Druga edycja konferencji Event Biznes już w październiku

Druga edycja konferencji Event Biznes już w październiku

Stowarzyszenie Branży Eventowej, organizator Event Biznes – pierwszej w Polsce konferencji w pełni poświęconej event marketingowi – ogłosiło termin II edycji wydarzenia. Tegoroczna odsłona konferencji odbędzie się 27 października 2015 r. w EXPO XXI Warszawa.

 

Zgodnie z założeniami organizatora, konferencja Event Biznes doczeka się kontynuacji. Stowarzyszenie Branży Eventowej i powołana przez nie w marcu br. Rada Programowa konferencji zadecydowały, że tegoroczna edycja wydarzenia, o nieco zmienionej, jednodniowej formule, odbędzie się w drugiej połowie października.

W skład Rady Programowej drugiej edycji konferencji weszli przedstawiciele agencji eventowych i PR (a wśród nich Mariusz Pleban – Multi Communications, Marta Dunin-Michałowska – Mea Group, Sebastian Oprządek – El Padre, Paweł Trochimiuk – Partner of Promotion, Marta Harazińska – Agencja Perfectto, Olga Krzemińska-Zasadzka – Agencja Power i Szymon Walkiewicz – Walk Events), osoby odpowiedzialne za organizację wydarzeń w firmach i korporacjach (Seweryn Jakubiec – Ifinity, Jacek Caputa – Grupa Żywiec, Karol Kamas – Bank BGŻ, Robert Derkacz – ING i Ewelina Sobolewska – mBank) oraz eksperci ze świata nauki (Rafał Ohme, Mariusz Trojanowski i Krzysztof Celuch). Szczegółowy program konferencji, opracowany przez Radę Programową pod przewodnictwem Dyrektorów Programowych – Anny Nowakowskiej, Członka Zarządu SBE oraz Magdaleny Kondas, Redaktor Naczelnej MeetingPlanner.pl – ogłoszony zostanie w czerwcu.

Druga odsłona konferencji w jeszcze większym stopniu skupi się na aspektach istotnych dla przedstawicieli korporacji przy planowaniu wydarzeń specjalnych. Dedykowana będzie przede wszystkim managerom i dyrektorom działów marketingu i HR, managerom i specjalistom z działów zakupów oraz członkom zarządów odpowiedzialnym za komunikację w swoich firmach.

Pierwsza edycja Event Biznes została wysoko oceniona przez jej uczestników, którzy podkreślali, że ta unikatowa w skali kraju inicjatywa jest bardzo potrzebna na polskim rynku wydarzeń – mówi Anna Nowakowska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej i Dyrektor Programowa konferencji Event Biznes. – Dlatego też zadecydowaliśmy o kontynuacji tego projektu, którego celem jest nie tylko poszerzanie wiedzy na temat event marketingu, ale i mobilizowanie do interdyscyplinarnej dyskusji z udziałem zarówno zleceniobiorców, jak i zleceniodawców eventów, na temat kondycji polskiej branży eventowej i perspektyw jej dalszego rozwoju.