MEETINGS WEEK POLAND

Wydarzenie zorganizowane przez stowarzyszenia działające w sektorze gospodarki określanym jako przemysł spotkań stanowi platformę edukacyjną, forum wymiany opinii oraz próbę znalezienia rozwiązań w istotnych dla branży kwestiach. W ciągu pięciu dni konferencji zaproszeni goście i uczestniczy omawiają najistotniejsze, z punktu widzenia rozwoju branży, tematy oraz formułują wnioski i postulaty, których realizacja jest niezbędna, aby Polska nie tylko rozwijała te gałąź gospodarki, ale aby była poważnym graczem na wysoko konkurencyjnym rynku wydarzeń międzynarodowych. Ideą Meetings Week Poland jest także podkreślenie znaczenia branży spotkań dla gospodarki kraju oraz jej autonomicznych wartości.

Corocznie program MWP pokazuje różnorodność narzędzi, jakie branża spotkań dostarcza klientom, oraz obszarów, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców. Mimo że rynek wyspecjalizowany w organizacji konferencji, kongresów, eventów korporacyjnych, wydarzeń masowych czy incentive travel jest Polsce dość młody – bo pierwsze profesjonalne firmy w tym segmencie powstały w latach 90. – to jest już nie tylko mocno osadzony w międzynarodowym kontekście, ale także dojrzały, w coraz większym stopniu usystematyzowany i efektywny z punktu widzenia biznesu.