6. edycja jesiennej konferencji Event Biznes

6. edycja jesiennej konferencji Event Biznes

13 listopada 2019 roku branża eventowa ponownie spotka się na najważniejszej konferencji poświęconej zagadnieniom przemysłu spotkań w Polsce.

Event Biznes to cykliczna konferencja organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej.

W tym roku po raz szósty spotkamy się by poznać najnowsze kierunki rozwoju branży spotkań. Nad programem konferencji czuwa zespół Rady Programowej składającej się z piętnastu ekspertów branży: reprezentantów agencji eventowych, korporacji oraz czołowych dostawców usług eventowych w Polsce. Zespół ten opracowuje dobór tematów oraz mówców, którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Organizatorzy zapowiadają zmianę formuły konferencji. W tym roku program podzielony zostanie na dwie części: konferencyjną i warsztatową. Jako znawcy i obserwatorzy zmian zachodzących w trendach eventowych ocenili, że dziś odbiorca potrzebuje nie tylko kontaktu z innymi ekspertami ale konkretnych narzędzi i wiedzy praktycznej, które mogą wykorzystać w swojej codziennej pracy. Dlatego w ślad za realizacją celów rozwoju polskiej branży eventowej poza granicami Polski zostało zaproszonych kilku zagranicznych prelegentów. Swoją obecność potwierdził James Morgan (wykładowca Event Management na Uniwersytecie Westemister z zakresu nowoczesnej technologii) oraz Jens Mayer (Ceo Jack Morton Worldwide – ekspert w dziedzinie kreatywności i eventowych rozwiązań przyszłości). Jeden z warsztatów poprowadzi Andrzej Jaszczyszyn ( ekspert do spraw social media, trener ECPC, prezenter radiowy). Osobą prowadzącą konferencję będzie znany już z poprzedniej edycji Event Biznes Krzysztof Łobodziński.

W ramach zmiany formuły konferencji wprowadzone będą panelowe dyskusje stolikowe z ekspertami branżowych stowarzyszeń i instytucji w tym m.in.:  Stowarzyszenia Branży Eventowej, wykładowcami ze Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim, KAE Klubu Agencji Eventowych czy przedstawicielami polskich stowarzyszeń i instytucji pokrewnych przemysłowi spotkań.

Program konferencji ogłoszony zostanie we wrześniu 2019 roku. Wtedy również rozpocznie się sprzedaż biletów na to wyjątkowo wydarzenia.

W tym czasie organizatorzy planują przestrzeń targową oraz nawiązują współpracę z partnerami wydarzenia.

Tegoroczna edycja została objęta honorowym patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej.

Partnerami strategicznymi wydarzenia są Global Expo oraz TSE Grupa.

Wśród partnerów merytorycznych znaleźli się: Meeting Planner, Polskie Stowarzyszenie Tłumaczy Konferencyjnych, Klub Agencji Eventowych, Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Baltic Event Industry Club oraz Meetings Week Poland.

Swoje wsparcie już zapewnili partnerzy biznesowi: Akademia Grzegorza Turniaka, Asap Drukarnia, Colors of Design. Evenea, IMS Events, Pracownia Kreativa, Meeting Application, Rent Design oraz Spice4Space.

Organizatorzy serdecznie zapraszają przedstawicieli firm branży eventowej i ich pracowników do rezerwacji daty 13 listopada 2019 roku oraz do kontaktu w ramach współpracy partnerskiej przy wydarzeniu.

Osobą do kontaktu jest Dagmara Chmielewska Dyrektor Zarządzająca Stowarzyszenia Branży Eventowej email: dagmara.chmielewska@sbe.org.pl