Event Biznes w plenerze przyniósł świeżość i nadzieję

Event Biznes w plenerze przyniósł świeżość i nadzieję

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) po raz siódmy zorganizowało konferencję Event Biznes kierowaną do branży eventowej. Konferencja zarówno swoim programem, jak i nową formułą, było odpowiedzią na zmiany rynkowe wymuszone pandemią. Nowością był także konkurs na najciekawszą konferencje hybrydową. Zarząd SBE oraz mecenas konkursu Grupa Impel wyróżniła w trakcie konferencji Fabrykę Wydarzeń, która nadesłała swoje zgłoszenie. Decyzją Członków SBE było przyjęcie nowej firmy do grona agencji eventowych Stowarzyszenia.

Organizatorzy przenieśli datę wydarzenia z jesiennej na letnią. Tym razem branża spotkała się 17 czerwca w Hotelu Mazurkas. Sama nazwa konferencji została również uzupełniona o słowo klucz – „plener”. Wpływ na tę decyzje miały przede wszystkim dwa czynniki –   zmieniający się rynek wydarzeń oraz chęć pobudzenia popytu.

Istotnym elementem eventu były Panelowe Stoliki Dyskusyjne moderowane przez Członków Rady Programowej, przy których spotkali się chętni reprezentanci branży, by w dyskusji wypracować stanowiska w najistotniejszych w chwili obecnej tematach.

Tematy poruszanymi na wydarzeniu były:

Jakie szanse eventowe daje pandemia – Żaneta Berus (CEO In2Win)

Stolik otwarty #hidepark – Edyta Brykała

Przyszłość edukacji w branży eventowej – Marta Chmielewska (CEO Mea Group)

Filozofia pricingu 4.0 – Katarzyna Gadomska (CEO Acora Events, Członek Zarządu SBE)

Przyszłość Konferencji Event Biznes – Magdalena Kondas (Redaktor Naczelna Meeting Planner, Dyrektor Programowa Konferencji Event Biznes)

Jak pobudzić zaangażowanie uczestników wydarzenia on line – Krzysztof Łobodziński (konferansjer)

Współpraca wewnętrzna w SBE – Grzegorz Łopata (CEO Asap Drukarnia, Członek Zarządu SBE)

Catering w nowej rzeczywistości – Emilia Melon- Olchowicz (CEO Melon Catering, Członek Zarządu SBE)

Komunikacja na linii Klient- Agencja- Dostawca – Sebastian Oprządek (Prezes Zarządu El Padre)

Procedury bezpiecznych eventów- czy testy przed mają sens? – Paweł Piłat (Dyrektor Handlowy Regionu mazowieckiego Impel Group)

Wizerunek branży eventowej po pandemii- Renata Razmuk (Dyrektor Zarządzająca S.C. Event Design)

Efekty rozmów zostaną spisane, a wszyscy obecni staną się współautorami publikacji „Event Przyszłości”

Podczas wydarzenia odbyła się również debata na temat „Etyki w nowej rzeczywistości”. Rozmowę moderowała Magdalena Kondas, która rozmawiała z Jakubem Ćwiklińskim (Wiceprezes Zarządu, Event Director El Padre), Anetą Klepacką- Kołbuk (Dyrektor Generalny MCC Mazurkas Conference Center) Agnieszką Chaber Tomczak (New Business Director Digital Knovledge Village), Joanną Gorczycą (PZU) Januszem Jabłońskim (BERM).

Ważnym elementem wydarzenia była również rozmowa o przyszłości eventow- powrót do tradycyjnych formatów czy transformacja. Rozmowa odbywała się między Dorotą Wojtczak (Live Age), Rafałem Krwawczukiem (Plej) Michałem Michałowskim ( KDK Events).

Podczas całego wydarzenia goście słuchali muzyki na żywo grupy Brava Gente.

 

Organizatorzy nie podjęli jeszcze dezycji o jesiennej edycji Event Biznes.

Kontakt:

info@sbe.org.pl

 

 

 

Partner Strategiczny:

GRUPA IMPEL

MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel

Partner Merytoryczny: 

Meeting Planner

Partner Branżowy: 

PSML

Klub Agencji Eventowych SAR

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń

Partnerzy:

EVENTROOM

S.C. Event Design

ASAP Drukarnia

CONNECTTO

Colors of Design

Rent Design

Ukoo.pl

BERM

Partnerzy Medialni:

Mice Poland

Polecam nie Polecam

Horeca Business Club

Horeca Radio

Konferencje.pl

MojeKonferencje.pl

Warszawski Serwis Prasowy

Event Katalog

HPG

ALL INCLUSIVE

4SWIATY.COM

Sale Biznesowe.pl

Miejsca Konferencyjne.pl

OOH magazine

Think Mice

e-marketing.pl

Informator Stolicy

Portalmedialny.pl