Członkowie SBE w ramach współpracy z MICE Poland wypowiadają się na temat: Zagranicznych realizacji w branży eventowej. Aneta Klepacka-Kołbuk (Dyrektor Generalny Hotel Mazurkas) pisze:

Członkowie SBE w ramach współpracy z MICE Poland wypowiadają się na temat: Zagranicznych realizacji w branży eventowej. Aneta Klepacka-Kołbuk (Dyrektor Generalny Hotel Mazurkas) pisze:

Inwestowanie w zagraniczny segment działalności eventowej jest ważne dla istnienia jak i rozwoju firmy. Jako Grupa Mazurkas oferujemy klientowi zagranicznemu serwis 360°, zyskując zarówno jakościową jak i cenową przewagę konkurencyjną (nie mamy potrzeby zatrudniania podwykonawców).

Nasza oferta eventowa, obejmuje:

-transport i jego organizację (Mazurkas Travel),

-noclegi i zaplecze konferencyjne, kongresowe, targowe i bankietowe (MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel),

-obsługę techniczną i organizacyjną każdego eventu (MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel),

-organizację dodatkowych atrakcji kulturalnych i incentive (Mazurkas Travel)

-ofertę cateringową z możliwościami organizacji i obsługi cateringów nawet do kilku tysięcy osób (Mazurkas Catering 360°)

Analizując dany rynek zagraniczny koncentrujemy się na bezpośrednim dotarciu do osób decyzyjnych, które faktycznie będą mogły rozważyć naszą ofertę.

Nawet gdy otrzymujemy konkretne zapytanie z rynku zagranicznego, nie poprzestajemy na pozyskaniu tego jednego klienta. Jego zainteresowanie, traktujemy jako wskazówkę, że na tym rynku istnieje potencjał na nasze rozwiązania eventowe. Szukamy wówczas dodatkowych/nowych kontaktów na danym rynku zagranicznym, by zbudować sobie jego pełniejszy obraz oraz alternatywy biznesowe i przewagę negocjacyjną w dalszych rozmowach z kontrahentem.

Kilka sprawdzonych metod poszukiwania partnerów, które stosujemy w swojej praktyce, to:

  • udział w targach międzynarodowych i w tour’ach handlowych na dany rynek,
  • organizowanie study tour’ów do Polski, w celu zaprezentowania możliwości Grupy Mazurkas, a w szczególności możliwości eventowych obiektu MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel
  • korzystanie z social mediów,
  • korzystanie z baz danych B2B, działania e – mailingowe (tzw. cold marketing),
  • wykorzystywanie kontaktów pozyskanych przez grupę
  • współpraca z organami miasta i gminy w ramach promocji regionu i firm polskich na rynkach zagranicznych