Założenia programu VI edycji Event Biznes
Założeniem programu Event Biznes jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej, wyraźnie się ugruntowuje. Są to narzędzia, których stosowania daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, zrównoważony rozwój, przeładowanie informacyjne. Ale jak je efektywnie wykorzystywać?
Program konferencji Event Biznes ma dostarczyć:
- praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu
- inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów
- wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii
- wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania i in.
- wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej
BLOKI TEMATYCZNE:
W ramach bloków zaprezentowane zostaną przekrojowe analizy, studia przypadków projektów z wykorzystaniem różnego rodzaju wydarzeń, zmiany w przepisach prawach, dotycząca organizacji wydarzeń, uczestnictwa w nich i odpowiedzialności organizatorów oraz opinie zaproszonych ekspertów i praktyków.
Podczas konferencji Event Biznes wystąpią:

Temat prelekcji: "Klient kontra agencja - najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami"
Jan Gemrich
CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google
Jan Gemrich dołączył do Google ponad 8 lat temu, kończąc studia „Master in International Management” na University of Sydney i University of Economics w Pradze. Wcześniej pracował dla Google w Pradze, Londynie i Toronto po czym wziął rok „wolnego” od Google pracując w swoim nowym Foccus Design.
W Google był - między innymi - odpowiedzialny za wydarzenia konsumenckie, małe i duże reklamodawców, agencje i akwizycje z budżetami do 1 mln USD. Dziś wypowiada się na międzynarodowych wydarzeniach na temat „Klient kontra agencja - najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami ”.
Jan Gemrich has joined Google over 8 years ago while finishing his “Master in International Management” studies at University of Sydney and University of Economics in Prague. Jan previously worked for Google in Prague, London and Toronto and took a year "off " Google working in his start-up Foccus Design.
In Google he was - amongst other things - responsible for consumer, small & large advertiser, agency and acquisition events with budgets up to $1M. He currently works in consumer marketing in Google Prague, focusing on Google Pay, Android, Chrome and other consumer platforms.

Temat prelekcji: "How tech, UX and data will drive creativity"
Jens Mayer
Jack Morton Worldwide
Jens zbudował swoją karierę, pomagając markom tworzyć silne relacje z ludźmi, którzy są dla nich najważniejsi, poprzez marketing na żywo i marketing cyfrowy. Kieruje biurami Jack Morton Worldwide na rynku niemieckojęzycznym, współpracując z klientami, w tym Adidas, Novartis, SABIC, Here, Electrolux, BMW i innymi wiodącymi markami w branży motoryzacyjnej.
Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży marek, Jens ma szczególną pasję do integracji wydarzeń na żywo ze światem cyfrowym.
Wcześniej pełnił funcję dyrektora zarządzającego agencji eventowej. Zdobywał wiedzę w Informa Business Communication i IVBC. Pracował nad strategią marki Accenture, BMW, KPMG, Dell, Intel, Esprit, Hugo Boss, Ikea, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Hamburg oraz niemieckiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Jens has built his career helping brands build strong relationships with the people that matter most to them, through live and digital marketing. He leads our offices for the German-speaking market, working with clients including adidas, Novartis, SABIC, Here, Electrolux, BMW and other leading brands in the automotive industry.
With more than 20 years of experience in the brand experience industry, Jens has a special passion for integrating live events and the digital world. Prior to joining Jack, he was Managing Director for agencies including Informa Business Communication and IVBC. He has created brand experiences for clients including Accenture, BMW, KPMG, Dell, Intel, Esprit, Hugo Boss, Ikea, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Hamburg@work and the German Ministry of Foreign Affairs.

Temat prelekcji : Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia
Dr James Morgan
CSEP
James Morgan jest głównym wykładowcą w dziedzinie projektowania i technologii eventowej na University of Westminster w Londynie. Założył Event Tech Lab- społeczność partnerską dla firm rozpoczynających działalność w zakresie technologii wydarzeń, programistów, specjalistów ds. eventów i inwestorów.
Jako ceniony mówca, pisarz i komentator branżowy, James oceniał nagrody branżowe na całym świecie. Pasjonuje się edukacją specjalistów od wydarzeń przyszłości. Interesuje się promowaniem standardów jakości, zrównoważonym zarządzaniem eventów i profesjonalizmem w branży eventowej. Został uznany za jednego z 100 najlepszych profesjonalistów Eventbrite w 2017 roku.
James jest jednym z 20 przedstawicieli branży Chang Chang wybraną przez amerykańską publikację Meetings Net w 2017 roku. Pracował na różnych stanowiskach w International Live Events Association. Pełnił funkcję wiceprezesa ds. Edukacji i wiceprezesa ds. zrównoważonego rozwoju i projektów specjalnych w Wielkiej Brytanii. W latach 2014-2016 angażował się również również jako ILEA Affiliate Chair dla regionu EMEA. Otrzymał najwyższe wyróżnienie ILEA, nagrodę J Robert Graves Pioneer za swoje zasługi dla stowarzyszenia w 2016 roku.
James Morgan is a Principal Lecturer in Event Design and Technology at the University of Westminster, London and the Founder of Event Tech Lab, a partnership community for event technology start-ups, developers, event professionals and investors.
As a respected speaker, writer and industry commentator, James has judged industry awards internationally and is passionate about educating the event professionals of the future. He takes an avid interest in promoting quality standards, sustainable event management and professionalism in the events industry. He was named as one of Eventbrite’s Top 100 Event Professionals in 2017. He was also voted one of 20 Industry Changemakers by the US publication Meetings Net magazine in 2017.
James has also served in various positions in the International Live Events Association. He has served as VP of Education and VP at Large for Sustainability and Special Projects for the UK Chapter. He also served as ILEA Affiliate Chair for EMEA region from 2014-2016. He was awarded ILEA’s top accolade, the J Robert Graves Pioneer Award for for his services to the association in 2016.
Justine Kane
Trener wydarzeń
Trener wydarzeń z 20-letnim doświadczeniem i setkami kontaktów w branży wydarzeń. Laureatka nagrody za wybitny wkład IEAM w branżę rozrywkową i artystyczną w 2014 roku. Przez trzy lata była mentorem w programie Fast Forward 15. Obecnie jest w radzie Event Management Apprenticeship Board.
Justine zasiadała również w komisji Diversity in the Events Industry. Jest też członkiem jury w konkursie In-house Corporate Event Awards.
Od 7 lat pełni funkcję dyrektora zarządzającego w agencji Event Talent oraz stworzyła Event Academy. Przez 5 lat wykształciła 1000 absolwentów w międzynarodowym Instytucie Szkoleniowym tym samym przygotowała ich do roli kompetentnych event managerów w branży przemysłu spotkań.
Justine współpracowała również największymi brytyjskimi firmami i organizacjami charytatywnymi. Budowała dla nich plany najwyższej klasy wydarzenia.
Justine rozpoczęła swoją karierę wykładową 11 lat temu, a jej rola od samego początku była dyrektorem kursów podyplomowych i dyplomowych. Oprócz strategicznego rozwoju kursów prowadziła wykłady na temat swoich obszarów specjalizacji oraz rozwija indywidualne umiejętności i umiejętności miękkie uczniów w ramach przygotowań do stażu pracy lub rynku pracy. Wiele czasu spędzała na budowaniu relacji w branży, aby zapewnić studentom solidne staże.
Justine jest szczególnie zainteresowana NLP i uważnością w zakresie szkoleń i rozwoju oraz ukończyła szereg powiązanych kursów w tej dziedzinie.
Ukończyła licencjat z psychologii w St Mary's Honours College, Maryland, USA. Mieszka na południu Anglii ze swoim mężem i dwoma chłopcami. Justine uwielbia bawić i utrzymywać kontakty towarzyskie, a jej pasją jest tenis, który uzupełnia jej radość z dobrego jedzenia!
A highly experienced event trainer with 20 years’ experience and hundreds of connections in the events industry. She was winner of the IEAM ‘2014 Outstanding Contribution to the Entertainment and Arts Industry awards, was selected to be a mentor for the three years on the Fast Forward 15 mentoring program and currently on the Event Management Apprenticeship Board, focusing on Diversity in the Events Industry. Justine also sat on the committee for the In-house Corporate Event Awards.
As Managing Director, has successfully launched The Event Talent Agency since January 18 and loves using her passion of connecting her event industry networks with high quality event talent.
Justine has spent the past 7 years as Course Director at Event Academy. And 5yrs prior to that with the international event management training Institute, placing 1000+ graduates into roles and tutoring them through to successful qualification.
Justine has also worked with some of the UK’s largest companies and charities to plan and deliver first class events and live experiences (see below).
She has a BSc degree in Psychology at St Mary’s Honours College, Maryland, USA, before embarking on a recruitment career for a year. She then pursued her other passion, events, as an account executive. In this role she developed her business experience and gained solid account management and logistical event skills.
Since then Justine has worked in both the profit and non-profit sectors on a consultancy basis and has an extensive experience of working with many event agencies. Clients and employers have included WWF-UK, Haagen Dazs, Mars and AXA. Her consultancy and training over the years has meant that Justine’s list of contacts within the events agency is unparalleled.
Justine has also co-ordinated a number of international hospitality and sporting event working with VIP’s and Royals, as well as collaborating to secure a range of corporate sponsorship deals.
Justine began her lecturing career 11 years ago and her role has been Course Director for Post Graduate and Diploma Courses from the outset. In addition to the strategic development of courses she lectured on her areas of expertise and develops students’ individual skills and soft skills as they prepare for either their work placement or the job market. Much of her time has been spent building relationships within the industry to place students in solid work placements.
Justine has a particular interest in NLP and Mindfulness for training and development and has completed a number of related courses in this field.
She lives in the South of England with her husband and two boys. Justine loves to entertain and socialise and has a passion for tennis which compliments her joy of good food!

Temat prelekcji : W jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tobacco, L'Oreal, Shell.
Drossos Drossos
Niezależnym konsultantem i trenerem ds. Aktywizacji Global Experiential
Drossos Drossos dorastał i mieszkał na południu Francji, gdzie studiował ekonomię i marketing. Uzyskał podwójny stopień naukowy na uniwersytetach francuskich i brytyjskich. Otrzymał tytuł MBA w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech, a także zdobył doktorat na z US institution
Mówi w trzech językach: francuskim, angielskim i greckim. Ma praktyczną znajomość włoskiego i niemieckiego.
Pracował w kilku międzynarodowych korporacjach, takich jak L’Oréal, Royal Dutch Shell, Japan Tobacco International i Coca-Cola, gdzie przez ostatnie 20 lat zajmował różne stanowiska handlowe i marketingowe.
Jego ostatnią rolą w Coke był Brand Experience & Content Director dla Central Business and Central European Unit (obsługiwał 27 rynków).
Obecnie jest niezależnym konsultantem i trenerem ds. Aktywizacji Global Experiential.
Drossos Drossos grew up and lived in the south of France, where he studied Economics and Marketing. He holds a double-major degree from French and British Universities, an MBA studied in the UK, France and Germany, as well as a Ph.D. from an US institution.
He is trilingual in French, English and Greek, and has a working knowledge of Italian and German.
He has worked in several multinationals such as L’Oréal, Royal Dutch Shell, Japan Tobacco International and Coca-Cola, where he held various Commercial and Marketing positions for the past 20 years.
His latest role at Coke was that of Brand Experience & Content Director for the Central & Eastern European Business Unit (27 markets).
He is currently a freelance consultant and a coach for Global Experiential activations.

Temat: Efektywność eventu na linii klient agencja
Magdalena Heinrich-Galińska
Procurement Manager Warsaw Site w AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o
Ekspert zakupowy z ponad 16-letnim doświadczeniem, z czego 14 lat w obszarze farmacji. Odpowiedzialna za nieprodukcyjne kategorie zakupowe takie jak m.in. HR, usługi profesjonalne, eventy, podróże służbowe, IT, flota, nieruchomości i utrzymanie, usługi marketingowe, badania kliniczne. Ekspert branżowy w obszarze eventów i podróży służbowych.
Laureatka nagrody MP Power Awards w kategorii Meeting Planner w Dziale Zakupów (2016). Kilkakrotnie nominowana w konkursie „Osobowość Roku Branży MICE”. Jurorka w konkursie Effie (2017). Liderka grupy roboczej obszaru eventowego w ramach projektu „Biała Księga Komunikacji Marketingowej”.
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Menadżerów Logistyki i Zakupów.
As a social media expert, he is associated with the ZPR Media Group where he is responsible for communication strategies of all social media brands. He works for Radio ESKA, VOX, WAWA, press and internet titles. As a trainer, He implements training projects in the field of interpersonal communication, public speaking and brand communication in new media. He runs radio programs with great passion and works as a DJ at events.

Temat: Digital experience - jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?
dr Krzysztof Wojewodzic
prezes Escola S.A.
Ekspert w zakresie modeli biznesowych. Pracował dla Boston Consulting Group (BCG). Aplikacje jego autorstwa czterokrotnie uzyskały ponad milion pobrań. Jedna z aplikacji była najczęściej pobieraną w 6 krajach. Krzysztof jest ekspertem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) oraz visiting professor na ALK.
As a social media expert, he is associated with the ZPR Media Group where he is responsible for communication strategies of all social media brands. He works for Radio ESKA, VOX, WAWA, press and internet titles. As a trainer, He implements training projects in the field of interpersonal communication, public speaking and brand communication in new media. He runs radio programs with great passion and works as a DJ at events.

Temat: Media społecznościowe jako kanał komunikacji wspierający działania event marketingowe
Andrzej Jaszczyszyn
Ekspert ds. social media, trener, coach ECPC, prezenter radiowy
Tak organizuje swoje życie było łączyć pasję z pracą.
Jako ekspert ds. social media jest związany z Grupą ZPR Media gdzie odpowiada za strategie komunikacji wszystkich marek medialnych w social media. Pracuje m.in. dla Radia ESKA, VOX, WAWA, tytułów prasowych i internetowych. Jako trener realizuje projekty szkoleniowe z zakresu komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych oraz komunikacji marek w nowych mediach. Z wielką pasją prowadzi programy radiowe i pracuje jako DJ na eventach.
As a social media expert, he is associated with the ZPR Media Group where he is responsible for communication strategies of all social media brands. He works for Radio ESKA, VOX, WAWA, press and internet titles. As a trainer, He implements training projects in the field of interpersonal communication, public speaking and brand communication in new media. He runs radio programs with great passion and works as a DJ at events.

Temat: Obowiązki dotyczące bezpieczeństwa, które Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych nakłada na organizatora eventów - kiedy musimy je stosować, a kiedy nawet jeśli nie musimy - powinniśmy. Jak systemowo przygotować się do zabezpieczenia wydarzenia, niezależnie od jego skali.
Andrzej Kruczyński
WSPÓŁWŁAŚCICIEL CSAT ORAZ WICEPREZES INSTYTUTU BEZPIECZEŃSTWA SPOŁECZNEGO
Były oficer GROM-u, uczestnik działań specjalnych i misji zagranicznych.
Wieloletni szef bezpieczeństwa Stadionu Narodowego.
Wszechstronnie wyszkolony w zakresie operacji antyterrorystycznych oraz działań sił specjalnych.
Współpracował z czołowymi służbami i formacjami zagranicznymi. Dowodził operacjami na terenie kraju i poza jego granicami.
Współautor podręcznika „Ciekawi Świata – Edukacja dla bezpieczeństwa” Wydawnictwo Pedagogiczne Operon, Gdańsk 2012. Współautor książki „Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki” Wydawnictwo Difin, Warszawa 2015.
Prelegent XIII Ogólnopolskiej Konferencji Kadry Kierowniczej Oświaty organizowanej w dniach 4-6 marca 2016 roku w Krakowie. Wielokrotnie zapraszany do programów telewizyjnych i radiowych (TVN, TVN 24, Polsat, Polsat News, Polskie Radio) w roli eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa, terroryzmu, organizacji imprez masowych i działań w sytuacjach kryzysowych.
Od kilku lat częściej w roli trenera, kierownika szkoleń, konsultanta i instruktora. Przygotowane przez niego programy szkoleniowe tworzą nowe standardy z zakresu bezpieczeństwa. Uczestnicy jego szkoleń mogą spojrzeć na swoją pracę z nowej perspektywy przez co realizują cele zawodowe wykorzystując najlepsze wzorce z poszczególnych dziedzin bezpieczeństwa.
Współpracował między innymi z: PZU, PKO BP, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Centralnym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli, 12 Brygadą Zmechanizowaną, 11 Lubuską Dywizją Kawalerii Pancernej, Dowództwem Wojsk Lądowych, Strażą Miejską Miasta Stołecznego Warszawy, Akademią Obrony Narodowej w Warszawie, ZTM Warszawa, Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych. Prowadził szkolenia dla Obiektowych Koordynatorów Bezpieczeństwa.
Szkoli pracowników placówek oświatowych i bankowych w całej Polsce.

Temat: ZAiKS, kwestie finansowe i procedury związane z wykorzystaniem utworów na eventach ich rejestracją i udostępnianiem w sieci
Adam Pacuski
Radca prawny, zatrudniony jako Counsel w Gekko Taxens M. Sobońska-Szylińska i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych sp.k. w Warszawie.
Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, w szczególności w prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym w kwestiach dotyczących organizacji zbiorowego zarządzania. Brał udział m.in. w projektach związanych z negocjowaniem umów z dużymi użytkownikami działającymi na rynku praw autorskich. Jego doświadczenie obejmuje również prowadzenie sporów sądowych z zakresu własności intelektualnej, a także korzystanie z tych praw w związku z szeroko pojętym świadczeniem usług eventowych, również w aspekcie ekonomicznym.
Przez wiele lat był zatrudniony jako manager w Stowarzyszeniu Autorów ZAiKS. Obecnie współpracuje z GEKKO Taxens M. Sobońska-Szylińska i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych sp. p. Prowadzi zajęcia z zakresu prawa autorskiego w ramach Studium Event Management przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz w ramach doskonalenia zawodowego radców prawnych organizowanego przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Warszawie.

Temat: Ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych -przepisy dotyczące organizacji spotkań i wydarzeń bezpośrednio przez pracowników korporacji, instytucji i stowarzyszeń, jak i przez agencje
Michał Kibil
ADWOKAT, PARTNER ZARZĄDZAJĄCY W KANCELARII KIBIL I PARTNERZY
Od wielu lat skupia swoją uwagę na szeroko pojętej tematyce zatrudniania pracowników, zagadnieniach prawa IT (w tym na tematyce prawa nowych technologii – IOT, Blockchain, AI etc.), prawa w eventach oraz ochrony danych osobowych. Przed otwarciem swojej autorskiej kancelarii zdobywał doświadczenie w kancelariach indywidualnych, prowadził zarówno warszawski oddział kilkudziesięcioosobowej kancelarii, jak i praktykę prawa pracy w dwóch kancelariach o zasięgu międzynarodowym.
Wśród dotychczasowych klientów Michała Kibila znajdowały się m.in. banki, duże zakłady przemysłowe, firmy eventowe, kilkutysięcznoosobowe zakłady produkcyjne, firmy retailowe, ubezpieczyciele, firmy z sektora IT czy też deweloperzy rynku nieruchomości. Świadcząc usługi doradcze, Michał skupia się na zapewnianiu swoim klientom bezpieczeństwa, redukcji kosztów oraz możliwości wdrożenia pomysłów biznesowych.
Każde zlecenie Michał Kibil traktuje jako proces nakierowany na efektywną odpowiedź na potrzeby klienta. W pracy kieruje się zasadą, że liczba możliwych rozwiązań nie ma końca. Są tylko takie, których jeszcze nie odkryliśmy. Studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończył także podyplomowe studium prawa pracy. Jest Adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

Krzysztof Wąs
PRODUCENT TECHNICZNY W TSE GROUP
Z wykształcenia prawnik. Swoją karierę w branży techniki scenicznej zaczął w trakcie studiów jako technik dźwięku a potem realizator dźwięku. Następnie pracował w Agencji Makroconcert jako manager techniczny oraz dla UEFA jako koordynator odpowiedzialny za zabezpieczenie techniczne oficjalnych stref kibica podczas Euro 2012.
W TSE Grupa pracuje od 2012 roku. Odpowiada min.: za trasę Kinder Niespodzianki oraz 50 urodziny Kindera. W swojej pracy najbardziej ceni możliwość jednoczesnego obcowania z ludźmi i techniką. W kontaktach z ludźmi zwraca uwagę na szczerość i profesjonalizm. Wyzwanie dla polskiej branży techniki scenicznej widzi w jej zderzeniu z modelem który dociera z Europy Zachodniej. Prywatnie ojciec dwójki dzieci.
Lawyer by education. At TSE Group since 2012.
He started his career in the stage technique industry during his studies as a sound technician and then a sound engineer. Then he worked at the Makroconcert Agency and for UEFA as coordinator responsible for technical protection of official support zones during Euro 2012.
In TSE Group as a technical producer was responsible for, among others, Kinder Surprise and Kinder's 50th birthday. In his work, he values the possibility of simultaneous contact with people and technology. In dealing with people, he draws attention to honesty and professionalism. Creativity and huge experience help him succeed. The challenge for the Polish stage technique industry is seen in its clash with the model that arrives from Western Europe. Privately, the father of two children.
Konferencję Event Biznes będzie prowadził:

Krzysztof Łobodziński
Aktor, konferansjer, wokalista, prezenter radiowy.
W swojej pracy wykorzystuje zmysł obserwacji, refleks, intuicję i poczucie humoru.
Kocha poznawać nowych ludzi i słuchać ich historii. Uwielbia też opowiadać historie i hipnotyzować słuchaczy.
Po każdym poprowadzonym wydarzeniu upewnia się w tym, że jest na właściwym miejscu.
Wolne chwile spędza w kinie i przy fortepianie. Jeśli kiedyś scena przestanie go pasjonować, zostanie kierowcą miejskiego autobusu.
Program konferencji:
9:00- 10:00- rejestracja i networking
10:00-10:30- Drossos Drossos- Global Consultant of Experiential Marketing
Temat prelekcji : W jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tobacco, L'Oreal, Shell.
10:30-11:00- Dr James Morgan- Westminster University
Temat prelekcji : Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia.
11:00-11:30- Krzysztof Wojewodzic- CEO ESCOLA S.A., Mobile & web apps
Temat prelekcji: Digital experience - jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?
11:30-12:00- przerwa kawowa
12:00-12:30- Justine Kane- Managing Director- The Event Talent Agency
Temat prelekcji: How highlighting Corporate Social Responsibility has an enormous impact on Employee/Talent Retention, Brand Popularity + in turn Profits!
12:30-13:00- Jens Mayer- CEO Jack Morton Worldwide
Temat prelekcji: "How tech, UX and data will drive creativity"
13:00-13:30- Jan Gemrich- CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google
Temat prelekcji: "Klient kontra agencja - najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami "
13:30-14:00- Debata
Temat: "Krótka ławka pracowników branży eventowej? Wyzwania dotyczące nowego pokolenia pracowników w sektorze usług związanych z organizacją wydarzeń." Edyta Brykała (Noble Consierge) Profesor Jolanta Zyśko, Piotr Basek ( TSE Group). Mariusz Nowak ( KAE), Marta Chmielewska (SBE)
14:00- 15:00- Lunch
15:00- 17:00- Warsztaty szkoleniowe
Warsztat 1: media społecznościowe
Prowadzący: Andrzej Jaszczyszyn
Temat: Media społecznościowe jako kanał komunikacji wspierający działania event marketingowe
Warsztat 2: prawo
Prowadzący: mec. Michał Kibil
Temat: Ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych -przepisy dotyczące organizacji spotkań i wydarzeń bezpośrednio przez pracowników korporacji, instytucji i stowarzyszeń, jak i przez agencje
Warsztat 3: bezpieczeństwo
Prowadzący: Andrzej Kruczyński
Temat: Obowiązki dotyczące bezpieczeństwa, które Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych nakłada na organizatora eventów - kiedy musimy je stosować, a kiedy nawet jeśli nie musimy - powinniśmy. Jak systemowo przygotować się do zabezpieczenia wydarzenia, niezależnie od jego skali.
Warsztat 4: wykorzystywanie utworów na eventach
Prowadzący: Adam Pacuski
Temat: ZAiKS, kwestie finansowe i procedury związane z wykorzystaniem utworów na eventach.
Warsztat 5: współpraca klient/agencja
Prowadzący: Magdalena Heinrich-Galińska Procurement Manager Warsaw Site - AstraZeneca Pharma Poland
Temat: Efektywność eventu na linii klient agencja
Warsztat 6 (bezpłatny): technika eventowa
Prowadzący: Krzysztof Wąs producent techniczny. Z wykształcenia prawnik.
Temat: Technika Eventowa - Jak to jest zrobione? Czyli jak mądrze zarządzać współpracą z partnerem technicznym, na każdym etapie projektu eventowego.
14:00- 15:00- STOLIKOWE PANELE DYSKUSYJNE
14:00 – 15:00- BLOK: Sprawy ważne i ważniejsze branży eventowej według reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej.
- Andrzej Nykowski ( Dyrektor Kreatywny Mea Group agencja eventowa) - Event Creative - Twórca czy Manger?
- Michał Czerniak ( dyrektor zarządzający Brill AV Media)- Szanse i zagrożenia - przyszłość branży techniki eventowej w Polsce.
- Paweł Haberka ( CEO PowerEvents) - Agencje Eventowe vs. Klient czyli problemy w komunikacji.
- Magdalena Siry ( Dyrektor Sprzedaży Wersal Catering ) - Wspólny cel firm cateringowych we współpracy z agencjami eventowymi - właściwy brief agencji vs oczekiwania klienta.
- Monika Nowacka-Sahin ( Dyrektor Zarządzający Digital Knowledge Village ) - OBIEKTY EVENTOWE WSPÓŁPRACA ZAMIAST KONKURENCJI. Czy jest możliwe porozumienie w zakresie wzajemnych rekomendacji?
- Rafal Patla ( CEO Adventure Warsaw) - Team building, gry miejskie jako oryginalne narzędzie do motywacji i integracji zespołu
- Dagmara Marzyńska ( CEO Atelie Group ) - Świat Artystów vs Świat Eventów
15:00 – 16:00- BLOK: Potencjał, rozwój, współpraca wśród polskich instytucjach przemysłu spotkań. Czyli co piszczy w polskiej branży eventowej.
- Krzysztof Łobodziński - Konferansjer - artysta czy obsługa? Czy potrzebujemy związku zawodowego konferansjerów?
- SKKP Anna Górska/ Katarzyna Cioch - Trendy w edukacji branży przemysłu spotkań. Dokąd zmierzamy?
- SOIT Agnieszka Lewandowska Odpowiedzialne podróżowanie w świetle wyjazdów incenitve
- PSTK Joanna Spychała
- MPI Barbra Świderska - Struktura międzynarodowej organizacji MPI szansą do wykorzystania dla polskich przedstawicieli branży - komu, co, kiedy i jak zakomunikować
- Marta Chmielewska (Prezes Mea Group agencja eventowa i Prezes Stowarzyszenie Branży Eventowej - SBE / Events Industry Association - Poland) - Kodeks Etyki 2020 w branży eventowej. Komu i jak ma służyć?
- Aleksander Murek (Dyrektor ds. Sprzedaży Usług Porządkowo Czystościowych IMPEL)- Czystość bezpieczeństwem wizerunku.
Konferencja będzie tłumaczona symultaniczne przez członków Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych.