DEBATA BRANŻOWA: „Efektywny zakup usług w dobie największych wyzwań stojących przed branżą MICE”.

Jako świadectwo łączenia się i efektywnej współpracy między stowarzyszeniami zajmującymi się sektorem przemysłu spotkań powstał pomysł zorganizowania debaty branżowej „Efektywny zakup usług w dobie największych wyzwań stojących  przed branżą MICE”.

 

Organizacji dialogu podjął się Klub Agencji Eventowej przy SAR, Stowarzyszenie Branży Eventowej i Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów.  Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca 2018 roku na Stadionie Legii jako część konferencji POLZAC Marketing 2018. Organizatorzy zapraszają na godzinę 16:00 by wysłuchać  ważnej rozmowy, podczas której rozmówcy poruszą temat rzeczywistego wpływu RODO na rozwój biznesu.  Uczestnicy debaty zastanowią się czy po 1 lipca 2018 roku, w związku z wejściem w życie ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, klienci będą mogli samodzielnie realizować projekty Incentive Travel?

Kontrowersyjną częścią polemiki może stać się próba odpowiedzi na pytanie jak zakaz handlu w niedzielę wpływa na branżę eventową? Przyjrzymy się wynagrodzeniu za pracę w weekendy i święta – aspektom prawnym i faktycznej sytuacji. By nie zabrakło emocji i nieco wyższej temperatury podczas spotkania rozmówcy przeanalizują jak zmieniały się wynagrodzenia pracowników i agencji eventowywch w ciągu ostatnich 20 lat i jakie są konsekwencje dzisiaj. Dokonają porównania poziomu zarobków agencji eventowych w Europie i w Polsce. Na koniec oczywiście stworzą wizję przyszłości branży MICE w dobie aktualnej polityki zakupowej klientów i odpowiedzą na pytanie czy agencje eventowe mogą zwiększać efektywność wykorzystania budżetów Klientów i podnosić jakość świadczonych usług.

 

Do rozmowy zaproszeni zostali czołowi przedstawiciele branży eventowej w Polsce. Paweł Tyszkiewicz (Dyrektor SKM SAR) podjął się zadania moderowania dobrze zapowiadającej się dyskusji.

Wśród debatujących wysłuchamy opinii właścicieli agencji Anny Gogacz (Klub Agencji Eventowych, Prezes Allegro Events) oraz Marty Dunin -Michałowskiej ( Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej/ Prezes Mea Group).

Ważny głos zabiorą osoby znające temat z pozycji klienta Mariusz Gieraltowski ( Prezes PSML), Elena Dawidczyk (Kierownik | Manager Zespół Zakupów Usług Marketingowych Orlen) i Marzanna Zieleniewska (Provident). Prawny wymiar wszystkich punktów debaty nada wypowiedź  Mecenasa Macieja Ślusarka (Kancelaria LSW).

 

Patronat nad wydarzenie objęły Meetings Week i Think Mice.

Partnerami debaty są Catering Belvedere i Stadion Miejski Legii Warszawa im. Marszałka Józefa.

Podczas debaty przewidziana jest dyskusja z osobami uczestniczącymi w wydarzeniu. Dlatego jeśli chcesz znaleźć odpowiedzi na nurtujące cię tematy debaty lub uważasz, że Twój głos jest ważny, organizatorzy zapraszają do bezpłatnego udziału w evencie:

 

 

LINK DO REJESTRACJI : https://debatabranzowasbekeasarplsm.evenea.pl/

 

Recent Posts