Regulamin Członkowski jest załącznikiem do Statutu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Zostaje podpisany przez przedstawiciela nowo dołączającej firmy. Zmiana regulaminu nie wymaga zmiany Statutu.
Jako Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej zobowiązuje się do:
I Minimum 2-letnia obecność na rynku eventowym.
II Minimum 3-letnie doświadczenie branżowe osoby zarządzającej firmą.
III Przedstawienie portfolio, w którym znajdzie się min. 5 projektów zrealizowanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
IV Posiadanie listów referencyjnych od min. 5 klientów.
V Udokumentowana działalność na rzecz branży.
VI Udokumentowana działalność z zakresu CSR.
VII Udział przychodów z Udział przychodów z działalności o charakterze eventowym w ogólnych przychodach firmy o wartości min. 50 %.
VIII Posiadanie rekomendacji dwóch członków Stowarzyszenia.
Wytyczne dla członków rekomendujących
Biuro SBE