SBE patronem medialnym targów Tourism and Event Expo

 

Stowarzyszenie Branży Eventowej, w roli patrona medialnego, weźmie udział w I edycji biznesowych targów turystycznych, inspirowanych największym tego typu wydarzeniem – ITBM, które co roku odbywa się w Barcelonie. Tourism and Events Expo to przede wszystkim formuła B2B, gdzie wystawcy będą mogli zaprezentować swoją ofertę zarówno gościom z Polski, jak i zagranicy. Targi odbędą się w dniach 8-9 października 2015 roku w Expo Arena Mazury w Ostródzie, która od stycznia br. jest członkiem SBE. Stowarzyszenie będzie obecne podczas targów ze swoim stoiskiem, umożliwiając uczestnikom zapoznanie się z jego ofertą, nawiązanie ciekawych branżowych kontaktów i uzyskanie informacji na temat korzyści z akcesji do organizacji.

Expo Arena Mazury w Ostródzie reprezentuje wśród członków Stowarzyszenia Branży Eventowej grupę lokalizacji. Targi Tourism and Events Expo (TEE) to I edycja biznesowych targów turystycznych odbywających się w tym drugim co do wielkości Centrum Targowo – Konferencyjnym w Polsce i największym w północnej Polsce. Prezentowana podczas targów oferta jest nowością wśród propozycji centrów targowych w kraju. Inspiracją organizatorów były największe targi turystyczne w Europie – IBTM odbywające się w Barcelonie, które przyciągają tysiące przedstawicieli branży turystycznej z całego świata. Natomiast nazwa to odwołanie do ekskluzywnego pociągu z lat 50-tych łączącego kraje EWG ze Szwajcarią – Trans-Europ-Express.

Targi Tourism and Events Expo to autorska inicjatywa naszego członka – Expo Arena Mazury. Bardzo nas cieszą inicjatywy zrzeszonych w SBE firm, chętnie bierzemy w nich udział i je wspieramy. Liczymy, że to wydarzenie wpisze się w kalendarz branżowych przedsięwzięć na długie lata, budując prestiż całego rynku eventowego i stanowiąc doskonałą okazję do budowania relacji i poszerzania wiedzy – powiedziała Marta Dunin-Michałowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Do udziału w I edycji targów zgłosiło się około 100 wystawców – hoteli z całej Polski, centrów kongresowych, hal sportowo-rekreacyjnych i widowiskowych, muzeów oraz biur promocji miast, regionów i krajów.

Odwiedzający (Hosted Buyers) to głównie agencje eventowe, biura podróży organizujące wyjazdy biznesowe i motywacyjne, firmy konferencyjne i szkoleniowe, touroperatorzy z Euroregionu Bałtyk, tj. Danii, Rosji, Litwy, Szwecji, jak również przedstawiciele biur podróży z Holandii, Niemiec, Białorusi, Łotwy, Estonii, Finlandii, Norwegii, Czech czy Słowacji. Nowością na rynku polskim będzie organizacja profesjonalnej giełdy Hosted Buyers, podczas której wystawcy i odwiedzający będą mieli możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych na zaaranżowanych spotkaniach.

Tematyka TEE będzie skupiała się wokół takich zagadnień, jak: turystyka biznesowa (rynek MICE – Meetings, Incentives, Conferences, Events), turystyka medyczna i przyjazdowa. Tourism and Events Expo to również zachęta dla Hosted Buyers do odwiedzenia Polski nie tylko ze względu na jej walory krajobrazowe, ale także jako atrakcyjnego miejsca do uprawniania aktywnej turystyki. Dzięki wzbogaceniu tematyki o turystykę dla seniorów, impreza będzie również okazją dla hoteli do rozszerzenia swojej oferty o nową grupę odbiorców.

Podczas targów wystawcom zaproponowana zostanie wyjątkowa aranżacja hali targowej nawiązująca do skojarzeń związanych z regionem Warmii i Mazur, czyli drewnem i poszanowaniem dla natury. Strefa targowa będzie podzielona na kilkadziesiąt stanowisk zbudowanych z sosnowych skrzynek, tworzących sieć w kształcie labiryntu.

Więcej informacji na temat targów można uzyskać na stronie http://www.tourismpoland.pl/

Recent Posts

Leave a Comment