REAKTYWACJA BRANŻY EVENTOWEJ CZYLI EVENT 2.0- Piotr Pasaj (Brand Manager SPICE for SPACE)

REAKTYWACJA BRANŻY EVENTOWEJ CZYLI EVENT 2.0- Piotr Pasaj (Brand Manager SPICE for SPACE)

W ramach współpracy z Mice Poland na łamach gazety członkowie SBE wypowiadają się na temat: Reaktywacji branży eventowej czyli Event 2.0 Piotr Pasaj (Brand Manager SPICE for SPACE) pisze:

Nie jest to żadnym zaskoczeniem, że wszyscy patrzymy w przyszłość, licząc na to, że będzie “normalna”. Świat eventów tęskni za tym co było, ale zauważa też korzyści, jakie pandemia przyniosła markom, komunikacji i tym, którzy w nowej sytuacji potrafią widzieć także szansę. Focus na online postawił przed nami zupełnie nowe wyzwania. Projektowanie i budowa scenografii utrzymującej uwagę uczestnika w digitalu wymaga znajomości technik realizacji video, nowego podejścia do wykorzystania multimediów i materiałów. To bardzo ciekawy świat, a dla nas przygoda, w której czujemy się już bardzo pewnie. Z moich obserwacji wynika, że świat eventów 2.0 daje nieograniczone możliwości wspierania marki, a ilość narzędzi, które z uwagą śledzimy rośnie błyskawicznie!

Liczę, że w przyszłości eventy nowego rodzaju nie tylko z nami pozostaną, ale będą także ewoluowały. Co raz śmielej odkrywamy wirtualną rzeczywistość, szukamy nowych wrażeń i doświadczeń. Bycie w kilku miejscach na ziemi na raz staje się po woli faktem. Nie możemy stanąć w twardej opozycji do najnowszych rozwiązań technologicznych. Ale też już dzisiaj widzimy, że nie o technologię chodzi. Czasem, by pracować skuteczniej, lepiej wykorzystać jej mniej, albo oprzeć się na klasycznie projektowanych, dostosowanych do dynamiki kamery i kadrowania, przestrzeniach.  Przecież tak właśnie buduje się doświadczenia w telewizji, która póki co, dla realizacji online jest świetnym wzorem.
Mamy wysokie kompetencje i potrafimy być dobrym towarzystwem w projektach digitalowych i mieszanych. Ale do osiągnięcia najlepszych rezultatów potrzebujemy jeszcze jednego: Klientów: agencji, organizatorów i marek, z którymi wspólnie będziemy wybierać spośród dobrych możliwości. Bo powodzenie ich wydarzeń to nasz największy sukces!