Członkowie Stowarzyszenia Branży Eventowej podsumowali działania na rzecz branży w trakcie pandemii

Członkowie Stowarzyszenia Branży Eventowej podsumowali działania na rzecz branży w trakcie pandemii

22 września 2020 roku w nowej lokalizacji eventowej Mineralna 20  (należącej do  Melon Catering) w Warszawie spotkali się przedstawiciele firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Zorganizowanie kameralnego wydarzenia, bo właśnie takie ostatnio są najbardziej powszechne, było możliwe dzięki zaangażowaniu i wsparciu partnerów: Melon Catering, Mineralna 20, Rent Design, Colors of Design, S.C. Event Design.  Po raz kolejny członkowie SBE udowodnili, że siła tkwi w łączeniu potencjału, produktów oraz usług. Wyjątkowa atmosfera i smaczne przekąski  miały też pozytywny wpływ na konstruktywne i choć czasem dość trudne rozmowy na temat bieżącej sytuacji rynkowej. Ponownie branża eventowa znalazła potwierdzenie, że nic tak nie ma wpływu na ludzką egzystencję oraz rozwój firm jak osobiste spotkania biznesowe. Może zabierają więcej czasu, wyrywają nas sprzed komputerów i motywują do pokonania pewnego odcinka drogi, tylko po to, żeby później nie miało ochoty się wyjść ze spotkania ze wspaniałymi ludźmi, pełnymi pasji i ambicji. Tak właśnie jest w Stowarzyszeniu Branży Eventowej.

Podczas zebrania przedstawicieli przemysłu spotkań ponad 20 osób usłyszało, że największą wartością stowarzyszania jest szansa na wymianę usług oraz szukanie partnerów wśród najbardziej zaangażowanych w budowanie rynku firm.

Każda z obecnych osób miała szansę przedstawić „nowy” potencjał swoich produktów oraz usług. Większość firm w czasach pandemii zdecydowało się na wprowadzenie kreatywnych rozwiązań w postaci organizacji konferencji on line, czy wydarzeń hybrydowych. Większość przedsiębiorstw dostosowało swoje usługi do klienta indywidualnego jednocześnie szukając i wprowadzając rozwiązania na eventy korporacyjne. Firmy członkowskie niezmiennie budują dialog z klientami. Niezwykle pocieszająca jest dojrzałość właścicieli firm, którzy mimo pojawiających się problemów wciąż inwestują w swoich pracowników i stawiają na ich rozwój edukując ich z nowych kompetencji.

Stowarzyszenie Branży Eventowej rozpoczyna IV kwartał nowymi projektami.

Zgromadzenie członków SBE postanowiło przełożyć o rok jesienną konferencję Event Biznes. Za to ogromny nacisk położony zostanie na rozwój Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Podwyższanie kompetencji pracowników korporacji, instytucji, agencji i przyszłych event managerów jest ważne a moment pandemii jest idealny na naukę nowych umiejętności. W programie rocznego Studium pojawią się nowe przedmioty: wydarzenie hybrydowe, digital event manager, eventy online, narzędzia i kompetencje potrzebne do realizacji wirtualnej przestrzeni eventowej.

W dniach 9-10 października we współpracy z Łódzką Organizacją Turystyczną odbędzie się integracyjny study tour do Łodzi. 20tu event managerów pozna potencjał miasta i znajdzie przestrzeń do wymiany doświadczeń oraz omówi trendy eventowe na 2021. Zgłoszenia można wysyłać na info@sbe.org.pl

Kolejny projekt, który zdecydowanie odbędzie się w 2020 roku to ELFY SBE- akcja charytatywna z kilkuletnią tradycją. Członkowie SBE zdecydowali się połączyć siły i kolejny raz wesprzeć potrzebujących. Szczegóły będą znane w listopadzie tego roku. Tymczasem na adres info@sbe.org. pl można wysyłać propozycje miejsc wymagających pomocy czy renowacji znajdujących się w województwie mazowieckim.

Stowarzyszenie Branży Eventowej otwarte jest wciąż na nowe firmy członkowskie. Zapytania o możliwość dołączenia do grona członków SBE można wysyłać na members@sbe.org.pl

Pomimo pandemii pracy jest wciąż wiele. Branża potrzebuje parasola, pod którym znajdzie osoby z kręgu firm o podobnym profilu. Okazuje się, że wymiana doświadczeń jest na wagę złota a rady mogą być bezcenne.

Dagmara Chmielewska