Meetings Week Poland 2020 ze wsparciem partner贸w

Honorowy patronat nad tegorocznym Meetings Week Poland obj臋艂y Ministerstwo Rozwoju oraz Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Wydarzenie, jako partner strategiczny, wspiera tak偶e samorz膮d Wojew贸dztwa Ma艂opolskiego. Swoj膮 obecno艣膰 potwierdzili Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwo Rozwoju, odpowiedzialny za turystyk臋, Arkadiusz Opo艅, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, a tak偶e Tomasz Urynowicz, wicemarsza艂ek Wojew贸dztwa Ma艂opolskiego. Wydarzenie stanie si臋 tym samym wsp贸ln膮 pr贸b膮 nakre艣lenia kierunk贸w rozwoju przemys艂u spotka艅 i wydarze艅 w Polsce.

Tegoroczny Meetings Week Poland odb臋dzie si臋 w dniach 16鈥17 wrze艣nia w formule hybrydowej. Uczestnicy spotkaj膮 si臋 w pi臋ciu miastach Polski (Warszawa, Krak贸w, Pozna艅, Katowice oraz Lubin) i w przestrzeni online. W programie wydarzenia znajd膮 si臋 r贸偶ne aspekty dzia艂alno艣ci w przemy艣le spotka艅 i wydarze艅, cho膰 jako g艂贸wny temat lub kontekst poruszanych zagadnie艅 jawi si臋 nowa rzeczywisto艣膰, z kt贸r膮 obecnie mierzy si臋 ca艂a bran偶a. Podkre艣la to r贸wnie偶 Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, honorowy patron wydarzenia: 鈥 Ostatnie miesi膮ce zmieni艂y 艣wiat spotka艅 bran偶owych na ca艂ym 艣wiecie. Nie ustaj膮 dzia艂ania po艣wi臋cone funkcjonowaniu w nowej rzeczywisto艣ci. Sytuacje w poszczeg贸lnych miastach i regionach monitorowane s膮 na bie偶膮co przez miejskie i regionalne convention bureaux. Convention bureaux, przy wsparciu Poland Convention Bureau POT, wdra偶aj膮 nowe rozwi膮zania, kt贸re maj膮 pom贸c w utrzymaniu zainteresowania destynacj膮 w艣r贸d planist贸w spotka艅 oraz pracuj膮 wsp贸lnie z organizatorami i obiektami nad podtrzymaniem i pozyskiwaniem nowych wydarze艅 do swoich miast 鈥 zaznacza.

Kluczowo艣膰 partnerstwa pomi臋dzy wszystkimi interesariuszami przemys艂u spotka艅, wsp贸艂prac臋 i potrzeb臋 promocji zaznacza tak偶e Wojew贸dztwo Ma艂opolskie 鈥 samorz膮d wspiera wydarzenie w my艣l promowanego has艂a 鈥炁伳卌zy nas Ma艂opolska鈥. 鈥 Bran偶a turystyki biznesowej prze偶ywa teraz bardzo trudny czas, ale wszyscy wierzymy, 偶e wyjdziemy z tego silniejsi, je艣li b臋dziemy wsp贸lnie, nie osobno, pracowali nad nowymi i kreatywnymi rozwi膮zaniami. Wojew贸dztwo Ma艂opolskie wspiera budowanie wsp贸艂pracy sieciowej i rozw贸j kooperacji pomi臋dzy podmiotami na rynku turystycznym, a Meetings Week Poland to wydarzenie, kt贸re idealnie wpasowuje si臋 w te cele 鈥 m贸wi Anna J臋drocha, koordynator Meetings Week Poland 2020. Wojew贸dztwo Ma艂opolskie jest partnerem strategicznym tegorocznej edycji MWP i dzi臋ki jego dofinansowaniu wydarzenie odb臋dzie si臋 w formie hybrydowej. 鈥 Ma艂opolska, maj膮c na uwadze skutki, jakie przyniesie obecna pandemia dla regionalnej gospodarki turystycznej, ws艂uchuje si臋 w g艂os bran偶y, aby podejmowa膰 dzia艂ania skuteczne i adekwatne do nowych uwarunkowa艅 funkcjonowania turystyki 鈥 zaznacza Anna J臋drocha.

Partnerem bran偶owym Meetings Week Poland 2020 zosta艂a powo艂ana w lipcu tego roku przez kilkana艣cie organizacji i stowarzysze艅 bran偶owych Rada Przemys艂u Spotka艅 i Wydarze艅. Rada stanowi膰 ma wsp贸lny g艂os bran偶y i reprezentowa膰 jej interesy m.in. we wsp贸艂pracy z rz膮dem. Zadania Rady s膮 zatem zbie偶ne z celami Meetings Week Poland, st膮d partnerstwo i podj臋cie m.in. wsp贸lnej debaty nad przysz艂o艣ci膮 przemys艂u spotka艅 i wydarze艅.

Organizatorami MWP s膮: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Bran偶y Eventowej, Stowarzyszenie Organizator贸w Incentive Travel, SITE Poland, Polska Izba Przemys艂u Targowego, Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szko艂a G艂贸wna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, The Warsaw Voice, MeetingPlanner.pl i Warszawska Organizacja Turystyczna.

 

 

Udzia艂 w wydarzeniu 鈥 zar贸wno na 偶ywo, jak i online jest bezp艂atny, wymagana jest rejestracja.

www.meetingsweek.pl

Recent Posts