W ramach współpracy z Mice Poland na łamach gazety członkowie SBE wypowiadają się na temat: “Czy sezon się otworzył, czy to początek powrotu spotkań na żywo , jaką ten sezon ma specyfikę?” Grzegorz Łopata (CEO ASAP DRUKARNIA)

W ramach współpracy z Mice Poland na łamach gazety członkowie SBE wypowiadają się na temat: “Czy sezon się otworzył, czy to początek powrotu spotkań na żywo , jaką ten sezon ma specyfikę?” Grzegorz Łopata (CEO ASAP DRUKARNIA)

W ramach współpracy z Mice Poland na łamach gazety członkowie SBE wypowiadają się na temat: “Czy sezon się otworzył, czy to początek powrotu spotkań na żywo , jaką ten sezon ma specyfikę?” Grzegorz Łopata (CEO ASAP DRUKARNIA, Członek Zarządu SBE) pisze:

 

Uważamy, że sezon spotkań na żywo rozpoczął się już w czerwcu – był to okres zwiększonej ilości zapytań na produkty strikte związanych z szeroko pojętą branżą spotkań. Zapytania posiadały 2 cechy szczególne: dotyczyły głownie imprez z data realizacji na przełomie sierpnia / września oraz mocno skrócone czasy na realizację tych zleceń. Wytężona praca w wakacje przyniosła żniwa we wrześniu kiedy ilość zleceń podwoiła się w krótkim czasie.