Znamy pierwszych prelegentów drugiej edycji konferencji Event-Biznes

Ruszyła rejestracja na drugą edycję konferencji Event-Biznes – pierwszego w Polsce branżowego wydarzenia poświęconego w całości tematyce event marketingu. Zgodnie z zapowiedziami, konferencja odbędzie się 27 października 2015 roku w EXPO XXI Warszawa. Tegoroczna, jednodniowa edycja, zgromadzi specjalistów z zakresu organizacji eventów oraz ich zleceniodawców – marketerów, przedstawicieli działów PR, HR i zakupów z dużych i mniejszych firm. Rada Programowa konferencji, która finalizuje swoje prace, ogłosiła pierwszych prelegentów tegorocznej edycji. A są nimi: Paweł Tkaczyk, prof. Rafał Ohme, Artur Łobanowski oraz Colja M. Dams. Kolejne nazwiska prelegentów, którzy wystąpią w czterech blokach tematycznych, Rada Programowa ujawni już wkrótce. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE).

Podczas drugiej edycji konferencji Event-Biznes uczestnicy wezmą udział w czterech blokach tematycznych, zatytułowanych kolejno:

  1. Zaangażowanie, emocje, doświadczenie,
  2. Skuteczność, mierzalność, budowanie zasięgu,
  3. Event jako skuteczne narzędzie – case study,
  4. Inspiracje, przyszłość, nowe technologie.

W ramach każdego z bloków, uczestnicy konferencji otrzymają kompendium wiedzy dotyczącej skutecznego projektowania i realizacji eventów, ukierunkowanych na efektywność, budowanie zaangażowania oraz osiąganie marketingowych i biznesowych celów. Dowiedzą się także jak mierzyć ich skuteczność oraz gdzie szukać inspiracji i jak wykorzystywać nowe technologie. Eksperci, w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, zaprezentują nie tylko teoretyczne rozwiązania, ale podzielą się również cennymi studiami przypadków i wzorcowymi realizacjami.

Za kształt programu konferencji odpowiada dedykowana Rada Programowa, w której skład weszli: przedstawiciele agencji – Mariusz Pleban (Multi Communications), Marta Dunin- Michałowska (Mea Group), Sebastian Oprządek (ElPadre), Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion), Marta Harazińska (Agencja Perfectto), Olga Krzemińska-Zasadzka (Agencja Power), Szymon Walkiewicz (Walk); z ramienia podwykonawców – Seweryn Jakubiec (Ifinity); przedstawiciele korporacji – Jacek Caputa (Grupa Żywiec), Karol Kamas (Bank BGŻ), Ewelina Sobolewska (mBank); przedstawiciele świata nauki – prof. Rafał Ohme, dr hab. Mariusz Trojanowski oraz dr Krzysztof Celuch. Prace Rady Programowej nadzorują, pełniąc funkcję Dyrektorów Programowych konferencji, Anna Nowakowska – Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, StrefaMICE.pl oraz Magdalena Kondas – redaktor naczelna Meetingplanner.pl.

Wśród pierwszych, ujawnionych przez Radę Programową konferencji Event-Biznes prelegentów, znaleźli się:

Paweł Tkaczyk – prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu i sprzedaży, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Wzbogaca klasyczne strategie marketingowe o elementy grywalizacji, storytellingu, marketingu kultury.

Rafał Ohme – profesor nadzwyczajny psychologii. Jeden z pionierów neuronauki konsumenckiej. Bada emocje. Jego metody wykorzystują w reklamie, przemyśle filmowym, muzycznym i biznesie na całym świecie.

Artur Łobanowski – prezes Sponsoring Expert. Wykładowca i współtwórca programu Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Zajmując się na co dzień ogólnie pojętym rozwijaniem rynku sponsoringu w Polsce, współtworzył politykę komunikacji marketingowej oraz wprowadzał standardy ewaluacji sponsoringu dla wielu marek.

Colja M. Dams – prezes VOK DAMS GRUPPE. Zaliczany do ekspertów branży, kształtujących standardy w zakresie eventów i Live-Marketingu, które cały czas rozwija wraz z zarządzaną przez siebie firmą. Jego agencja od pierwszych lat działalności jest międzynarodowym liderem w obu tych obszarach.

Konferencja Event-Biznes poświęcona jest w pełni tematyce eventu, jako jednemu z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem osiągać cele biznesowe. Tegoroczna edycja konferencji adresowana jest do kadry menedżerskiej reprezentującej działy marketingu, PR, HR i zakupów firm każdej wielkości, a także przedstawicieli polskiego rynku eventowego.

Pierwsza edycja konferencji Event-Biznes pokazała nam, jak duże jest zapotrzebowanie na ekspercką wiedzę i dzielenie się doświadczeniem zarówno w samej branży eventowej, jak i wśród jej zleceniodawców. Edukacja, poszerzanie horyzontów, dostęp do najnowszych rozwiązań i innowacyjnych narzędzi wykorzystywanych w event marketingu – to główne korzyści, jakie wyniosą uczestnicy realizowanego przez nas drugi rok z rzędu wydarzenia. Wierzymy, że w specjalnie zaprojektowanym przez ekspertów programie każdy znajdzie coś dla siebie – coś, co z powodzeniem będzie mógł wdrożyć w realizowanych przez siebie eventach – powiedział Adam Zagajewski, Wiceprezes Zarządu SBE.

Konferencja odbędzie się 27 października 2015 r. w EXPO XXI Warszawa przy ul. Prądzyńskiego. Bilety na konferencję dostępne są na stronie: www.eventbiznes.pl.

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. Wśród patronów medialnych znaleźli się – MICE Poland, Eventmapa.pl, strefaMICE.pl oraz Konferencje.pl. Partnerami wydarzenia są: Expo XXI Warszawa, Triangoo, Brill AV Media, Aram, LexCare, Evenea, Conventica oraz Mea Group. Partnerami merytorycznymi konferencji są: Meetingplanner.pl oraz firmy FEELDOTHINK Rafał Ohme i NEUROHM, która jako firma badawcza i konsultingowa wykorzystując neuro metody wspiera swoich klientów na etapie budowania strategii oraz jej wdrażania.

Więcej informacji na temat konferencji można uzyskać na stronie: www.eventbiznes.pl.

Kontakt dla mediów:
Nadia Sotirow
Mea Group
te. 781 561 781
nadia.sotirow@meagroup.pl
n.sotirow@eventbiznes.pl

Recent Posts

Leave a Comment