II edycja ARŁAMÓW BUSINESS CHALLENGE Eko-integracja świata biznesu w Arłamowie.

W dniach 27-29 października 2019 w Hotelu****Arłamów odbyła się druga edycja Arłamów Business Challenge (ABC) – spotkania branżowego dla przedstawicieli największych firm i korporacji z całej Polski, którzy organizują wydarzenia w sektorze MICE.

Tegoroczny program został podzielony na dwie części: część merytoryczną oraz część aktywną, a motywem przewodnim trzydniowego wydarzenia była ekologia, zrównoważony rozwój oraz Zero Waste.

Część merytoryczną rozpoczęła prezentacja projekt EKO Arłamów – ponad 100 uczestników ABC zapoznało się z tym kompleksowym programem wdrażającym politykę środowiskową w niemal każdym aspekcie funkcjonowania Hotelu. Goście mogli nie tylko posłuchać o eko-zmianach, jakie już zostały wprowadzone ale przede wszystkim doświadczyć ich w praktyce.

Kolejnym punktem części merytorycznej spotkania były wykłady inspirujących mówców – Wojciech Herra opowiedział o polityce Zero Waste przy planowaniu i zarządzaniu organizacją eventów, z kolei Agnieszka Nadstawna zaprezentowała szkolenie „Jak w kontrowersyjnych czasach zachować poprawność w projektowaniu contentu, atrakcji i komunikacji eventów – różnice kulturowe, światopoglądowe, pokoleniowe a efektywność spotkań”.  Doskonałą okazją do wymiany poglądów i doświadczeń w zakresie wprowadzania polityki Zero Waste i ekologicznych rozwiązań w biznesie była debata branżowa, którą poprowadziły: Magdalena Kondas i Sylwia Banaszewska, reprezentujące meetingplanner.pl – portal, który sprawował patronat merytoryczny nad Arłamów Business Challenge. Zakończeniem dnia  i jego podsumowaniem była uroczysta kolacja networkingowa we wnętrzach hotelowego Patio z gościnnym występem zespołu Stage Fever.

W ramach części aktywnej uczestnicy ABC wzięli udział w wyjątkowej grze dla grup „Arłamów bez kurtyny”, która poprzez różnorodne dyscypliny sportowe i zaskakujące zadania przeniosła Gości w lata 80-te i 90-te XX wieku. Wspólna akcja sadzenia drzew oraz wycieczka z Przewodnikiem po bieszczadzkich lasach były idealnym dopełnieniem programu ABC.

W trakcie trzech dni Uczestnicy Arłamów Business Challenge poznali obiekt, jego możliwości konferencyjne i eventowe a przede wszystkim mieli okazję przekonać się jak istotne jest wprowadzanie polityki w duchu eko w biznesie.

 

 

  

Patronat: MPI Poland Chapter, Klub Agencji Eventowych, SBE Stowarzyszenie Branży Eventowej, site Poland.

Patronat merytoryczny: portal meetingplanner.pl

Partnerzy: Stage Fever, Toton Show

Patronat medialny: event management Polska, THINK MICE, MICE Poland, konferencje.pl, OOH Event, horecanet.pl, OOH Magazine.

Recent Posts