Kim jesteśmy
Najprościej? Stowarzyszenie Branży Eventowej to organizacja zrzeszająca organizatorów, przedstawicieli miejsc eventowych i podwykonawców eventów. To jednak tylko pół prawdy. To również, a może przede wszystkim grupa ludzi, którzy z zaangażowaniem i pasją budują swoje biznesy i z takim samym zapałem wspierają siebie wzajemnie i chcą dzielić się swoją wiedzą i energią z innymi.
Nasza misja
Organizacja i rozwój rynku eventowego w Polsce.
Integracja branży i stworzenie katalogu zasad i standardów, których wdrożenie w poszczególnych podmiotach ustanowi znak profesjonalizmu i najwyższej jakości usług.
Nasze cele
Budowanie organizacji, która skutecznie reprezentuje interesy branży na forum ogólnopolskim i międzynarodowym
Promocja Członków SBE
Tworzenie platformy wymiany doświadczeń, usług i wiedzy wewnątrz organizacji
Edukacja branżowa
Co to oznacza w praktyce?
Stanowimy liczący się głos w dyskusji o przyszłości branży i jej wsparciu, jako istotnej gałęzi gospodarki krajowej i część większej całości, jaką jest szeroko pojęty przemysł spotkań
Organizujemy i współorganizujemy eventy stanowiące platformę wymiany wiedzy, doświadczeń i fundament do szeroko pojętej integracji branżowej
Wspieramy naszych Członków w sytuacja kryzysowych, także występując w ich imieniu lub udzielając wsparcia prawnego i merytorycznego
Współtworzyliśmy i aktywnie działamy w Studium Event Management, reagując tym samym na zapotrzebowanie rynkowe na dobrze wykształconą i praktycznie przygotowaną kadrę
Prowadzimy akcje charytatywne
Wymieniamy się wiedzą, doświadczeniem i usługami promując swoich Członków zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz Stowarzyszenia w Polsce oraz poza jej granicami.
Wymieniamy się doświadczeniem z agencjami eventowymi, dostawcami, lokalizacjami oraz pokrewnymi nam instytucjami z całego świata
Stworzyliśmy Rade Etyki i Kodeks Etyki jako wyznacznik dobrych praktyk nie tylko dla Członków SBE