“Myślenie kreatywne – sztuka przełamania rutyny” – Bea World Festival prezentuje program edukacyjny na rok 2018

“Myślenie kreatywne – sztuka przełamania rutyny” – Bea World Festival prezentuje program edukacyjny na rok 2018

Dwa budujące dni pełne możliwości networkingu oraz transferu wiedzy z wiodącymi ekspertami z branży.

Bea World Festival – Where Creativity Meets Business to impreza, która daje możliwości pozostania na bieżąco z dynamicznie zmieniającą się branżą eventową dzięki spotkaniom z liderami przemysłu MICE, pokazem światowej klasy eventów oraz networkingowi.

Cały dzień inspirujących prezentacji na żywo finalistów konkursu odbędzie się 22. października. Dnia drugiego, 23.10.2018, uczestnicy zbudują swoją własną, spersonalizowaną agendę imprezy zgodną z ich specjalizacjami i indywidualnymi potrzebami wybierając merytoryczne prelekcje, praktyczne posiedzenia, niekonwencjonalne I interaktywne sesje eksperckie oraz warsztaty.

«W globalnym i cyfrowym świecie doświadczamy gwałtownych zmian. Nowe technologie i praktyki, których nauczyliśmy się wczoraj często stają się przestarzałe zanim jesteśmy gotowi wprowadzić je do swojej pracy. Jest to process, którego uczymy się całe życie i powinniśmy skupić się na rozwoju naszej kreatywności, która pomoże nam zaadaptować się w tej nieustannie zmieniającej się rzeczywistości. », wyjaśnia Ilka Dzeik, Senior Partner z Event ROI Institute oraz doradca strategiczny Bea World Festival. «My zazywamy to “Myśleniem kreatywnym – sztuką przełamania rutyny “ inni nazwą to  innowacją. Głównie chodzi o nowe połączenia między istniejącymi już pomysłami. Zainspirowani tym motywem, chcemy, aby nasi uczestnicy budowali społeczności, które będą szukały sposobów na patrzenie I rozwiązywanie problemów z innej perspektywy, unikając przestarzałych rozwiązań, myśląc niekonwencjonalnie

Poranne atrakcje to między innymi ciekawe prelekcje, jeden z nich poprowadzi kanadyjka Tuija Seipell,   doradca biznesowy, przedsiębiorca oraz redaktorka  www.thecoolhunter.net.

Jeannine Koch, the Director of Re:publica zapewni wgląd w inspirujący festiwal społeczności cyfrowej. Gerd de Bruycker, Marketing Director w Cisco Systems, wyjaśni jak dane mogą ukierunkowywać na marketing zorientowany na użytkownika oraz bardziej spersonalizowane doświadczenie. Podczas panelu, eksperci z różnych dziedzin omówią wpływ globalizacji oraz regulacji na naszą elastyczność w adaptacji do nieustannie zmieniającego się świata. Laura Winterling, astronaut instructor w ESA oraz CEO w Space Time Concepts, zabierze uczestników w podróż z innego świata opowiadając o tym czym jest kreatywne myślenie w podróżach kosmicznych i co to jest turystyka kosmiczna.

Moderatorem będzie Peter Hopwood, Global Speaking & Impact Coach, International Conference Host and Founder of Hopwood Communications.

Po południu uczestnicy będą mięli możliwość wzięcia udziału w rozmowach przy kominku, sesjach przy ognisku, oraz  laboratoriach, interaktywnych sesjach i innych atrakcjach, by powiększać wiedzę dzięki najlepszym praktykom, czerpać inspiracje na innowacyjne i praktyczne koncepty oraz rozwiązywać wyzwania komunikacji na żywo

Bea World Festival także daje wiele możliwości networkingu Dzięki stołom networkingowym, rozwiązaniu online, uczestnicy będą mięli możliwość między innymi zadecydowania kogo chcą spotkać podczas lunchu i zarezerwować miejsce przy stole dla konkretnego tematu (“Star Talk & Lunch”). Będzie możliwość zaaranżowania 15minutowego spotkania 1 na 1 z członkami oraz jurorami Bea World  (“Pick a Brain” ).

Festiwal odbędzie się w Coimbrze (Portugalia) w dniach 21-24 listopada 2018.

Szczegóły programu tutaj, bilety dostępne na stronie internetowej Bea World Festival.

 

Bea World Festival jest inicjatywą ADC Group, która promuje eventy jako narzędzie marketingowe na całym świecie.

 

Więcej szczegółów: www.beaworldfestival.com.

 

 

Press Office:
Brenda Debiasio
brenda.debiasio@adcgroup.it // +39 02 84190323