Maraton Eventowy EMTG | wiosna 2019

Maraton Eventowy EMTG | wiosna 2019

W dniach 1-5 kwietnia 2019 odbędzie się już 4 edycja Maratonu eventowego EMTG – tygodnia pełnego angażujących szkoleń z zakresu organizacji wydarzeń – zarówno dla początkujących, średniozaawansowanych, jak i osób, które chcą poszerzyć swoje wieloletnie doświadczenie o nowe zagadnienia. To także wiele ćwiczeń, warsztatów i dyskusji.

Wszystkie szkolenia certyfikowane są oficjalnymi, numerowanymi hologramami Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Do prowadzenia szkoleń podczas maratonu zaproszone zostały osoby z ogromnym doświadczeniem, wyspecjalizowane w różnych obszarach organizacji wydarzeń – wszystkie aktywnie pracujące w branży i organizujące festiwale, gale, konferencje, wydarzenia lifestylowe czy niezapomniane wesela ludzi z show-biz.

Maraton jest jednym z projektów EMTG – Event Manager Training Group, które działa od 2009 roku. EMTG to pierwsza w Polsce firma, oferująca tak kompleksowe szkolenie kadr branży eventowej na wielu poziomach zaawansowania oraz w różnych specjalizacjach. Podczas szkoleń otwartych i zamkniętych szkoli ponad 500 osób rocznie (www.emtg.pl).

Opis wszystkich 13 szkoleń i zgłoszenia: www.maratoneventowy.pl

 

Harmonogram szkoleń w ramach Maratonu Eventowego EMTG | wiosna 2019

1 kwietnia 2019 – Event Manager – multimedia, oświetlenie i nagłośnienie na Twoim wydarzeniu (Wojtek Kosiorek)

1 kwietnia 2019 – Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata (Agnieszka Lewandowska)

1-2 kwietnia 2019 – Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym (Magda Kozicka, Jędrek Nykowski)

1-2 kwietnia 2019 – Wedding Planner – organizator imprez ślubno-weselnych (Kasia Gajek)

3 kwietnia 2019 – Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń (Ania Andrych)

3 kwietnia 2019 – Warsztat Praktyka – tworzenie scenariusza i kosztorysu eventu (Magda Kozicka)

3 kwietnia 2019 – Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń (Ania Bukato)

4 kwietnia 2019 – Organizacja i promocja wydarzeń sportowych (Ola Marciniak)

4 kwietnia 2019 – Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno? (Kasia Stokłosa)

5 kwietnia 2019 – Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń (Renata Razmuk)

5 kwietnia 2019 – Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych (Radek Mysłek)

5 kwietnia 2019 – Manager artystyczny (Dorota Witt)

5 kwietnia 2019 – Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń (Ania Andrych)

 

Opis szkoleń i trenerów

Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym

  1. Event – definicja, cele, rodzaje
  2. Event marketing
  3. Analiza rynku eventowego
  4. Kariera event managera
  5. Zarządzanie projektem i zespołem
  6. Dokumentacja eventu
  7. Współpraca z podwykonawcami
  8. Wybór odpowiedniej lokalizacji
  9. Catering – głodny gość to zły gość
  10. Technika i scenografia
  11. Atrakcje i elementy dodatkowe
  12. Podstawy prawa

Trener: Magda Kozicka

Project Director w agencji eventowej Mea Group. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu.

Trener: Jędrek Nykowski

Dyrektor Kreatywny w agencji eventowej Mea Group. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów. Wcześniej związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Escadra i G7.

 

Budowa i sprzedaż oferty eventowej oraz pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń

  1. Budowanie marki naszej firmy
  2. Sprzedaż eventu pod brief klienta
  3. Sprzedaż eventu własnego
  4. Przygotowanie merytoryczne oferty
  5. Dobra prezentacja naszej oferty
  6. Mowa ciała i typy klientów
  7. Kosztorys i określanie marży
  8. Skuteczne techniki negocjacji
  9. Trwałe relacje z klientem
  10. Sponsor i partner – różnice
  11. Budowa oferty sponsoringowej
  12. Współpraca z mediami

Trener: Anna Andrych

Kilkuletni wykładowca Komunikacji Interpersonalnej i Public Relations na WSB we Wrocławiu. Od ponad 18 lat związana z branżą eventową. Przewodnicząca Rady Nadzorczej agencji eventowej Master Brand Group. Juror w kapitule konkursu MP Power Awards.

 

Event Manager w korporacji – praktyczny warsztat dla zleceniodawców wydarzeń

  1. Przetarg w rozumieniu Ustawy
  2. Konkurs ofert
  3. Przygotowanie briefu dla agencji
  4. Określanie kryteriów oceny zgłoszeń
  5. Które agencje eventowe zaprosić?
  6. Cena vs. jakość
  7. Spotkania briefingowe
  8. Analiza ofert i negocjacje
  9. Dokumenty i formalności
  10. Realizacja i kontrola nad wydarzeniem
  11. Analiza powykonawcza
  12. Mierzenie efektywności

Trener: Anna Andrych

Kilkuletni wykładowca Komunikacji Interpersonalnej i Public Relations na WSB we Wrocławiu. Od ponad 18 lat związana z branżą eventową. Przewodnicząca Rady Nadzorczej agencji eventowej Master Brand Group. Juror w kapitule konkursu MP Power Awards.

 

Event marketing w strategii firmy oraz skuteczna komunikacja wydarzeń – narzędzia do osiągnięcia sukcesu o szerokim zasięgu

  1. Czym jest strategia marketingowa firmy?
  2. Brand experience – poczuj markę
  3. Narzędzia komunikacji offline
  4. Narzędzia komunikacji online
  5. Skuteczna promocja eventu
  6. Określanie grupy docelowej
  7. Ustalanie budżetu i niezbędne dokumenty
  8. Budowa platformy komunikacji
  9. Planowanie, podział zadań, manuale kryzysowe
  10. Ciekawe połączenia narzędzi marketingowych
  11. Tworzenie kampanii społecznych
  12. Case Study

Trener: Anna Bukato

Od 15 lat zajmuje się działaniami new business oraz Public Relations, a także planowaniem i komunikacją wydarzeń. Aktualnie jest Kierownikiem Marketingu i Public Relations w Hotelach Warszawskich Syrena: Polonia Palace, MDM i Metropol. Wcześniej związana z Event PR, agencjami Prowokator i After Hours, oraz agencją marketingu zintegrowanego Plej.

 

Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenariusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych

Przebieg warsztatu:

  1. Każdy uczestnik wybiera typ wydarzenia, nad którym chce pracować:

– Festiwal muzyczny (impreza masowa)

– Konferencja firmowa z wieczorną galą rozdania nagród

– Turniej piłkarski

– Akcja ambientowa w centrum handlowym

  1. Warsztat – kosztorys
  2. Warsztat – scenariusz

+  Teczka dokumentów związanych z organizacją eventu

Trener: Magda Kozicka

Project Director w agencji eventowej Mea Group. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu.

 

Wedding planner – organizator imprez ślubno-weselnych

  1. Zakres pracy konsultanta ślubnego
  2. Rynek ślubów w Polsce i za granicą
  3. Możliwości pozyskania klienta
  4. Dopasowanie oferty do potrzeb i budżetu
  5. Umowy i wynagrodzenie
  6. Współpraca z podwykonawcami
  7. Rodzaje ślubów
  8. Organizacja ślubu krok po kroku
  9. Organizacja wesela krok po kroku
  10. Uroczystości towarzyszące
  11. Scenariusz i logistyka
  12. Reagowanie na sytuacje kryzysowe

Trener: Katarzyna Gajek

Stworzyła od podstaw jedną z pierwszych w Polsce agencji oferujących usługi organizacji ślubów i wesel – agencję Aspire. Reżyserka, scenarzystka i producentka ponad 300 spektakli ślubnych i weselnych dla wymagających klientów, w tym wielu biznesmenów, celebrytów, gwiazd showbiznesu i sportu oraz VIPów. Z jej pomocy skorzystali m.in.: aktorki Małgorzata Kożuchowska i Katarzyna Zielińska, Beata Linde – Lubaszenko, piłkarz Lucas Podolski, psycholog i osobowość telewizyjna Dorota Zawadzka. Często zapraszana w roli eksperta do programów radiowych i telewizyjnych. Autorka poradnika „Ślub doskonały”.

 

Manager artystyczny

  1. Rodzaje managementu artystycznego
  2. Prawo: umowy, prawa autorskie
  3. Budowa wizerunku artysty
  4. Określanie grup odbiorców
  5. Współpraca z mediami
  6. Reklama a wizerunek
  7. Współpraca z kontrahentami
  8. Występy i trasy koncertowe
  9. Ridery techniczne
  10. Sytuacje kryzysowe
  11. Płyta – kompozycja, mastering, sprzedaż
  12. Partnerzy, sponsorzy, patroni

Trener: Dorota Witt

Od 2005 współpracuje z NU Music – niezależną wytwórnią fonograficzną i impresariatem artystycznym. Reprezentując artystów zajmuje się m.in.: budowaniem i opieką nad ich wizerunkiem, managementem koncertowym, produkcją płyt, organizacją koncertów i tras koncertowych, współpracą z wytwórniami, pozyskiwaniem sponsorów i patronów medialnych, współpracą z mediami i agencjami eventowymi. Ma duże doświadczenie we współpracy z amerykańskimi producentami muzycznymi i muzykami. Do niedawna współpracowała z Natalią Kukulską, a obecnie z Marcinem Nowakowskim.

 

Event Manager – multimedia, oświetlenie i nagłośnienie na Twoim wydarzeniu

  1. Briefowanie firmy od techniki eventowej
  2. Kreacja a budżet
  3. Bezpieczeństwo i wypadki
  4. Konstrukcje sceniczne
  5. Możliwości techniczne obiektu
  6. Nagłośnienie, oświetlenie i efekty specjalne
  7. Multimedia
  8. Projekcje 3D, projekcje 360 °, kluczowanie obiektów, warping, mapping, blending, tracking, powierzchnie interaktywne
  9. Dokumentacja i formalności
  10. Harmonogram prac a scenariusz wydarzenia
  11. Na czym nie warto oszczędzać?
  12. Słówka, które usłyszysz podczas realizacji

Trener: Wojtek Kosiorek

Realizator dźwięku z wieloletnim stażem, obecnie Dyrektor Techniczny Brill AV Media Sp. z o.o. Przez ostatnie 15 lat współpracował z wieloma kluczowymi artystami polskiej sceny muzycznej, w tym m.in. zespołem HEY, Edytą Bartosiewicz, Marią Peszek, Edytą Górniak, Andrzejem Piasecznym, Melą Koteluk i Dawidem Podsiadło, oraz realizował wiele festiwali muzycznych i programów telewizyjnych, takich jak Opole, Sopot, Open’er Festival, Orange Warsaw Festival, Must Be The Music i inne.

 

Organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych

  1. Co jest, a co nie jest imprezą masową?
  2. Imprezy artystyczno-rozrywkowe a imprezy sportowe
  3. Podstawy prawne i obowiązki organizatora
  4. Zabezpieczenie medyczne, przeciwpożarowe, pirotechniczne
  5. Ustawodawstwo polskie i zagraniczne
  6. Proces organizacji imprezy masowej
  7. Zezwolenia niezbędne do organizacji
  8. Określanie możliwych zagrożeń
  9. Regulamin imprezy masowej i niemasowej
  10. Bezpieczeństwo uczestników
  11. Nadzór nad przebiegiem wydarzenia
  12. Przepisy karne ustawy

Trener: Radosław Mysłek

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży eventowej. Od ponad 10 lat jest kierownikiem produkcji Festiwalu Przystanek Woodstock (Pol’and’Rock Festival). Na co dzień kieruje zespołem event marketingu i bezpieczeństwa w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Współpracował przy produkcji oraz zabezpieczeniu wielu imprez sportowych oraz eventów plenerowych i zamkniętych.

 

Incentive Travel Manager – praca na krańcach świata

  1. Wprowadzenie do turystyki motywacyjnej
  2. Wyjazdy motywacyjne efektywnym fundamentem motywacji i lojalności
  3. Aspekty prawne i obowiązki ubezpieczeniowe
  4. Uczestnicy rynku MICE
  5. Zasady konstrukcji programów incentive
  6. Rola i obowiązki pilota wycieczek
  7. Tworzenie kosztorysów wypraw
  8. CSR w incentive travel
  9. Proces zakupowy i przetargi na incentive
  10. Dodatkowe elementy wzbogacające wyjazd
  11. Mody i trendy na rynku wyjazdów
  12. Warsztaty i Case Study

Trener: Agnieszka Lewandowska

Wiceprezes biura podróży Africa line i agencji wyjazdów motywacyjnych Incentive Care. Specjalizuje się w przygotowaniu i obsłudze najbardziej nietypowych wyjazdów, dużych grup incentive, jak również kameralnych, często luksusowych podróży. Wraz z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 500 podróży motywacyjnych na 7 kontynentach. Jest członkiem SITE oraz SOIT. Dwukrotnie otrzymała nagrodę MP Awards w kategorii Meeting Planner – agencja incentive. Odwiedziła ponad 60 państw świata.

 

Event Design – rola scenografii w projektowaniu wydarzeń

  1. Pojęcie scenografii i jej rodzaje
  2. Przykłady realizacji polskich i zagranicznych
  3. Briefowanie i tworzenie koncepcji
  4. Event design i jego składowe
  5. Projekty i wizualizacje
  6. Warsztat aranżacji przestrzeni
  7. Prawa autorskie
  8. Kosztorysowanie scenografii
  9. Procesy produkcji i technologie
  10. Montaż, demontaż, bezpieczeństwo
  11. Stoiska targowe i ekspozycje
  12. Różnice między Event Manager’em a Event Design’erem

Trener: Renata Razmuk

Partner w Agencji Social Connect Group oraz Pracowni Kreativa Scenografia. Pomysłodawca i administrator grupy na FB „Polecam, nie polecam – platforma dla eventowców i nie tylko”. Osobowość Roku Mice Poland 2011. Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Wieloletni członek Jury konkursu MP Power Awards, Rady Etyki przy SBE oraz Rady Programowej konferencji Event Biznes. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska odpowiadając za komunikację wewnętrzną oraz organizację wydarzeń.

 

Content Event Marketing – jak samemu sprawić, żeby o Twoim wydarzeniu było głośno?

  1. Czym jest content marketing?
  2. Strategia komunikacji wydarzenia
  3. Budowa kalendarza działań komunikacyjnych
  4. Mierzenie efektów działań
  5. Case Study najciekawszych strategii wokół eventów
  6. Jak pisać, żeby inni czytali?
  7. Jak promować treści?
  8. Warsztat tworzenia artykułu promującego
  9. Narzędzia: video, social media, www
  10. Komunikacja wydarzenia po zakończeniu
  11. Sprzedaż w content marketing – czy na promocji da się zarobić?
  12. Warsztat draftu komunikacji wydarzenia

Trener: Katarzyna Stokłosa

Pracowała kilka lat jako dziennikarka prasowa i radiowa, potem kierowała działem Content Marketingu sieci Empik. Obecnie zajmuje się marketingiem i promocją w wytwórni muzycznej Kayax. Jej specjalizacją jest content marketing, video content marketing, nowe media i innowacyjne formy dotarcia do odbiorcy.

 

Organizacja i promocja wydarzeń sportowych

  1. Event sportowy w strategii sponsoringowej marki
  2. Planowanie imprezy sportowej
  3. Impreza otwarta vs. zamknięta
  4. Impreza zwykła vs. masowa
  5. Kreacja eventu pod określony projekt sponsoringowy
  6. Budżet i źródła przychodów
  7. Przygotowanie oferty sponsoringowej
  8. Prawne aspekty i wzory umów
  9. Mapa zagrożeń dla różnych rodzajów eventów
  10. Social media w imprezie sportowej
  11. Opracowanie planu promocji wydarzenia
  12. Kluczowe etapy organizacji i checklista

Trener: Aleksandra Marciniak

Dyrektor Zarządzająca polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group). Ze sportem związana od 20 lat, najpierw jako dziennikarz, następnie ekspert PR, organizator imprez i doradca sponsoringowy. Ma doświadczenie w imprezach sportowych na rzecz takich klientów, jak m.in. Coca-Cola, adidas, Reebok, Kia, Polpharma, EDF, Uniqa czy BP.