Flesz Fashion Night  2019 – Next Level: 3 333 360

Podczas 8. edycji najważniejszej imprezy modowej w Polsce Edipresse Polska wraz z Mea Group przekroczyli kolejny level w organizacji wydarzenia, w trakcie którego zaprezentowano kolekcje 10 topowych polskich projektantów na sezon jesień-zima 2019/2020. Tegoroczną edycję Flesz Fashion Night wyróżniały też 2 pokazy gościnne Partnerów wydarzenia, które poprzedzały pokaz główny. W ramach Flesz Fashion Night 2019 – Next Level Organizatorzy zabrali uczestników eventu w podróż do świata kultowych gier arkadowych z lat 80-tych. Podróż zrealizowano według koncepcji kreatywnej Mea Group, która zadbała o oryginalną oprawę wydarzenie poprzez specjalnie skomponowaną na potrzeby pokazu muzykę, animacje inspirowane kultowymi grami oraz oprawę scenograficzną i multimedialną.  

Modelki, prezentujące kolekcje poszczególnych projektantów, poruszały się po wybiegu przypominającym planszę do gry w Pacmana. W centralnej części wybiegu znalazły
się 4-metrowe multimedialne schody, na szczyt których modelki dostawały się windą. Schodząc w dół, swoim ruchem nawiązywały do sposobu poruszania się kultowych postaci z gier.

Kolekcja każdego projektanta miała unikalną oprawę dzięki animacjom w stylistyce gier arkadowych, wyświetlanych na dwóch ekranach diodowych i multimedialnych schodach. Dodatkowo pokazowi kolekcji projektantów towarzyszyła każdorazowo indywidualna choreografia oraz oprawa świetlna.

Kilkuset gości – w tym gwiazdy, influencerzy, celebryci oraz media – podziwiało kolekcje MMC, Łukasza Jemioła, Lidii Kality, duetu Paprocki & Brzozowski, Mariusza Przybylskiego, Martyny Sowik, Ranity Sobańskiej, Agnieszki Maciejak, Macieja Zienia
i Izabeli Łapińskiej.

Projektanci przybyli jak zawsze na Flesz Fashion Night ze swoimi muzami, w tym roku: MMC z Julią Wieniawą, Ł. Jemioł z Małgorzatą Sochą, L. Kalita z Larą Gessler,
M. Przybylski z Martą Żmudą-Trzebiatowską, M. Sowik z Mariną Łuczenko-Szczęsną,
R. Sobańska z Marietą Żukowską, A. Maciejak z Anną Puślecką, a I. Łapińska
z Aleksandrą Hamkało. Muzy miały na sobie kreacje zaprojektowane właśnie z myślą
o tym jedynym w swoim rodzaju wieczorze, kiedy prezentowane
są kolekcje najlepszych polskich projektantów mody.

Oprawa muzyczna, skomponowana specjalnie na ten wieczór przez Radka Dudę
i Pawła Piechura, przemycała dźwięki doskonale znane wszystkim fanom gier arkadowych, klimat lat 80-tych w oryginalnej, autorskiej aranżacji. Kulminacyjnym punktem pokazu była niespodzianka muzyczna, idealnie wpisująca się w klimat wydarzenia – występ Małgorzaty Ostrowskiej ze skomponowanym na ten wieczór nowym aranżem „,Meluzyny.”

„Pomysłodawcą i organizatorem Flesz Fashion Night jest Edipresse Polska SA, wydawca dwutygodnika ‘Flesz. Gwiazdy & styl’.  To jedyna tego typu impreza, podczas której na jednym wybiegu można zobaczyć najlepsze stylizacje z kolekcji na nadchodzący sezon aż 10 topowych polskich projektantów. FFN to ogromne przedsięwzięcie, angażujące setki osób, które łączą świat designu, show biznesu, muzyki i technologii w święto polskiej mody. Z roku na rok staramy się podnosić sobie poprzeczkę coraz wyżej, dlatego cieszymy się, że ten wysiłek doceniają nasi partnerzy, media i środowisko modowe. Po ośmiu latach FFN stał się marką samą w sobie
i jesteśmy z niej niesamowicie dumni” – mówi Karolina Siewierska-Kołodziej, Product Manager “Party. Życie gwiazd” i “Flesz. Gwiazdy & styl.”

 

„Mogę śmiało powiedzieć, że w tym roku – jak przy każdej od 3 lat kreowanej
i realizowanej przez Mea Group we współpracy z Edipresse Polska edycji Flesz Fashion Night – poprzeczkę zawiesiliśmy sobie bardzo wysoko. Co roku proponujemy oryginalne rozwiązania, aby najważniejsze wydarzenie modowe roku – FFN – było w równym stopniu pokazem mody, jak i spektaklem. Co roku osiągamy next level J I dzieje się tak, bo od samego początku prac, już na etapie koncepcji kreatywnej, nie ma mowy o drodze na skróty. Zawsze jest oryginalnie, nietypowo, ciekawie i nie byłoby to możliwe bez odwagi oraz zaufania ze strony Edipresse Polska” – mówi Magda Kozicka, Wiceprezes
i  Dyrektor produkcji Mea Group.

„Jako ciekawostkę dodam, że rekord świata w Pacmanie wynosi 3 333 360 punktów,
a ustanowiony został w sześć godzin dokładnie 20 lat temu. W Mea Group lubimy bić rekordy, sięgać po rozwiązania, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się szalone. Przy Flesz Fashion Night 2019 – Next Level nie mogło być inaczej. Tak było m.in.
z inspiracją do konceptu i scenografii pokazu – Rosiczką z Super Mario Bros, której efekt wyłaniania się uzyskaliśmy za pomocą windy. Nie sześć godzin 😉, ale dłuższe przygotowania, kreatywne spotkania zespołu tworzącego serce Flesz Fashion Night zapewniły wydarzeniu sukces. Powstał nieszablonowy pokaz mody, który został zapamiętany przez gości w równym stopniu ze względu na kolekcje topowych polskich projektantów, jak i całą oprawę artystyczną pokazu w tym niesamowitą muzykę oraz animacje” – dodaje Magda Kozicka.

Na gali Flesz Fashion Night 2019 wręczono po raz pierwszy nagrody najbardziej stylowym polskim gwiazdom roku. Statuetki “Ikona Stylu 2019” odebrali Paulina Sykut
-Jeżyna i Sławek Uniatowski, którzy zostali wybrani głosami czytelników oraz głosami redakcji magazynu „Flesz. Gwiazdy & styl.” Na gości gali czekało także wiele doznań muzycznych, przed pokazem mody mogli posłuchać Ani Karwan, a na after party zagrał zespół KAMP!

Flesz Fashion Night 2019 – Next Level – wydarzenie odbyło się 3 września br. w ATM Studio. Organizatorem tej cyklicznej imprezy jest Edipresse Polska. Za choreografię pokazu mody odpowiadała Magdalena Rozenfeld. Za stylizację modelek odpowiadała Agnieszka Ścibior.

 

Mea Group – agencja eventowa, specjalizująca się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Za tworzenie i realizacje eventów odpowiada zespół, który tworzą osoby
z bogatym  doświadczeniem w takich obszarach jak kreacja, produkcja, projektowanie graficzne, czy PR.

Klienci agencji to firmy, które cenią sobie unikalne wydarzenia, pozwalające na wymianę wiedzy, doświadczenia i emocji, a równocześnie osiąganie założonych celów. Z organizowanych przez agencję eventów – jako jedynego narzędzia marketingowego, którym można oddziaływać
na wszystkie zmysły – korzystają przedsiębiorstwa m.in. z branży farmaceutycznej, finansowej, motoryzacyjnej, FMCG oraz fashion i beauty.

Agencja jest członkiem Klubu Agencji Eventowych przy SAR, Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE) oraz BEIC – Baltic Event Industry Club, a jej prezes – Marta Chmielewska – pełni
od 2014 r. również funkcję Prezesa Zarządu SBE.

Więcej informacji:
www.meagroup.pl; www.facebook.com/MeaGroup.Event360/

www.instagram.com/meagroup_event360/; www.vimeo.com/meagroupevent360

Recent Posts