Mea Group partnerem ‘Kompasów Vistuli’

Mea Group partnerem ‘Kompasów Vistuli’

Mea Group została partnerem ‘Kompasów Vistuli” Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Jest to finał pierwszej edycji konkursu dla absolwentów SGTiH, którzy odnieśli znaczący sukces na polu zawodowym, związany z szeroko pojętą gościnnością, w pracy w sektorach takich jak: turystyka, hotelarstwo i HORECA, branża spotkań, czy zarządzanie sportem. Uroczyste wręczenie Kompasów odbyło się w Warszawie i było wydarzeniem wieńczącym Meetings Week Poland 2020.

Zaangażowanie Mea Group to nie tylko obsługa Gali, ale również regularne wsparcie obejmujące opiekę merytoryczną nad studentami i absolwentami uczelni. Marta Chmielewska – prezes Mea Group – jest członkinią Rady Biznesu SGTiH (Grupa Uczelni Vistula), wykładowcą oraz liderką Programu Mentoringowego. Dodatkowo studenci Vistuli mogą w agencji odbywać praktyki.

„Filozofia działania Mea Group jest tożsama z wyznawanymi przeze mnie wartościami. Zawsze chętnie angażuje się w inicjatywy, dzięki którym polska branża eventowa, MICE staję się bardziej profesjonalna, rośnie jej pozycja na rynku europejskim i globalnym. Jednym z naszych największych kapitałów są ludzie, którzy decydują się na karierę zawodową w eventach. Cześć z nich to absolwenci Vistuli, a ci najlepsi zostali wyróżnieni po raz pierwszy ‘Kompasami Vistuli’” – mówi Marta Chmielewska, prezes Mea Group i managing partner Ewenement.

‘Kompasy Vistuli’ trafiły w ręce absolwentów w dosyć nietypowym czasie. Czasie niezwykle trudnym. Zagrożenia, wyzwania oraz perspektywy dla branży spotkań
i wydarzeń, wynikające ze skutków pandemii, były tematami przewodnimi tegorocznej hybrydowej edycji Meetings Week Poland 2020. Wśród mówców znaleźli się m.in. międzynarodowi oraz polscy eksperci i praktycy, przedstawiciele rządu, samorządów, organizacji branżowych oraz ambasadorowie kongresów. Wśród uczestników nie zabrakło studentów i osób, które właśnie rozpoczynają swoją przygodę zawodową
w eventach.

„Wierzę, że zarówno ‘Kompasy Vistuli’, jak i Meetings Week Poland w 2021 roku
się odbędą. Nasza branża nieraz udowodniła, że tworzą ją odważni, pełni pasji ludzie. Życzmy sobie, aby nasz głos został usłyszany przez osoby i instytucje od których zależy być albo nie być polskiego przemysłu spotkań i wydarzeń” – dodaje M. Chmielewska.

Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula – SGTiH Vistula – uczelnia, która ma charakter szkoły biznesowej. Przygotowuje absolwentów do pracy w kierowaniu, tworzeniu
i zarządzaniu przedsiębiorstwami turystycznymi, sportowymi lub rekreacyjnymi. Oferuje unikatowe w skali kraju programy studiów licencjackich i magisterskich, również po angielsku. Kształci na kierunku Turystyka i Rekreacja, Dietetyka oraz Coaching Stylu Życia. Stawia na praktyczny i międzynarodowy wymiar nauczania, promuje ideę przedsiębiorczości. System współpracy z praktykami i otoczeniem biznesowym jest oparty o Radę Biznesu. SGTiH Vistula, jako pierwsza w Polsce zdobyła w br. prestiżową akredytację THE-ICE, tj. weszła do pierwszej ligi uczelni kształcących na potrzeby branż zajmujących się turystyką, rekreacją, organizacją wydarzeń i sztuką kulinarną. THE-ICE to znak najwyższej jakości kształcenia i prestiż.

 

 

www.vistulahospitality.edu.pl

Więcej informacji:
www.meagroup.pl; www.meagroup.pl/index.php/mea-digital

www.facebook.com/MeaGroup.Event360/

www.instagram.com/meagroup_event360/; www.vimeo.com/meagroupevent360

showreel: https://vimeo.com/421238698