MEETINGS WEEK POLAND 2013

MEETINGS WEEK POLAND 2013

Stowarzyszenia branżowe działające na rzecz rynku eventowego w Polsce organizują wspólnie pierwszy Meetings Week Poland. Między 19. a 22. marca przewidziano 9 spotkań o różnym charakterze. Wszystkim im jednak przyświeca jeden cel: promocja branży spotkań i networking. Zapraszamy do udziału!

Meetings Week Poland – wszystko o branży spotkań w ciągu jednego tygodnia

* Pierwszy Meetings Week Poland odbędzie się w dniach 19-22.03.2013
* Meetings Week Poland to edukacyjne, wizerunkowe i networkingowe wydarzenie branży spotkań w Polsce
* Współorganizatorami są : MPI Poland, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel i Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji
* W Polsce co roku odbywa się kilkadziesiąt tysięcy spotkań realizujących różnorodne biznesowe cele klientów. Ich wartość ma coraz większe znaczenie dla biznesu
* Meetings Week Poland jako wydarzenie reprezentujące branżę spotkań ze względu na jej interdyscyplinarność kieruje swoją ofertę do środowisk poza branżowych.

Idea tygodnia spotkań to połączenie w ciągu kilku dni szkoleń, warsztatów i konferencji, wyspecjalizowanych w danym segmencie branży spotkań, oraz wydarzeń, które służyć mają networkingowi i nawiązywaniu relacji B2B. Program tygodnia pokazuje różnorodność narzędzi, jakie branża spotkań dostarcza klientom, oraz obszarów, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców.

Mimo że rynek wyspecjalizowany w organizacji konferencji, kongresów, eventów korporacyjnych, wydarzeń masowych czy incentive travel jest w Polsce dość młody – bo pierwsze profesjonalne firmy w tym segmencie powstały w latach 90. – to jest już nie tylko mocno osadzony w międzynarodowym kontekście, ale także dojrzały, w coraz większym stopniu usystematyzowany i efektywny z punktu widzenia biznesu.

„Meetings Week Poland 2013 ukazuje dojrzałość naszej branży w Polsce w skali międzynarodowej. Poprzez tę inicjatywę chcemy pokazać także, jak funkcjonuje ten rynek, jak jest istotny w różnego rodzaju działaniach korporacji czy instytucji i jak często ma bardzo duży wpływ na efekty marketingowe, promocyjne, sprzedażowe czy też na funkcjonowanie zespołów naszych klientów” – mówi Wojciech Liszka, prezes MPI Poland, organizacji, która zainicjowała przedsięwzięcie.

Podstawą decyzji o realizacji tego projektu było porozumienie marketingowe stowarzyszeń, zmierzające m.in. do uzyskania efektu skali oraz skupienia w jednym czasie osób odpowiedzialnych za realizację różnego rodzaju wydarzeń. Organizatorzy kierują zaproszenie do udziału w Meetings Week Poland 2013 do przedstawicieli działów marketingu, HR, PR, sprzedaży, zakupów, osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń w firmach i instytucjach, agencji działających w sektorze spotkań, przedstawicieli dostawców jak m.in. hoteli, firm multimedialnych, cateringowych, przewoźników, oraz dziennikarzy.

CO NAS CZEKA ?

Dla uczestników więcej niż jednego spotkania w ramach Meetings Week Poland 2013 organizatorzy przygotowali system rabatów.

19 marca, godz. 9:30-17:00 – Akademia SOIT „Jak profesjonalnie improwizować – czyli warsztat kreatywnego myślenia w biznesie” (organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)

PROGRAM REJESTRACJA

20 marca, godz. 9:00-16:30 – EventCamp Biz „Event na akord – czyli o evencie zza kulis estrady: scena, muzyka, publiczność i gwiazdy” (organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej)

PROGRAM REJESTRACJA

20 marca, godz. 8:30-18:00 oraz 21 marca, godz. 9:00-13:00 – Szkolenie Certified Incentive Specialist, które kończy uzyskanie międzynarodowego certyfikatu w zakresie realizacji podróży motywacyjnych (organizator Society of Incentive and Travel Executives, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji)

PROGRAM

20 marca, godz. 20:00 – Wieczór Stowarzyszeń – Integracja Branży Spotkań w restauracji aleje3 – Inauguracja Meetings Week Poland 2013 (organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej i restauracja aleje3)

PROGRAM REJESTRACJA

21 marca, godz. 11:00-14:00 – Biznes mikser „Tworzenie warunków społecznych i gospodarczych dla rozwoju przemysłu spotkań w Polsce” organizator Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce).

PROGRAM REJESTRACJA

21 marca, godz. 14:30-18:00 – Ogólnopolskie spotkanie convention bureaux (organizator Poland Convention Bureau) [spotkanie zamknięte]

PROGRAM

22 marca, godz. 10:00-18:00 – MPI Poland Spring Meeting „Zbuduj zespół swoich marzeń. Utrzymaj najlepszych ludzi na lata” (organizator MPI Poland)

PROGRAM REJESTRACJA

22 marca, godz. 09:00-17:00 – Konferencja IMEX/ MPI/ MCI Future Leadres Forum Warsaw (organizatorzy Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, MPI Poland, IMEX, MCI) [rejestracja zakończona]

PROGRAM

Projekt wielodniowej konferencji pod hasłem Meetings Week Poland został zainicjowany przez MPI Poland podczas debaty stowarzyszeń branżowych, która odbyła się w ramach targów ITM Warsaw, 24 stycznia 2013 r.

Inicjatywa została objęta patronatem medialnym przez: Mice Poland, Meetings Poland, MeetingPlanner.pl, Konferencje.pl, EventMapa.pl, Konferencje.com, Salebiznesowe.pl, Mojekonferencje.pl, Organizatorzyimprez.pl, SpoldzielniaDziennikarzy.pl.

Portal MeetingPlanner.pl prowadzi Biuro Prasowe Meetings Week Poland 2013.

program-mw-2013-final(1)