Flesz Fashion Night  2019 – Next Level: 3 333 360

Flesz Fashion Night  2019 – Next Level: 3 333 360

Podczas 8. edycji najważniejszej imprezy modowej w Polsce Edipresse Polska wraz z Mea Group przekroczyli kolejny level w organizacji wydarzenia, w trakcie którego zaprezentowano kolekcje 10 topowych polskich projektantów na sezon jesień-zima 2019/2020. Tegoroczną edycję Flesz Fashion Night wyróżniały też 2 pokazy gościnne Partnerów wydarzenia, które poprzedzały pokaz główny. W ramach Flesz Fashion Night 2019 – Next Level Organizatorzy zabrali uczestników eventu w podróż do świata kultowych gier arkadowych z lat 80-tych. Podróż zrealizowano według koncepcji kreatywnej Mea Group, która zadbała o oryginalną oprawę wydarzenie poprzez specjalnie skomponowaną na potrzeby pokazu muzykę, animacje inspirowane kultowymi grami oraz oprawę scenograficzną i multimedialną.  

Modelki, prezentujące kolekcje poszczególnych projektantów, poruszały się po wybiegu przypominającym planszę do gry w Pacmana. W centralnej części wybiegu znalazły
się 4-metrowe multimedialne schody, na szczyt których modelki dostawały się windą. Schodząc w dół, swoim ruchem nawiązywały do sposobu poruszania się kultowych postaci z gier.

Kolekcja każdego projektanta miała unikalną oprawę dzięki animacjom w stylistyce gier arkadowych, wyświetlanych na dwóch ekranach diodowych i multimedialnych schodach. Dodatkowo pokazowi kolekcji projektantów towarzyszyła każdorazowo indywidualna choreografia oraz oprawa świetlna.

Kilkuset gości – w tym gwiazdy, influencerzy, celebryci oraz media – podziwiało kolekcje MMC, Łukasza Jemioła, Lidii Kality, duetu Paprocki & Brzozowski, Mariusza Przybylskiego, Martyny Sowik, Ranity Sobańskiej, Agnieszki Maciejak, Macieja Zienia
i Izabeli Łapińskiej.

Projektanci przybyli jak zawsze na Flesz Fashion Night ze swoimi muzami, w tym roku: MMC z Julią Wieniawą, Ł. Jemioł z Małgorzatą Sochą, L. Kalita z Larą Gessler,
M. Przybylski z Martą Żmudą-Trzebiatowską, M. Sowik z Mariną Łuczenko-Szczęsną,
R. Sobańska z Marietą Żukowską, A. Maciejak z Anną Puślecką, a I. Łapińska
z Aleksandrą Hamkało. Muzy miały na sobie kreacje zaprojektowane właśnie z myślą
o tym jedynym w swoim rodzaju wieczorze, kiedy prezentowane
są kolekcje najlepszych polskich projektantów mody.

Oprawa muzyczna, skomponowana specjalnie na ten wieczór przez Radka Dudę
i Pawła Piechura, przemycała dźwięki doskonale znane wszystkim fanom gier arkadowych, klimat lat 80-tych w oryginalnej, autorskiej aranżacji. Kulminacyjnym punktem pokazu była niespodzianka muzyczna, idealnie wpisująca się w klimat wydarzenia – występ Małgorzaty Ostrowskiej ze skomponowanym na ten wieczór nowym aranżem „,Meluzyny.”

„Pomysłodawcą i organizatorem Flesz Fashion Night jest Edipresse Polska SA, wydawca dwutygodnika ‘Flesz. Gwiazdy & styl’.  To jedyna tego typu impreza, podczas której na jednym wybiegu można zobaczyć najlepsze stylizacje z kolekcji na nadchodzący sezon aż 10 topowych polskich projektantów. FFN to ogromne przedsięwzięcie, angażujące setki osób, które łączą świat designu, show biznesu, muzyki i technologii w święto polskiej mody. Z roku na rok staramy się podnosić sobie poprzeczkę coraz wyżej, dlatego cieszymy się, że ten wysiłek doceniają nasi partnerzy, media i środowisko modowe. Po ośmiu latach FFN stał się marką samą w sobie
i jesteśmy z niej niesamowicie dumni” – mówi Karolina Siewierska-Kołodziej, Product Manager „Party. Życie gwiazd” i „Flesz. Gwiazdy & styl.”

 

„Mogę śmiało powiedzieć, że w tym roku – jak przy każdej od 3 lat kreowanej
i realizowanej przez Mea Group we współpracy z Edipresse Polska edycji Flesz Fashion Night – poprzeczkę zawiesiliśmy sobie bardzo wysoko. Co roku proponujemy oryginalne rozwiązania, aby najważniejsze wydarzenie modowe roku – FFN – było w równym stopniu pokazem mody, jak i spektaklem. Co roku osiągamy next level J I dzieje się tak, bo od samego początku prac, już na etapie koncepcji kreatywnej, nie ma mowy o drodze na skróty. Zawsze jest oryginalnie, nietypowo, ciekawie i nie byłoby to możliwe bez odwagi oraz zaufania ze strony Edipresse Polska” – mówi Magda Kozicka, Wiceprezes
i  Dyrektor produkcji Mea Group.

„Jako ciekawostkę dodam, że rekord świata w Pacmanie wynosi 3 333 360 punktów,
a ustanowiony został w sześć godzin dokładnie 20 lat temu. W Mea Group lubimy bić rekordy, sięgać po rozwiązania, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się szalone. Przy Flesz Fashion Night 2019 – Next Level nie mogło być inaczej. Tak było m.in.
z inspiracją do konceptu i scenografii pokazu – Rosiczką z Super Mario Bros, której efekt wyłaniania się uzyskaliśmy za pomocą windy. Nie sześć godzin ?, ale dłuższe przygotowania, kreatywne spotkania zespołu tworzącego serce Flesz Fashion Night zapewniły wydarzeniu sukces. Powstał nieszablonowy pokaz mody, który został zapamiętany przez gości w równym stopniu ze względu na kolekcje topowych polskich projektantów, jak i całą oprawę artystyczną pokazu w tym niesamowitą muzykę oraz animacje” – dodaje Magda Kozicka.

Na gali Flesz Fashion Night 2019 wręczono po raz pierwszy nagrody najbardziej stylowym polskim gwiazdom roku. Statuetki „Ikona Stylu 2019” odebrali Paulina Sykut
-Jeżyna i Sławek Uniatowski, którzy zostali wybrani głosami czytelników oraz głosami redakcji magazynu „Flesz. Gwiazdy & styl.” Na gości gali czekało także wiele doznań muzycznych, przed pokazem mody mogli posłuchać Ani Karwan, a na after party zagrał zespół KAMP!

Flesz Fashion Night 2019 – Next Level – wydarzenie odbyło się 3 września br. w ATM Studio. Organizatorem tej cyklicznej imprezy jest Edipresse Polska. Za choreografię pokazu mody odpowiadała Magdalena Rozenfeld. Za stylizację modelek odpowiadała Agnieszka Ścibior.

 

Mea Group – agencja eventowa, specjalizująca się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Za tworzenie i realizacje eventów odpowiada zespół, który tworzą osoby
z bogatym  doświadczeniem w takich obszarach jak kreacja, produkcja, projektowanie graficzne, czy PR.

Klienci agencji to firmy, które cenią sobie unikalne wydarzenia, pozwalające na wymianę wiedzy, doświadczenia i emocji, a równocześnie osiąganie założonych celów. Z organizowanych przez agencję eventów – jako jedynego narzędzia marketingowego, którym można oddziaływać
na wszystkie zmysły – korzystają przedsiębiorstwa m.in. z branży farmaceutycznej, finansowej, motoryzacyjnej, FMCG oraz fashion i beauty.

Agencja jest członkiem Klubu Agencji Eventowych przy SAR, Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE) oraz BEIC – Baltic Event Industry Club, a jej prezes – Marta Chmielewska – pełni
od 2014 r. również funkcję Prezesa Zarządu SBE.

Więcej informacji:
www.meagroup.pl; www.facebook.com/MeaGroup.Event360/

www.instagram.com/meagroup_event360/; www.vimeo.com/meagroupevent360