Podczas konferencji Europejska wymiana doświadczeń eventowych wystąpią:

Premiera teledysku : Tell me Why? Podziękowanie uczestniczkom projektu za udział.

Ewelina Flinta

Piosenkarka

Ewelina Flinta zaczynała karierę już jako 15-stolatka. Na scenie debiutowała ze swoim zespołem Surprise na Przystanku Woodstock w 1997 roku. W 2002 roku zajęła drugie miejsce w finale polskiej edycji programu „Idol” - wtedy Jej kariera zaczęła nabierać tempa. W 2003 roku wydała swój pierwszy album „Przeznaczenie” (płyta uzyskała status Złotej), a w 2005 roku „Nie znasz mnie”. Piosenki: „Żałuję”, „Goniąc za cieniem”, „Przeznaczenie”, „Nie znasz mnie”, „Nieskończona historia”, „Bliżej” długo utrzymywały się w czołówkach list przebojów.

W 2009 roku, już jako solistka powróciła na scenę Przystanku Woodstock. W towarzystwie wielu znanych polskich Artystów wystąpiła na jubileuszowym koncercie z okazji 40lecia Festiwalu Woodstock 1969. Zaśpiewała „Cry baby” Janis Joplin. Jej interpretacja utworu spotkała się z niezwykłe ciepłym przyjęciem zarówno ze strony Publiczności, jak i Krytyków, a Organizator legendarnego Woodstock'69 Michael Lang zapytany o wrażenia z ponad dwugodzinnego koncertu powiedział, że szczególnie wzruszyło Go wykonanie Eweliny.

Jest laureatką wielu nagród między innymi: Superjedynki w kategorii „Wokalistka Roku” - 2004 i 2005, Superjedynki w kategorii „Przebój roku” - 2008, Róży Gali za najpiękniejszy debiut – 2003, nagrody radia Eska w kategorii „Artysta Roku” - 2003 oraz nagrody za najlepszy teledysk do piosenki „Nie kłam, że kochasz mnie” na prestiżowym Festiwalu Polskich Wideoklipów – Yach Film - 2008.

Międzynarodowej publiczności dała się poznać podczas Festiwalu Krajów Nadbałtyckich w Karlshamn. Pierwszy raz w 2004 roku z piosenką „Żałuję” i ponownie w 2008 kiedy z Łukaszem Zagrobelnym wykonała piosenkę „Nie kłam, że kochasz mnie”. Artyści zajęli wtedy trzecie miejsce i zdobyli Nagrodę Publiczności.

Ponadto wspiera Fundacje: „Mimo wszystko", „Spełnionych marzeń", „Dziecięca Fantazja”, „Mam marzenie", „Trzeba marzyć”. W 2007 roku została Ambasadorem ekologii. W lipcu 2008 na rzecz klubu „Światoczułych”  powstała piosenka „Bądź światoczuły”. Autorem słów jest Piotr Bukartyk, muzykę skomponowali Ewelina i Radek Zagajewski. Flinta współpracuje także z Fundacją "Nasza Ziemia".

Obecnie Artystka stale koncertuje i pracuje nad swoją nową płytą.

Premiera teledysku : Tell me Why? Podziękowanie uczestniczkom projektu za udział.

Luiza Staniec

Piosenkarka

Polish born artist, based in SW England since 2008. A singer, songwriter, music producer, musician for more than 25 years & sound therapist. Luiza collaborates with many artists, newcomers, as well as established singers and songwriters.

Her songs were also placed in famous films and commercials. She composed and released several albums,wrote a No.1 hit in the Polish Charts– the song “Zaluje” (I Regret) for Ewelina Flinta, that became the biggest hit of 2003 in Poland.

She creates songs for the biggest stars in Poland like Zdzislawa Sosnicka or Grazyna Lobaszewska. Thanks to Luiza’scollaboration with London based, Grammy nominated Andy Bradfield and Avril Mackintosh(who have worked with names like Everything But the Girl, Tori Amos or Alanis Morissette) she released her very significant 'Looking For Sound' EP.

  • Luiza worked at the Real World Studios, (iconic Peter Gabriel’s recording studio in England) with international music producers.
  • Founder of women empowering, music and social project ‘Sounds Like Women’

Temat: Rozwój branży eventowych w krajach nadbałtyckich

Mary Kirillova

CEO BEIC

Jest CEO w Bałtyckim Klubie Branży Eventowej, zrzeszającym profesjonalistów branży z krajów nadbałtyckich. Bałtycki Klub Branży Eventowej (Baltic Event Industry Club: BEIC.pro) stawia sobie za cel m.in: promocja całego regionu jako lokalizacji dla różnego rodzaju eventów, udział członków Klubu w międzynarodowych eventach B2B w charakterze prelegentów i delegatów, tworzenie zunifikowanej bazy kontaktów dla profesjonalistów branży eventowej.

Członkowie Klubu to największe agencje eventowe z krajów nadbałtyckich, a t akże profesjonalni podwykonawcy. Podejmują oni decyzje dotyczące branży w swoich krajach.

W 2016 roku Mary zapoczątkowała wydarzenie Balic For Events Forum (balticforevents.com), którego grupą docelową są agencje eventowe i korporacje krajów nadbałtyckich. Już w ciągu dwóch lat Baltic For Events stało się unikalną możliwością spotkania twarzą w twarz czterystu profesjonalistów i liderów komunikacji "live" z krajów nadbałtyckich, Niemiec, Polski, Finlandii i Skandynawii. W roku 2018 poraz pierwszy wręczono nagrody Baltic Event Awards. Zorganizowano je w ramach Forum i wyróżniono wybrane spośród ponad stu projektów regionu nadbałtyckiego.

Temat: Rozwój branży eventowej w Rosji

Julia Zholya

Executive director of the national association of event organizers (NAOM), CEO Show&Motion

Rozpoczęła pracę w branży eventowej po stronie klienta: zarządzane projekty realizowane przez Orange Business Services i Mercedes-Benz Rosja. Z powodzeniem zajmuje się biznesem od 13 lat: będąc właścicielem agencji komunikacyjnej "Show & Motion". Firma realizuje projekty dla dużych obiektów komercyjnych i sektora publicznego. Obecnie łączy zarządzanie firmą ze stanowiskiem dyrektora wykonawczego krajowego stowarzyszenia organizatorów imprez (NAOM) - największej społeczności branży eventowej w Rosji.

 Była członek jury z Rosji na międzynarodowym konkursie Bea World Festival. Jest producentem forum "Edukacja przyszłości" (odbywającego się pod patronatem rządu w Moskwie) I ekspertem w: komunikacji marketingowej, wydarzeniu i MICE

 

Kluczowe kompetencje: wizjoner, twórca idei i znaczeń; główny mówca; zaawansowane umiejętności sprzedaży; doświadczenie w tworzeniu nowych firm i projektów od zera; produkcja projektów do 10 000 osób i budżetów ponad 1 500 000 euro.

Temat: Przegląd najlepszych realizacji eventowych w skali świata.

Ilaria Granato

Development Manager Bea World Festival

Urodzona w Rzymie w 1985 roku. W wieku 21 lat przeniosła się do Paryża, gdzie uzyskała tytuł magistra komunikacji z uniwersytetu Université Sorbonne Nouvelle. We francuskiej stolicy rozpoczęła karierę organizując konferencje medyczne.

W 2011 roku dołączyła do zespołu Cristal Festival na stanowisku kierownika krajowego ds. Włoch.

Dwa lata później wróciła do rodzinnego miasta, rozpoczynając swoją przygodę z Bea World. Przez ostatnie sześć lat Ilaria była kierownikiem handlowym międzynarodowej nagrody za najlepszy event świata, zdecydowanie przyczyniając się do rozwoju Festiwalu i jego pozycji jako punktu odniesienia dla świata komunikacji na żywo.

Temat: Rozwój branży eventowej w Niemczech

Jan Kalbfleisch

Dyrektor Zarządzającym FAMAB

Urodzony w 1972 r., jest wykwalifikowanym inżynierem branży, a od 1 stycznia 2014 r. wyłącznym dyrektorem zarządzającym FAMAB, niemieckiego stowarzyszenia na rzecz komunikacji na żywo. Wcześniej pracował w branży medialnej zarówno jako konsultant biznesowy, jak i członek zarządu w firmach medialnych. Jako dyrektor agencji eventowej wprowadził innowacyjne formaty dyskursu i dalszego kształcenia.

Okazjonalnie wykładał w Hochschule der Medien (w college’u dla mediów) w Stuttgarcie.

Temat: Rozwój branży eventowej w Skandynawii

Janne Björge

Founder Nine Yards 2003

Stworzył Nine Yards 2003 mając za cel pozostawanie w bliskości z klientem oraz pożądanym efektem.  ”Nigdy nie chodziło o nas, zawsze o nich”  Klientów zachęcała ta obietnica, dzięki czemu marki jak Carlsberg, Telenor, Volkswagen, Audi, SalesForce czy Microsoft były na wyciągnięcie ręki. Plan brzmiał: “Nigdy nie być dużą firmą” – bo chciano pozostać w bliskiej relacji z klientami I pracownikami. Być najlepszym miejscem pracy na świecie. Być “dobrym gliną” w branży.

Jako agencja bardziej edukować niż sprzedawać. Po 14 latach i osiągnięciu obrotu na poziomie 150 milionów Euro, po zdobyciu podium “agencji roku” I utrzymaniu go przez 7 lat, po zwycięstwie w plebiscycie EUBEA Janne sprzedał swoje udziały i odszedł z agencji w ubiegłe lato.

Teraz chciałby przekazać swoje wskazówki i strategię każdemu, kto zechce brać udział w rozwoju branży, kultury i kreatywności.  Po wykładzie Janne nie będziecie mieli w kieszeni gotowego przepisu na sukces. Ale otrzymacie przekaz o tradycji, dobrej woli i mnóstwo dobrej zabawy.

Temat: Jak się komunikować, by nas rozumiano za granicą oraz jak rozumieć naszych zagranicznych partnerów biznesowych?

Żaneta Berus

Właściciel i Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej In2Win działającej od 2011 roku; Członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, ekspert branżowy oraz Doradca Zarządu w Ptak Warsaw Expo.

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego. Swoją edukację kontynuowała w ramach licznych szkoleń i kursów. W 1999 roku ukończyła program biznesowy Values Management and Applied Prioritizing w Centrum Edukacyjnym Interclub w Chicago, rok później studium biznesowe Go Smart Business i podyplomowe studium zarządzania na Northwestern Business College w Chicago. W 2010 roku do swoich naukowych osiągnięć dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

W latach 1996-2000 Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Przez 16 lat związana z obiektem EXPO XXI w Warszawie, na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, a ostatnich 6 lat na stanowisku prezesa Zarządu. Do końca kwietnia 2017 r. piastowała również funkcję Executive Director w Sapphire Group, do której należy także EXPO XXI.

Jednocześnie od 2011 roku prowadzi swoją firmę konsultingową In2Win i doradza organizatorom oraz firmom zainteresowanym organizacją wydarzeń, w szczególności tych targowych.

Przez prawie 2 ostatnie lata pełniła zaszczytną funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ptak Warsaw Expo i odpowiadała za sprawne funkcjonowanie wszystkich zespołów targowych i działów obsługi oraz za rozwój wydarzeń. Wraz z Zarządem i właścicielami tworzy nadal strategie działania spółki jako zewnętrzny doradca Zarządu i działając jako własna firma konsultingowa In2 Win, doradzając polskim i zagranicznym uczestnikom rynku MICE.

Żaneta Berus działa także czynnie w Stowarzyszeniu Branży Eventowej będąc członkiem zarządu tej organizacji, a działa także w Stowarzyszeniu Konferencje i Kongresy w Polsce oraz w UFI – Światowym stowarzyszeniu zrzeszającym branże targową i amerykańskim IAEE – stowarzyszeniu organizatorów wydarzeń. Współpracuje również blisko z kilkoma innymi światowymi stowarzyszeniami jak IEIA (International Exhibition Industry Association w Indiach) czy AFIDA (Ameryka środkowa i Południowa), AFE (Hiszpania), AFECA (Azja), AMPROFEC (Meksyk), AOCA (Argentyna), AUMA (Niemcy), CAEM (Kanada) czy wiele innych.

DEBATA: Jak przyciągnąć zagranicznego klienta do Polski?

Anna Nowakowska

Ekspert rynku MICE. Blogerka. CEO MICE & Venue Consulting

Z branżą eventową i hotelarską związana od ponad 15 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka.

Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym od początku istnienia aż do grudnia 2017r. sprawowała funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Twórca projektu edukacyjnego Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiedzialna za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych z zakresu event managementu w tym m.in. z AWF Warszawa, UE w Krakowie, WSTiE w Suchej Beskidzkiej oraz CKP w Łodzi. Autorka programu studium oraz licznych szkoleń z dziedziny event management, event marketing oraz MICE Venue Management.

Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego.

Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialna również za obsługę cateringów zewnętrznych w Mazurkas Catering w tym realizacji do 1500 osób. Przez 6 lat związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Tworzyła strategię sprzedażową i marketingową już na etapie budowy obiektu i pre - openingu.

Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Konsultant z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży.

Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań oraz szerokorozumianą branżą eventową i hotelarską.

Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu, tematyki MICE, hotelarstwa oraz dostosowywania przestrzeni lokalizacji do eventu.

Autorka licznych publikacji min dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych.

Laureatka konkursu Tourism Trends Awards

Wyróżniona dwukrotnie tytułem Ekspert podczas konferencji Hotel Meeting 2018

Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE” (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata” (Brief).

Członek Rady Etyki branży eventowej.

Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.

Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szeroko rozumianej branży eventowej i hotelarskiej – StrefaMICE Doradza lokacjom jak współpracować z branżą MICE.  CEO firmy doradczej MICE & Venue Consulting.

Temat: Jak zdobyć Paryż nie wyjeżdżając z Warszawy - współpraca z firmami francuskimi i rozwój na rynkach francuskojęzycznych.

Monika Constant

Dyrektor Generalna Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP)

Z biznesem francuskim związana od blisko 20 lat. Pracowała zarówno w Polsce jak i we Francji przy wielu projektach z zakresu współpracy międzynarodowej. Absolwentka UW oraz polsko-francuskich Studiów Master HEC/SGH. Monika Constant pracuje w CCIFP od 2000 roku, a od 2009 roku jest jej Dyrektorem Generalnym. Pod jej kierownictwem CCIFP rozwinęła się w jedną z największych i najbardziej dynamicznych zagranicznych izb gospodarczych w Polsce, która obecnie zrzesza blisko 460 firm z kapitałem francuskim oraz polskim.

Wraz ze swoim zespołem tworzyła wiele wydarzeń związanych z promocją francuskiego biznesu w Polsce, m.in. reprezentacja firm francuskich na Forum Ekonomicznym w Krynicy (2010 – 2012, 2018), polsko-Francuskie Forum Gospodarcze z udziałem Prezydentów Francji i Polski (listopad 2012), Spotkania Warszawskie (2013 – 2015, 2018).

W ramach międzynarodowej struktury zrzeszającej 115 francuskich izb handlowych za granicą (CCI France – International) jest jej koordynatorem na Europę Środkowo-Wschodnią. Jest również częstym komentatorem polsko-francuskich stosunków gospodarczych w radiu i telewizji.

W 2017 została odznaczona przez Ambasadora Francji w Polsce Narodowym Orderem Zasługi w randze kawalera za wybitne zasługi na rzecz umacniania polsko-francuskiego partnerstwa.

Temat: Przegląd konkursów zagranicznych. Warto, czy nie warto brać w nich udział?

Magdalena Kozicka

Project Director MEA Group

Z branżą eventową związana od 2007 roku. W agencji Mea Group pracuje ponad 7 lat, obecnie jako Project Director. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu.

Na swoim koncie ma m.in.: realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Wcześniej związana z agencją eventową Łowcy Klimatów Premium Events. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull i innych.

Trener, prowadzi szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym”, "Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenartiusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych" i wykładowca na Studium Event Managementu na Wydz. Zarządzania UW.

Temat: Przegląd konkursów zagranicznych. Warto, czy nie warto brać w nich udział?

Andrzej Nykowski

Dyrektor Kreatywny w MEA Group

Z branżą eventową związany od  13 lat, początkowo jako producent, a następnie w roli kreatywnego. W Mea Group od 2015 r., obecnie jako Dyr. Kreatywny kieruje pracą Działu Kreacji. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów, w tym m.in. tworzenie konceptów, scenografii (projekt, koordynacja) , reżyseria wydarzeń razem z M.Kozicką (dyr. produkcji Mea Group). Na jego koncie są projekty dla takich klientów jak Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, w tym też doceniane na międzynarodowych konkursach (np. Flesz Fashion Night 2017 – ścisły finał Eventex 2018).

Wcześniej związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Escadra i G7. Tworzył koncepty i realizował projekty m.in. dla Nationale Nederlanden, Prudential, PKO BP, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, Lot, Kompania Piwowarska, CEDC, Polpharma, Orange, Sony, Samsung, Vatenfall, Tymbark, Coca-Cola, Mercedes i Velux. Jeden ze współorganizatorów Orange Warsaw Festival i Orange Stacji Balon.

Trener, prowadzi szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” i wykładowca na Studium Event Managementu na Wydz. Zarządzania UW.

Temat: Wszystko, co warto wiedzieć o programach hosted buyers

Michał Kalarus

Redaktor Naczelny THINK MICE

Z branżą MICE związany od ponad 10 lat. Jest współtwórcą magazynu i portalu THINK MICE. Jako redaktor naczelny kieruje pracą zespołu dziennikarzy, odpowiada za kształt oraz zawartość merytoryczną miesięcznika i portalu, który swoim zakresem obejmuje wszystkie segmenty przemysłu spotkań: eventy, wyjazdy incentive, kongresy i konferencje.

Zajmuje się też tworzeniem tekstów informacyjnych oraz szerszych opracowań dotyczących branży MICE. Przeprowadził wiele wywiadów z krajowymi i zagranicznymi ekspertami, aktywnie uczestniczy w życiu branży, biorąc udział w licznych imprezach i targach poświęconych rynkowi MICE w Polsce i na świecie.

Podejmowane w THINK MICE tematy opisuje w sposób pogłębiony i wieloaspektowy, dzięki czemu pokazują one rolę i znaczenie przemysłu spotkań m.in. w szeroko pojętej komunikacji marketingowej, employer brandingu czy marketingu miejsc. Prowadzi debaty i dyskusje branżowe, zasiada w jury konkursu „100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce”.

W przeszłości przez wiele lat pracował w redakcjach innych mediów branżowych, współpracował też m.in. z redakcją Deutsche Welle i Reutersa.

Temat: Zagraniczne realizacje eventowe z punktu widzenia technicznego. Chwalimy się, czy wstydzimy?

Łukasz Kubiak

CEO i Członek Zarządu firm należących do TSE GRUPA

Sporą  część życia spędził we Francji, wyjeżdżając tam w wieku 13 lat. Studiował Historię Sztuki w Paryżu. Wrócił do Polski w połowie lat 90’tych. W 1996 roku wraz z Piotrem Baskiem założył TSE Laser & Sound. Do dziś zarządzają wspólnie tą i podobnymi firmami pod szyldem TSE GRUPA zapewniając obsługę techniczną ponad 500 imprez rocznie.

Z francuskiego okresu życia pozostało mu zamiłowanie do dobrego wina i muzyki punk rockowej. Włada biegle nie tylko językiem francuskim, ale również angielskim i hiszpańskim. Według niego, cecha, która pozwoliła mu osiągnąć sukces to, umiejętność konsekwentnego dążenia do celu. „Jak coś zaczynam to chcę skończyć z możliwie najlepszym wynikiem”

DEBATA: Jak przyciągnąć zagranicznego klienta do Polski?

IZABELA STELMAŃSKA

Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

Od początku swojej pracy w Samorządzie Województwa Mazowieckiego prężnie działa w zakresie rozwoju turystyki na terenie Województwa Mazowieckiego. W oparciu o wartości takie jak innowacja i kreacja buduje nową jakość gospodarki turystycznej. W swoich działaniach w zakresie turystyki kieruje się zapisami wynikającymi ze „Strategii rozwoju turystyki dla województwa mazowieckiego” – przy powstaniu którego brała czynny udział.

DEBATA: Jak przyciągnąć zagranicznego klienta do Polski?

Marcin Stolarz

Prezes zarządu w PTWP Event Center- zarządcy Międzynarodowego Centrum Kongresowego i Spodka w Katowicach

Marcin Stolarz- manager, posiadający wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu projektami, obiektami oraz sprzedaży w sektorze MICE. Drogę zawodową rozpoczynał jako Kierownik Wydziału Sportu i Kultury Urzędu Miasta Chorzowa, by następnie zdobywać dalsze doświadczenie jako Zastępca Kierownika Centrum Konferencyjnego & MICE na Stadionie Narodowym w Warszawie.  Konsultant ds. operacyjnych podczas EHF EURO 2016. Od trzech lat prezes zarządu w PTWP Event Center- zarządcy Międzynarodowego Centrum Kongresowego i Spodka w Katowicach.

W Stowarzyszeniu Branży Eventowej jest 10 ważnych lokalizacji z mapy wydarzeń w Polsce. Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach jest jedno z najważniejszych na południu Polski. Angaż firm i obiektów lokalnych jest efektem działań rozwoju Stowarzyszenia w ramach podwyższenia standardów, edukacji oraz świadomości organizacji wydarzeń w skali ogólnopolskiej.

DEBATA: Jak przyciągnąć zagranicznego klienta do Polski?

Władysław Grochowski

Prezes i współwłaściciel rodzinnej firmy deweloperskiej Arche

Prezes i współwłaściciel rodzinnej firmy deweloperskiej Arche, która przerodziła się w Grupę Arche. Absolwent szkoły filmowej, hodowca danieli. Urodzony optymista kochający ludzi i świat.

Tworzy polską sieć hoteli w tym w obiektach zabytkowych. Otworzył Zamek w Janowie Podlaskim, rozbudował Pałac i Folwark w Łochowie, uruchomił hotel w dawnej siedzibie garnizonu wojskowego, gdzie powstał Koszary Arche Hotel.

Marzy się mu sieć hoteli – jeśli nie największych, to najbardziej oryginalnych. Przez życie prowadzi go zasada, aby nie powielać cudzych pomysłów, dlatego każda inwestycja, której się podejmuje, musi być wyjątkowa.

DEBATA: Jak przyciągnąć zagranicznego klienta do Polski?

Paweł Haberka

Founder PowerEvents

Właściciel agencji eventowej PowerEvents, w branży od 12 lat. Wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Prelegent na wielu ogólnopolskich konferencjach. Autor wielu wypowiedzi eksperckich oraz artykułów ukazujących się na bieżąco w magazynach branżowych oraz innych mediach.

Ma za sobą ponad 800 realizacji wydarzeń eventowych dla największych światowych firm m. in. z branży energetycznej, usługowej, produkcyjnej i elektronicznej. W agencji jest odpowiedzialny za produkcję eventów oraz koncepcje kreatywne projektów.

DEBATA: Jak przyciągnąć zagranicznego klienta do Polski?

Rafał Patla

CEO Adventure Warsaw

W 2009 roku kupił zabytkową Nyskę i zaczął pokazywać turystom Warszawę po za utartym szlakiem. Stworzył produkt pod nazwą „Warszawska Przygoda”, który szybko stał się nr 1 atrakcją w Warszawie wg portalu Trip Advisor.

W 2014 roku założył pierwsze, prywatne muzeum Czar PRL, które z czasem rozwinęło się i przeniosło na Plac Konstytucji pod nazwą Muzeum Życia w PRL. O wycieczkach Rafała pisały liczne media m.in. The Guardian, BBC, Euronews… Od lat z pasją realizuje gry miejskie w Warszawie i 10 miastach w Polsce.

DEBATA: Jak przyciągnąć zagranicznego klienta do Polski?

Aleksander Szojda- Pallado

Tłumacz i europeista. Założyciel i członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych (PSTK).

Absolwent Uniwersytetu Grenadzkiego (translatoryka) i Kolegium Europejskiego (Europejskie Studia Interdyscyplinarne). Tłumacz przysięgły przy hiszpańskim Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Unii Europejskiej i Współpracy.

Studiował także na Loyola University Chicago i Dublin City University. W latach 2014-2015 prezes Bringing Europeans Together Association (BETA) Polska, nominowanego do nagrody Karola Wielkiego.

Jako dziennikarz współpracował także z „Polityką Insight” i „Liberté”.

DEBATA: Jak przyciągnąć zagranicznego klienta do Polski?

Wojciech Olszanka

Fotograf

Absolwent Szkoły Filmowej w Łodzi. Studiował na Wydziale Operatorskim i Realizacji Telewizyjnej kierunek: fotografia.  Studia z wyróżnieniem skończył w 2010r.

Jest również absolwentem szkoły WSHE w Łodzi.

Autor sesji dla magazynów - Pani, Zwierciadło, Gala a także sesji/okładek do kilkudziesięciu książek. Ma na koncie kilka wystaw, współpracę z międzynarodowa agencją East News a także współpracę z takimi marki jak - Rossmann, My Signature, T.Kopias.

Swoje zdjęcia publikuje w Polsce i za granicą.

Mówi o sobie, że jest fotografem poszukującym.

Premiera teledysku : Tell me Why? Podziękowanie uczestniczkom projektu za udział.

Tomasz Cichocki

Żeglarz

Żeglarz, ale również kierowca rajdowy, paralotniarz, podróżnik. Pierwsze uprawnienia żeglarskie zdobył w wieku ośmiu lat. Od tej pory przemierzał Mazury, Bałtyk i morza wokół Europy.

W 2006 roku samotnie przepłynął Atlantyk aż dwukrotnie, co stawia go w elitarnym gronie żeglarzy, którym udało się dokonać tej sztuki w okresie jednego roku. W latach 2011/2012 w ciągu 312 dni w pojedynkę opłynął kulę ziemską trasą przez Przylądek Dobrej Nadziei i Przylądek Horn, awansując jako jedyny Polak do elitarnego zestawienia WSSRC - World Sailing Speed Record Council.

W latach 2014 i 2015 odbył dwie kolejne wyprawy na południe globu. Uhonorowany m. in. „Srebrnym Sekstansem” i „Kolosem” za wydarzenie żeglarskie roku oraz mianowany „Żeglarzem Roku”.

Autor książki „Zew oceanu”, która została nagrodzona prestiżową nagrodą „Wawrzynu Literackiego”.  Najnowszym projektem dowodzonym przez Kapitana jest „Art of Sailing”, w ramach którego Partnerzy i Klienci będą mogli przeżyć żeglarską przygodę w najpiękniejszych zakątkach świata na jachcie dowodzonym przez Tomasza Cichockiego.

Konferencję Event Biznes będzie prowadził:

Krzysztof Łobodziński

Krzysztof Łobodziński

Aktor, konferansjer, wokalista, prezenter radiowy.

W swojej pracy wykorzystuje zmysł obserwacji, refleks, intuicję i poczucie humoru.
Kocha poznawać nowych ludzi i słuchać ich historii. Uwielbia też opowiadać historie i hipnotyzować słuchaczy.
Po każdym poprowadzonym wydarzeniu upewnia się w tym, że jest na właściwym miejscu.

Wolne chwile spędza w kinie i przy fortepianie. Jeśli kiedyś scena przestanie go pasjonować, zostanie kierowcą miejskiego autobusu.

http://DobrzeProwadzacy.pl

http://facebook.com/DobrzeProwadzacy

Program Meetigs Week Poland 2019

8:30- Rejestracja – kawa

9:00Inauguracja Meetings Week Poland 2019

9:05- 09:25 - Żaneta Berus (CEO In2Win)– Jak się komunikować, by nas rozumiano za granicą oraz jak rozumieć naszych zagranicznych partnerów biznesowych?

09:30- 9: 50 - Mary Kirillova (Estonia, CEO BEIC) – Rozwój branży eventowych w krajach nadbałtyckich (Niemcy, Polska, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Finlandia, Szwecja, Norwegia, Dania)

9:50-9:55 - Oficjalne podpisanie porozumienia z BEIC

09:55- 10:15 - Julia Zholya (Rosja, DM HAOM, CEO Show&Motion) Rozwój branży eventowej w Rosji

10:15- 10:20 - Oficjalne podpisanie porozumienia z NAOM  Rosyjskie Stowarzyszenie Branży Eventowej)

10:20- 10: 40 - Jan Kalbfleisch (Niemcy, CEO FAMAB)  Rozwój branży eventowej w Niemczech

10:40-10:45 - Oficjalne podpisanie porozumienia z FAMAB (Niemieckie Stowarzyszenie Branży Eventowej)

10: 45 – 11:05 - Janne Bjorg (Szwecja, Założyciel Nine Yards 2003) Rozwój branży eventowej w Skandynawii

11:05- 11:30 Przerwa Kawowa

11:40- 12:00 - Monika Constant (Dyrektor Generalna Polsko – Francuskiej Izby Handlowej) "Jak zdobyć Paryż nie wyjeżdżając z Warszawy - współpraca z firmami francuskimi i rozwój na rynkach francuskojęzycznych."

12:05- 12:30 - Magdalena Kozicka (Project Director MEA Group), Jędrek Nykowski (Dyrektor Kreatywny MEA Group) „Przegląd konkursów zagranicznych. Warto, czy nie warto brać w nich udział?”

12:35- 12:55 - Ilaria Granato (Włochy, Development Manager Bea World Festival) Przegląd najlepszych realizacji eventowych w skali świata.

12:55- 13:45 Lunch

13:45- 14:00 - Prezentacja nowego logo SBE – Rozwiązanie konkursu

14:00- 14:20 - Michał Kalarus (Redaktor naczelny Think Mice) Wszystko, co warto wiedzieć o programach hosted buyers"

14:25- 14: 45 - Łukasz Kubiak (CEO TSE) Zagraniczne realizacje eventowe z punktu widzenia technicznego. Chwalimy się, czy wstydzimy?

14:50- 15:35 - DEBATA: Jak przyciągnąć zagranicznego klienta do Polski?

Izabela Stelmańska – Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Marcin Stolarz (Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek), Anna Nowakowska (CEO strefamice.pl), Władysław Grochowski ( CEO Arche Group), Rafał Patla (CEO Adventure Warsaw), moderator Paweł Haberka (CEO PowerEvents)

15:40- 16:00- Aleksander Szojda-Pallado (członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych ) "Język rozwiązany -- jak tłumaczyć międzynarodowe wydarzenia”

16:05- 16:30 - Tomasz Cichocki (podróżnik i żeglarz) – Granice są w naszej głowie – mowa motywacyjna

16:35 - 17:00 - Ewelina Flinta,  Luiza Staniec i Wojciech Olszanka. Premiera teledysku : Tell me Why? Podziękowanie uczestniczkom projektu za udział.

16: 30 Zakończenie