Estancia Group Pozytywnie i Kreatywnie dla marki Oral B P&G

Estancia Group Pozytywnie i Kreatywnie dla marki Oral B P&G

Laboratorium OralB zakończyło proces produkcji pasty do zębów OralB, oficjalnie dostępna na rynku.
Event trwał dwa dni 15-16 czerwca w MsMermaid – Conference Center at The Tides,  a gośćmi byli, pierwszego dnia prasa branżowa, kolejnego przedstawiciele Gabinetów Partnerskich OralB, przedstawiciele instytucji naukowych oraz pracownicy P&G, w sumie ponad 500 zaproszonych gości.

Cała prezentacja odbyła się na specjalnie zaaranżowanej jako laboratorium pustej przestrzeni MsMermaind. Została zbudowana scena, a na bocznych ekranach diodowych w kształcie opakowania pasty do zębów pokazywały się animacje nowych past. Show laboratoryjne w niskim dymie poprowadził  znany z TVN Pogoda Bartek Jędrzejak. Na 4 piętrze odbył się lunch, prezentacja oraz słodki poczęstunek, tort i babeczki w kształcie pasty.

Po części oficjalnej odbyło się Garden Party w ogródku centrum tuż przy Bulwarach Wiślanych z widokiem na Stadion Narodowy.  Pyszny cathering zaserwowało Deli, gitarzysta Paweł Bińkiewicz i saksofonista grali przy akompaniamencie setów DJ-skich.

Goście mieli możliwość popływać luksusowymi statkami, zwiedzić Warszawę z Double Decer Bus, skręcić pyszny koktajl w Bike Barze, zjeść lody molekularne. Szalona zabawa w FotoMirror nie miała końca, a dla chętnych rozrywek były przygotowane eko gry.

Goście mieli też możliwość wziąć udział w specjalnie przygotowanej aplikacji, po sprawnych odpowiedzeniu na 10 pytań można było zdobyć cenne nagrody.

Po stronie  agencji Estancia Group Pozytywnie i Kreatywnie była kreacja, reżyseria i kompleksowa organizacja eventu: aranżacja wielkiej, pustej, betonowej przestrzeni, strefa food, konferencja i chillout, welcome recepcja, prezentacja: wizja, światło, dźwięk, animacje, realizacja multimediów, efekty i atrakcje specjalne, scenografia, zabudowa scena i dioda, atrakcje towarzyszące, gadżety, hostessy, dokumentacja foto i video.