REAKTYWACJA BRANŻY EVENTOWEJ CZYLI EVENT 2.0 – PIOTR KALISZ (WICEPREZES ZARZĄDU,DYREKTOR HANDLOWY OBSZARU BIZNESOWEGO FM IMPEL)

REAKTYWACJA BRANŻY EVENTOWEJ CZYLI EVENT 2.0 – PIOTR KALISZ (WICEPREZES ZARZĄDU,DYREKTOR HANDLOWY OBSZARU BIZNESOWEGO FM IMPEL)

W ramach współpracy z Mice Poland na łamach gazety członkowie SBE wypowiadają się na temat: Reaktywacji branży eventowej czyli Event 2.0. Piotr Kalisz (wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy obszaru biznesowego FM IMPEL pisze:

Eventy 2.0 vs. bezpieczeństwo w nowej rzeczywistości.

Kiedy rok temu wprowadzony został stan zagrożenia epidemicznego, nie byliśmy gotowi na to, by z dnia na dzień przystosować się do nowej rzeczywistości. Pamiętamy wszyscy ograniczenie mobilności, wprowadzenie systemu pracy zdalnej, szereg instrukcji i obostrzeń, które często wywoływały strach, obawy, momentami paraliżowały naszą działalność i jednocześnie wyjawiały pewną nieporadność. Konieczne było podejmowanie działań „tu i teraz”.

Sprawdzone rozwiązania Grupy Impel

W ciągu pierwszych dni pandemii całkowicie zreorganizowaliśmy swoją pracę i stworzyliśmy dla naszych klientów kompleksową usługę zabezpieczenia obiektów i osób pracujących w tych obiektach. Jak? Przenieśliśmy wszystkie nasze doświadczenia z obiektów służby zdrowia, które obsługujemy od kilkunastu lat. Dzielenie się tymi doświadczeniami i wiedzą pozwoliły wielu podmiotom skoncentrować się na kluczowych obszarach działalności operacyjnej, ratować swoje biznesy, a nam w 100% skupić się na powierzonej misji, minimalizowania zagrożenia zarażeniem koronawirusem.

Jakie wnioski wyciągnęliśmy z minionych 12 „pandemicznych miesięcy”? Które rozwiązania z tego okresu powinny na stałe wpisać się w nową popandemiczną rzeczywistość? Jakie wyzwania stoją przed nami w najbliższej przyszłości?

Dzisiaj hasła takie jak zamgławianie, system pracy mieszanej czy zdalnej, wideokonferencje, eventy online lub w formule hybrydowej, maseczki, rękawiczki, czy automatyczny pomiar temperatury, to dostępne na rynku i powszechnie stosowane rozwiązania.

Niezmienne naszym Klientom proponujemy stosowanie trzech barier, które eliminują epidemiczne ryzyka „od wejścia”. Standardem, niezależnie od typu obiektu czy eventu, powinny pozostać na stałe:

  • zabezpieczenie wejść do obiektu poprzez środki dezynfekcyjne, szybkie testy diagnostyczne czy automatyczny pomiar temperatury
  • zabezpieczenie pracownika w środki ochrony osobistej – maseczki, rękawiczki
  • skuteczna i profesjonalna dezynfekcja powierzchni

Eventy 2.0. – czy jesteśmy przygotowani?

Nowa rzeczywistość i przenoszenie wielu obszarów działalności do świata cyfrowego stawia przed nami kolejne wyzwania. Już dziś powinniśmy koncentrować się na wypracowaniu systemowych rozwiązań związanych z cyberbezpieczeństwem oraz ochroną danych, które przetwarzamy. Jednocześnie udoskonalać procedury bezpiecznych eventów, które pomogłyby zarządzać sytuacją kryzysową oraz minimalizowałyby wszelkie ryzyka.