XI EDYCJA STUDIUM EVENT MANAGEMENT

Program studium powstał we ścisłej współpracy Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej. Podstawowym celem studium jest przekazanie szerokiej wiedzy dotyczącej event managementu (zarządzania projektami eventowymi).

Zajęcia będą się koncentrowały przede wszystkim na praktycznych aspektach zawodu event managera jednak z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzone będą zarówno przez kadrę naukową Wydziału Zarządzania oraz przez wybitnych przedstawicieli branży eventowej: właścicieli agencji eventowych i event managerów. Podzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą.

STUDIUM EVENT MANAGEMENT XI EDYCJA
http://www.wz.uw.edu.pl/portale/fundacja/artykul/3720/studium-event-management

  • Bezpieczeństwo imprez masowych
  • Brief i kosztorys wg Dialogu Branżowego /Dobrego Przetargu/
  • Budowanie celów i strategii działań eventowych
  • Budowanie i zarządzanie zespołem eventowym
  • Charakterystyka branży eventowej
  • Charakterystyka branży ślubnej
  • Charakterystyka branży targowej w Polsce i za granicą
  • Doświadczenie zawodowe event managera
  • Etos i etyka pracy (w tym kodeks dobrych praktyk branży eventowej)
  • Event Management od A do Z
  • Fotografia eventowa
  • Kariera event managera
  • Komunikacja na linii dostawca- agencja
  • Komunikacja w branży eventowej  w Polsce i za granicą
  • Kultura pracy i higiena pracy event managera.
  • Logistyka eventów
  • Lokalizacje eventowe
  • Międzynarodowe Stowarzyszenia
  • Multimedia
  • Narzędzia do organizacji wydarzeń on line
  • Od kreacji do realizacji – współpraca z drukarniami
  • Organizacja eventów- pomysł na biznes – jak zacząć przygodę w branży MICE
  • Organizacja koncertów i współpraca z zespołami
  • Oświetlenie sceniczne
  • Plastyka eventu
  • Podstawy branży- podatki, PKD, terminologia
  • Prawa autorskie muzyków w branży eventowej
  • Prawo w branży eventowej
  • Procesy produkcyjne eventu
  • Przemysł targowy w Polsce i za granicą
  • Przygotowanie oferty, kreacja w eventach, planowanie eventów
  • ROI- zwrot z inwestycji
  • Różnica w rozumowaniu: dmc, incentive travel, agencja eventowa
  • Scenotechnika i scenografia eventowa
  • Sztuka prezentacji
  • Wizerunek branży eventowej z punktu widzenia globalnego
  • Charakteryzacja możliwości Studia on line
  • Marketing eventów on line i hybrydowych
  • Współpraca z konferansjerami na eventach
  • Współpraca z mediami branżowymi
  • Współpraca z mówcami konferencyjnymi
  • Współpraca z osobami publicznymi
  • Współpraca z osobami publicznymi, przewodnikami oraz budowanie programu dnia
  • Współpraca z tłumaczami konferencyjnymi
  • Współpraca z wirtualnym studiem
  • Zarządzanie projektami w branży eventowej
  • Zarządzanie wydarzeniem on line i hybrydowym
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa

Ponadto zorganizowane zostaną liczne spotkania i panele dyskusyjne z przedstawicielami różnych sektorów branży, podczas których uczestnicy studium będą mogli nie tylko zaczerpnąć praktycznej wiedzy, ale również nawiązać bezpośrednie kontakty.

Sylwetka absolwenta

Studium skierowane jest zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciały by usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. W szczególności zajęciami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.

By rozpocząć Studium Event Management wystarczy mieć dokument świadczący o zdaniu matury.

Termin rekrutacji: do 18 listopada 2022 r.

Miejsce składania dokumentów:

WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 – 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela:

Natalia Gmerek
email: ngmerek@wz.uw.edu.pl

Wszystkie informacje:

Data rozpoczęcia zajęć: listopad 2021
Ilość godzin: 168 (2semestry)
Terminy zajęć: zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele, w godzinach 9:00 – 16:00.

Terminy zjazdów:

Terminy zjazdów:

26 listopada 2022

27 listopada 2022

 

10 grudnia 2022

11 grudnia 2022

 

14 stycznia 2023

15 stycznia 2023

 

28 stycznia 2023

29 stycznia 2023

 

11 lutego 2022

12 lutego 2022

 

25 lutego 2023

26 lutego 2023

 

11 marca 2023

12 marca 2023

 

25 marca 2023

26 marca 2023

 

22 kwietnia 2023

23 kwietnia 2023

 

13 maja 2023

14 maja 2023

 

20 maja 2023

21 maja 2023

Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa

Limit miejsc: 40 osób

Czesne: 6800 zł za 2 semestry (7000 zł płatne w 2 ratach lub 7200 zł płatne w 3 ratach)