Platforma MEETING15
Platforma MEETING15 pozwala na budowanie i realizację najbardziej zaawansowanych wydarzeń zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym. Dzięki naszej platformie organizatorzy i uczestnicy wydarzeń zyskali niespotykane dotąd możliwości. MEETING15 stał się ulubioną platformą eventową zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i samych uczestników wydarzenia. Meeting 15 obsługuje ponad 550 wydarzeń rocznie, ponad 250 tys zarejestrowanych uczestników tych wydarzeń oraz 1045 klientów biznesowych
BRILL AV MEDIA
Brill AV Media Sp. z o.o. jest międzynarodową firmą działającą od wielu lat na rynkuusług audiowizualnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Firma działa wramach Brill AV Media European Group, ściśle współpracując z partnerami zWęgier, Czech, Słowacji i Austrii. W Polsce istniejemy od 2004 roku. Specjalizujemy się w kompleksowej organizacji oraz obsłudze technicznej różnych form eventów:imprez promocyjnych, koncertów, konferencji, pokazów mody, prezentacji nowychproduktów oraz targów. Zapewniamy najlepszy sprzęt, najnowsze rozwiązaniatechniczne oraz profesjonalną obsługę każdego wydarzenia.
Decydując się na wybór naszej firmy, mogą Państwo oczekiwać obsługi technicznej na najwyższym poziomie. Oddajemy do Państwa rąk najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne na rynku. Naszą mocną stroną jest świadczenie kompleksowych usług technicznych na potrzeby eventów. Doradzamy, projektujemy, wymyślamy, nasi kreatywni pracownicy są w stanie zawsze pomóc na każdym etapie organizacji wydarzenia. Specjalizujemy się w kompleksowej organizacji oraz obsłudze technicznej różnych form eventów: balów, bankietów, imprez promocyjnych, koncertów, konferencji, pokazów mody, prezentacji nowych produktów, seminariów, targów, etc.
Oferujemy wysokiej klasy nagłośnienie, oświetlenie, sprzęt wizyjny, obsługę tłumaczeń symultanicznych oraz profesjonalne systemy do głosowań. Sprzęt, którym dysponuje nasza firma spełnia najwyższe kryteria techniczne. Stale wzbogacamy ofertę sprzętową naszej firmy, śledząc najnowsze trendy i rozwiązania technologiczne.
Strona internetowa: http://www.brill.pl/
KONTAKT:
Piotr Łukasiewicz
PR & Marketing Manager
Mobile +48 609 445 943
Tel. +48 (022) 631-80-91
Fax. +48 (022) 631-80-92
piotr.lukasiewicz@brill.pl
RENT DESIGN
Rent Design zajmuje się wynajmem nowoczesnych mebli na różnego rodzaju wydarzenia, takie jak konferencje, targi, imprezy firmowe i prywatne, uroczyste gale, eventy medialne, pokazy mody, sesje zdjęciowe, śluby, wesela i wiele innych.
Szeroką gamę oferowanych przez Rent Design produktów charakteryzuje wzornictwo na światowym poziomie i design trafiający w najwybredniejsze gusta. Ponadto wyjątkowo duża, w porównaniu do konkurencji, ilość dostępnych mebli pozwala uświetnić wydarzenia organizowane nawet dla ponad 1000 gości.
Jako polska firma, Rent Design nie zapomina o swoich korzeniach. W ramach polityki propagowania polskiego wzornictwa, jako pierwsza i jedyna w Polsce wprowadziła do swojej oferty reaktywowany po ponad pół wieku, przez firmę VZÓR, fotel RM58 projektu Romana Modzelewskiego.
Oprócz mebli, Rent Design posiada w swojej ofercie szeroki asortyment oryginalnych
i nietuzinkowych artykułów dekoracyjnych, które pomogą stworzyć niepowtarzalny klimat niemal każdego rodzaju wydarzenia.
W skład kolekcji firmy wchodzi również specjalna linia produktów podświetlanych. Dzięki możliwości obrandowania oraz podświetlenia na jeden z kilkunastu dostępnych kolorów, na życzenie klienta meble mogą być w pełni spójne z identyfikacją wizualną firmy czy danego wydarzenia.
Produkty Rent Design cieszą się dużą popularnością wśród polskich klientów ale coraz częściej sięgają po nie także odbiorcy z innych, europejskich krajów. Firma zapewnia swoim klientom transport w wybrane miejsce, montaż i demontaż mebli oraz profesjonalne doradztwo w zakresie ustawiania i funkcjonalności wszystkich swoich produktów.
Pełna oferta oraz dane kontaktowe znajdują się na stronie: www.rentdesign.pl
COLORS of DESIGN to najdynamiczniej rozwijająca się wypożyczalnia mebli eventowych w Polsce. Bogata oferta designerskich, pełnych koloru mebli eventowych oraz akcesoriów, ale to nie wszystko! Uzupelnieniem oferty jest budowa ekologicznych stoisk targowych oraz elementów scenografii. Firma posiada swoje oddziały w Warszawie i na Śląsku, a jej zaplecze pozwala na wyposażanie największych eventów w kraju i za granicą.
Tworzymy atmosferę eventów!
Potwierdzeniem tego jest fakt, że nasze produkty i usługi zostały wielokrotnie dostrzeżone na krajowych i międzynarodowych konkursach branżowych. Od trzech lat jesteśmy najczęściej nagradzaną wypożyczalnią mebli w Polsce:
-ZŁOTO Eventex 2024 w kategorii People's Choice Supplier!
-ZŁOTO Eventex 2024 w kategorii Event Team!
-ZŁOTO w najbardziej prestiżowym światowym konkursie branży eventowej- EVENTEX 2022 za naszą serię ekologicznych mebli eventowych ZERO WASTE!
-Złote Trójka w Konkursie MP POWER AWARDS 2022 w kategorii MP Power Produkt!
-Laureat w konkursie EKO LAURY 2021, organizowanym przez Polską Izbę Ekologii pod patronatem Ministerstwa Środowiska!
Ponadto jesteśmy rekomendowani przez Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych jako zaufany i sprawdzony dostawca usług.
strona internetowa: http://www.colorsofdesign.pl/
Ukoo Poland
Ukoo Poland jest wyłącznym, polskim dystrybutorem innowacyjnych namiotów Stretch firmy RHI® – światowego lidera w swojej branży.
Produkowane w Kapsztadzie namioty stretch wyróżniają: najwyższa jakość, zgodność ze wszystkimi normami bezpieczeństwa, wytrzymałość, wodoodporność, niezawodność, modularność, wysokie walory akustyczne, prosta i szybka instalacja.
Namioty dostępne są w modelach modularnych i typu „Pająk”. Modularne występują w 3 różnych wielkościach – S, M, L i pozwalają dowolnie łączyć się ze sobą, aby uzyskać pożądany rozmiar i kształt np. prostokąt, formę litery L lub U, jeden lub wiele rzędów. Wszystkie mają wystandaryzowane długości boków. Namioty typu „pająk” przyciągają uwagę swoją unikalną, ośmiokątną formą oraz wielkością.
Współpraca z Ukoo to gwarancja obsługi wydarzeń przez ekspertów firmy specjalizujących się w dziedzinie wykorzystania namiotów Stretch do organizacji wszelkiego rodzaju imprez i eventów plenerowych na terenie całej Polski m.in. na prywatnych imprezy okolicznościowych, eventów firmowych, wydarzeń promocyjnych i kulturalnych, festiwali, festynów i imprez sportowych.
Domeną Ukoo jest wynajem, sprzedaż i serwis najwyższej klasy namiotów RHI. Firma zapewnia również oryginalne akcesoria i części zamienne, szeroki wybór akcesoriów montażowych i dekoracyjnych, możliwość zamówienia namiotów na wymiar lub z logo, wsparcie techniczne, doradztwo w dopasowaniu optymalnej konfiguracji oraz elastyczne formy współpracy.
Kontakt:
Ukoo Poland
Krasińskiego 108
05-080 Izabelin
Tel. +48 22 11 21 030
Mail: info@ukoo.pl
www.ukoo.pl
SPICE for SPACE
to dobry design dostępny wtedy, gdy akurat go potrzebujesz.
Wypożyczalnia ma w swojej ofercie meble, meble multimedialne, akcesoria oraz modułowe scenografie i stoiska expo. W jej katalogu znajdziemy wszystko, co potrzebne dla aranżacji przestrzeni wydarzenia. Udowadniają, że dobry przedmiot to równocześnie forma i funkcja. A poszczególne elementy z katalogu łączą się ze sobą jak klocki. I to dlatego SPICE for SPACE jest jak przyprawa: dodatek, który zmienia wszystko.
Kontakt
piotr@spice4space.pl
608 320 111
ul. Ślusarska 9
30-710 Kraków
Event Manager Training Group / EMTG.pl
Event Manager Training Group działa od 2009 roku. Pomysł na firmę zrodził się, gdy sami szukaliśmy możliwości podniesienia kompetencji. Wówczas okazało się, że nie możemy znaleźć żadnych kursów, szkoleń czy studiów podyplomowych, które pomogłyby nam rozwijać umiejętności planowania i organizacji eventów. EMTG było odpowiedzią na ogromne zapotrzebowanie rynku na edukację w zakresie przeprowadzania spotkań firmowych, eventów promocyjnych, festiwali, podróży służbowych i wszelkich wydarzeń z zakresu branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events).
Sami chcieliśmy uczyć się od najlepszych, dlatego nawiązaliśmy współpracę z osobami, które na co dzień działają z topowymi artystami, organizują wydarzenia szeroko relacjonowane w mediach i zwiedzają cały świat z klientami biznesowymi. Nasza kadra dydaktyczna to wysoko wykwalifikowani trenerzy posiadający wiedzę i wieloletni staż pracy w największych polskich agencjach eventowych i firmach bezpośrednio związanych z branżą eventową. Stawiamy przede wszystkim na praktykę w prowadzeniu ciekawych i zaawansowanych projektów – to doświadczenie przekażą Wam nasi szkoleniowcy, pracujący przy takich wydarzeniach jak Przystanek Woodstock, Żywiec Męskie Granie, Flesz Fashion Night, premiery samochodów czy śluby gwiazd, mający na koncie wiele nagród oraz współpracujący z największymi osobistościami show-biz.
Oferujemy szerokie spektrum szkoleń dla organizatorów eventów – obecnie aż 13 różnych kierunków. Dzięki naszym uczestnikom i ich sugestiom cały czas ulepszamy programy szkoleń i wprowadzamy nowe tematy. Podczas szkoleń otwartych i zamkniętych – szkolimy ponad 400 osób rocznie! Prowadzimy zarówno szkolenia otwarte, jak i zamknięte m.in. dla takich firm jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Organizowaliśmy również cykle spotkań ze studentami Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych oraz konferencje EventCamp. Jesteśmy członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej. Aktualna lista szkoleń:
Szkolenia EMTG skierowane są do pracowników instytucji oraz korporacji, zajmujących się wydarzeniami firmowymi i marketingiem, osób zatrudnionych lub szukających zatrudnienia w agencjach eventowych, podwykonawców (np. hotelarze, managerowie artystów) oraz freelancer’ów chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń.
Podczas szkoleń i warsztatów wykorzystujemy metody aktywnych ćwiczeń integrujących grupę, burze mózgów, różne formy dyskusji, pracę w zespołach, wizualizacje, scenki rodzajowe, analizy case study i ćwiczenia inspirujące. Oferowany przez nas program szkoleniowy spełnia wymagania zarówno osób zaczynających swą przygodę z eventami, jak i profesjonalistów chcących rozwijać swój warsztat.
Jako jedyni, oferujemy certyfikaty w wersji polskiej i angielskiej opatrzone oficjalnym, numerowanym hologramem Stowarzyszenia Branży Eventowej – to potwierdzenie jakości naszych szkoleń.
Wspieramy naszych kursantów – oferujemy pomoc także po zakończeniu szkoleń, a dla osób szukających pracy związanej z organizacją wydarzeń stworzyliśmy grupę na Facebook’u – @KarieraEventManagera, na której pojawia się kilkanaście ofert pracy tygodniowo dla ponad 12 tysięcy użytkowników.
Web: www.emtg.pl
Mail: biuro@emtg.pl
Facebook: emtg.szkolenia
Instagram: emtg.szkolenia
LinkedIn: emtgszkolenia
Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.14/00162/2017
ASAP
to zespół ludzi pracujących z pasją, zaangażowaniem, a przede wszystkim z kilkuletniemu doświadczeniem na rynku. Naszą ofertę kierujemy zarówno do klientów korporacyjnych jak również do Klienta indywidualnego. Drukujemy bez względu na wysokość nakładu!
Jakość naszej pracy oparta jest na nowoczesnej technologii a także na zaawansowanych procedurach kontroli dzięki czemu przekazujemy naszym klientom produkt perfekcyjny. ASAP jest drukarnią oferującą szeroki zakres produktów drukarskich, lecz również cechuje nas oferta wybiegająca poza standardowe produkty.
Melon Catering to firma rodzinna, której korzenie sięgają prowadzonego od lat 70. elitarnego klubu dyplomatycznego w Jabłonnie k. Warszawy oraz kultowej w tamtych latach restauracji „Kameralna” przy ul. Foksal. Są laureatem prestiżowej nagrody Hermesa oraz dwóch tegorocznych nagród MP POWER w kategorii dostawca oraz projekt.
Organizują kompleksowe usługi cateringowe podczas codziennych spotkań biznesowych, konferencji jak i wydarzeń na bardzo dużą skalę.Dążą do doskonałości, zawsze mocno wsłuchując się w potrzeby klienta. Wyśmienita kuchnia to wizytówka ich marki, ale do realizacji doskonałego przyjęcia niezbędny jest ich zaufany, kompetentny zespół pracowników i rozbudowana flota dostawcza.
KACPRZAK ESTRADA
Firma świadcząca usługi z kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń.
Specjalizuje się w obsłudze gal, eventów firmowych, konferencji, kongresów.
Działając na rynku blisko 10 lat posiadamy doświadczenie i kompetencje które pozwalają obsługiwać naszych klientów na najwyższym poziomie z troską o najdrobniejszy szczegół. Nasi klienci cenią nasza rzetelność, kreatywność, uczciwość. Do każdego nawet najmniejszego wydarzenia podchodzimy pełni pasji i zaangażowania. Działamy na terenie całej Polski i Europy. Stale inwestujemy w sprzęt, szkolenia oraz nowoczesne rozwiązania podnosząc jakość swoich usług.
Albert Kacprzak
Właściciel firmy Kacprzak Estrada którą rozwija z sukcesami od 2013. Absolwent Społecznej Akademii Nauk na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Z branżą rozrywkową i muzyką związany od najmłodszych lat swojego życia. Początkowo jako DJ, obecnie jako realizator dźwięku, biznesmen. Kreatywny, odważny, samodzielny, ambitny. Współorganizator i doradca wielu prestiżowych i medialnych wydarzeń. Prywatnie mąż, tata Antosi.
Kontakt:
Tel. +48 604 454 269
Mail: kacprzakestrada@gmail.com
www.kacprzakestrada.pl
Banknoty Pamiątkowe
Banknoty Pamiątkowe Sp. Z o.o. to wyłączny przedstawiciel projektu Euro Souvenir w Polsce. Wyjątkową cechą pamiątkowego banknotu 0 Euro Souvenir jest możliwość przedstawienia na nim wizerunków interesujących miejsc lub rozpoznawalnych postaci, zarówno historycznych jak i współczesnych, które dotychczas nie znalazły się na banknotach będących w oficjalnym obiegu. Dzięki walorom kolekcjonerskim pamiątka dociera do szerokiego odbiorcy na całym świecie. Choć banknoty 0 Euro Souvenir nie są środkiem płatniczym i jedynie swoim wyglądem przypominają oryginalne banknoty euro, zawierają podobne zabezpieczenia, m.in. znak wodny, hologram, mikrodruk czy elementy UV. Banknoty 0 Euro Souvenir produkowane są z 100% bawełnianego papieru.
BWS Event Support
BWS Event Support to firma CREW-ingowa. CREW znaczy EKIPA. Zapewniamy ekipy techniczne na potrzeby eventów w całej Polsce i Europie. Dostarczamy odpowiedni personel techniczny w postaci stagehands, techników (multimedia/światło/rigging/konstrukcja) oraz merytoryczny – lokalnych event managerów czy też asystentów biura produkcji. BWS może zapewnić Crew techniczne liczące ponad 100 członków równocześnie.
I.G.S.PRODUCTION
Marka I.G.S.PRODUCTION działa na rynku audiowizualnym od 2017 roku, realizując na rzecz swoich Klientów zamówienia z zakresu produkcji form video, transmisji na żywo, nagrań audio, projektowania materiałów animowanych i graficznych. W portfolio możemy pochwalić się projektami realizowanymi w Polsce, Szwecji i Ukrainie. Jedną z naszych specjalizacji jest obsługa wydarzeń zarówno w formie konferencji, targów, imprez plenerowych, szkoleń i seminariów. Pomożemy Państwu od momentu organizacji na poziomie przygotowania produktów pod promocję wydarzenia, jak i jego dokumentowania, czy transmitowania w trakcie trwania wydarzenia. Przygotowujemy wyceny szyte na miarę, dostosowane do budżetu, a przede wszystkim zamieniamy pomysł w rzeczywistość.
Mazurkas Catering 360
Biuro czynne: poniedziałek – piątek 9.00 – 17.00
E-mail: info@sbe.org.pl
Adres: Nowy Świat 33 lok. 13, 00-029 Warszawa
NIP: 527-264-70-66 KRS: 0000373990