Mea Group – od Bałtyku do Atlantyku

Kilkadziesiąt eventów – od kameralnych po takie z udziałem kilku tysięcy gości oraz niezwykłych gwiazd: ekspertów, sportowców, ludzi kultury i sztuki. Wspólny mianownik wszystkich wydarzeń kreowanych i realizowanych przez Mea Group: zawsze oryginalne rozwiązania, dzięki którym osiągane są cele biznesowe Klientów poprzez angażujący wszystkie zmysły kontakt z marką/produktem/usługą.

Podróże służbowe od Bałtyku aż po Ocean Atlantycki, aby wziąć udział w międzynarodowych wydarzeniach branżowych, jak np. III Baltic For Event Forum w Estonii czy Konferencja i Festiwal SXSW w USA. Dostęp do nowości, spojrzenie z innej niż polska albo europejska perspektywa, żeby móc przygotowywać oferty, które zaskakują Klientów nietypowym, często nieoczywistym podejściem do tematu.

Realizacja przez agencję wielu ciekawych oraz prestiżowych projektów nie byłaby możliwa bez zaufania i odwagi Klientów. Są wśród nich przedstawiciele takich branż jak: budowlana, chemiczna, consultingowa, farmaceutyczna, FMCG, kosmetyczna, medialna oraz motoryzacyjna.

„Ostatnie miesiące były bardzo intensywnym czasem dla Mea Group. Klienci
– wybierając naszą agencję – stawiają na kreację, silny zespół, który tworzą eventowcy
-pasjonaci oraz realizacje na najwyższym poziomie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów rozwijamy się, pogłębiamy wiedzę, nieustannie poszerzamy nasze kompetencje” – mówi Marta Chmielewska, Prezes Mea Group.

„Właśnie w ramach rozwoju i dalszego wzmacniania poszczególnych obszarów, Magda Kozicka – Dyrektor Produkcji Mea Group awansowała na Wiceprezes agencji. Zespół zarządzający agencji tworzą teraz osoby, które mogą pochwalić się nie tylko rozległą wiedzą, ale też bardzo dużą praktyką” – dodaje M. Chmielewska.

Swoimi doświadczeniami oraz ekspercką wiedzą reprezentanci agencji chętnie
się dzielą, wspierają działania edukacyjne branży. Magdę Kozicką i Jędrka Nykowskiego (Dyrektora kreatywnego Mea Group i zdobywcę nagrody Kreatywny Roku Branży Eventowej w konkursie MP Power Awards 2018) można spotkać m.in. w ramach warsztatów i maratonów eventowych EMTG, czy zajęć Studium Event Managementu UW.

„W pracę event managera zawsze wpisane jest ryzyko. W naszą, Mea Group, tym bardziej, że często proponujemy Klientom dotąd niestosowane rozwiązania, których realizacja to nie lada wyzwanie. A my uwielbiamy wyzwania…I miło nam, że nasze projekty są dostrzegane oraz doceniane przez polskie i międzynarodowe jury. Wystarczy wspomnieć o konkursach Eventex, czy German Design Awards 2019,
w których postanowiono wyróżnić zrealizowane według naszej koncepcji kreatywnej eventy” – mówi Jędrek Nykowski, Dyrektor kreatywny Mea Group.

„Jesteśmy też dumni z uznania Klientów, zaufania do nas. Cenią naszą produkcję na najwyższym poziomie, innowacyjność, wysokie standardy etyki zawodowej. Wskazują też obsługę Klienta jako jedną z najmocniejszych stron agencji. W konkursie PROCON Awards po raz kolejny zostaliśmy bardzo wysoko ocenieni jako agencja eventowa
i nagrodzeni jako doskonały dostawca usług dla biznesu. Z kolei w badaniach satysfakcji klientów branży eventowej – w ramach raportu ‘Agencje eventowe 2019’ Media
i Marketing Polska – Klienci docenili m.in. naszą znajomość ich kategorii produktowych oraz sytuacji rynkowej” – dodaje Magda Kozicka, Wiceprezes Mea Group.

Klienci chcą, aby uczestnicy ich wydarzeń mogli wejść do świata marki, mieli bezpośredni kontakt z firmą, jej wartościami. W ramach konceptu kreatywnego
– tworzonego za każdym razem specjalnie z myślą o danym wydarzeniu, celach biznesowych oraz wizerunkowych Klienta – uczestnicy eventu wchodzą w interakcję zarówno z innymi uczestnikami, jak i danym brandem. Mea Group stawia na wysoce angażujące zmysły działania, bo tylko tak można skutecznie, na dłużej pozyskać uwagę, wzbudzić pozytywne emocje u uczestników.

Jak to wszystko wygląda w praktyce najlepiej ilustruje showreel Mea Group: https://vimeo.com/345409956

Recent Posts