MEA Group

Mea Group – agencja eventowa, specjalizująca się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Za tworzenie i realizacje eventów odpowiada zespół, który tworzą osoby z bogatym doświadczeniem w takich obszarach jak kreacja, produkcja, projektowanie graficzne, incentive, czy PR.

Klienci agencji to firmy, które cenią sobie unikalne wydarzenia, pozwalające na wymianę wiedzy, doświadczenia i emocji, a równocześnie osiąganie założonych celów. Z organizowanych przez agencję eventów – jako jedynego narzędzia marketingowego, którym można oddziaływać na wszystkie zmysły – korzystają przedsiębiorstwa m.in. z branży farmaceutycznej, finansowej, motoryzacyjnej, FMCG oraz fashion i beauty.

Agencja jest członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej, a jej prezes – Marta Dunin-Michałowska – pełni od 2014 r. również funkcję Prezes Zarządu tej branżowej organizacji. Mea Group uczestniczy też w programie ‘Firma z zasadami’, skupiającym przedsiębiorstwa, które w działalności biznesowej kładą duży nacisk na szacunek, uczciwość i partnerskie relacje z wszystkimi uczestnikami rynku.

 

Mea Group sp. z o. o.
ul. F. Rymkiewicza 15
01-644 Warszawa

Telefon: (+48) 22 833 85 69
Fax: (+48) 22 833 86 14
Email: biuro@meagroup.pl

Strona internetowa: MEA Group

Marta Dunin-Michałowska_Mea Group

Marta Dunin-Michałowska
Prezes Mea Group

komórka: +48 607 870 902
e-mail: marta.dunin-michalowska@meagroup.pl

Założycielka, właścicielka i Prezes Zarządu Mea Group – agencji marketingu zintegrowanego specjalizującej się w organizacji eventów.
Z branżą eventową związana od 1997 roku. Własną firmę, pierwotnie agencję Mea Event, a obecnie Mea Group założyła w 2008 roku. Od tej pory konsekwentnie rozwija jej działalność, zatrudniając obecnie 20 osób i realizując w tym czasie projekty dla ponad 150 Klientów. W tej chwili agencja Mea Group jest jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku organizacji spotkań. Agencja realizuje projekty dla Klientów reprezentujących niemal wszystkie sektory rynkowe i branże, a jej wyniki finansowe konsekwentnie rosną.

Dzięki pasji i charyzmie, Marta Dunin-Michałowska poprowadziła swoją agencję do sukcesów w licznych konkursach i rankingach, wśród których najważniejsze to m.in. nagroda MP Power 12 w kategorii Agencja Eventowa roku 2013, przyznana Marcie Dunin-Michałowskiej przez portal branżowy Meetingplanner.pl oraz tytuł Gazeli Biznesu 2014, przyznawany najbardziej dynamicznym polskim przedsiębiorstwom w rankingu dziennika Puls Biznesu. Marta Dunin-Michałowska otrzymała także w styczniu 2015 r. tytuł Osobowości Roku 2014 miesięcznika branżowego MICE Poland, przyznawany za etykę pracy, profesjonalizm, skuteczność i wkład w rozwój branży eventowej w Polsce.
Marta Dunin-Michałowska aktywnie działa także na rzecz branży, z którą jest związana. W lutym 2014 roku została powołana do Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, którego została Wiceprezesem. Na piastowanym stanowisku, wraz z innymi działaczami SBE, pracowała nad tworzeniem najwyższych standardów pracy w branży, jej profesjonalizacją oraz budowaniem etosu zawodu Event Managera. W listopadzie 2014 roku, Marta Dunin-Michałowska, decyzją Walnego Zgromadzenia Stowarzyszenia Branży Eventowej objęła stanowisko Prezesa Zarządu SBE. W nowej roli angażuje się z pasją w prowadzenie projektów edukacyjnych dla przedstawicieli branży eventowej (pierwsza na rynku konferencja poświęcona eventowi jako skutecznemu narzędziu marketingowemu – Event Biznes, Studium Event Management prowadzone przez SBE przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, cykliczne debaty branżowe pod patronatem miesięcznika BRIEF).

Stale angażując się w rozwój polskiej branży eventowej, Marta Dunin-Michałowska wsparła także wydanie książki autorstwa dra Krzysztofa Celucha „Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja”, która na rynku pojawiła się w styczniu 2015 r. Książka jest pierwszym kompleksowym kompendium wiedzy na temat polskiego rynku eventowego.
Marta Dunin-Michałowska angażuje się także w działalność charytatywną. Wspiera Fundację „Pożywienie darem serca”, wzięła udział w wydaniu charytatywnego kalendarza Businesswoman & Life, dedykowanego Fundacji „SOS Wioski dziecięce” (za udział w przedsięwzięciu nagrodzona została Statuetką Dobroczynności), a wraz ze swoją agencję przez rok zapewniła non-profit obsługę marketingową Fundacji Spełnionych Marzeń.
Prywatnie: matka, spełniona kobieta. Kocha aktywny styl życia i podróże, stale dba o swój rozwój osobisty.

Recent Posts

Leave a Comment