MEETINGS WEEK POLAND

Wydarzenie zorganizowane przez stowarzyszenia działające w sektorze gospodarki określanym jako przemysł spotkań stanowi platformę edukacyjną, forum wymiany opinii oraz próbę znalezienia rozwiązań w istotnych dla branży kwestiach. W ciągu pięciu dni konferencji zaproszeni goście i uczestniczy omawiają najistotniejsze, z punktu widzenia rozwoju branży, tematy oraz formułują wnioski i postulaty, których realizacja jest niezbędna, aby Polska nie tylko rozwijała te gałąź gospodarki, ale aby była poważnym graczem na wysoko konkurencyjnym rynku wydarzeń międzynarodowych. Ideą Meetings Week Poland jest także podkreślenie znaczenia branży spotkań dla gospodarki kraju oraz jej autonomicznych wartości.

Corocznie program MWP pokazuje różnorodność narzędzi, jakie branża spotkań dostarcza klientom, oraz obszarów, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców. Mimo że rynek wyspecjalizowany w organizacji konferencji, kongresów, eventów korporacyjnych, wydarzeń masowych czy incentive travel jest Polsce dość młody – bo pierwsze profesjonalne firmy w tym segmencie powstały w latach 90. – to jest już nie tylko mocno osadzony w międzynarodowym kontekście, ale także dojrzały, w coraz większym stopniu usystematyzowany i efektywny z punktu widzenia biznesu.

PROGRAM OGÓLNY KONFERENCJI

"Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej"

1. Analiza europejskiego przemysłu spotkań
2. Prezentacja branży eventowej w krajach europejskich.
3. Przegląd polskich realizacji eventowych poza granicami Polski – wzrastający potencjał europejski dla polskich organizatorów i podwykonawców
4. Europejski dialog branżowy (debata)
5. Różnice kulturowe oraz komunikacja międzykulturowa.

SPONSOR STRATEGICZNY

Mazowsze to kraina malowniczych terenów przyrodniczych, zróżnicowana zarówno pod względem architektury, jak i folkloru oraz regionalnej kuchni. Miasta Mazowsza tętnią życiem i są miejscem wielu festiwali, koncertów i wystaw. Znajdą tu coś dla siebie miłośnicy turystyki pieszej, rowerowej, kajakarstwa, wędkarstwa, żeglarstwa, a nawet narciarstwa biegowego. Mazowsze pełni funkcję lidera gospodarczego pośród polskich województw. Atutem Mazowsza jest także atrakcyjność inwestycyjna, jak i potencjał gospodarczy. Region leży w samym sercu Polski, które jest jednocześnie centrum Europy.

Adres: Województwo Mazowieckie ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa Tel.: 0-22 59-79-100, fax.: 0-22 59-79-290 e-mail: urzad_marszalkowski@mazovia.pl

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Polskie Stowarzyszenie Tłumaczy Konferencyjnych (PSTK) to jedyna w Polsce organizacja zawodowych tłumaczy ustnych i konferencyjnych. Zrzesza najwyższej klasy profesjonalistów zapewniających komunikację podczas wizyt, negocjacji i konferencji. Tłumaczki i tłumacze PSTK pracują dla biznesu, administracji publicznej i org. pozarządowych w oparciu o najwyższe międzynarodowe standardy jakości i dyskrecji. PSTK popularyzuje je na polskim rynku przez wsparcie i doradztwo dla organizatorów konferencji.

BE!C

Baltic Event Industry Club (BEIC) to sojusz najlepszych agencji eventowych, kreatywnych umysłów, strategów marki i innowatorów eventowych z krajów nadbałtyckich. Skupiamy się na rozwoju branży eventowej w regionie Morza Bałtyckiego, pokonywaniu wyzwań i zwiększaniu współpracy z klientami. BEIC odpowiada za dwa kluczowe wydarzenia branżowe: Baltic For Events Forum i Baltic Event Awards BEIC prowadzi bazę rekomendowanych i sprawdzonych dostawców wydarzeń, miejsc, artystów, freelancerów i partnerów, którzy mogą brać udział w różnego rodzaju wydarzeniach w regionie Morza Bałtyckiego BEIC promuje usługi eventowe na poziomie ogólnoeuropejskim. Jeśli planujesz zorganizować swoje wydarzenie w regionie Morza Bałtyckiego, zawsze chętnie pomożemy. Jeśli potrzebujesz partnerów, agencji lub dostawcy, zawsze chętnie doradzimy. Jeśli chcesz promować coś w obszarze panbałtyckim, BEIC jest dla Ciebie.

PARTNERZY

Grupa Arche jest właścicielem prężnie rozwijającej się sieci hoteli. Ze względu na fakt, iż każdy obiekt jest zupełnie inny, naszą sieć traktujemy jako unikatową kolekcję. Kolekcja Arche to rewitalizowane hotele historyczne oraz hotele miejskie. Każdy z nich ma swoją historię, swój niepowtarzalny styl. W 2018 roku liczba naszych hoteli wzrosła prawie dwukrotnie! W listopadzie oraz w grudniu miało miejsce 5 otwarć nowych obiektów.

Do Kolekcji dołączyły: zabytkowe Koszary Arche Hotel w Górze Kalwarii, Arche Hotel Poloneza i Arche Hotel Krakowska w Warszawie, Arche Hotel Lublin oraz Arche Residence Łódź. Łącznie Grupa w swojej Kolekcji posiada już 11 obiektów. Poza najnowszymi hotelami do Grupy należą: Pałac i Folwark Łochów, Zamek Janów Podlaski, Hotel Tobaco w Łodzi, Arche Hotel Częstochowa, Hotel Puławska Residence, Arche Hotel w Siedlcach. Mając na uwadze, że jesteśmy polską firmą z polskim kapitałem - wynik trzeba uznać za duży sukces. Poznajcie nas!

Jaki jest najlepszy sposób na kaca? Firma AS-PARTY przedstawia pochodzącą ze Stanów Zjednoczonych nową atrakcję na rynku polskim. Vapshot to tajemnicza maszyna, która jednocześnie rozkręca imprezkę i sprawia, że na drugi dzień nie mamy po niej negatywnych skutków ubocznych. Śpieszymy z wyjaśnieniem i prezentujemy nowy sposób na spożywanie alkoholu w postaci pary. Możemy cieszyć się różnymi smakami ulubionych przez Was drinków i tzw „shotów”. Alkohol jest podawany w specjalnie zaprojektowanych pojemnikach, które są pod ciśnieniem i w których można mieszać różne rodzaje alkoholi. Aby poczuć smak wystarczy przekręcić nakrętkę w górę i część cieczy natychmiast będzie parowała nam przed oczami. Mgiełkę alkoholową spożywamy przez słomkę i dzięki temu alkohol omija układ pokarmowy i jest wchłaniany przez płuca. Ponadto wdychana para jest kwintesencją smaku wybranego przez klienta alkoholu. Produkt oferowany przez firmę AS-PARTY przeznaczony jest na na różnego rodzaju imprezy okolicznościowe, eventy, pokazy oraz inne wydarzenia. Zapraszamy do smakowania….

IMS events należy do grupy IMS S.A., lidera branży marketingu sensorycznego. Realizuje działania przede wszystkim z zakresu event marketingu, a dodatkowo także promocji sprzedaży, produkcji promocyjnej, wsparcia PR oraz promocji w internecie. IMS events posiada 15-letnie doświadczenie w branży eventowej. W tym czasie realizował projekty dla firm z sektora FMCG, informatycznego, finansowego oraz dla instytucji zaufania publicznego (ponad 300 eventów rocznie). Do kluczowych klientów IMS events należą Diageo, Zalando, Superpharm, PKP Intercity czy Baltona. Najważniejsze zrealizowane akcje to: otwarcie pierwszego w Polsce Pop-Up Store Zalando, organizacja World Class Poland 2015 (pierwsza polska edycja jednego z największych konkursów barmańskich na świecie), wprowadzenie na polski rynek marki Captain Morgan Spiced Gold, przygotowanie i obsługa Strefy Smirnoff na festiwalu Audioriver 2014. IMS events obsługuje marki na zasadach stałej współpracy lub realizacji indywidualnych projektów.

Lawenda Public Relations Specjalizujemy się w opracowywaniu i skutecznym wdrażaniu strategii wizerunkowych. Oferujemy działania komunikacyjne, które przynoszą realną wartość naszym klientom. Posiadamy doświadczenie w komunikowaniu różnorodnych eventów i wydarzeń, destynacji oraz w PR korporacyjnym oraz produktowym. Nasi klienci to narodowe organizacje turystyczne, firmy i instytucje kultury. Dbamy o przejrzystość i wiarygodność informacji. Dokładnie słuchamy klientów, aby precyzyjnie odpowiedzieć na potrzeby i zapewnić skuteczność działań. Posiadamy doświadczenie w branżach: turystycznej, wystawienniczej, HoReCa, handlowej, budownictwie i nieruchomościach, wydawniczej, edukacyjnej oraz ochronie środowiska. Zapraszamy do kontaktu Agnieszka Kuźma-Filipek, agnieszka@lawendapr.com, tel. 601 99 10 89

Rent Design zajmuje się wynajmem nowoczesnych mebli na różnego rodzaju wydarzenia, takie jak konferencje, targi, imprezy firmowe i prywatne, uroczyste gale, eventy medialne, pokazy mody, sesje zdjęciowe, śluby, wesela i wiele innych. Szeroką gamę oferowanych przez Rent Design produktów charakteryzuje wzornictwo na światowym poziomie i design trafiający w najwybredniejsze gusta. Ponadto wyjątkowo duża, w porównaniu do konkurencji, ilość dostępnych mebli pozwala uświetnić wydarzenia organizowane nawet dla ponad 1000 gości. Jako polska firma, Rent Design nie zapomina o swoich korzeniach. W ramach polityki propagowania polskiego wzornictwa, jako pierwsza i jedyna w Polsce wprowadziła do swojej oferty reaktywowany po ponad pół wieku, przez firmę VZÓR, fotel RM58 projektu Romana Modzelewskiego. Oprócz mebli, Rent Design posiada w swojej ofercie szeroki asortyment oryginalnych i nietuzinkowych artykułów dekoracyjnych, które pomogą stworzyć niepowtarzalny klimat niemal każdego rodzaju wydarzenia. W skład kolekcji firmy wchodzi również specjalna linia produktów podświetlanych. Dzięki możliwości obrandowania oraz podświetlenia na jeden z kilkunastu dostępnych kolorów, na życzenie klienta meble mogą być w pełni spójne z identyfikacją wizualną firmy czy danego wydarzenia. Produkty Rent Design cieszą się dużą popularnością wśród polskich klientów ale coraz częściej sięgają po nie także odbiorcy z innych, europejskich krajów. Firma zapewnia swoim klientom transport w wybrane miejsce, montaż i demontaż mebli oraz profesjonalne doradztwo w zakresie ustawiania i funkcjonalności wszystkich swoich produktów.

Brill AV Media Sp. z o.o. jest międzynarodową firmą działającą od wielu lat na rynkuusług audiowizualnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Firma działa wramach Brill AV Media European Group, ściśle współpracując z partnerami zWęgier, Czech, Słowacji i Austrii. W Polsce istniejemy od 2004 roku. Specjalizujemy się w kompleksowej organizacji oraz obsłudze technicznej różnych form eventów:imprez promocyjnych, koncertów, konferencji, pokazów mody, prezentacji nowychproduktów oraz targów. Zapewniamy najlepszy sprzęt, najnowsze rozwiązaniatechniczne oraz profesjonalną obsługę każdego wydarzenia. Decydując się na wybór naszej firmy, mogą Państwo oczekiwać obsługi technicznej na najwyższym poziomie. Oddajemy do Państwa rąk najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne na rynku. Naszą mocną stroną jest świadczenie kompleksowych usług technicznych na potrzeby eventów. Doradzamy, projektujemy, wymyślamy, nasi kreatywni pracownicy są w stanie zawsze pomóc na każdym etapie organizacji wydarzenia. Specjalizujemy się w kompleksowej organizacji oraz obsłudze technicznej różnych form eventów: balów, bankietów, imprez promocyjnych, koncertów, konferencji, pokazów mody, prezentacji nowych produktów, seminariów, targów, etc.

Oferujemy wysokiej klasy nagłośnienie, oświetlenie, sprzęt wizyjny, obsługę tłumaczeń symultanicznych oraz profesjonalne systemy do głosowań. Sprzęt, którym dysponuje nasza firma spełnia najwyższe kryteria techniczne. Stale wzbogacamy ofertę sprzętową naszej firmy, śledząc najnowsze trendy i rozwiązania technologiczne.

LEDCITY oferuje wynajem i sprzedaż Ekranów LED, realizację wideo na żywo, streaming, a także kompleksową obsługę innowacyjnych eventów z wykorzystaniem AR i VR.

Do dyspozycji naszych Klientów oddajemy:
- Ekran LEDCITY P2HD z Black SMD indoor o wyjątkowym kontraście, nawet w jasnych pomieszczeniach;
- Ekran LEDCITY P4HD outdoor o dużej powierzchni – idealny, aby stworzyć niepowtarzalną scenografię Twojego eventu;
- Ekrany LEDCITY P6 outdoor zamontowane na przyczepach, dzięki czemu są w pełni mobilne i łatwe w montażu;
- Profesjonalny sprzęt realizacji wizji – mixery Roland HD, kamery.


Gwarantujemy fachowe doradztwo przy doborze sprzętu oraz profesjonalną obsługę.

LEDCITY – Kompleksowa obsługa multimedialna:
- Eventów;
- Koncertów i Festiwali;
- Konferencji i targów;
- Kina plenerowego;
- Stref kibica;
- Imprez sportowych.

Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach to wyjątkowy obiekt na mapie miejsc dedykowanych biznesowym wydarzeniom w Polsce. Oddany do użytku w 2015 roku wyróżnia się postindustrialną estetyką oraz użytecznym designem. To miejsce łączące funkcję kongresową, konferencyjną, wystawienniczą, targową i widowiskową. Odbywają się tu kongresy, w których udział bierze kilkanaście tysięcy osób, kameralne spotkania biznesowe, szkolenia i wykłady, targi oraz wystawne bankiety. Obiekt przeznaczony jest dla 15 000 użytkowników i wraz z sąsiadującym Spodkiem stanowi jedną z największych aren spotkań kongresowo – wystawienniczych i widowiskowo – sportowych w kraju przeznaczoną dla 26 000 gości. Bezpośrednie połączenie obiektów podziemnym przejściem ułatwia komunikację gości i zachęca to realizacji wydarzeń wykorzystujących potencjał obu obiektów. Ceniąc sobie komfort naszych klientów zadbaliśmy o szeroki wachlarz usług, który obejmuje m.in. opiekę Event Managera. spedycję, dedykowaną zabudowę targową i sceniczną, indywidualną obsługę IT/AV, czy usługi cateringowe. Dzięki tak kompleksowemu podejściu, jesteśmy w stanie obsłużyć nawet najbardziej wymagające realizacje. Cyklicznie realizowane są tu: Europejski Kongres Gospodarczy, Intel Extreme Masters, Kongres Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, 4 Design Days, Auto Profi Show, czy Festiwal Tauron Nowa Muzyka. W 2018 roku obiekty gościły Konferencję ws. zmian klimatu COP 24.

MCK Katowice

Spodek Katowice

Akademia Rekomendacji Sp. z o.o. jest wiodącą w Polsce firmą szkoleniowo-konsultingową działającą w obszarze networkingu i rekomendacji. Wspieramy firmy, przedsiębiorców i profesjonalistów w rozwoju kompetencji indywidualnych i zespołowych networkingowych. Uczymy i doskonalimy umiejętności niezbędne do budowania, rozwijania relacji oraz sprzedaży w oparciu o rekomendacje. Nasz zespół działa w oparciu o wieloletnie doświadczenie biznesowe Grzegorza Turniaka – numer jeden eksperta networkingu w Polsce, współautora trzech książek, wielu artykułów i filmów edukacyjnych.
Nasza firma pomaga: - rozwinąć indywidualne umiejętności networkingowe i rekomendacyjne właścicielom firm, liderom i handlowcom, tak aby potrafili efektywnie bywać, poruszać się i skutecznie budować wartościowe relacje na imprezach biznesowych,
- zbudować zespołowe kompetencje pracowników firm niezbędne do organizacji różnego rodzaju eventów dla klientów i prospektów, tak aby te wydarzenia dostarczały ich uczestnikom wyjątkowych, niezapomnianych i pozytywnych doświadczeń,
- organizatorom wydarzeń zadbać o doświadczenie klientów poprzez skorzystanie z przeszkolonych, certyfikowanych przez Akademię Rekomendacji networkerów, którzy na eventach pełnią rolę networkingowych consierge,
- zaimplementować w systemie sprzedaży proces pozyskiwania klientów przez rekomendacje,
- zainspirować pracowników, klientów lub partnerów biznesowych.

Adventure Warsaw od 2009 roku zaprasza gości na nietuzinkowe odkrywanie Warszawy. Organizuje wycieczki zabytkowymi Nysami 522 i Ogórkami. Od 2018 założyli Muzeum Życia w PRL, które znajduje się w samym sercu Placu Konstytucji. Pasja do miasta stała się motorem napędowym realizacji gier miejskich. W ramach projektu City Adventure realizuje gry miejskie w ponad 10 miastach Polski. Został to zauważone nominacjami do nagrody branży eventowej MP Power Awards w 2016 i 2017 roku w kategorii teambuilding /outdoor.