Galeria Edycji IX

VIII EDYCJA STUDIUM EVENT MANAGEMENT

Program studium powstał we ścisłej współpracy Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej. Podstawowym celem studium jest przekazanie szerokiej wiedzy dotyczącej event managementu (zarządzania projektami eventowymi).

Zajęcia będą się koncentrowały przede wszystkim na praktycznych aspektach zawodu event managera jednak z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzone będą zarówno przez kadrę naukową Wydziału Zarządzania oraz przez wybitnych przedstawicieli branży eventowej: właścicieli agencji eventowych i event managerów. Podzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą.

Program studiów obejmuje następująca zagadnienia:

  • Charakterystyka branży eventowej
  • Reguły marketingu i komunikacja marketingowa
  • PR i sponsoring
  • Internet i social media w eventach
  • Przywództwo
  • Sztuka prezentacji
  • Psychologia eventów
  • Warsztaty organizacji wydarzeń
  • Zarządzanie projektami
  • CSR w eventach
  • Incentive travel jako narzędzie wsparcia sprzedaży
  • Experiental marketing i case study eventów
  • Bezpieczeństwo imprez masowych
  • Rynek turystyki biznesowej
  • Utrzymanie lojalności klientów
  • Podstawy prawa w eventach
  • Event marketing
  • Event w strategii marki
  • Event jako narzędzie sprzedaży
  • Charakterystyka i rodzaje eventów
  • ROI w eventach
  • Zasady wyboru lokacji na event
  • Organizacja cateringu
  • Brief
  • Kreacja w projektach eventowych
  • Przygotowanie oferty w eventach
  • Planowanie i produkcja eventowa
  • Rozliczanie i podsumowanie eventu
  • Prawo autorskie i ZAIKS
  • Media w eventach
  • Narzędzia komunikacji w eventach
  • Scenografia eventowa
  • Nowe technologie w eventach
  • Teambuilding
  • Narzędzia do organizacji wydarzeń
  • Savoir vivre przy stole
  • Umowy oraz kwestie pracownicze
  • Plastyka eventu
  • Scenotechnika
  • Multimedia
  • Oświetlenie sceniczne
  • Efekt WOW na eventach
  • Kurs pierwszej pomocy

Ponadto zorganizowane zostaną liczne spotkania i panele dyskusyjne z przedstawicielami różnych sektorów branży, podczas których uczestnicy studium będą mogli nie tylko zaczerpnąć praktycznej wiedzy, ale również nawiązać bezpośrednie kontakty.

Sylwetka absolwenta

Studium skierowane jest zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciały by usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. W szczególności zajęciami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.

By rozpocząć Studium Event Management wystarczy mieć dokument świadczący o zdaniu matury.

Termin rekrutacji: do 15 listopada 2020 r.

Miejsce składania dokumentów:

WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 – 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela:

NataliaGmerek
email: ngmerek@wz.uw.edu.pl

Wszystkie informacje:

Data rozpoczęcia zajęć: listopad 2020
Ilość godzin: 168 (2semestry)
Terminy zajęć: zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele.

Terminy zjazdów:

Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa

Limit miejsc: 40 osób

Czesne: 6000 zł za 2 semestry (6200 zł płatne w 2 ratach lub 6400 zł płatne w 4 ratach)

WYKŁADOWCY STUDIUM EVENT MANAGEMENT

TEMAT: EVENT- ZABAWA CZY MARKETING

MARTA CHMIELEWSKA

PREZES STOWARZYSZENIA BRANŻY EVENTOWEJ, PREZES MEA GROUP
 

Prezes agencji eventowej specjalizującej się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń, nagrodzonej tytułem „Dostawcy Roku 2016” w kategorii Creative Services w konkursie PROCON Awards 2017.

M. Michałowska z branżą eventową jest związana od 1997 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych odpowiadając za obszar realizacji imprez i PR. Własną agencję założyła w 2008 r. i odtąd konsekwentnie ją rozwija, co zapewnia Mea Group stały wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów.

Czynnie angażuje się także w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych tytułów. Do Zarządu SBE na stanowisko wiceprezesa została powołana w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko Prezesa Zarządu. Wyróżniona m.in. tytułem „Osobowości Roku 2014” przez magazyn MICE Poland w kategorii Organizator oraz „Businesswoman Roku 2014” w kategorii Lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman&Life”.

Jest wykładowcą Studium Event Managementu na Wydziale Zarządzania UW oraz zasiada w jury konkursu TopEvent.

 

TEMAT: EVENT- CHARAKTERYSTYKA BRANŻY EVENTOWEJ, ŚLUBY, LOKALIZACJE, HALE NAMIOTOWE

ANNA NOWAKOWSKA

NEW BUSINESS DIRECTOR W RAJT HALE NAMIOTOWE, BLOGERKA STREFAMICE.PL
 

Z branżą eventową i hotelarską związana od kilkunastu lat. Absolwentka Akademii Wy-chowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja, doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Dyrektor Programowa czterech edycji konferencji Event Biznes, poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego.

Hotelarz, ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Doradza firmom prowadząc MICE Consulting z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży.

Trener w Hotel Academy prowadzonej przez Hotel Media Group oraz Aspire Aca-demy. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań. Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych oraz autorka licznych publikacji m.in. dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, OOH Magazine.

Prowadzi firmę doradczą MICE & VENUE CONSULTING zajmująca się przygotowaniem i wdrożeniem strategi biznesowych dla obiektów eventowych. Od sierpnia 2018 sprawuje również stanowisko New Business Director w RAJT Hale namiotowe.

TEMAT: SPECYFIKA TARGÓW JAKO EVENTÓW

ŻANETA BERUS

CZŁONEK ZARZĄDU STOWARZYSZENIA BRANŻY EVENTOWEJ
 

Od ponad 6 lat jest także właścicielem firmy konsultingowej In2Win Żaneta Berus, działającej w obszarze rynku targowego, eventowego, kongresowego oraz networkingu.

Przez ostatnie 16 lat była związana z EXPO XXI Warszawa, gdzie przez ostatnie 6 lat pełniła funkcję Prezesa Zarządu tej firmy. Swoje doświadczenie zawodowe w branży MICE zdobywała od wczesnych lat 90-tych. W latach 1996 – 2000 piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w 2010r. do swoich wielu osiągnięć naukowych dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Za działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski otrzymała w 2013r. Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe przyznawane przez Prezydenta RP. W 2012r. uhonorowana została tytułem MP-12 jako menedżer obiektu w kategorii Dostawca – Venue, zaś rok później EXPO XXI Warszawa otrzymało nagrodę MP Power Awards 2013 – Power Venue w kategorii Kongres venue. W 2015r. do swoich sukcesów dołączyła kolejne dwa wyróżnienia – tytuł Osobowość Roku 2014 w kategorii Menadżer obiektu oraz nagrodę Businesswoman Roku 2014 w kategorii Lider branży MICE. W 2015r. jako Prezes EXPO XXI Warszawa została także wyróżniona prestiżową odznaką honorową Ministerstwie Sportu i Turystyki „Za zasługi dla turystyki”.

TEMAT: SPECYFIKA TARGÓW JAKO EVENTÓW

DAGMARA CHMIELEWSKA

DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCA SBE, EKSPERT I DORADCA W DZIEDZINIE EVENTU I PUBLIC RELATION
 

Z wieloletnim doświadczeniem pracy w Polsce i Wielkiej Brytanii.

Jej eventowe pasje to głównie promocja Polski na arenie międzynarodowej.
Za flagowy projekt, którym jest Szachownica Lotnicza symbolem przyjaźni polsko- brytyjskiej otrzymała podziękowania od królowej Anglii Elżbiety II.

Za swoją działalność uhonorowana została tytułem Człowieka Sukcesu Warmii i Mazur 2016 roku przyznany przez magazyn “Osobowości i Sukcesy”.

Przez 8 lat prowadziła w Londynie Hurricane of Hearts i zarządzała 300osobowym zespołem organizując najgłośniejsze polonijne projekty (koncerty, seminaria, akcje społeczno- charytatywne, bale i akcje sportowe) .

O eventach opowiadała na Uniwersytecie w Oksfordzie, Uniwersytecie Greenwich, Imperial College London oraz University City London.

Współpracowała z Wembley Stadium, Football Association, Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, Polskim Komitetem Olimpijskim, Centrum Stosunków Międzynarodowych.

Jej autorskie akcje głośno komentowane były w BBC, ITV, The Daily Mail, Metro i we wszystkich mediach w Polsce.

TEMAT: WIZUALIZACJA 3D- TECHNIKI, NARZĘDZIA

PIOTR ZASADZKI

PREZES ZARZĄDU / EVENT DIRECTOR W AGENCJI POWER EVENT INCENTIVE CONFERENCE SPORT
 

Pracuś, lider i pedant. Doskonale wie co?, kto?, gdzie?, jak?, kiedy?, po co? powinien zrobić, dzięki czemu skutecznie zarządza pracą zespołu, sprawiając że ten osiąga coraz to lepsze wyniki w swojej pracy. Z branżą organizacji wydarzeń związał się w 2006 roku, a ponieważ w owym związku czuje się szczęśliwy prawdopodobnie zostanie w nim bardzo długo.

Piekielnie doświadczony. Współtworzył klub Elite Circle i organizował wiele wydarzeń specjalnych, wśród nich między innym takie perełki jak Gran Turismo Polonia, Rage Race oraz Rage (klubu Elite Circle). W portfolio usatysfakcjonowanych Klientów Piotra można znaleźć takie firmy jak Shell, Polkomtel, VW, UEFA oraz wiele innych.

W życiu prywatnym bardziej niż smerfa Pracusia przypomina Don Kichota i niczym on z wiatrakami walczy, by wygospodarować czas dla swojego syna. W pracy również walczy (stosując tajną broń): wprost niewiarygodny entuzjazm i zaangażowanie, którymi zaraża cały zespół Agencji Power.

TEMAT: BEZPIECZEŃSTWO IMPREZ- IMPREZY MASOWE

ANDRZEJ KRUCZYŃKI

WSPÓŁWŁAŚCICIEL CSAT ORAZ WICEPREZES INSTYTUTU BEZPIECZEŃSTWA SPOŁECZNEGO
 

Były oficer GROM-u, uczestnik działań specjalnych i misji zagranicznych.

Wieloletni szef bezpieczeństwa Stadionu Narodowego.

Wszechstronnie wyszkolony w zakresie operacji antyterrorystycznych oraz działań sił specjalnych.

Współpracował z czołowymi służbami i formacjami zagranicznymi. Dowodził operacjami na terenie kraju i poza jego granicami.

Współautor podręcznika „Ciekawi Świata – Edukacja dla bezpieczeństwa” Wydawnictwo Pedagogiczne Operon, Gdańsk 2012. Współautor książki „Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki” Wydawnictwo Difin, Warszawa 2015.

Prelegent XIII Ogólnopolskiej Konferencji Kadry Kierowniczej Oświaty organizowanej w dniach 4-6 marca 2016 roku w Krakowie. Wielokrotnie zapraszany do programów telewizyjnych i radiowych (TVN, TVN 24, Polsat, Polsat News, Polskie Radio) w roli eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa, terroryzmu, organizacji imprez masowych i działań w sytuacjach kryzysowych.

Od kilku lat częściej w roli trenera, kierownika szkoleń, konsultanta i instruktora. Przygotowane przez niego programy szkoleniowe tworzą nowe standardy z zakresu bezpieczeństwa. Uczestnicy jego szkoleń mogą spojrzeć na swoją pracę z nowej perspektywy przez co realizują cele zawodowe wykorzystując najlepsze wzorce z poszczególnych dziedzin bezpieczeństwa.

Współpracował między innymi z: PZU, PKO BP, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Centralnym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli, 12 Brygadą Zmechanizowaną, 11 Lubuską Dywizją Kawalerii Pancernej, Dowództwem Wojsk Lądowych, Strażą Miejską Miasta Stołecznego Warszawy, Akademią Obrony Narodowej w Warszawie, ZTM Warszawa, Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych. Prowadził szkolenia dla Obiektowych Koordynatorów Bezpieczeństwa.

Szkoli pracowników placówek oświatowych i bankowych w całej Polsce.

TEMAT: SCENOTECHNIKA, SCENOGRAFIA EVENTOWA, PLASTYKA EVENTU

RENATA RAZMUK

CZŁONEK ZARZĄDU STOWARZYSZENIA BRANŻY EVENTOWEJ, MARKETING & BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR SC EVENT DESIGN
 

Absolwentka Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska gdzie m.in. była odpowiedzialna za wprowadzenie i koordynację polityki komunikacji wewnętrznej oraz organizację różnorodnych wydarzeń i programów incentive travel oraz targów.

Obecnie realizuje się prowadząc agencję SC Event Design gdzie krzewi ideę event design i realizuje projekty dekoratorskie różnego rodzaju wydarzeń: od konferencji firmowych, gal, integracji i akcji ambientowych po pokazy mody. W ramach strategicznej współpracy z firmą scenograficzną wspiera rozwój strategii biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych Pracowni Kreativa.

Jest pomysłodawcą i założycielem prężnie funkcjonującej grupy „Polecam, nie polecam – platforma dla eventowców i nie tylko”.  Jednocześnie realizuje się organizując i biorąc udział w różnorodnych akcjach wolontariackich i charytatywnych.

Trener w ramach cyklu szkoleniowego Maraton Eventowy oraz wykładowca – praktyk na Studium Event Management przy Uniwersytecie Warszawskim.

Osobowość Roku Mice Poland 2011.

Od 2017 roku Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej i Członek Rady Etyki przy SBE oraz Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes. Przewodnicząca Jury pierwszej edycji konkursu MP Power Award 2012 i wieloletni członek Jury. Uczestnik i prelegent wielu spotkań, konferencji i debat branżowych.

TEMAT: PRZYWÓDZTWO

TOMASZ OCHINOWSKI

KIEROWNIK ZAKŁADU SOCJOLOGII ORGANIZACJI I HISTORII BIZNESU W KATEDRZE PSYCHOLOGII I SOCJOLOGII ZARZĄDZANIA NA WYDZIALE ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
 

Dr hab. nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania, dr nauk humanistycznych w dziedzinie psychologii, trener umiejętności społecznych, doradca biznesowy. Był stypendystą Programu Wspierania Badań Naukowych Uniwersytetu Środkowoeuropejskiego w Budapeszcie oraz ekspertem Komisji Europejskiej w zakresie rozwoju lokalnego. Kieruje Zakładem Socjologii Organizacji i Historii Biznesu w Katedrze Psychologii i Socjologii Zarządzania na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Jego zainteresowania skupiają się wokół teorii i praktyki humanistycznego nurtu zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania aparatu intelektualnego historii historiografii do problematyki organizacyjnej (historiografia organizacji), łączenia historii i psychologii, możliwości wykorzystania socjologii codzienności dla potrzeb zarządzania oraz reinterpretacji polskich tradycji biznesowych i intelektualnych związanych z teorią i praktyką organizacji. Przede wszystkim zaś stara się o reaktywowanie w Polsce historii biznesu, tak, by podejście historyczne do zarządzania przestało być „intelektualnym podziemiem”.

Rozwija historiografię organizacji zarówno jako dział zarządzania humanistycznego, jak i narzędzie doskonalenia umiejętności menedżerskich, co realizuje poprzez szkolenia i doradztwo.

TEMAT: SIŁA NETWORKINGU NA EVENTACH

GRZEGORZ TURNIAK

PREZES W AKADEMIA GRZEGORZA TURNIAKA
 

Niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD ( OD Institute Ohio ), nauczyciel przedsiębiorczości ( Babson College ), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-204 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim “Alchemia Kariery”, z Romanem Wendtem “Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują” i z Witoldem Antosiewiczem “Praktyczny poradnik networkingu”.

TEMAT: SYSTEMY REJESTRACYJNE NA EVENTACH

PIOTR WOJDAT

CZŁONEK ZARZĄDU STOWARZYSZENIA BRANŻY EVENTOWEJ, PREZES ZARZĄDU EVENEA.PL
 

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie pełni funkcje Prezesa Zarządu evenea.pl, największego w Polsce systemu do rezerwacji i sprzedaży biletów online na szeroko pojęte wydarzenia biznesowe, gdzie odpowiada m.in za strategie biznesową oraz zarządzanie projektami IT. Oprócz sektora eventowego, aktywnie związany z rynkiem nowych technologii, start-upów oraz inwestycji.

Wielki propagator technologii blockchain. Inwestor prywatny w startupy. Członek zarządu SBE od 2017 roku, odpowiedzialny za sprawy finansowe. Prywatnie gitarzysta i fan progresywnego rocka.

TEMAT: SZTUKA PREZENTACJI NA EVENTACH

MARIUSZ TROJANOWSKI

ADIUNKT W KATEDRZE MARKETINGU WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UW
 

AKADEMIK ORAZ PRAKTYK MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Zajmuje się problematyką kreowania wizerunku, komunikacji i wspierania sprzedaży, w tym m.in. sztuką prezentacji i technikami sprzedaży, marketingiem bezpośrednim, obsługą klientów, zarówno naukowo jak i praktycznie. Autor i współautor różnych projektów marketingowo-sprzedażowych, który praktykę konsultacyjną z zakresu marketingu rozpoczął w 1992 roku w międzynarodowym zespole International Team for Company Assistance w Warszawie.

Posiada wieloletnie doświadczenie we wspieraniu ludzi biznesu w osiąganiu przez nich swoich celów. Jego klientami były takie podmioty, jak Aviva, Canon, Goodyear Dunlop, Hewlett Packard, Media Planning Group, PLL LOT, Raiffaisen Bank, Santander Bank, Scania, Uniqa, Volkswagen Bank, Wilo i inni.

Jest adiunktem w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania UW, uczestnikiem programu edukacyjnego dla nauczycieli biznesu (Colloquium on Participant-Centered Learning) w Harvard Business School, USA, stypendystą Uniwersytetu RUCA w Antwerpii, gdzie współpracował z Direct Marketing Research Center w Gandawie.

TEMAT: UŻYTECZNOŚĆ EVENTOWYCH APLIKACJI EVENTOWYCH

AGNIESZKA CZUPRYN

TEMAT: AKTYWNY AUDYTOR I TEAM BUILDING

PRZEMYSŁAW PICHALSKI

PREZES ZARZĄDU BARTBO SP. Z O.O.

TEMAT: ROZWÓJ BRANŻY EVENTOWEJ W SKALI ŚWIATA-NOWY TREND

COLJA DAMS

CEO VOK DAMS EVENTS + LIFE MARKETING
 

CEO Vok Dams Events + Life Marketing, jednej z największych agencji eventowych na rynku niemieckim. Stery firmy przejął w 1998 r. od ojca – Volkwarta Damsa, który w 1971 r. założył Vok Dams. Od początku istnienia agencja specjalizuje się w bezpośredniej, zorientowanej na wydarzenia komunikacji marketingowej.

Colja Dams bardzo szybko rozpoznał potencjał internacjonalizacji branży eventowej, a także znaczenie budowania bliskich relacji z klientami oraz możliwości związane z wykorzystaniem nowych mediów. Dzięki je go zaangażowaniu agencja zyskała nowe oddziały w Berlinie, Hamburgu, Monachium, Frankfurcie i Stuttgarcie, a tak że zagraniczne oddziały w Brazylii, Francji, Wielkiej Brytanii, Czechach, Hiszpanii, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jest absolwentem ekonomii Uniwersytetu Witten/Herdecke.

Pisze książki poświęcone branży spotkań, często występuje również w roli speakera.

TEMAT: EVENT MANAGEMENT OD A DO Z

MAGDALENA KOZICKA

PROJECT DIRECTOR MEA GROUP
 

Z branżą eventową związana od 2007 roku. W agencji Mea Group pracuje ponad 7 lat, obecnie jako Project Director. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów eventowych, w tym w przygotowywaniu ofert, kosztorysowaniu, kompleksowej koordynacji projektów oraz ich rozliczaniu.

Na swoim koncie ma m.in.: realizację dużych imprez galowych, w tym telewizyjnych, cykli pikników, eventów konferencyjno-szkoleniowych oraz wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Wcześniej związana z agencją eventową Łowcy Klimatów Premium Events. Realizowała projekty dla takich firm, jak: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., PKP Intercity, mBank, Philip Morris Polska, Nestle Waters Polska, PKO TFI S.A., Polpharma, TAURON Polska Energia, PZU, MetLife Amplico, Bank BGŻ, SiroScan, Jeronimo Martins Polska, CEDC, Wyborowa, Calzedonia, Ambra, Adidas, Comarch, Oracle Prudential, Nationale Nederlanden, Lexus, Orange, Red Bull i innych.

Trener, prowadzi szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym”, „Warsztat Praktyka – tworzenie kosztorysu i scenartiusza eventu + przegląd najważniejszych dokumentów eventowych” i wykładowca na Studium Event Managementu na Wydz. Zarządzania UW.

TEMAT: EVENT MANAGEMENT OD A DO Z

JEDREK NYKOWSKI

DYREKTOR KREATYWNY MEA GROUP
 

Z branżą eventową związany od  13 lat, początkowo jako producent, a następnie w roli kreatywnego. W Mea Group od 2015 r., obecnie jako Dyr. Kreatywny kieruje pracą Działu Kreacji. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów, w tym m.in. tworzenie konceptów, scenografii (projekt, koordynacja) , reżyseria wydarzeń razem z M.Kozicką (dyr. produkcji Mea Group). Na jego koncie są projekty dla takich klientów jak Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, w tym też doceniane na międzynarodowych konkursach (np. Flesz Fashion Night 2017 – ścisły finał Eventex 2018).

Wcześniej związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Escadra i G7. Tworzył koncepty i realizował projekty m.in. dla Nationale Nederlanden, Prudential, PKO BP, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, Lot, Kompania Piwowarska, CEDC, Polpharma, Orange, Sony, Samsung, Vatenfall, Tymbark, Coca-Cola, Mercedes i Velux. Jeden ze współorganizatorów Orange Warsaw Festival i Orange Stacji Balon.

Trener, prowadzi szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym” i wykładowca na Studium Event Managementu na Wydz. Zarządzania UW.

TEMAT: MARKA OSOBISTA W ŚWIECIE EVENTÓW

BOŻENA DANCEWICZ

TEMAT: PR EVENTÓW

AGNIESZKA KUŹMA

ZAŁOŻYCIELKA AGENCJI LAWENDA PUBLIC RELATIONS
 

ponad 10 lat pracowała w Grupie Mostostal Warszawa będącej częścią międzynarodowego koncernu Acciona. Pełniła tam funkcję managera ds. komunikacji oraz rzecznika prasowego.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Ścieżki Europejskiej. Ukończyła podyplomowe studia public relations także w SGH. Jej pasją jest komunikacja i public relations, żeglarstwo i kontakt z przyrodą.

TEMAT: PRAWA AUTORSKIE I POKREWNE

ADAM PACUSKI

ZAIKS
 

Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, w szczególności w prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym w kwestiach dotyczących organizacji zbiorowego zarządzania. Brał udział m.in. w projektach związanych z negocjowaniem umów z dużymi użytkownikami działającymi na rynku praw autorskich.

Jego doświadczenie obejmuje również prowadzenie sporów sądowych z zakresu własności intelektualnej oraz udział w restrukturyzacji podmiotów w trudnej sytuacji ekonomicznej, w tym pomoc prawną w kwestiach związanych z uregulowaniem stanu prawnego i obrotem nieruchomościami.