Założenia programu VI edycji Event Biznes

Założeniem programu Event Biznes jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej, wyraźnie się ugruntowuje. Są to narzędzia, których stosowania daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, zrównoważony rozwój, przeładowanie informacyjne. Ale jak je efektywnie wykorzystywać?

Program konferencji Event Biznes ma dostarczyć:
  • praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu
  • inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów
  • wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii
  • wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania i in.
  • wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej
BLOKI TEMATYCZNE:

W ramach bloków zaprezentowane zostaną przekrojowe analizy, studia przypadków projektów z wykorzystaniem różnego rodzaju wydarzeń, zmiany w przepisach prawach, dotycząca organizacji wydarzeń, uczestnictwa w nich i odpowiedzialności organizatorów oraz opinie zaproszonych ekspertów i praktyków.

Podczas konferencji Event Biznes wystąpią:

Temat prelekcji: "Klient kontra agencja - najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami"

Jan Gemrich

CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google

Jan Gemrich dołączył do Google ponad 8 lat temu, kończąc studia „Master in International Management” na University of Sydney i University of Economics w Pradze. Wcześniej pracował dla Google w Pradze, Londynie i Toronto po czym wziął rok „wolnego” od Google pracując w swoim nowym Foccus Design.

W Google był - między innymi - odpowiedzialny za wydarzenia konsumenckie, małe i duże reklamodawców, agencje i akwizycje z budżetami do 1 mln USD. Dziś wypowiada się na międzynarodowych wydarzeniach na temat „Klient kontra agencja - najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami ”.

Temat prelekcji: "How tech, UX and data will drive creativity"

Jens Mayer

Jack Morton Worldwide

Jens zbudował swoją karierę, pomagając markom tworzyć silne relacje z ludźmi, którzy są dla nich najważniejsi, poprzez marketing na żywo i marketing cyfrowy. Kieruje biurami Jack Morton Worldwide na rynku niemieckojęzycznym, współpracując z klientami, w tym Adidas, Novartis, SABIC, Here, Electrolux, BMW i innymi wiodącymi markami w branży motoryzacyjnej.

Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży marek, Jens ma szczególną pasję do integracji wydarzeń na żywo ze światem cyfrowym.
Wcześniej pełnił funcję dyrektora zarządzającego agencji eventowej. Zdobywał wiedzę w Informa Business Communication i IVBC. Pracował nad strategią marki Accenture, BMW, KPMG, Dell, Intel, Esprit, Hugo Boss, Ikea, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Hamburg oraz niemieckiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Temat prelekcji : Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia

Dr James Morgan

CSEP

James Morgan jest głównym wykładowcą w dziedzinie projektowania i technologii eventowej na University of Westminster w Londynie. Założył Event Tech Lab- społeczność partnerską dla firm rozpoczynających działalność w zakresie technologii wydarzeń, programistów, specjalistów ds. eventów i inwestorów.

Jako ceniony mówca, pisarz i komentator branżowy, James oceniał nagrody branżowe na całym świecie. Pasjonuje się edukacją specjalistów od wydarzeń przyszłości. Interesuje się promowaniem standardów jakości, zrównoważonym zarządzaniem eventów i profesjonalizmem w branży eventowej. Został uznany za jednego z 100 najlepszych profesjonalistów Eventbrite w 2017 roku.

James jest jednym z 20 przedstawicieli branży Chang Chang wybraną  przez amerykańską publikację Meetings Net w 2017 roku.  Pracował na różnych stanowiskach w International Live Events Association. Pełnił funkcję wiceprezesa ds. Edukacji i wiceprezesa ds. zrównoważonego rozwoju i projektów specjalnych w Wielkiej Brytanii. W latach 2014-2016 angażował się również również jako ILEA Affiliate Chair dla regionu EMEA. Otrzymał najwyższe wyróżnienie ILEA, nagrodę J Robert Graves Pioneer za swoje zasługi dla stowarzyszenia w 2016 roku.

Justine Kane

Trener wydarzeń

Trener wydarzeń z 20-letnim doświadczeniem i setkami kontaktów w branży wydarzeń. Laureatka nagrody za wybitny wkład IEAM w branżę rozrywkową i artystyczną w 2014 roku. Przez trzy lata była mentorem w programie Fast Forward 15.  Obecnie jest w radzie Event Management Apprenticeship Board.

Justine zasiadała również w komisji Diversity in the Events Industry. Jest też członkiem jury w konkursie In-house Corporate Event Awards.

Od 7 lat pełni funkcję dyrektora zarządzającego w agencji Event Talent oraz stworzyła Event Academy. Przez 5 lat wykształciła 1000 absolwentów w międzynarodowym Instytucie Szkoleniowym tym samym przygotowała ich do roli kompetentnych event managerów w branży przemysłu spotkań.

Justine współpracowała również  największymi brytyjskimi firmami i organizacjami charytatywnymi. Budowała dla nich plany najwyższej klasy wydarzenia.

Justine rozpoczęła swoją karierę wykładową 11 lat temu, a jej rola od samego początku była dyrektorem kursów podyplomowych i dyplomowych. Oprócz strategicznego rozwoju kursów prowadziła wykłady na temat swoich obszarów specjalizacji oraz rozwija indywidualne umiejętności i umiejętności miękkie uczniów w ramach przygotowań do stażu pracy lub rynku pracy. Wiele czasu spędzała na budowaniu relacji w branży, aby zapewnić studentom solidne staże.

Justine jest szczególnie zainteresowana NLP i uważnością w zakresie szkoleń i rozwoju oraz ukończyła szereg powiązanych kursów w tej dziedzinie.

Ukończyła licencjat z psychologii w St Mary's Honours College, Maryland, USA. Mieszka na południu Anglii ze swoim mężem i dwoma chłopcami. Justine uwielbia bawić i utrzymywać kontakty towarzyskie, a jej pasją jest tenis, który uzupełnia jej radość z dobrego jedzenia!

Temat prelekcji : W jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tobacco, L'Oreal, Shell.

Drossos Drossos

Niezależnym konsultantem i trenerem ds. Aktywizacji Global Experiential

Drossos Drossos dorastał i mieszkał na południu Francji, gdzie studiował ekonomię i marketing. Uzyskał podwójny stopień naukowy na uniwersytetach francuskich i brytyjskich. Otrzymał tytuł MBA w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech, a także zdobył doktorat na z US institution

Mówi w trzech językach: francuskim, angielskim i greckim. Ma praktyczną znajomość  włoskiego i niemieckiego.
Pracował w kilku międzynarodowych korporacjach, takich jak L’Oréal, Royal Dutch Shell, Japan Tobacco International i Coca-Cola, gdzie przez ostatnie 20 lat zajmował różne stanowiska handlowe i marketingowe.
Jego ostatnią rolą w Coke był Brand Experience & Content Director dla Central Business and Central European Unit (obsługiwał 27 rynków).

Obecnie jest niezależnym konsultantem i trenerem ds. Aktywizacji Global Experiential.

Temat: Efektywność eventu na linii klient agencja

Magdalena Heinrich-Galińska

Procurement Manager Warsaw Site w AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o

Ekspert zakupowy z ponad 16-letnim doświadczeniem, z czego 14 lat w obszarze farmacji. Odpowiedzialna za nieprodukcyjne kategorie zakupowe takie jak m.in. HR, usługi profesjonalne, eventy, podróże służbowe, IT, flota, nieruchomości i utrzymanie, usługi marketingowe, badania kliniczne. Ekspert branżowy w obszarze eventów i podróży służbowych.

Laureatka nagrody MP Power Awards w kategorii Meeting Planner w Dziale Zakupów (2016). Kilkakrotnie nominowana w konkursie „Osobowość Roku Branży MICE”. Jurorka w konkursie Effie (2017). Liderka grupy roboczej obszaru eventowego w ramach projektu „Biała Księga Komunikacji Marketingowej”.
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Menadżerów Logistyki i Zakupów.

Temat: Digital experience - jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?

dr Krzysztof Wojewodzic

prezes Escola S.A.

Ekspert w zakresie modeli biznesowych. Pracował dla Boston Consulting Group (BCG). Aplikacje jego autorstwa czterokrotnie uzyskały ponad milion pobrań. Jedna z aplikacji była najczęściej pobieraną w 6 krajach. Krzysztof jest ekspertem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) oraz visiting professor na ALK.

Temat: Media społecznościowe jako kanał komunikacji wspierający działania event marketingowe

Andrzej Jaszczyszyn

Ekspert ds. social media, trener, coach ECPC, prezenter radiowy

Tak organizuje swoje życie było łączyć pasję z pracą.
Jako ekspert ds. social media jest związany z Grupą ZPR Media gdzie odpowiada za strategie komunikacji wszystkich marek medialnych w social media. Pracuje m.in. dla Radia ESKA, VOX, WAWA, tytułów prasowych i internetowych. Jako trener realizuje projekty szkoleniowe z zakresu komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych  oraz komunikacji marek w nowych mediach.  Z wielką pasją prowadzi programy radiowe i pracuje jako DJ na eventach.

Temat: Obowiązki dotyczące bezpieczeństwa, które Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych nakłada na organizatora eventów - kiedy musimy je stosować, a kiedy nawet jeśli nie musimy - powinniśmy. Jak systemowo przygotować się do zabezpieczenia wydarzenia, niezależnie od jego skali.

Andrzej Kruczyński

WSPÓŁWŁAŚCICIEL CSAT ORAZ WICEPREZES INSTYTUTU BEZPIECZEŃSTWA SPOŁECZNEGO

Były oficer GROM-u, uczestnik działań specjalnych i misji zagranicznych.

Wieloletni szef bezpieczeństwa Stadionu Narodowego.

Wszechstronnie wyszkolony w zakresie operacji antyterrorystycznych oraz działań sił specjalnych.

Współpracował z czołowymi służbami i formacjami zagranicznymi. Dowodził operacjami na terenie kraju i poza jego granicami.

Współautor podręcznika „Ciekawi Świata – Edukacja dla bezpieczeństwa” Wydawnictwo Pedagogiczne Operon, Gdańsk 2012. Współautor książki „Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki” Wydawnictwo Difin, Warszawa 2015.

Prelegent XIII Ogólnopolskiej Konferencji Kadry Kierowniczej Oświaty organizowanej w dniach 4-6 marca 2016 roku w Krakowie. Wielokrotnie zapraszany do programów telewizyjnych i radiowych (TVN, TVN 24, Polsat, Polsat News, Polskie Radio) w roli eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa, terroryzmu, organizacji imprez masowych i działań w sytuacjach kryzysowych.

Od kilku lat częściej w roli trenera, kierownika szkoleń, konsultanta i instruktora. Przygotowane przez niego programy szkoleniowe tworzą nowe standardy z zakresu bezpieczeństwa. Uczestnicy jego szkoleń mogą spojrzeć na swoją pracę z nowej perspektywy przez co realizują cele zawodowe wykorzystując najlepsze wzorce z poszczególnych dziedzin bezpieczeństwa.

Współpracował między innymi z: PZU, PKO BP, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Centralnym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli, 12 Brygadą Zmechanizowaną, 11 Lubuską Dywizją Kawalerii Pancernej, Dowództwem Wojsk Lądowych, Strażą Miejską Miasta Stołecznego Warszawy, Akademią Obrony Narodowej w Warszawie, ZTM Warszawa, Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych. Prowadził szkolenia dla Obiektowych Koordynatorów Bezpieczeństwa.

Szkoli pracowników placówek oświatowych i bankowych w całej Polsce.

Temat: ZAiKS, kwestie finansowe i procedury związane z wykorzystaniem utworów na eventach ich rejestracją i udostępnianiem w sieci

Adam Pacuski

Radca prawny, zatrudniony jako Counsel w Gekko Taxens M. Sobońska-Szylińska i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych sp.k. w Warszawie.

Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, w szczególności w prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym w kwestiach dotyczących organizacji zbiorowego zarządzania. Brał udział m.in. w projektach związanych z negocjowaniem umów z dużymi użytkownikami działającymi na rynku praw autorskich. Jego doświadczenie obejmuje również prowadzenie sporów sądowych z zakresu własności intelektualnej, a także korzystanie z tych praw w związku z szeroko pojętym świadczeniem usług eventowych, również w aspekcie ekonomicznym.

Przez wiele lat był zatrudniony jako manager w Stowarzyszeniu Autorów ZAiKS. Obecnie współpracuje z GEKKO Taxens M. Sobońska-Szylińska i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych sp. p. Prowadzi zajęcia z zakresu prawa autorskiego w ramach Studium Event Management przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz w ramach doskonalenia zawodowego radców prawnych organizowanego przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Warszawie.

Temat: Ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych -przepisy dotyczące organizacji spotkań i wydarzeń bezpośrednio przez pracowników korporacji, instytucji i stowarzyszeń, jak i przez agencje

Michał Kibil

ADWOKAT, PARTNER ZARZĄDZAJĄCY W KANCELARII KIBIL I PARTNERZY

Od wielu lat skupia swoją uwagę na szeroko pojętej tematyce zatrudniania pracowników, zagadnieniach prawa IT (w tym na tematyce prawa nowych technologii – IOT, Blockchain, AI etc.), prawa w eventach oraz ochrony danych osobowych. Przed otwarciem swojej autorskiej kancelarii zdobywał doświadczenie w kancelariach indywidualnych, prowadził zarówno warszawski oddział kilkudziesięcioosobowej kancelarii, jak i praktykę prawa pracy w dwóch kancelariach o zasięgu międzynarodowym.

Wśród dotychczasowych klientów Michała Kibila znajdowały się m.in. banki, duże zakłady przemysłowe, firmy eventowe, kilkutysięcznoosobowe zakłady produkcyjne, firmy retailowe, ubezpieczyciele, firmy z sektora IT czy też deweloperzy rynku nieruchomości. Świadcząc usługi doradcze, Michał skupia się na zapewnianiu swoim klientom bezpieczeństwa, redukcji kosztów oraz możliwości wdrożenia pomysłów biznesowych.

Każde zlecenie Michał Kibil traktuje jako proces nakierowany na efektywną odpowiedź na potrzeby klienta. W pracy kieruje się zasadą, że liczba możliwych rozwiązań nie ma końca. Są tylko takie, których jeszcze nie odkryliśmy. Studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończył także podyplomowe studium prawa pracy. Jest Adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

Konferencję Event Biznes będzie prowadził:

Krzysztof Łobodziński

Aktor, konferansjer, wokalista, prezenter radiowy.

W swojej pracy wykorzystuje zmysł obserwacji, refleks, intuicję i poczucie humoru.
Kocha poznawać nowych ludzi i słuchać ich historii. Uwielbia też opowiadać historie i hipnotyzować słuchaczy.
Po każdym poprowadzonym wydarzeniu upewnia się w tym, że jest na właściwym miejscu.

Wolne chwile spędza w kinie i przy fortepianie. Jeśli kiedyś scena przestanie go pasjonować, zostanie kierowcą miejskiego autobusu.

https://www.krzysztoflobodzinski.pl/

http://facebook.com/DobrzeProwadzacy

Program konferencji:

9:00- 10:00- rejestracja i networking

10:00-10:30 - Drossos Drossos- Global Consultant of Experiential Marketing

Temat prelekcji :  W jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tobacco, L'Oreal, Shell.

10:30-11:00 - Dr James Morgan- Westminster University

Temat prelekcji : Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia.

11:00-11:30 - Krzysztof Wojewodzic- CEO ESCOLA S.A., Mobile & web apps

Temat prelekcji: Digital experience - jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?

 

11:30-12:00 - przerwa kawowa

 

12:00-12:30 - Justine Kane- Managing Director- The Event Talent Agency

Temat prelekcji: zostanie podany wkrótce

12:30-13:00 - Jens Mayer- CEO Jack Morton Worldwide

Temat prelekcji: "How tech, UX and data will drive creativity"

13:00-13:30 - Jan Gemrich- CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google

Temat prelekcji: "Klient kontra agencja - najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami"

13:30-14:00- Debata

 

14:00- 15:00 - Lunch

 

15:00- 17:00 - Szkolenia

Szkolenie 1: media społecznościowe

Prowadzący: Andrzej Jaszczyszyn

temat: Media społecznościowe jako kanał komunikacji wspierający działania event marketingowe

Szkolenie 2: prawo

Prowadzący: mec. Michał Kibil

Temat: Ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych -przepisy dotyczące organizacji spotkań i wydarzeń bezpośrednio przez pracowników korporacji, instytucji i stowarzyszeń, jak i przez agencje

Szkolenie 3: bezpieczeństwo

Prowadzący: Adam Kruczyński

Temat: Obowiązki dotyczące bezpieczeństwa, które Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych nakłada na organizatora eventów - kiedy musimy je stosować, a kiedy nawet jeśli nie musimy - powinniśmy. Jak systemowo przygotować się do zabezpieczenia wydarzenia, niezależnie od jego skali.

Szkolenie 4: wykorzystywanie utworów na eventach

Prowadzący: Adam Pacuski

Temat: ZAiKS, kwestie finansowe i procedury związane z wykorzystaniem utworów na eventach.

 

14:00- 17:00 - Stolikowe Panele Dyskusyjne
14:00- 15:00 - Edukacja Branży Eventowej
15:00- 16:00 - Wyzwania polskich stowarzyszeń przemysłu spotkań oraz ich firm członkowskich
16:00- 17:00 - Doświadczenia i wiedza reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej

*Konferencja będzie tłumaczona symultaniczne.