Edycja VI

VI EDYCJA STUDIUM EVENT MANAGEMENT

Termin rekrutacji: do 31 października 2017 r.

Miejsce składania dokumentów:

WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 – 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela:

Anna Nowakowska
email: anna.nowakowska@sbe.org.pl

Natalia Gmerek
email: ngmerek@wz.uw.edu.pl 

 

Data rozpoczęcia zajęć: listopad 2017
Ilość godzin: 168 (2 semestry)
Terminy zajęć:  zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa

Limit miejsc:  40 osób

Czesne: 6000 zł za 2 semestry (6200 zł płatne w 2 ratach lub 6400 zł płatne w 4 ratach)

 

Wymagane dokumenty:

 

Opis studium:

Program studium powstał we ścisłej współpracy Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej. Podstawowym celem studium jest przekazanie szerokiej wiedzy dotyczącej event managementu (zarządzania projektami eventowymi). Zajęcia będą się koncentrowały przede wszystkim na praktycznych aspektach zawodu event managera jednak z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzone będą zarówno przez kadrę naukową Wydziału Zarządzania oraz przez wybitnych przedstawicieli branży eventowej: właścicieli agencji eventowych i event managerów. Podzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą.

Program studiów obejmuje następująca zagadnienia:

  • Charakterystyka branży eventowej
  • Reguły marketingu i komunikacja marketingowa
  • PR i sponsoring
  • Internet i social media w eventach
  • Przywództwo
  • Sztuka prezentacji
  • Psychologia eventów
  • Warsztaty organizacji wydarzeń
  • Zarządzanie projektami
  • CSR w eventach
  • Incentive travel jako narzędzie wsparcia sprzedaży
  • Experiental marketing i case study eventów
  • Bezpieczeństwo imprez masowych
  • Rynek turystyki biznesowej
  • Utrzymanie lojalności klientów
  • Podstawy prawa w eventach
  • Event marketing
  • Event w strategii marki
  • Event jako narzędzie sprzedaży
  • Charakterystyka i rodzaje eventów
  • ROI w eventach
  • Zasady wyboru lokacji na event
  • Organizacja cateringu
  • Brief
  • Kreacja w projektach eventowych
  • Przygotowanie oferty w eventach
  • Planowanie i produkcja eventowa
  • Rozliczanie i podsumowanie eventu
  • Prawo autorskie i ZAIKS
  • Media w eventach
  • Narzędzia komunikacji w eventach
  • Scenografia eventowa
  • Nowe technologie w eventach
  • Teambuilding
  • Narzędzia do organizacji wydarzeń
  • Savoir vivre przy stole
  • Umowy oraz kwestie pracownicze
  • Plastyka eventu
  • Scenotechnika
  • Multimedia
  • Oświetlenie sceniczne
  • Efekt WOW na eventach
  • Kurs pierwszej pomocy

Ponadto zorganizowane zostaną liczne spotkania i panele dyskusyjne z przedstawicielami różnych sektorów branży, podczas których uczestnicy studium będą mogli nie tylko zaczerpnąć praktycznej wiedzy, ale również nawiązać bezpośrednie kontakty.

Sylwetka absolwenta

Studium skierowane jest zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciały by usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. W szczególności zajęciami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.