KONFERENCJA EVENTY HYBRYDOWE – 15.09.2020r

Już 15 września od godziny 10.00 rozpocznie się Pierwsza Konferencja Eventy Hybrydowe dedykowana agencjom eventowym oraz osobom/działom odpowiedzialnym za wydarzenia w firmach. Konferencja odbędzie się w modelu hybrydowym (zakładającym obecność na miejscu oraz gości online) i dotyczyć będzie zmian jakie zaszły na rynku eventowym spowodowanych wirusem COVID 19.

Na wydarzeniu zostaną poruszone kwestie techniczne, ale także ciekawe wskazówki jak stworzyć atrakcyjny event hybrydowy.

Konferencja odpowie na trudne pytania, z którymi mierzą się obecnie organizatorzy:
– Co zrobić, żeby zachęcić ludzi do dołączenia się na konferencję online oraz jak ich zaangażować?
– Jak utrzymać wysoką jakość wydarzenia?
– Na co zwracać uwagę przy organizacji eventu hybrydowego?
– Jak znaleźć odpowiednie narzędzia do realizacji eventu?

Event będzie miał także charakter pokazowy. Firma Connecto obsługująca wydarzenie pokaże w czasie rzeczywistym jak zaangażować uczestników oraz uatrakcyjnić czas przez osobo przed monitorami.

 

Całość wydarzenia organizowane jest przez przestrzenie Digital Knowledge Village, które od trzech lat organizują duże eventy stacjonarne oraz hybrydowe w Warszawie.

 

Udział w konferencji jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja na stronie wydarzenia:

https://eventyhybrydowe.pl/

 

https://www.facebook.com/events/731384687424182/

 

Informacje dla mediów:

Agnieszka Chaber-Tomczak

agnieszka.chaber-tomczak@digitalknowledge.pl

kom: +48 602477189

Recent Posts