Spotkanie SBE w sylwestrowym rytmie na otwarcie jesienno-zimowego sezonu w branży eventowej

Stowarzyszenie Branży Eventowej wraz z Blue Cactus & Iguana Lounge, w oparciu o kalendarz działalności branży eventowej i bliski początek sezonu na imprezy związane z zakończeniem roku, zorganizowały wspólnie spotkanie branżowe nawiązujące charakterem i tematyką do Sylwestra. Celem wydarzenia było zwrócenie uwagi na event, jako narzędzie, które gwarantując dobrą zabawę i umożliwiając budowanie relacji w atmosferze dobrego nastroju, przyczynia się do realizacji biznesowych celów firmy. Sylwester ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej odbył się 31 lipca br. w Blue Cactus & Iguana Lounge.

W spotkaniu wzięło udział kilkudziesięciu przedstawicieli branży eventowej, a także jej Klientów i partnerów. W części merytorycznej uczestnicy mogli poznać genezę eventu, jako towarzyszącego ludzkości od zarania zjawiska potrzeby zabawy. Psycholog, Katarzyna Meissner, opowiedziała o idei karnawału, jako wentyla bezpieczeństwa dla społeczeństwa od czasów średniowiecznych, o istocie i powadze zjawiska zabawy w kulturze ludzkiej i w biznesie oraz o tym, jak pozytywnie zabawa może wpływać na biznesową efektywność. Paweł Czerski, General Manager i CEO IMS sensory media opowiedział natomiast o zastosowaniu marketingu sensorycznego w branży eventowej, w szczególności w kontekście imprez tematycznych, tak popularnych w ostatnich miesiącach roku.

W części nieoficjalnej uczestnicy mieli okazję przekonać się, że dobrze zorganizowany event może przywołać atmosferę karnawałowej zabawy nawet w okresie gorącego lata.

Spotkanie dedykowane było przedstawicielom rynku eventowego, a także firmom spoza branży, które w ramach swoich strategii marketingowych realizują projekty eventowe.

Już za moment rusza nowy, jesienno-zimowy sezon eventowy w naszej branży. Czas, który dla eventowców, a także ich zleceniodawców jest często „najgorętszym” w roku. Dlatego już teraz, w środku lata, postanowiliśmy podzielić się z nimi wiedzą o tym, jakie narzędzia można zastosować podczas karnawałowych eventów, a także jakie znaczenie może mieć zabawa w biznesie oraz jaki jest jej wpływ na efektywność coraz bardziej zapracowanych w dzisiejszych czasach ludzi – mówi Dorota Zdanowska, Dyrektor Zarządzają Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Sylwester w lipcu organizowany był przez Stowarzyszenie Branży Eventowej wraz z Blue Cactus & Iguana Lounge i wpisał się w cykl branżowych debat, który SBE zapoczątkowało w ubiegłym roku. Partnerami wydarzenia byli: Brill AV Media, Rent Design, Amatum Agencja Arystyczna, DJ Sławek Izodorczyk, AlexDecor, Agencja Power oraz Mea Group.

 

Recent Posts

Leave a Comment