowy, premiera.

Elementem, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie, jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu. Termin zgłoszeń – do 21 lutego.

MP Power Produkt – do tej części konkursu można zgłaszać produkty, atrakcje, usługi, które mogą stać się częścią programu eventu i zdaniem zgłoszeniodawcy wpływać znacząco na jego uatrakcyjnienie. Termin zgłoszeń – do 28 lutego.

W tej edycji jury konkursu po raz pierwszy przyzna tytuł Agencji Roku oraz nagrodę specjalną – zrównoważony rozwój w branży eventowej. Wyróżnione zostaną projekty, działania, stosowanie wybranych rozwiązań, których główne cele wchodzą w zakres zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej albo popularyzują jej wybrane idee, przez podmioty działające w przemyśle spotkań lub świadczące usługi na rzecz organizatorów wydarzeń. Termin zgłoszeń – do 28 lutego.

W ramach plebiscytu MP Power 12 jury MP Power Awards wyróżnia także osobistości i ekspertów branży, w dwunastu kategoriach.

Konkurs towarzyszący MP Power Awards – Kreatywny Roku Branży Eventowej wyróżnia najlepszych kreatywnych i przebiega dwutorowo – skierowany jest do profesjonalistów oraz tych, którzy chcieliby wiązać z kreacją swoją karierę i zawodowy rozwój. Konkurs przeprowadzany jest w dwóch kategoriach.

Rozstrzygnięcie MP Power Awards nastąpi podczas finałowej Gali MP Power Night, która odbędzie się 24 kwietnia w Muzeum Polin w Warszawie. Gala będzie także finałowym eventem Meetings Week Poland 2020.

Stowarzyszenie Branży Eventowej jest partnerem branżowym MP Power Awards.

 

Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się na stronie: www.mppowerawards.com

Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl: www.meetingplanner.pl.