MEETINGS WEEK POLAND
Wydarzenie zorganizowane przez stowarzyszenia działające w sektorze gospodarki określanym jako przemysł spotkań stanowi platformę edukacyjną, forum wymiany opinii oraz próbę znalezienia rozwiązań w istotnych dla branży kwestiach. W ciągu pięciu dni konferencji zaproszeni goście i uczestniczy omawiają najistotniejsze, z punktu widzenia rozwoju branży, tematy oraz formułują wnioski i postulaty, których realizacja jest niezbędna, aby Polska nie tylko rozwijała te gałąź gospodarki, ale aby była poważnym graczem na wysoko konkurencyjnym rynku wydarzeń międzynarodowych. Ideą Meetings Week Poland jest także podkreślenie znaczenia branży spotkań dla gospodarki kraju oraz jej autonomicznych wartości.
Corocznie program MWP pokazuje różnorodność narzędzi, jakie branża spotkań dostarcza klientom, oraz obszarów, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców. Mimo że rynek wyspecjalizowany w organizacji konferencji, kongresów, eventów korporacyjnych, wydarzeń masowych czy incentive travel jest Polsce dość młody – bo pierwsze profesjonalne firmy w tym segmencie powstały w latach 90. – to jest już nie tylko mocno osadzony w międzynarodowym kontekście, ale także dojrzały, w coraz większym stopniu usystematyzowany i efektywny z punktu widzenia biznesu.
Program jest już gotowy:
9:00- 9:30- Rejestracja
9:30- 10:00- Prelekcja – Trendy i style w modzie eventowej. Dress code na eventach od frontu i od zaplecza–
Martyna Wijas (założycielka oraz właścicielka Mobil LED Martyna Wijas )
10:05- 10:50- Debata – Siła wizualizacji w budowaniu scenografii, doboru mebli, zaprezentowaniu cateringu oraz produkcji eventowej – Magdalena Kondas redaktor naczelny MeetingPlanner.pl Renata Razmuk (członek zarządu Stowarzyszenie Branży Eventowej) Wojtek Zbroja (Prezes Zarządu RENTDESIGN ) Michał Kozak (dyrektor generalny Hotel Mazurkas ) Leszek Babicz (Dyrektor Zarządzający Rival Group ) Zuzanna Sprycha (Visual 4 Events)
10:55- 11:55- Prelekcja- Od wizualizacji do realizacji cz.1 – Magdalena Kozicka (Dyrektor Produkcji Mea Group), Andrzej Nykowski (Dyrektor Kreatywny Mea Group)
12:00-12:20- Przerwa kawowa
12:25- 13:10- Prelekcja- Od wizualizacji do realizacji cz.2- Michał Czerniak (Dyrektor Zarządzający Brill AV Media)
13:15- 14:10- Debata- Po co nam wizualizacja?- Jakub Zdrzalik (Managing Director Perfectto Events) Anna Nowakowska (ekspertka i blogerka strefamice.pl), Dagmara Marzyńska-Malecka (prezes firmy ATELIE), Piotr Wojdat (Prezes Zarządu firmy Evenea , członek zarządu Stowarzyszenie Branży Eventowej) Paweł Czerski ( Dyrektor Zarządzający IMS events),Małgorzata Machynia (Dyrektor Marketingu i Działu Kreatywnego w FSWO), Jacek Kisiała (wiceprezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego, współwłaściciel firmy Extend Vision).
14:15- 14:45- Prelekcja- Śmiechem w stres czyli dlaczego humor podnieca?- Piotr Sady , Terapia śmiechu
14:50- 15:20 Lunch wraz z przerwą kawową
15:25-15:40- Prelekcja- „Działania przed eventem ukierunkowane na budowanie zaangażowania i rekrutację uczestników: webcasty, podcasty, webinaria, live streaming”- Piotr Maczuga (manager multimediów z Digital Knowledge Village)
15:45-16:00- Showbiznes w eventach- Czesław Śpiewa
16:05-16:35- Wywiad z Czesław Mozil poprowadzą Marta Chmielewska (Prezes Stowarzyszenie Branzy Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland i Prezes Mea Group agencja eventowa- gospodarz wydarzenia i Dagmara Chmielewska (dyrektor zarządzająca SBE)
16:35- Zakończenie
Prezenter:
Pochodzący z Zamojszczyzny absolwent AWF Wrocław, mieszkający w Poznaniu Od 14 lat animator czasu wolnego, konferansjer, spiker. Jak o sobie mówi “jest hybrydą” – łączy w sobie rolę typowego konferansjera i animatora – co bardzo pomaga np przy “ogarnięciu” grupy 50 dzieci na imprezie
Do chwili obecnej na licznik wskazuje ponad 650 poprowadzonych różnego rodzaju imprez w kraju i zagranicą. Są to imprezy firmowe, sportowe, konferencje, gale, otwarcia obiektów oraz imprezy targowe.
Specjalnością zakładu “prowadzenie-imprez.pl” są wydarzenia które wymagają energicznego, czasem wręcz luźnego poprowadzenia – gdzie nasz prowadzący czuje się jak ryba w wodzie. Indywidualny styl prowadzenia imprez zaowocował również podjęciem współpracy w ramach letnich i zimowych akcji outdoorowych dla największych stacji TV w Polsce. Poprowadzi prawdopodobnie każdą imprezę
Założycielka oraz właścicielka firmy MobilLED z przeszło 7-mio letnim doświadczeniem w branży eventowej. Absolwentka Studium Event Management założonego we ścisłej współpracy Wydziału Zarządzania UW i Stowarzyszenia Branży Eventowej. Z wykształcenia Magister Ekonomi Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalistka zarówno w sektorze multimediów, produkcji filmowych jak i organizacji eventowej. Kreacja niebanalnych oraz spektakularnych eventów to jej pasja. Kocha spełniać marzenia swoich klientów tworząc niepowtarzane show.
Grecki filozof Protagoras z Abdery kiedyś powiedział, że “Jedynym źródłem i kryterium poznania rzeczywistości są zmysły” dlatego każdy jej event jest odbierany każdym z nich: wzrokiem – smakiem – węchem oraz słuchem!
Z branżą eventową związana od 2007 roku. W agencji Mea Group pracuje od ponad 4 lat, obecnie jako Project Director. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu. Na swoim koncie ma m.in.: realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Wcześniej związana z agencją eventową Łowcy Klimatów Premium Events. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull i innych.
Trener, prowadzi szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” i wykładowca na Studium Event Managementu na Wydz. Zarządzania UW.
Z branżą eventową związany od 13 lat, początkowo jako producent, a następnie w roli kreatywnego. W Mea Group od 2015 r., obecnie jako Dyr. Kreatywny kieruje pracą Działu Kreacji. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów, w tym m.in. tworzenie konceptów, scenografii (projekt, koordynacja) , reżyseria wydarzeń razem z M.Kozicką (dyr. produkcji Mea Group). Na jego koncie są projekty dla takich klientów jak Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, w tym też doceniane na międzynarodowych konkursach (np. Flesz Fashion Night 2017 – ścisły finał Eventex 2018). Wcześniej związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Escadra i G7. Tworzył koncepty i realizował projekty m.in. dla Nationale Nederlanden, Prudential, PKO BP, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, Lot, Kompania Piwowarska, CEDC, Polpharma, Orange, Sony, Samsung, Vatenfall, Tymbark, Coca-Cola, Mercedes i Velux. Jeden ze współorganizatorów Orange Warsaw Festival i Orange Stacji Balon.
Trener, prowadzi szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” i wykładowca na Studium Event Managementu na Wydz. Zarządzania UW.
Rocznik 1979, absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu- Zarządzanie zasobami Ludzkimi. Zajmuje się tematem Gelotogii i używania śmiechu jako prewencji w ochronie i poprawie zdrowia od 10 lat. Prowadził zajęcia w różnych grupach, od stowarzyszeń, przez placówki dziennego pobytu, po zorganizowane grupy biznesowe. Wciąż pogłębia wiedzę o działaniu śmiechu na ludzki organizm i kontakty. Jego celem jest informowanie o potrzebie aktywności toru przeponowo- brzusznego w organizmie, co przekłada się na poprawę kondycji i zdrowia.Uczestniczył w organizacji Mistrzostw Europy w lotach poduszkowcem w latach 2009 i 2011. Uczestniczył również w realizacji telewizyjnych kampanii reklamowych jak i filmów fabularnych.Zagadnienia zdrowego żywienia i wali ze stresem przetrenował na sobie. Bezglutonowiec od urodzenia (był bezglutonowcem w stanie wojennym), sierota, ojciec córki.
Piotr Maczuga
Od ponad dekady zajmuje się zagadnieniami wykorzystania nowych technologii w edukacji dorosłych. Współautor podręczników w zakresie webinariów, webcastów, knowledge pills i innych metodyk, autor szkoleń z zakresu wykorzystania multimediów w uczeniu i biznesie oraz publikacji poświęconej tej tematyce. Na co dzień kieruje Digital Knowledge Lab – studiem produkcji multimedialnych treści edukacyjnych w Polsce działającym w ramach ekosystemu Digital Knowledge Village. Wykłada w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Czesław Śpiewa Solo Act , to muzyczny stand-up Czesława Mozila
Przewrotna, słodko-gorzka i bardzo zabawna opowieść o patriotyzmie, emigracji i ojczyźnie, a także o codziennym życiu popularnego artysty. Co to znaczy odnieść sukces w Polsce? Jak siedzieć na ławce rezerwowych, a i tak strzelać gole? Czy bycie alternatywnym artystą daje popularność wśród dresiarzy? Czesław Śpiewa Solo Act to połączenie monodramu, stand-upu i koncertu jednego z najpopularniejszych współczesnych artystów – Czesława Mozila, “. Polska widziana z perspektywy podwójnego emigranta, żyjącego między Danią a Polską, kochającego absurdy obu tych krajów i patrzącego na wszystko z humorem. Historie z życia Czesława, opowiedziane za pomocą największych, zagranych na żywo hitów Czesława. Śpiewane. Śmieszne. Wzruszające. Niezwykle aktualne.
Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilku lat zajmuje się branżą eventową. Zaangażowana w promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji biznesowej wśród międzynarodowych organizatorów.Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Była jednym z pomysłodawców konkursu Osobowość Roku MICE Poland, który współrealizowała.
Prowadzi zajęcia z zakresu przemysłu spotkań, organizacji wydarzeń oraz mediów w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji oraz AFiB Vistula w Warszawie. Członek Kapituły Ambasadorów Kongresów Polskich oraz jury konkursu MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Współzałożyciel i Prezes Zarządu wypożyczalni mebli Rent Design oraz założyciel i Prezes firmy scenograficznej Od Niechcenia. W branży reklamowej i eventowej obecny od ponad 14 lat. Laureat ogólnopolskiego rankingu magazynu BRIEF „50 najbardziej kreatywnych w biznesie 2015” oraz zdobywca prestiżowego tytułu branży spotkań „Osobowość Roku MICE Poland 2015”. Z ramienia Rent Design członek Stowarzyszenia Branży Eventowej. Pracował dla największych polskich i zagranicznych marek, w tym m.in. dla Adidas, Avon, H&M, Irena Eris, L’Oreal, Mattel, Orange, Oriflame, Pepsi, Play, Reebok, Swarovski.
Renata Razmuk
Absolwentka WAT w Warszawie. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska, odpowiedzialna za wprowadzenie polityki komunikacji wewnętrznej oraz organizację wydarzeń: spotkań, konferencji, konwencji produktowych, integracji, pikników, programów incentive travel, targów itp. W 2010 otrzymała nagrodę koncernu za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej Communication Function Awards „Eco2gether”. Pomysłodawca i organizator Wolontariatu Pracowniczego. Od 2016 roku prowadzi Agencję Social Connect Group, w ramach której wspiera rozwój strategii biznesowych i marketingowych swoich partnerów – Pracownia Kreativa. Rozwija dział SC Event Design zajmujący się kompleksową i spójną aranżacją przestrzeni eventowych. Świadczy usługę MICE Concierge dedykowaną klientom korporacyjnym jak i agencjom eventowym służąc wsparciem przy realizacji projektów. Pomysłodawca i administrator grupy na FB „Polecam, nie polecam – platforma dla eventowców i nie tylko”. Od lat udziela się charytatywnie – wspiera bezdomnych, pomaga ubogim rodzinom oraz Domom Dziecka i Domom Samotnej Matki. Osobowość Roku Mice Poland 2011.Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Przewodnicząca Jury pierwszej edycji konkursu MP Power Award 2012, obecnie członek Jury. Członek Rady Etyki przy SBE oraz Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes. Uczestnik i prelegent wielu spotkań, konferencji i debat branżowych.
Dyrektor Marketingu i Działu Kreatywnego w agencji eventowej FSWO. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Z branżą związana od ponad 5 lat. Zajmuje się rozbudowanymi działaniami eventowymi i marketingowymi. Projektuje kampanie i strategie, w których event jest jednym z ważniejszych narzędzi biznesowych. Specjalizuje się w działaniach dla HR, sprzedaży i marketingu. Współpracuje z takimi markami jak Heineken, Distribev Orbico i Epam. Wielbicielka nowych technologii, które stara się wdrożyć w swojej codziennej pracy eventowej.
Z kuchnią eventową związana od 15 lat. Przeszła przez wszystkie stadia realizacji projektów eventowych, zarówno w kraju, jak i za granicą. Wielokrotnie musiała rozwiązywać problemy klientów, tak żeby oni sami o nich nie wiedzieli. Te doświadczenia przełożyły się na poznanie od podszewki potrzeb i problemów tej branży. Stąd pomysł stworzenia własnych produktów ułatwiających poruszanie się klientom w organizowaniu i kreowaniu ich własnych wydarzeń. Od ponad 5 lat współtworzy ConnectTo, czyli nowoczesne systemy konferencyjno-eventowe do zarządzania wydarzeniami. Konsekwentnie wprowadzała te rozwiązania do strefy MICE. W oparciu o technologie zbliżeniowej (NFC) i w połączeniu jej z tradycyjnymi już aplikacjami eventowymi wykreowała trend na wdrażanie nowych technologii w codzienne działania klienta. Kolejnym własnym rozwiązaniem jest Visual4Events. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów na to, by szczegółowo zwizualizować sobie event przed jego produkcją. Współpracuje najczęściej z agencjami eventowymi, reklamowymi i PR-owymi oraz podmiotami z branży MICE. Coraz częściej tych usług szukają sami klienci korporacyjni i instytucjonalni.
Anna Nowakowska
Z branżą eventową i hotelarską związana od 15 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym od początku istnienia aż do grudnia 2017r. sprawowała funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Odpowiedzialna za projekt Studium Event Management współtworzony z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych w tym m.in. z AWF Warszawa i Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Autorka programu studium oraz licznych szkoleń z dziedziny eventów oraz MICE Venue Management. Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego. Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialna również za obsługę cateringów zewnętrznych w Mazurkas Catering. Następnie związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Tworzyła strategię sprzedażową i marketingową już na etapie budowy obiektu. Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Konsultant z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań oraz szerokorozumianą branżą eventową i hotelarską. Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu, hotelarstwa oraz dostosowywania przestrzeni lokalizacji do eventu. Autorka licznych publikacji min dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych. Laureatka konkursu Tourism Trends Awards 2016. Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE 2015” i Top Event FBE 2016 (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata 2015” (Brief). Członek Rady Etyki branży eventowej. Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej i hotelarskiej – www.strefaMICE.pl
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie pełni funkcje Prezesa Zarządu evenea.pl, największego w Polsce systemu do rezerwacji i sprzedaży biletów online na szeroko pojęte wydarzenia biznesowe, gdzie odpowiada m.in za strategie biznesową oraz zarządzanie projektami IT. Oprócz sektora eventowego, aktywnie związany z rynkiem nowych technologii, start-upów oraz inwestycji. Wielki propagator technologii blockchain. Inwestor prywatny w startupy. Członek zarządu SBE od 2017 roku, odpowiedzialny za sprawy finansowe. Prywatnie gitarzysta i fan progresywnego rocka.
Michał Kozak
Dyrektor generalny MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel**** oraz Mazurkas Catering 360°.
Od początku swojej historii zawodowej mocno związany z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. Z branżą MICE związany od 18 lat. Na co dzień zarządza ponad 130 osobowym zespołem w jednym z największych przyhotelowych centrów konferencyjnych w Polsce – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel ****w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialny jest również za zarządzanie i rozwój wiodącej firmy cateringowej Mazurkas Catering 360°, specjalizującej się w obsłudze cateringowej największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń na terenie całej Polski. Osobowość Roku MICE POLAND 2012 w kategorii „manager obiektu” oraz zdobywca głównej nagrody MP Power Awards w kategorii „dostawca cateringu”. Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Studium „Event Management”.Poza pracą miłośnik piłki nożnej zaangażowany w jej społeczny rozwój – jako Vice Prezes Miejskiego Klubu Sportowego Znicz Pruszków współtworzył jedną z największych w Polsce Akademii Piłkarskich.
Dagmara Marzyńska – Malecka
general manager – dyrektor artystyczna Atelie Dance Group absolwentka państwowej Szkoły baletowej w Bytomiu, mgr Sztuki w zakresie Edukacji Muzycznej Akademii Długosza w Częstochowie. Od ponad 12 lat związana z branżą eventową. Kiedyś czynna tancerka obecnie choreograf i
manager. Detalistka, przed którą drżą wszyscy oświetleniowcy. Na reżyserii pokazów zna się jak nikt
inny. Dla wykonawców – może być przekleństwem. Dla KLIENTÓW – błogosławieństwem.
Zna branżę od podszewki. Nic nie jest w stanie jej zaskoczyć. Dla niej niemożliwe – nie
istnieje i liczy się efekt końcowy czyli efekt Wow! Pracoholiczka, która z powodzeniem realizuje się jako: Szefowa swojej grupy Atelie!
Michał Czerniak
Dyrektor Zarządzający, Wiceprezes Zarządu, Brill AV Media Sp. z o.o.
Absolwent wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem w SGH. Przygodę z branżą eventową rozpoczął w 2005 r. w Budapeszcie, w firmie „matce” obecnego Brill AV Media, gdzie pełnił funkcję audio visual managera w hotelu Intercontinental. Po powrocie do Polski rozpoczął budowanie polskiego oddziału firmy. Obecnie Brill AV Media Sp. z o.o., w której jest Dyrektorem Zarządzającym i Wiceprezesem Zarządu, jest międzynarodową firmą działającą na rynku usług audiowizualnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej przy ścisłej współpracy z partnerami z Węgier, Czech, Słowacji i Austrii. Działalność Michała zyskała szersze uznanie i była wielokrotnie nagradzana w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych. W 2013 roku zwyciężył w konkursie Osobowość Roku MICE Poland w kategorii „Podwykonawca”, a także odebrał nagrodę dla Brill AV Media podczas finału MP Power Awards za mapping na urzędzie Miasta Legionowo zrealizowany na zlecenie agencji Anix Production House – projekt ten zyskał uznanie jury konkursu i został wyróżniony w kategorii oprawa multimedialna. Jako pasjonat eventów udziela się też podczas krajowych konferencji branżowych oraz gromadzi inspiracje biorąc udział w licznych spotkaniach i targach międzynarodowych. Cyklicznie organizuje także warsztaty z techniki eventowej dla pracowników agencji i korporacji. Prowadzi zajęcia w Szkole Głównej Turystki i Rekreacji w Warszawie.
Założyciel, właściciel i dyrektor zarządzający Rival Group, agencji events & incentives z prawie dwudziestoletnim doświadczeniem w organizacji eventów.
Prowadzi agencję o trzech filarach działalności, która organizuje wyjazdy w Polsce i za granicą, posiada własne studio graficzne 2D i 3D oraz doświadczony dział kreacji. Dzięki strategicznej wizji i ponadprzeciętnej determinacji stworzył silną markę, Rival Group, która obecnie jest jedną z najstarszych agencji eventowych w Polsce.Nie lubi stać w miejscu i stale podejmuje nowe wyzwania. Zgodnie z ideą work/life balance spełnia marzenia i motywuje swój zespół do tego samego.
Partner, Managing Director Perfectto Events
Współzałożyciel i Prezes Zarządu agencji eventowej Perfectto. Formalnie z branżą eventową związany od 10 lat / nieformalnie od maja 2005 roku kiedy to wspólnie z obecną wspólniczką i grupą pasjonatów zorganizował Kongres Światowy AIESEC: 2 tygodnie, 11 eventów, 1200 uczestników z 91 krajów oraz ponad 400 przedstawicieli polskiego i międzynarodowego świata biznesu, mediów i polityki. To był prawdziwy początek „eventów z pasją”.
Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego z ramienia Stowarzyszenia Branży Eventowej na Studium Event Management. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego kierunku Stosunki Międzynarodowe.
Prywatnie: nurek, żeglarz, narciarz, piłkarz ręczny… Człowiek wielu talentów, ekspert ds. eventowych zadań specjalnych, event manager i jeden z najlepszych polskich producentów mający na swoim koncie realizacje na rzecz polskich i międzynarodowych firm m.in.: Grupa PZU, EY Polska, L’Oreal, Nestle, CEDC, Deloitte, GSK, Electrolux, NIVEA i wielu innych.
Paweł Czerski
Prezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający IMS Events
W spółce odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii firmy, nadzór oraz ocenęosiągnieć zgodnych z wyznaczonymi kierunkami, raportowanie finansowych aspektówdziałalności spółki, reprezentowanie firmy na zewnątrz. Założyciel i zarządzający powstałą w roku 2000 spółką marketingowo – eventową Entertainment Group, która w roku 2014 dołączyła do grupy kapitałowej IMS S.A. Ekspert w dziedzinie event marketingu. Posiada liczne certyfikaty z zakresu psychologii sukcesu, rozwoju osobistego, zarządzania marką. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
Członek Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego , współwłaściciel firmy Extend Vision, człowiek o nowoczesnym spojrzeniu na wystawiennictwo tradycyjne i multimedialne.
Specjalista w zakresie kreacji scenografii eventu w obiektach zamkniętych jak targi, konferencje, supermarkety jak i przestrzeniach otwartych. Duże doświadczenie z wielu realizacji zagranicznych ze szczególnym uwzględnieniem Chin. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Dyrektor zarządzająca SBE, ekspert i doradca w dziedzinie eventu i Public Relation z 20letnim doświadczeniem pracy w Polsce i Wielkiej Brytanii. Jej eventowe pasje to głównie promocja Polski na arenie międzynarodowej.
Za flagowy projekt, którym jest Szachownica Lotnicza symbolem przyjaźni polsko- brytyjskiej otrzymała podziękowania od królowej Anglii Elżbiety II. Za swoją działalność uhonorowana została tytułem Człowieka Sukcesu Warmii i Mazur 2016 roku przyznany przez magazyn „Osobowości i Sukcesy”. Przez 8 lat prowadziła w Londynie Hurricane of Hearts i zarządzała 300osobowym zespołem organizując najgłośniejsze polonijne projekty (koncerty, seminaria, akcje społeczno- charytatywne, bale i akcje sportowe) . O eventach opowiadała na Uniwersytecie w Oksfordzie, Uniwersytecie Greenwich, Imperial College London oraz University City London. Współpracowała z Wembley Stadium, Football Association, Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, Polskim Komitetem Olimpijskim, Centrum Stosunków Międzynarodowych. Jej autorskie akcje głośno komentowane były w BBC, ITV, The Daily Mail, Metro i we wszystkich mediach w Polsce. Dagmara Chmielewska jest pasjonatką psychologii i definicji eventu. Swoją wiedzą chętnie wspierać będzie również Państwa licząc na to, że i Wy wymienicie się swoim doświadczeniem zawodowym.
Partnerzy:
Lubelskie dogania liderów branży MICE. Konferencyjny kompleks znajdujący się w samym centrum Lublina to 7500 m2 designerskiej przestrzeni eventowej / 27 sal konferencyjnych! W stolicy regionu rozpoczęto ponad 5 nowych inwestycji hotelowych. Nowa infrastruktura, bogata oferta unique venues oraz innowacyjny charakter województwa (medycyna, biogospodarka, informatyka i automatyka, energetyka niskoemisyjna) to tylko niektóre z cech przyciągających do regionu coraz więcej organizatorów spotkań.
Lubelskie Convention Bureau razem z Partnerami zapraszają na kawę do LUBELSKIEJ strefy podczas Dnia z SBE 20 marca 2018 r.!
Lubelskie. Taste life!
Tryumf™ to największy polski producent trofeów dla wydarzeń sportowych, biznesowych, hobbystycznych a także na uroczystości w szkołach i uczelniach, urzędach, w jednostkach służb mundurowych oraz rodzinnych. Oferta Tryumf to ponad 3.500 trofeów – medali, pucharów, statuetek, dyplomów oraz innych, w tym szytych na miarę. Firma specjalizuje się w projektowaniu i personalizacji trofeów przy użyciu najnowocześniejszych technologii i grona 16 projektantów Tryumf. Dzięki temu trofea Tryumf adresowane są do organizatorów wydarzeń każdej skali, zróżnicowanych wymagań i zróżnicowanego budżetu.
PIĘKNO to nowe Miejsce Wydarzeń. Przestrzeń event’owa znajduje się w samym sercu Warszawy.
W przepięknej kamienicy mieszczącej się przy ulicy Szpitalnej 8A. Lokalizacja w centrum miasta oraz unikatowa aranżacja wnętrz to z pewnością największe atuty „Piękna”. „Piękno” to 350 mkw. powierzchni, które zostało zaprojektowane przez Anna Śliwkę oraz Katarzynę Westrych z 370 Studio. Projekt posiada dodatkowo urokliwe patio, które w okresie jesienno-zimowym zamieni się w oranżerię. .
ASAP – to zespół ludzi pracujących z pasją, zaangażowaniem, a przede wszystkim z kilkuletniemu doświadczeniem na rynku. Naszą ofertę kierujemy zarówno do klientów korporacyjnych jak również do Klienta indywidualnego. Drukujemy bez względu na wysokość nakładu!
Jakość naszej pracy oparta jest na nowoczesnej technologii a także na zaawansowanych procedurach kontroli dzięki czemu przekazujemy naszym klientom produkt perfekcyjny. ASAP jest drukarnią oferującą szeroki zakres produktów drukarskich, lecz również cechuje nas oferta wybiegająca poza standardowe produkty.
IMS events należy do grupy IMS S.A., lidera branży marketingu sensorycznego. Realizuje działania przede wszystkim z zakresu event marketingu, a dodatkowo także promocji sprzedaży, produkcji promocyjnej, wsparcia PR oraz promocji w internecie.
IMS events posiada 15-letnie doświadczenie w branży eventowej. W tym czasie realizował projekty dla firm z sektora FMCG, informatycznego, finansowego oraz dla instytucji zaufania publicznego (ponad 300 eventów rocznie). Do kluczowych klientów IMS events należą Diageo, Zalando, Superpharm, PKP Intercity czy Baltona. Najważniejsze zrealizowane akcje to: otwarcie pierwszego w Polsce Pop-Up Store Zalando, organizacja World Class Poland 2015 (pierwsza polska edycja jednego z największych konkursów barmańskich na świecie), wprowadzenie na polski rynek marki Captain Morgan Spiced Gold, przygotowanie i obsługa Strefy Smirnoff na festiwalu Audioriver 2014. IMS events obsługuje marki na zasadach stałej współpracy lub realizacji indywidualnych projektów.
Visual 4 Events oferuje usługę, która pozwala tworzyć wizualizacje, dzięki którym możliwe jest rozbudzenie wyobraźni Twoich Klientów. Być może też zainspirować ich to ciekawymi pomysłami aranżacji scenografii i pomoże to wyeliminować wiele błędów już na etapie planowania każdego eventu. Jest to także idealne rozwiązanie dla firm startujących w przetargach, które w krótkim czasie muszą przygotować koncepcje oferty. Nasi graficy przygotują dla Ciebie wizualizacje nawet w 48 godzin. Czasem nawet szybciej!
Wizualizacje 3D i 2D niezwykle ubarwią i wyróżnią każdą prezentację. Sprawią, że Twój produkt, event, spotkanie czy wystawa zrobią piorunujące wrażenie. Szanując czas swojego klienta każda doświadczona agencja ustali wszystko zawczasu – każdy detal scenografii, każdy wystrój dopasowany będzie do pory dnia i motywu przewodniego na długo przed momentem realizacji. Do tego dochodzi kompleksowe podejście od strony przygotowania zaproszeń, mailingu, wszystkich drukowanych i onlinowych elementów eventu.
Nasi graficy przygotują zarówno materiały 2D jak i slajdy prezentacji w PP i Keynote, filmy animowane i wiele innych potrzebnych zazwyczaj na szybko rozwiązań.