Konferencja i panel ekspercki SBE na Meetings Week Poland

Konferencja i panel ekspercki SBE na Meetings Week Poland

Zapraszamy na konferencję SBE pt. „Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów” w dniu 18 marca w godz. 9:00-17:00 na Stadion Narodowy. Aktualny temat, ciekawe case’y, doświadczeni prelegenci – konferencja ta odpowie na wiele pytań dotyczących marketingu miejsc i roli eventu!

Stowarzyszenie Branży Eventowej, instytucja ukierunkowana na budowanie pozytywnego wizerunku polskiego rynku organizacji eventów, jego popularyzację i profesjonalizację, a także edukację branżową, już po raz drugi uczestniczy w organizacji Meetings Week Poland, będącego wspólnym projektem stowarzyszeń branży spotkań. W ramach wydarzenia SBE przygotowało konferencję oraz panel dyskusyjny z udziałem m.in. przedstawicieli wybranych urzędów miast i województw oraz mediów, których tematem będzie znaczenie i rola eventów w marketingu miejsc. Wydarzenie odbędzie się w ramach Meetings Week 18 marca br. na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Często jest trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną przedsiębiorczość oraz samorządy.

„Układając program i zapraszając prelegentów, staraliśmy się dobrać ciekawe case studies eventów o potwierdzonej już renomie, a także z różnych obszarów Polski. Każdy z nich potwierdza fakt, że dobrze zorganizowane wydarzenie stanowi klucz do promocji danego miejsca, na którym zyskuje lokalna społeczność ” – tłumaczy Anna Nowakowska, członek Zarządu SBE. – „Będziemy rozmawiać również o bezpieczeństwie podczas imprez masowych i jak bardzo ta kwestia wpływa na ich dobry odbiór przez uczestników, a co za tym idzie na ich sukces.”

Eventy organizowane w regionach, takie jak festiwale, pikniki, jarmarki, plenery, turnieje, pokazy, rajdy, mistrzostwa są atrakcjami mającymi przyciągnąć turystów i inwestorów, wypromować region. Umiejętnie zorganizowane, stosownie do okoliczności oraz do grupy docelowej, przyniosą konkretne i długofalowe korzyści, przyczynią się do budowania silnej marki miejsca i rozwoju eksportu. Temat ten zostanie poruszony podczas organizowanego przez SBE eksperckiego panelu dyskusyjnego, moderowanego przez Katarzynę Gembalik-Kinas, dziennikarkę magazynu Brief. Jej gośćmi będą m.in.: Izabela Stelmańska (Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego), Krzysztof Komorski (Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, Urząd Miasta Lublin), Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu „Brief” i „Brief for Poland”) oraz Łukasz Napora (Audioriver).

Stowarzyszenie Branży Eventowej, zrzeszające firmy działające na rynku organizacji spotkań i stojących za nimi ekspertów z dziedziny event marketingu, jest organizatorem konferencji i panelu. Spotkanie dedykowane jest osobom zainteresowanym organizacją wydarzeń masowych w regionach, współpracą z jednostkami samorządowymi, korzyściami płynącymi z inwestycji w event oraz poszukującym informacji na temat marketingu miejsc.

Planowane prelekcje i zaproszeni goście to m.in.:

* Marketing miejsca czy promocja miejsca? – Grzegorz Kiszluk, Redaktor Naczelny Magazynu „Brief”i i „Brief for Poland”, organizator Welcome Festival;
* Światowej rangi impreza sportowa WRC Rally Poland jako narzędzie wspierające rozwój miasta Mikołajki – Piotr Jakubowski (Burmistrz miasta Mikołajki), Stella Hałaburda (kierownik wydz. Promocji Urząd Miasta i Gminy Mikołajki) oraz Joanna Waszkiewicz (grupa AMAX);
* Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu – Karolina Zuzaniuk (główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin) oraz Rafał Sadownik (Warsztaty Kultury w Lublinie);
* Industriada – festiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu – Adam Hajduga (Kierownik Referatu Promocji Dziedzictwa Industrialnego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Kultury);
* Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów – Wojtek Lewandowski (Smak i Tradycja, producent eventów kulinarnych);
* Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – Katarzyna Pacholak (niezależny konsultant ds. bezpieczeństwa imprez masowych).

Szczegółowy program i inne informacje: www.meetingsweek.syskonf.pl/program

Meetings Weeks Poland 2014 to maraton wydarzeń konferencyjno-eventowych, który odbędzie się w dniach 17-21 marca br. w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego. Organizatorami są Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” (tegoroczny koordynator), Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań (MPI Poland), Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT), Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, Poland Convention Bureau POT oraz organizator konferencji inicjującej tydzień magazyn „The Warsaw Voice”. Inicjatywa została objęta Patronatem Honorowym Ministera Sportu i Turystyki, Pana Andrzeja Biernata.

Pięć dni to siedem różnych wydarzeń edukacyjnych i networkingowych, przygotowywanych przez wiodące stowarzyszenia branżowe. Do udziału w wydarzeniach organizatorzy zapraszają nie tylko przedstawicieli branży spotkań, ale też wszystkich obecnych i potencjalnych Klientów, przedstawicieli działów marketingu, HR, PR, sprzedaży, zakupów, osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń w firmach i instytucjach, agencji działających w sektorze spotkań, przedstawicieli dostawców, w tym hoteli i centrów konferencyjno-targowych, firm multimedialnych, cateringowych, przewoźników, a także dziennikarzy oraz przedstawicieli instytucji publicznych.

Więcej o genezie Meetings Week i znaczenie Meeting Industry: www.meetingsweek.syskonf.pl/dla-mediow