Członkowie Honorowi SBE

ANDRZEJ BAGNIUK

Event manager, związany z branżą eventową od 1999 roku. W 2008 roku wprowadza na rynek pierwszy w Polsce portal branżowy EventMapa.pl przejęty w 2017 roku przez portal Konferencje.pl.

Współzałożyciel Stowarzyszenia Branży Eventowej i jego prezes w latach 2010-2014. Współinicjator m. in. Studium Event Management, Konferencji Event Biznes, Meetings Week Poland, Elfy SBE.

Prywatnie zapalony sportowiec, chętnie jeździ rowerem, pływa, gra w siatkówkę, piłkę nożną, tenisa.

 

 

 

 

MARTA CHMIELEWSKA

Prezes Mea Group, Managing Partner EWENEMENT Brand Experience Workshop. Z branżą eventową związana od 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję założyła w 2008 r. i konsekwentnie ją rozwija, co zapewnia Mea Group pozycję jednego z liderów polskiego rynku eventów.

Czynnie angażuje się w życie branży MICE. Mentorka, wykładowczyni akademicka m.in. na Studium ‘Event Managementu’ na Wydz. Zarządzania UW. Członkini: Rady Biznesu Grupa Uczelni Vistula (gdzie jest Liderką Programu Mentoringowego), Rady Programowej CEO Round Table - Forum Rozwoju Przywództwa oraz Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Laureatka tytułów: Meeting Plannera MP Power Awards 2019 – w kat. Agencja eventowa w organizowanym przez Meetingplanner.pl konkursie branży eventowej MP Power Awards 2019, „Osobowość Roku 2014” magazynu MICE Poland w kat. Organizator
oraz „Businesswoman Roku 2014” w kat. Lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman & life”.

Ukończyła Wydział Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie.

 

 

ŻANETA BERUS

CEO i założyciel firmy konsultingowej In2Win Business Consulting działającej od 2011 roku w obszarze MICE; ekspert branżowy współpracujący z różnymi podmiotami gospodarczymi.

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego. Swoją edukację kontynuowała w ramach licznych szkoleń i kursów. W 1999 roku ukończyła program biznesowy Values Management and Applied Prioritizing w  Chicago, rok później studium biznesowe Go Smart Business i podyplomowe studia zarządzania na Northwestern Business College w Chicago. W 2010 roku do swoich naukowych osiągnięć dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Przez 16 lat była związana z obiektem EXPO XXI w Warszawie. Od 2006 w Zarządzie tej firmy oraz na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, a ostatnich 6 lat na stanowisku prezesa Zarządu

Przez kolejne 2 lata była Dyrektorem Zarządzającym największego obiektu wystawienniczego w Polsce – Ptak Warsaw Expo i odpowiadała za koordynację działań i współpracę z zewnętrznymi klientami oraz organizacjami międzynarodowymi.

Jednocześnie od 2011 roku prowadzi swoją firmę konsultingową In2Win i doradza organizatorom oraz firmom zainteresowanym organizacją wydarzeń, w szczególności tych targowych. Współpracuje z różnymi podmiotami gospodarczymi w zakresie promocji gospodarczej.

Żaneta Berus działa także czynnie w Stowarzyszeniu Branży Eventowej będąc przez ostatnie 6 lat członkiem zarządu tej organizacji odpowiedzialnym za współpracę międzynarodową, była przez ponad 6 lat Wiceprezesem Polskiej Izby Przemysłu Targowego, obecnie jest członkiem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz członkiem UFI – Światowego stowarzyszenia zrzeszającego branże targową. Należy do prestiżowego amerykańskiego stowarzyszenia IAEE (International Association of Exhibitions and Events) i jest licencjonowanym wykładowcą programu CEM (Certified in Exhibition Management).

Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski, Żaneta Berus otrzymała Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta RP. Uhonorowana została tytułem MP-12, jako najlepszy menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue, Żaneta Berus odebrała kolejne wyróżnienie branżowe - tytuł „Osobowość Roku” w kategorii „Menadżer obiektu”, a także  Odznakę „Zasłużona dla turystyki” przyznawaną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.

 

 

SEWERYN JAKUBIEC

Organizator od „zawsze” – jako harcerz czy działacz w samorządzie studenckim i organizacjach pozarządowych. W świecie eventów pojawił się w 2002 roku, gdy został zaproszony przez agencję IQ Marketing do organizacji letniego road-show dla marki Wella. I wtedy wsiąkł w branżę na dobre. Przez blisko 12 lat, pracując dla wielu agencji eventowych i marketingowych, prowadził projekty dla takich klientów jak Coca-Cola, Philips, P&G, Shell, Warner Bros, BMW, Deutsche Bank, Diageo, Henkel, Ecco, Bosch, Play Mobile, Canal+, Wyborowa i wielu innych. Przeszedł przez wszystkie szczeble wtajemniczenia zawodowego, od praktykanta do Chief Operations Oficera w ICP Group SA. Za swoje największe osiągniecie uważa pracę przy Konferencji Klimatycznej COP19, mistrzostwach EURO 2012, i... ostatnim koncercie zespołu Rolling Stones w Polsce.
Nominowany do nagrody Osobowość Roku MICE oraz MP Power Awards – DMC.
Członek założyciel Stowarzyszenia Branży Eventowej i współtwórca Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
W 2015 roku postanowił radykalnie zmienić swoje życie zawodowe i wskoczyć na głębokie wody IT. Obecnie, jako Product Manager zarządza zespołami developerskimi tworzącymi aplikacje webowe i mobilne dla biznesu i konsumentów. Jego ostatnim projektem jest nadzór nad tworzeniem platformy do zarządzania telemetrią w firmie Nielsen. Jego doświadczenie w organizacji wydarzeń procentuje do dziś, dlatego wie, że event managerem w sercu pozostanie na zawsze.
W wolnych chwilach jako muzyk realizuje się w zespole Zielony Odcień Granatu, gdzie śpiewa i gra na gitarze. Entuzjasta jogi, kotów i gotowania - w dowolnej kolejności.

MONIKA KRUSIEWICZ

jest jednym z inicjatorów Stowarzyszenia Branży Eventowej, pierwszym jego prezesem. Od ponad 15 lat jest w branży turystyczno -eventowej .Ukończyła studia na kierunku kierunek turystyka i rekreacja. Zaraz po studiach pracowała jako dziennikarz w magazynie branżowym MICE Poland . Następnie swoje doświadczenie zdobywała organizując targi oraz wyjazdy incentive. W 2008 r założyła własną firmą i zajęła się jako pierwsza firma w Polsce organizacją green eventów. Od 2009 r mieszka pod Poznaniem, gdzie wraz ze swoim partnerem prowadzi lokal El pueblo-lokalną strefę kultury i rozrywki, gdzie organizuje warsztaty dla dzieci i dorosłych, kursy tańca i fitness, półkolonie, urodzinki, imprezy okolicznościowe i firmowe. Jest też instruktorem tańca (salsa ,bachata ). Z zamiłowania do natury i zdrowego stylu życia założyła w 2021 r leśne przedszkole Eko Wioska. Prywatnie jest mamą 2 dzieci.

 

OLGA KRZEMIŃSKA- ZASADZKA

CEO Agencji Power, PowerSport i DMC Warsaw Poland, Prezes Zarządu SOIT /Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel/, członek - założyciel Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce /SKKP/, a także Society for Incentive Travel Excellence /site/ i Klubu Agencji Eventowych /KAE/ przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych /Sar/. Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML , brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”. Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działa w Komisji Etyki w SOIT, od początku istnienia do 2019 działała w Komisji Etyki SBE i Radzie Programowej konferencji Event Biznes/. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała jako członek jury w Polskich i międzynarodowych konkursach. W konkursie Eventex Awards 2 razy została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w świecie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /top meetings agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie. Dwukrotnie także znalazła się wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała wiele jeszcze innych wyróżnień osobistych i firmowych m.in.: Tygrysy Biznesu, Gepard Biznesu, Osobowość Roku, MP Power Awards, Solidna Firma, Firma Roku, Produkt Roku, Procon/Polzak Awards.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (studia licencjackie z finansów i bankowości) i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (studia magisterskie z finansów i rachunkowości). Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner. Łączy w sobie ciekawość podróżnika oraz odwagę, pasję i wytrwałość sportowca, dzięki czemu doskonale odnajduje się w jednej z najbardziej stresujących branż na świecie. Od 1997 organizuje wyjazdy oraz zarządza stworzoną przez siebie agencją POWER /Event, Incentive, Conference, Sport/ zdobywając z roku na rok coraz większy udział w polskim rynku. Wierzy, że ciężką pracą można przenosić góry. Pomimo wielu trudów, nieprzespanych nocy i wymagających Klientów nie zamieniłaby swojej pracy na żadną inną.  Pasjonatka podróży i sportu w każdym wydaniu – począwszy od nart, snowboardu, rowerów i kite'ów, na nurkowaniu i squash-u kończąc (była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters). Gromadzi inspirujące i motywujące cytaty, by zawsze mieć ten potrzebny pod ręką. „Łatwo być piękną kobietą – wystarczy para szpilek i kuse sukienki. Ale żeby być wielką kobietą, musisz ubrać mózg w charakter, osobowość i odwagę”. - Rita Levi Montalcini – to jej w tym roku ulubiony

 

ANNA NOWAKOWSKA

CEO MICE & Venue Consulting. New Business & Marketing Director w RAJT Hale namiotowe. Ekspert rynku MICE. Wykładowca, prelegent konferencji branżowych, konsultant biznesowy. Członek Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether. Dwukrotna laureatka konkursu 100 Most Influential People in Event Industry. Juror Eventex Awards.

Z branżą eventową i hotelarską związana od ponad 16 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym przez niemal 10 lat sprawowała funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Twórca projektu edukacyjnego Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, autorka programu i kierownik programowy studium przez 7 edycji. Odpowiedzialna za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych z zakresu event managementu. Autorka szkoleń z dziedziny event management, event marketing oraz MICE Venue Management. Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego. Wieloletni członek Rady Programowej Konferencji. Wybrana w 2020 roku na Viceprezesa ds. Edukacji w MPI Poland Chapter na lata 2021 – 2023. Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Członkini Lady Business Club. Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialna również za obsługę cateringów zewnętrznych w Mazurkas Catering w tym realizacji zewnętrznych do 1500 osób. Przez 6 lat związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Tworzyła strategię sprzedażową sektora MICE i marketingową już na etapie budowy obiektu i pre - openingu. Obecnie ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Doradza lokacjom jak współpracować z branżą MICE. Konsultant z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży. CEO w MICE & Venue Consulting. Od 6 lat związana również z firmą RAJT hale namiotowe gdzie odpowiedzialna jest m.in. za realizacje eventowa oraz weselne. Zgłębia tajniki branży ślubno-weselnej oraz eventów plenerowych z sektora PREMIUM. Śledzi światowe trendy i pomaga rozwijać profesjonalny rynek wesel i ślubów w Polsce. Specjalizuje się w realizacjach plenerowych. Prowadzi również szkolenia z tego zakresu m.in. w Akademii Perfect Day oraz Be The Best Kamila Romanow. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań oraz szerokorozumianą branżą eventową i hotelarską. Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu, tematyki MICE, hotelarstwa, eventów plenerowych premium oraz dostosowywania przestrzeni lokalizacji do eventu. Autorka licznych publikacji min dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, THINK MICE, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych. Laureatka konkursu Tourism Trends Awards. Wyróżniona dwukrotnie tytułem Ekspert podczas konferencji Hotel Meeting. Laureatka konkursu „Most Influential people in Event Industry 2019 oraz 2020” by Eventex Awards. Obecnie juror Eventex Awards. Wieloletni członek Rady Etyki branży eventowej.

Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz MPI Poland Chapter.

Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej i hotelarskiej – www.strefaMICE.pl

 

Prywatnie: Wieczna optymistka. Entuzjastka. Uwielbia dźwięki saksofonu, górskie wędrówki, książki, latynoskie rytmy oraz kabarety. Mama 2 synów oraz żona wspaniałego męża, z którym dzieli pasję do branży eventowej i weselnej.

RENATA RAZMUK

Dyrektor Zarządzająca w agencji SC Event Design gdzie krzewi ideę event design i realizuje projekty dekoratorskie różnego rodzaju wydarzeń: od konferencji firmowych, gal, integracji i akcji ambientowych po pokazy mody. W ramach strategicznej współpracy z firmą scenograficzną wspierała przez 4 lata rozwój strategii biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych Pracowni Kreativa.

Jest założycielem grupy branżowej „Polecam, nie polecam – platforma dla eventowców”.

Trener w ramach cyklu Maraton Eventowy oraz wykładowca – praktyk na Studium Event Management przy Uniwersytecie Warszawskim.

W latach 2017 - 2020 Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej.  Członek Rady Etyki przy SBE oraz Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes. Uczestnik i prelegent wielu spotkań, konferencji i debat branżowych.

Realizuje się organizując i biorąc udział w różnorodnych akcjach wolontariackich i charytatywnych.